0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
@silkcutΣε ευχαριστούμε για την ενημέρωση πάμε τώρα στην ανάλυση του κειμένου του εν λόγω ΑΙΡΕΤΟΥ (τα κεφαλαία δεν μπήκαν κατά λάθος και δεν δείχνουν μεγαλείο στην συγκεκριμένη περίπτωση).α) Γιατί κάποιος που έχει ήδη οργανική να πάει σε άλλη περιοχή μετάθεσης;1) Γιατί με την αύξηση ωραρίου θα βγει υπεράριθμος σε μια περιοχή που δεν τον βολεύει; ή2) Γιατί τον βολεύει η νέα περιοχή;β) Αν εγώ ζητήσω με ΑΙΤΗΣΗ ΜΟΥ να πάω στη νέα περιοχή που ξέρω αν κάνω τώρα την αίτηση τι κενά θα έχει η περιοχή τον Ιούνη. Κε ΑΙΡΕΤΕ ποιον να πάρω τηλέφωνο για να μάθω; ΕΣΑΣ; γ) γιατί κάτι μου λέει ότι η δημοσιέυση του νόμου θα είναι πριν τις εκλογές των αιρετών;Δεν αναλύω άλλο. Δεν μαθαίνω άλλο τους νόμους. Ζω, εκπαιδεύομαι, επιμορφώνομαι και εργάζομαι σαν να με διώξουν αύριο. αν μείνω πάλι κερδισμένος θα είμαι. ΥΓ. Αυτούς έχουμε ως αντιπροσώπους γιατί αυτούς θέλουμε. Τέρμα.
Για κάποιον που ειναι διορισμένος με οργανική στη Β Σαμου, θα ειναι στη διαθεση του ΠΥΣΔΕ για ολο τον νομο Σαμου? Θα μπορουν να τον μετακινούν σε κάθε Σχολείο του Νομού? Η καθε περιοχή εχειι διαφορετικά μορια, η Ικαρία έχει 11 οι Φουρνοι 12....Τι να περιμένουμε?Αν δεν εχεις οργανική μπορεις να μετατεθείς σε Καλλικρατικο Δήμο, δηλ, δεν ισχυουν τα Α Αθήνας, Β Αθηνας...Δεν καταλαβαίνω
Πίστευα ότι αυτό γίνεται, γιατί εντοπιότητα υφίσταται όταν ανήκεις στον ίδιο δήμο με τη σχολική μονάδα που υπηρετείς. Και επειδή άλλαξαν οι δήμοι, κάποιος που ανήκει σε ένα Α πρώην δήμο (τώρα δημοτική κοινότητα) έχει εντοπιότητα πλέον στη σχολική μονάδα που ανήκει στο Β πρώην δήμο, γιατί οι Α και Β δημοτικές κοινότητες (πρώην δήμοι) ανήκουν πλέον στο νέο ενοποιημένο δήμο.Αυτό με τους δήμους ισχύει και ξεκίνησε από τότε που τα έξοδα σχολικών κτιρίων έχουν περάσει στους δήμους. Έχω διαβάσει για καυγάδες γειτονικών δήμων, όπου το σχολικό κτίριο ανήκει στον ένα δήμο και οι μαθητές του είναι δημότες του άλλου δήμου, με αποτέλεσμα να μην πληρώνει κανένας τα έξοδα του σχολείου και μέσα από αυτό να διεκδικούν ο ένας δήμος εδάφη του άλλου.Φοβάμαι ότι το επάγγελμα του εκπαιδευτικού έχει απαξιωθεί πλήρως. Είναι πιο σημαντικό πλέον να ξέρεις τους νόμους να προστατεύεσαι, παρά να ξέρεις το γνωστικό σου αντικείμενο.