0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
συμφωνα με συμβουλο που ειναι καλα πληροφορημενος για τους μελλοντικους σχεδιασμους του ΥΠΕΠΘ, μεσα στα σχεδια της ηγεσιας ειναι η περικοπη φιλολογικων ωρων στο λύκειο πιο συγκεκριμενα1. στα αρχαια της α λυκειου, που απο 5 μελεταται να γινουν 3 ή 42. στη νεοελληνικη λογοτεχνια γενικης παιδειας απο 2 ωρες να γινει μονοωρο3. την ιστορια γενικης παιδειας γ λυκειου επι του παροντος δεν μπορουν να την πειραξουν, αφου ειναι πανελλαδικως εξεταζομενο (ασχετα αν την επιλεχει το 1%)- υπαρχει ομως περιπτωση να μειωσουν παρα πολυ την υλη κ να το κανουν μονοωρο ή κ να το καταργησουνΣε συνδυασμο με την αυξηση ωρων διδασκαλιας +3 για ολους, τις β αναθεσεις, την αξιοποιηση της δευτερης ειδικοτητας αντιλαμβανεσθε τι συνεπειες θα εχει γιαμεταθεσεις μονιμων, αποσπασεις μονιμων, προσληψεις αναπληρωτων.....
τα ματια μας τα βγαζουμε μονοι μας..κ εξηγουμε. εχουμε οργανα, επιστημονικες ενωσεις που θα μπορουσαν να ζητησουν η υλη της ιστοριας γενικης παιδειας γ λυκειου κ -γιατι οχι- η θεματολογια της να τροποποιηθει επι το ευνοικωτερο για τους μαθητες, δηλαδη 40-50 σελιδες, οπως η βιολογια αν δεν απατωμαι.... τοτε θα βλεπαμε1. στιφη μαθητων να διαλεγουν το μαθημα2. στα φροντιστηρια θα αυξανοταν θεαματικα η χητηση του κ οχι μονο απο μαθητες θεωρητικης, με αποτελεσμα πιο πολλα τμηματα, ωες αρα θεσεις εργασιας για αδιοριστους συναδελφους...3. οι μαθητες την ωρα του μαθηματος θα καθονται κλαρινο...4. το μαθημα θα κατοχυρωθει κ δεν θα τεινει προς εξαφανιση απο τον εκπαιδευτικο χαρτη οπως τωρα θρυλείται....ειμαι οφ τοπικ, το ξερω....
To ότι τα αρχαία και η λογοτεχνία στην α' λυκείου τείνει να γινουν μονόωρα και δίωρα δεν σας κινεί το ενδιαφέρον συνάδελφοι; Η ιστορία της γ΄είναι το πρόβλημα;
γενικως οι ανθρωπιστικες σπουδες πανευρωπαϊκά πλέον θεωρούνται ως υποδεέστερες. Προφανώς την ίδια τάση ακολουθεί και το υπουργείο μας. Προφανώς το βολεύει κιόλας.