*

Αποστολέας Θέμα: Μεταθέσεις 2013  (Αναγνώστηκε 770105 φορές)

0 μέλη και 9 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #714 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 01:24:19 πμ »
Συνάδελφε bitch
Προκειμένου να ολοκληρώσουμε την ενδιαφέρουσα ανταλλαγή απόψεων, και δεδομένου ότι όπως πολύ σωστά είπες το θέμα "αποσπάσεις σε φορείς έχει ΑΜΕΣΗ σχέση με το θέμα "μεταθέσεις, αναφέρω τις παρακάτω παρατηρήσεις-επισημάνσεις:

1) Όποιος γίνεται Διευθυντής, θα πρέπει ( οφείλει) να είναι έτοιμος να εμπλακεί με διοίκηση.
Οφείλει να διαβάσει, να ρωτήσει ( διοικητικούς), να ενημερωθεί. Αν δεν θέλει ή δεν μπορεί, να μην γίνει διευθυντής.
Το ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί ( λίγοι) γίνονται διευθυντές, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να απασχολούμε εκπαιδευτικούς στην διοίκηση ( γραφεία).
Άσε, που υπάρχουν και κάποιες απόψεις σύμφωνα με τις οποίες θα μπορούσε να τοποθετείται ως Διευθυντής σχολείου ( διοικητικός προϊστάμενος των εκπαιδευτικών) Διοικητικός υπάλληλος, και όχι εκπαιδευτικός. Σύμφωνα με αυτό το μοντέλο θα υπάρχει ένας υποδιευθυντής εκπαιδευτικός,, ο οποίος θα είναι ο υπεύθυνος για θέματα παιδαγωγικού χαρακτήρα ( προγράμματα διδασκαλίας, απουσίες, έπαινοι, τιμωρίες μαθητών). Δεν σου λέω ότι ενστερνίζομαι την εν λόγω άποψη, όμως την καταθέτω γιατί το θέμα "κυκλοφορεί".
Σχετικά με την συμπλήρωση του απουσιολογίου, υπεύθυνος είναι ο εκπαιδευτικός ( αναγκαστικά), και ως εκ τούτου αυτός οφείλει να είναι ενήμερος για την νομοθεσία που διέπει το όλο θέμα ( Και σε περίπτωση που κάποιος νεοδιόριστος δεν ξέρει, μπορεί να διδαχθεί τα σχετικά στα Π.Ε.Κ.. Δεν είναι δα και καμιά επιστήμη! Ένα μεμονωμένο θέμα είναι).
Το αυτό ισχύει, και για την καλή γνώση της νομοθεσίας (εκ μέρους των εκπαιδευτικών) σχετικά με θέματα που αφορούν τις υποχρεώσεις και τα καθήκοντά τους ( π.χ. εγκύκλιοι-οδηγίες - νόμοι που διέπουν την διδασκαλία, την βαθμολόγηση, την σύννομη παρακολούθηση της φοίτησης).
Οι υπόλοιπες διοικητικές εργασίες του σχολείου, θα πρέπει να γίνονται αυστηρά και κατ' αποκλειστικότητα από διοικητικό ( σε καμία περίπτωση εκπαιδευτικό) που θα εκτελεί χρέη γραμματέα και θα συνεργάζεται με τον Διευθυντή ( είτε αυτός είναι εκπαιδευτικός, είτε διοικητικός σε περίπτωση που υιοθετηθεί η οπτική που προανέφερα).
Για μένα αυτή και μόνον αυτή πρέπει να είναι η "επαφή" εκπαιδευτικού και διοικητικού έργου.
Στο κάτω-κάτω, ο εκπαιδευτικός προσελήφθη για να κάνει μάθημα. Αυτό όμως, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι δεν θα ξέρει τον νόμο ( και ειδικά νόμους που διέπουν τα ΕΝΤΟΣ ΤΑΞΗΣ καθήκοντά του).
Στο πλαίσιο αυτής της λογικής άλλωστε, η "άγνοια νόμου" δεν γίνεται αποδεκτή ως δικαιολογία ( εδώ θυμίζω ότι ο κάθε πολίτης - και όχι μόνον οι διοικητικοί υπάλληλοι του κράτους - οφείλει να είναι ενήμερος για την νομοθεσία. Πολύ δε περισσότερο ο εκπαιδευτικός - Δ.Υ. - ο οποίος ωστόσο ΚΑΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑ και ΔΕΝ ασκεί διοικητικό έργο).

2) Σχετικά με την "απαξίωση του κλάδου" προς την τ. Υπουργό κ. Α. Διαμαντοπούλου που κατά την γνώμη σου υπήρξε, θα διαφωνήσω.
Και θα διαφωνήσω διότι:
Η  ίδια Υπουργός Παιδείας κ. Α. Διαμαντοπούλου έχει ευχαριστήσει Δημόσια τον συνδικαλιστικό φορέα των εκπαιδευτικών ( ΟΛΜΕ) για την εξαιρετική συνεργασία τους ( 2010) στα θέματα που αφορούσαν τον νόμο -πλαίσιο 3848/2010 αλλά και την εν γένει παρέμβασή της σε θέματα Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ( και καλώς το είπε αυτό η Υπουργός, δεδομένου ότι κανένας υπουργός παιδείας της μεταπολίτευσης ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ δεν αντιμετώπισε τόσο θετική διάθεση και τόσο ήρεμο κλίμα εκ μέρους του εκπαιδευτικού κόσμου. Αν λάβουμε υπόψιν και το τι έκανε η εν λόγω Υπουργός, νομίζω ότι το φαινόμενο είναι ακόμα περισσότερο εντυπωσιακό).
Είμαι απόλυτα βέβαιος, ότι όταν κάποιος απαξιώνει να ασχοληθεί με τις ενέργειες ενός Υπουργού, αν μη τι άλλο ΔΕΝ συνεργάζεται αρμονικά μαζί του προκειμένου να τον διευκολύνει στο όποιο έργο έχει αυτός εξαγγείλει ( εν ολίγοις: αντιδρά, έστω φραστικά, έστω "για την τιμή των όπλων". Και πάντως ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ δεν παίρνει δημόσια ευχαριστία για την εξαιρετική συνεργασία του από τον Υπουργό που "απαξιώνει". Απαξίωση μέσω "αγαστής συνεργασίας", πρώτη φορά βλέπω).
Εδώ θα ήθελα να αναφέρω ότι η σύνθεση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ πρακτικά παραμένει αμετάβλητη από τότε που έλαβε τις Δημόσιες και ολόψυχες ευχαριστίες της τ. Υπουργού κ. Α. Διαμαντοπούλου. Και με δεδομένο ότι από τότε μεσολάβησαν οι σχετικές συνδικαλιστικές εκλογές, νομίζω ότι μπορούμε να βγάλουμε αβίαστα το συμπέρασμα ότι "η πλειονότης των εκπαιδευτικών έμειναν ευχαριστημένοι σε γενικές γραμμές από την όλη στάση της".
Όμως αν οι εκπαιδευτικοί στην πλειονότητά τους έμειναν γενικά ευχαριστημένοι από την "αγαστή συνεργασία " του συνδικαλιστικού οργάνου τους με την τότε πολιτική ηγεσία, αυτό σημαίνει ότι προφανώς οι εκπαιδευτικοί ΔΕΝ απαξιούσαν την τότε ηγεσία ( αν μάλιστα συγκρίνουμε την στάση και συμπεριφορά τους απέναντί της, με την στάση και συμπεριφορά τους απέναντι σε άλλους Υπουργούς - π.χ. Γιαννάκου - νομίζω ότι το "παζλ" συμπληρώνεται).
Φυσικά τώρα, οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται πιθανώς ότι "κακώς" στήριξαν τις τότε επιλογές της ηγεσίας του Υπουργείου.
Όμως τώρα, "είναι αργά για δάκρυα".
Ας γίνει μάθημα για το μακρινό μέλλον.

3) Σχετικά με το ειδικό μισθολόγιο:
Φοβούμαι ότι ίσως δεν εξήγησα καλά το πράγμα.
Σου λέω ότι το 2009-2010 συζητήθηκε Δημόσια ( και με όρους συνθηματολογικούς, ισοπεδωτικούς και προπαγανδιστικούς) το θέμα: "πρέπει να αποσπώνται στην διοίκηση εκπαιδευτικοί?".
Η πολιτική ηγεσία και τα Μ.Μ.Ε. , διατύπωσαν την άποψη ότι αυτό είναι απαράδεκτο.
Εαν ο κλάδος είχε διαφορετική άποψη, θα μπορούσε να την διατυπώσει σε μία απλή ανακοίνωση ( που θα εκδιδόταν μόνο για να καταγραφεί η άποψή της απέναντι στα μέλη της). Προσοχή: Δεν έγινε κάποιος επίσημος διάλογος στον οποίο εκλήθη ο κλάδος να συμμετάσχει. Εκείνο που έγινε, είναι το ότι η τότε ηγεσία του Υπουργείου σε συνεργασία με τα Μ.Μ.Ε. διατύπωσαν την άποψη ότι είναι απαράδεκτο να απασχολούνται εκπαιδευτικοί σε γραφεία.
Και ερωτώ: Για ένα τέτοιο θέμα που είναι μεγάλης σημασίας για τον κλάδο ( όπως σωστότατα είπες), αν ο κλάδος διαφωνούσε δεν θα το έλεγε? Έστω προς ενημέρωση των μελών του.
Δηλαδή φαντάζεσαι ας πούμε τώρα την εικόνα?
Δημοσιογράφος γράφει ότι "οι υπάλληλοι της Βουλής προσλαμβάνονταν εκτός ΑΣΕΠ, και αδιαφανώς". και λαμβάνει εξώδικο από τον σύλλογο εργαζομένων στην βουλή.
Δημοσιογράφοι χαρακτηρίζουν ΔΗΜΟΣΙΑ "τσατσόνια" τους εκπαιδευτικούς που απασχολούνται σε γραφεία, και..... τίποτα.
Σιωπή, και.... μετά από λίγο "δημόσια ευχαριστία της ηγεσίας του υπουργείου για την εξαιρετική συνεργασία".
Και μετά πάλι σιωπή....
Και μετά "ενιαίο" ( 45 % μου έκοψαν) και μετά σιωπή πάλι, και μετά....
"Μα εμείς διαφωνούσαμε"!
Δεν μου φαίνεται λογικό τίποτε από αυτά ( παρά μόνον αν δεχθώ ότι ο κλάδος συμφώνησε  - αλλά ίσως τώρα να μετάνιωσε που συμφώνησε τότε).

Άσε που δεν καταλαβαίνω πως το γεγονός ότι οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί έπαιρναν περισσότερα από τους διοικητικούς, θα επηρέαζε την δυνατότητα του κλάδου να τοποθετηθεί επί του θέματος που έθεσε τότε η πολιτική ηγεσία.
Δηλαδή επειδή ο αποσπασμένος εκπαιδευτικός έπαιρνε περισσότερα από τον διοικητικό ( κακώς κατ' εμέ) , αυτό θα μπορούσε κάπως να εμποδίσει τον κλάδο μας να βγάλει μια ανακοίνωση όπου θα έλεγε ότι "πιστεύει πως πρέπει να υπάρχουν εκπαιδευτικοί στην διοίκηση"????
Σε τι την εμπόδιζε η παραπάνω αμοιβή του εκπαιδευτικού, στο να πει ότι πιστεύει πως πρέπει να έχουμε εκπαιδευτικούς στην διοίκηση? ( καταλαβαίνεις: Δεν λέω να πει να κοπούν τα επιδόματα, ούτε να μην πάνε καθηγητές εδώ ή εκεί. Περίμενα να πει ότι "χρειάζονται εκπαιδευτικοί στην διοίκηση").
Πουθενά κατά τη γνώμη μου.
Ο κλάδος δεν μίλησε τότε και ανέχθηκε την προσβλητική και απαράδεκτη συμπεριφορά πολιτικής ηγεσίας και Μ.Μ.Ε. , διότι απλά συμφωνούσε με τις σχετικές τοποθετήσεις.
Τώρα μπορεί να κατάλαβε ότι "κακώς συμφώνησε τότε", αλλά....

4) Σχετικά με τις μετατάξεις, θα σου πω ότι συμφωνώ με την "έντιμη αξιολόγηση" που προτείνεις, όμως επειδή όπως όλοι ξέρουμε αφήσαμε τον κόμπο να φτάσει στο χτένι χωρίς να κάνουμε κάτι, τώρα πρέπει να γίνουν απολύσεις χιλιάδων Δ.Υ. ( η χώρα δεσμεύτηκε και δεν υπάρχει δυνατότητα αποφυγής). Συνεπώς, οι απολύσεις θα γίνουν "οριζόντια" ( μια και δεν έχει γίνει καμία  αξιολόγηση). Κοινώς: Δεν προλαβαίνουμε , και δεν προλαβαίνουμε γιατί έτσι θέλαμε ως χώρα.
Οπότε τις κενές θέσεις πρέπει να τις καταλάβουν ( και θα τις καταλάβουν) διοικητικοί υπάλληλοι προκειμένου να μην απολυθούν τώρα ( από δήμους, δεκο, κκαταργούμενους φορείς).
Ναι, θα προκύψουν περισσεύματα για χιλιάδες εκπαιδευτικούς.
Και ναι, θα υπάρξει θέμα γι' αυτό ( καταλαβαίνουμε όλοι που πάει, ας μην το πω).
Αλλά αυτό, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει ο εκπαιδευτικός "να σωθεί" παίρνοντας την θέση ενός διοικητικού ( γιατί αλλιώς θα "περισσέψει" ο εκπαιδευτικός). Αν περισσεύει ο εκπαιδευτικός, δεν θα πρέπει να την πληρώσει ο διοικητικός ( και σε αυτό είμαι απόλυτος για λόγους δικαιοσύνης, παρ' ότι είμαι εκπαιδευτικός, και αν θες "δεν με βολεύει").

Ελπίζω να μην κούρασα, απλά θεωρώ ότι το εν λόγω θέμα ( το οποίο ωστόσο έχει κριθεί) είναι πολύ μα πολύ σημαντικό και θα επηρεάσει πολύ αρνητικά μεταθέσεις-αποσπάσεις-διορισμούς ( μονίμων και αναπληρωτών) εκπαιδευτικών.
Και αυτό, σε πρώτη φάση.
Γιατί μόλις διαπιστωθούν τα πανελλήνια περισσεύματα εκπαιδευτικών σε κάποιες ειδικότητες....
Εκεί να δείτε το τι θα έχει να γίνει!
( και με δεδομένο ότι τα όποια κενά θα έχουν καλυφθεί 100% από μετατάξεις διοικητικών από δήμους-δεκο-καταργούμενους φορείς)
"Στεγνά".....

« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2013, 01:59:06 πμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:09:27 »

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #715 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 03:05:22 πμ »
Έλεος, μετά από μια κουραστική βδομάδα με αγριμάκια της Γ Λυκείου, δεν μπορώ να σας παρακολουθήσω....κάνετε λίγο πιο μικρά τα "σεντόνια", γράψτε 2-3 μηνύματα στη σειρά.....

Μα γιατί είσαι άδικη;

ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ:


Δεν βλέπεις ότι γίνεται σημαντική προσπάθεια;  ::)
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

Αποσυνδεδεμένος df478

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 118
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #716 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 09:49:11 πμ »
κοίτα το ΠΔ100/97 παρ. 12 περ. 12. (κρίνονται υπεράριθμοι απο το ΚΥΣΔΕ, και τίθενται στην διάθεση του ΠΥΣΔΕ της περιοχής στην οποια ανήκει το Μουσικο). Απόλυση δεν προβλεπεται πάντως ( επί του παρόντος )

Οκ σ'ευχαριστώ πολύ!!!

Αποσυνδεδεμένος didi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #717 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 11:39:33 πμ »
προς PA: και μόνο η αναφορά σου στην Διαμαντοπούλου, καθώς και το σχόλιο περί ΄΄μη δικαιώματος άγνοιας του πολίτη΄΄ καταδείχνει την ελαφρότητα προσέγγισης των θεμάτων που έθιξες...
1.Όπως είπε και ο μέγιστος Αϊνστάιν δύο πράγματα δεν έχουν όρια: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το πρώτο δεν ήταν και τόσο σίγουρος....
2. Μην εμπιστεύεστε κανέναν.... ούτε και εμένα που σας το είπα....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:09:27 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #718 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 12:42:02 μμ »
προς PA: και μόνο η αναφορά σου στην Διαμαντοπούλου, καθώς και το σχόλιο περί ΄΄μη δικαιώματος άγνοιας του πολίτη΄΄ καταδείχνει την ελαφρότητα προσέγγισης των θεμάτων που έθιξες...

Συνάδελφε

Σχετικά με την "αναφορά μου στην τ. Υπουργό κ. Α. Διαμαντοπούλου", θυμίζω ότι αν ο κλάδος διαφωνούσε με την κατεύθυνση και τις αλλαγές που αυτή δρομολόγησε, θα μπορούσε να διατυπώσει την διαφωνία του ΕΓΚΑΙΡΩΣ με μία απλή ανακοίνωση ( έστω "για την τιμή των όπλων"). Αντ' αυτού, η συνδικαλιστική ηγεσία του κλάδου έλαβε τις ευχαριστίες της τότε Υπουργού για την "εξαιρετική συνεργασία της, που βοήθησε πολύ στην υλοποίηση του έργου της". Δεδομένου κιόλας ότι η συνδικαλιστική ηγεσία επανεκλέγει ουσιαστικά, νομίζω ότι μπορούμε να συμπεράνουμε λογικά πως η πλειονότης των εκπαιδευτικών συμφωνούσε με την στάση της.

Σχετικά με το "δικαίωμα άγνοιας του πολίτη", δεν σου κρύβω ότι με εξέπληξε η ύπαρξη αυτού του "δικαιώματος".
Όλοι οι πολίτες, ΠΡΕΠΕΙ να είναι ενημερωμένοι διότι αλλιώς δεν μπορούν να ασκήσουν αποτελεσματικά τα πολιτικά δικαιώματά τους, και κινδυνεύουν να γίνουν έρμαια της δημαγωγίας ( από την εποχή του Αριστοτέλη, είναι γνωστό ότι η "Αχίλλειος πτέρνα" του Πολιτεύματος της Δημοκρατίας, είναι η δημαγωγία ( το μοναδικό "φάρμακο", είναι οι ενημερωμένοι πολίτες).
Έτσι, όλοι οι πολίτες θα πρέπει να έχουν πρόσβαση στην νομοθεσία ( έχουμε), ώστε να ενημερωνόμαστε για τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματά μας, οσάκις ερχόμαστε σε επαφή με την διοίκηση ( δηλαδή με το κράτος).   
Αλλίμονο αν οι μόνοι που θα έχουν ενημέρωση για την νομοθεσία, είναι οι διοικητικοί υπάλληλοι του κράτους.
Φυσικά όποιος θέλει, μπορεί να μην ενημερώνεται για τίποτα. Είναι "δικαίωμά του".
Όμως μετά, δεν του φταίει κανένας.
Και η δικαιολογία "δεν ήξερα", με κάνει να θέλω να απαντήσω: "Δεν πειράζει, ήξεραν οι άλλοι στα χέρια των οποίων άφησες την κατάσταση αποφασίζοντας ότι δεν θέλεις να ενημερώνεσαι".
Χαίρομαι που ανταλλάξαμε απόψεις, έστω και διαφωνώντας.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος didi

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 11
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #719 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 01:03:48 μμ »
 PA, Πρόσεχε....Τα ΄΄λογικά΄΄ συμπεράσματα δεν είναι πάντοτε ορθά....
α) Η συνδικαλιστική ηγεσία εκφράζει την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ;;;;;;
β) Δεν έθεσα εγώ θέμα περί δικαιώματος στην άγνοια, αντιθέτως εσύ καταδικάζεις την αδυναμία του πολίτη...
Όποιος έχει ασχοληθεί, έστω και κατ΄ ελάχιστον, με την πανσπερμία, αντιφατικότητα, πολυπλοκότητα και ασάφεια των υπαρχόντων νόμων, διαταγμάτων, υπ. αποφάσεων, διατάξεων, εγκυκλίων, κλπ. αντιλαμβάνεται πλήρως τι εννοώ. Φυσικά, αυτό ισχύει εάν θέλουμε να είμαστε σωστοί και σαφείς σε αυτά που πρεσβεύουμε, γιατί διαφορετικά με ΄΄άρπα κόλα ΄΄αποφάσεις, όλα καλά βρέ αδερφέ....
1.Όπως είπε και ο μέγιστος Αϊνστάιν δύο πράγματα δεν έχουν όρια: το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το πρώτο δεν ήταν και τόσο σίγουρος....
2. Μην εμπιστεύεστε κανέναν.... ούτε και εμένα που σας το είπα....

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #720 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 01:42:19 μμ »
PA και didi:
1. Η συνδικαλιστική ηγεσία εκφράζει την άποψη της μειοψηφίας των εκπαιδευτικών που προσέρχονται στις κάλπες στις συνδικαλιστικές εκλογές. Η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών δεν πάει καν να ψηφίσει, επιτρέποντας έτσι την επικράτηση των απόψεων και των εκπροσώπων της μειοψηφίας. Συνεπώς η πλειοψηφία των εκπαιδευτικών έχει το μερίδιο της ευθύνης της.
2. Άλλο πράγμα είναι η αδιαφορία του πολίτη να ενημερωθεί (έστω στοιχειωδώς) για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις του και άλλο πράγμα είναι η αδυναμία του πολίτη να κατανοήσει πλήρως τη γλώσσα των νόμων  κλπ (που όντως πολλές φορές χαρακτηρίζονται από όλα όσα ανέφερες didi). Προσωπικά έχω ασχοληθεί πολύ (από ανάγκη αλλά και γιατί μου αρέσει να έχω άποψη αλλά και τεκμηριωμένη απάντηση όταν απαιτείται), βέβαια δεν είμαστε νομικοί (ούτε θα γίνουμε) αλλά αυτό δεν δικαιολογεί την άγνοια (ως αποτέλεσμα της πλήρους αδιαφορίας) στα βασικά τουλάχιστον θέματα.
Υ Γ Νομίζω πάντως ότι αυτή η συζήτηση είναι εκτός του θέματος που συζητείται εδώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2013, 01:45:14 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #721 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 02:30:31 μμ »
PA, Πρόσεχε....Τα ΄΄λογικά΄΄ συμπεράσματα δεν είναι πάντοτε ορθά....
α) Η συνδικαλιστική ηγεσία εκφράζει την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών ;;;;;;
β) Δεν έθεσα εγώ θέμα περί δικαιώματος στην άγνοια, αντιθέτως εσύ καταδικάζεις την αδυναμία του πολίτη...
Όποιος έχει ασχοληθεί, έστω και κατ΄ ελάχιστον, με την πανσπερμία, αντιφατικότητα, πολυπλοκότητα και ασάφεια των υπαρχόντων νόμων, διαταγμάτων, υπ. αποφάσεων, διατάξεων, εγκυκλίων, κλπ. αντιλαμβάνεται πλήρως τι εννοώ. Φυσικά, αυτό ισχύει εάν θέλουμε να είμαστε σωστοί και σαφείς σε αυτά που πρεσβεύουμε, γιατί διαφορετικά με ΄΄άρπα κόλα ΄΄αποφάσεις, όλα καλά βρέ αδερφέ....

Σχετικά με τα ερωτήματα που θέτεις συνάδελφε:

α) Προφανώς ναι, η στάση της συνδικαλιστικής ηγεσίας απέναντι στην τ. Υπουργό κ. Α. Διαμαντοπούλου ( εννοώ την εξαιρετική συνεργασία ΟΛΜΕ-Κ. Διαμαντοπούλου που υπήρξε), εξέφρασε την πλειονότητα των εκπαιδευτικών.
Και αυτό, το λέω γιατί η σύνθεση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ ΔΕΝ άλλαξε στις συνδικαλιστικές εκλογές που μεσολάβησαν.
Αν η ΟΛΜΕ είχε κινηθεί κόντρα σε αυτό που ήθελαν οι πολλοί, δεν θα είχε επανεκλεγεί
Φυσικά, αν η πλειονότητα μετάνιωσε για την στήριξη που παρέσχε, θα έχει την ευκαιρία να διορθώσει την στάση της στις επόμενες συνδικαλιστικές εκλογές.

β) Δεν κατηγορώ την αδυναμία κανενός.
Απλά επισημαίνω ότι αν κάποιος εκπαιδευτικός ενδιαφερόταν για μετάθεση, απόσπαση, διορισμό , όφειλε να ψάξει το πως λειτουργούν όλα αυτά, ώστε όταν η Υπουργός κ. Α. Διαμαντοπούλου διατύπωνε την άποψη ότι "είναι απαρέδεκτο να απασχολούνται στην διοίκηση-γραφεία- εκπαιδευτικοί", να μπορεί να καταλάβει  ότι κάτι τέτοιο θα έχει ΒΑΡΥΤΑΤΕΣ συνέπειες σε μεταθέσεις-αποσπάσεις -διορισμούς, και όταν γίνει θα βρεθεί σε δύσκολη θέση.
Αυτό, και μόνον αυτό.
Και αν παρ' όλα αυτά είχε επιλέξει να μην "ξέρει", τώρα να ΜΗΝ διαμαρτύρεται. Ο ίδιος επέλεξε το να "μην ξέρει", οπότε το λάθος είναι δικό του και μόνον δικό του.
Γιατί προφανώς αν ήξερε, θα καταλάβαινε το πλήθος και την βαρύτητα των συνεπειών εφαρμογής όλων όσων πρότεινε ( και θεσμοθέτησε ) η πολιτική ηγεσία την περίοδο 2009-2010 ( όσοι ξέραμε γιατί φάγαμε χρόνο  για να ενημερωθούμε, αμέσως το καταλάβαμε. Αλλά ποιος άκουγε? Οι πάντες, αναμασούσαν το σύνθημα και ατάκα των τότε κρατούντων. Τώρα ποιος τους/μας φταίει?).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2013, 02:32:37 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #722 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 03:49:05 μμ »
PA μου θυμίζεις τα μικρά παιδάκια που για τη δική τους λογική υπάρχει μόνο το άσπρο και το μαύρο! ::)
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #723 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 04:00:31 μμ »
Για το θέμα των εκπαιδευτικών που απασχολούνται στα γραφεία, φυσικά και η πλειονότητα υποστηρίζει πως πρέπει να επιστρέψουν στην τάξη καθώς η επιλογή τους γίνεται με υπόδειξη των Διευθυντών εκπαίδευσης και των Περιφερειακών διευθυντών.Καθαρά με μέσον δηλαδή.

Σε ποιο άλλο θέμα συμφώνησε ο κλάδος με την Ακατονόμαστη; Έχει φάει χειρότερο βρίσιμο απ'τη Γιαννάκου που ανέφερες.Η χειρότερη υπουργός παιδείας μακράν...

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #724 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 04:02:11 μμ »
Κατά βάθος τη λατρεύαμε, όμως! ::)
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος pap_eri

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 241
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #725 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 05:39:34 μμ »
Έλεος με όλους όσοι υποστηρίζεται με τόσο πάθος οτι όλοι οι εκπαιδευτικοί πρέπει να επιστρέψουν στα σχολεία!!! Τέτοια κατινιά μόνο ο κλάδος των εκπαιδευτικών έχει! Να δω τι θα κάνετε αν μετά το "άδειασμα" των γραφείων από εκπαιδευτικούς (σε κάποια γραφεία πολύ αμφιβάλω οτι θα μείνει και κανένας αν φύγουν οι εκπαιδευτικοί μια και μετατάξεις δεν το βλέπω να γίνονται σύντομα) δεν γίνεται η δουλειά σας. Αν πηγαίνετε στη διεύθυνση που ανήκετε και τίποτα δεν λείτουργει, αν κάποιος καταχωρήσει με λάθος την αίτηση μετάθεσης σας πολύ απλά γιατί δεν έχει ιδέα περί τίνος πρόκειται, αν αργούν οι προαγωγές και οι αλλαγές ΜΚ, αν χρειάζεται μέρες και σας στέλνουν από δω κι από εκεί για ένα πιστοποιητικό υπηρεσιακών μεταβολών...
Δεν είναι όλοι όσοι αποσπάστηκαν στα γραφεία άχρηστοι! Ίσα ίσα κάποιοι είναι και πολύ χρήσιμοι και πολύ εξυπηρετικοί! Και ας μη γελιόμαστε πολύ εκπαιδευτικοί σε σχολεία λουφάρουν πολύ περισσότερο (άραγε γιατί όλοι οι βολεμένοι δε θέλουν να πάνε σε γραφείο;).
Ο θεσμός των αποσπάσεων σε φορείς αν γινόταν με αξιοκρατικά κριτήρια δεν είναι κακός! Απλά λόγω βυσμάτων φτάσαμε σε σημείο μία υπηρεσία να χρειάζεται 2 και να πηγαίνουν 10!!! Αυτό είναι το πρόβλημα!
Και αν σταματήσουν αυτές οι αποσπάσεις εντελώς να είστε σίγουροι πως θα την πληρώσουν και πολλοί συνάδερφοι που εκτιμώντας την απόσπαση που έπαιρναν δούλευαν πραγματικά στα γραφεία και προσέφεραν έργο! Αντίθετα οι βολεψάκηδες και τα βύσματα και πάλι θα καταφέρουν να είναι σπίτι τους!!!
Αυτό που πρέπει να τελειώσει σε αυτόν τον κλάδο είναι η νοοτροπία της κατίνας!!! Γιατί αυτός πήρε απόσπαση κι εγώ έμεινα πίσω; Γιατί αυτός έχει 1 κενό κι εγώ 5; Γιατί αυτός φεύγει νωρίτερα από εμένα; Γιατί αυτός πήρε 3 μέρες άδεια κι εγώ καμία; ΦΤΑΝΕΙ! Ας κοιτάμε πώς θα κάνουμε τους εαυτούς μας καλύτερους κι όχι πώς θα φάμε τους άλλους!
Θεωρίες μπορούν να κάνουν όλοι στην πράξη όμως όλοι αυτοί που είναι οι υπεύθυνοι στο Υπουργείο Παιδείας δεν έχουν μπει ποτέ σε τάξη, δεν έχουν ιδέα από τις ιδιαιτερότητες κάθε περιοχής, δεν γνωρίζουν καν το εκπαιδευτικό σύστημα στην πράξη!!! Αυτό μας έφερε εδω που είμαστε...
Αφού λοιπόν υπάρχουν πολλοί που θεωρούν πως οι αποσπάσεις σε φορείς μας έφεραν σε αυτό το τραγικό σημείο ας καταργηθούν...οι υπόλοιποι που με την ανοχή όλων το παίζουν τρελίτσα ή τα έχουν καλά με το Δ/ντη τους ή επικαλούνται σοβαρούς λόγους υγείας αλλά θεωρητικά είναι στο σχολείο ας μείνουν για άλλη μια φορά ανέγγιχτοι....

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #726 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 08:25:07 μμ »
anna, αυτά που περιγράφεις στην πρώτη παράγραφο γίνονται και τώρα που υπηρετούν συνάδελφοι σε φορείς, φυσικά γίνονται και από διοικητικούς..φυσικά οι αποσπάσεις σε φορείς από μόνες τους δεν μας έφεραν σε αυτό το σημείο...
Αλλά η συζήτηση έχει επικεντρωθεί στο αν πρέπει ή όχι να υπηρετούν εκπαιδευτικοί σε φορείς, δεν είδα (διορθώστε αν κάνω λάθος) να θίγεται το θέμα των οργανικών θέσεων σε σχολεία που κατέχουν (νόμιμα ή μήπως όχι, αυτό το "απόσπαση πέραν της τριετίας" δεν επιτρέπεται για κανένα λόγο, δεν νομίζω να έχει καταργηθεί) εδώ και 10...ή και 15 χρόνια εκπαιδευτικοί αποσπασμένοι σε φορείς (δηλαδή κατ' επάγγελμα αποσπασμένοι).
Η συνδικαλιστική ηγεσία δεν το έθιξε ποτέ αυτό και όλοι ξέρουμε το γιατί, τα μόρια δυσμενών συνθηκών της οργανικής θέσης για όσους τα έπαιρναν μέχρι την κατάργηση της σχετικής διάταξης το 2010, έδωσαν μεταθέσεις στερώντας τη μετάθεση από κάποιους άλλους που την δικαιούνταν, γιατί πολύ απλά την υπηρέτησαν την οργανική τους επί σειρά ετών και όχι την "υπηρέτησαν" εξ αποστάσεως, αυτοί λοιπόν και όσοι άλλοι βέβαια επιθυμούν να μεταταχθούν ως διοικητικοί (όσοι ενδιαφέρονται και αξίζουν) και να αφήσουν τις οργανικές στα σχολεία, οι υπόλοιποι να επιστρέψουν στην τάξη.
Και όσον αφορά τις ειδικές κατηγορίες, όταν επί υφυπουργίας Γκεσούλη οι πολύτεκνοι αλώνιζαν στο γραφείο του υπουργού στη Μητροπόλεως, διεκδικώντας και πετυχαίνοντας διορισμούς πολυάριθμους (εν μέσω γενικής αφθονίας σε επίπεδο διορισμών), ουδείς διαμαρτυρήθηκε, τέτοιου τύπου διορισμοί συνέβαλλαν σημαντικά στη δημιουργία υπεραριθμιών σε όλες τις ειδικότητες..
 Όπως δεν διαμαρτυρήθηκε και κανείς όταν προτάσσονταν ως επιτυχόντες στους πίνακες διοριστέων ενός σκληρού διαγωνισμού (όπως είναι ο ΑΣΕΠ) λόγω της πολυτεκνικής τους ιδιότητας και μόνο (ευτυχώς βέβαια αυτό καταργήθηκε με νομοθετική ρύθμιση μετά τον ΑΣΕΠ 2002 και τα παρατράγουδα που δημιουργήθηκαν τότε σχετικά με αυτό το θέμα).
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 12, 2013, 09:11:21 μμ από silkcut »
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος jak_13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6831
  • Φύλο: Άντρας
  • Πάντα με χαμόγελο!!!
    • Προφίλ
Απ: Μεταθέσεις 2013
« Απάντηση #727 στις: Ιανουάριος 12, 2013, 09:10:57 μμ »
Για το θέμα των εκπαιδευτικών που απασχολούνται στα γραφεία, φυσικά και η πλειονότητα υποστηρίζει πως πρέπει να επιστρέψουν στην τάξη καθώς η επιλογή τους γίνεται με υπόδειξη των Διευθυντών εκπαίδευσης και των Περιφερειακών διευθυντών.Καθαρά με μέσον δηλαδή.

Αν δεν υπήρχε η προκατάληψη για τους εκπαιδευτικούς θα μπορούσε να αλλάξει ο τρόπος των αποσπάσεων.
Με αξιοκρατικά κριτήρια και όχι με μέσον δηλαδή.
Έμαθα πως ο άνθρωπος δικαιούται να κοιτά τον άλλον από ψηλά
μόνο όταν πρέπει να τον βοηθήσει να σηκωθεί!

Gabriel Garcia Marquez

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160940
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 593
Σύνολο: 617

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.