0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εγώ δεν έχω καταλάβει το εξής:Αυτοί που έχουν οργανική και κριθούν (πλασματικά ή μη) υπεράριθμοι, σε σύγκριση με όσους είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ, είναι:(Α) Στην ίδια μοίρα;(
Άρα ότι ίσχυε και παλιά...Ευχαριστώ για την απάντηση.Πάμε τώρα στην υποπερίπτωση:Δεν υπάρχει κανένα κενό (ή δεν υπάρχουν αρκετά για τους υπεράριθμους).Άρα έγιναν ότι τοποθετήσεις ήταν να γίνουν και περίσσεψαν 2: Ένας που ήταν από πριν διάθεση ΠΥΣΔΕ και ένας που κρίθηκε υπεράριθμος και έχασε την οργανική του αλλά δε βρήκε σχολείο.Και οι 2 κρίνονται ολικά υπεράριθμοι;Και οι δύο πάνε σε σχολείο εκτός περιφέρειας (άμα χρειαστεί);Και τα λειτουργικά κενά το Σεπτέμβρη; Ποιός;
Θεωρώ ότι θα έπρεπε αυτές οι θέσεις να αθροίζονται με τις υπόλοιπες θέσεις των εκπαιδευτικών στις σχολικές αίθουσες. Αλλά δεν είδα κανέναν αιρετό (παρά την πληθώρα ανακοινώσεων) να αναφέρεται με αυτή την επιχειρηματολογία στην πλασματική διόγκωση των οργανικών πλεονασμάτων.Τα υπόλοιπα βασικά σημεία που διογκώνουν τα νούμερα (τουλάχιστον σύμφωνα με την εγκύκλιο) είναι:- ο μη συνυπολογισμός στα οργανικά κενά των εκπαιδευτικών που προτίθενται να παραιτηθούν- ο υπολογισμός του διδακτικού ωραρίου των εχόντων θέση ευθύνης ωσάν να μην την έχουν- δεν ελήφθη υπόψη το 3ωρο των εργαστηρίων ΣΕΠΕΗΥ και ΣΕΦΕΑυτά, ευτυχώς, επισημάνθηκαν από πολλούς σε διάφορα ΠΥΣΔΕ.