*

Αποστολέας Θέμα: Συνάντηση συλλόγου αναπληρωτών φιλολόγων με τον Υφυπουργό Παιδείας  (Αναγνώστηκε 19572 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ASPASIAO2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
ναι αλλά με αυτή τη λογική θα σου απαντήσουν και εκείνοι ότι έχουν ξεσπιτωθεί και έχουν αφήσει πίσω τις οικογένειές τους πληρώνοντας και από την τσέπη τους πολλές φορές

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος madonna mia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
1.Η επιλογη της τεκνοποιησης(η η τυχη της)πρεπει να σταματησει να ειναι κοινωνικο κριτηριο που επιβραβευεται απο διαγωνισμους που εξεταζουν αλλο πραγμα.Μπορει αν θελει  το Κρατος πχ να τους βαζει να προηγουνται στις τοποθετησεις τους2. ο ασεπ δεν θεσμοθετηθηκε για να υπαρχει παραλληλα η σε αναλογια με αλλες μορφες διορισμου.Η μεταβατικη περιοδος επρεπε να ειχε ληξει προ πολλου.Ολοι ξεραμε οτι καποια στιγμη θα σταματουσαν οι ποτρες ,τα παραθυρα,τα πορτοπαραθυα η οι μπουκαπορτες που λειτουργησαν ως κολυμβηθρα του Σιλωαμ για ολους αυτους που δεν μπορουσαν η δεν ηθελαν να διαβασουν για τον ΑΣΕΠ.Οταν λοιπον ξεκινησε ο ΑΣΕΠ ηταν γνωστο τοις πασι οτι καποια στιγμη θα ηταν και το μοναδικο μεσο διορισμου.Το οτι ηρθαν τα πανω κατω μεσα σε λιγα χρονια στην Ελλαδα και πολλοι δεν προλαβαν δεν σημαινει οτι αυτη ι η κατασταση πρεπει να διαιωνιζεται επ απειρον... 3.Οι β αναθεσεις της ιστοριας μας διελυσαν...την στιγμη δε που η ιστορια σε πολλους στερησε  και το δικαιωμα διορισμου.Δεν ειναι επιχειρημα το οτι μπορουν οι ξενογλωσσοι,θεολογοι,κοινωνιολογοι να κανουν Ιστορια-ασφαλως και μπορουν ,αν καθησουν να την διαβασουν.Οπως και οι φιλολογοι μπορουν να διδαξουν θρησκευτικα,γεωγραφια,αστρονομια κτλΤο οτι ειναι πλεον νομιμο δεν σημαινει οτι ειναι και σωστο Αν ειναι να γυρισουμε στον τυπο του homo universalis να μας το πουν να το ξερουμε...

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Παιδιά συζητάτε για μια ειδικότητα μόνο. Εγώ είμαι 3τεκνος με 2 ΑΣΕΠ (24 μηνιτης )στους γυμναστές. Εάν θες να σου πω που είμαι στο ενιαίο πίνακα άστο καλυτέρα……. Νομίζω ότι το δικαιότερο είναι ότι όσοι με πρότερους νομούς έπραξαν να γίνει νομοθετική ρύθμιση για αυτούς. Αυτοί δεν έφταιξαν για τους νόμους που άλλοι ψήφισαν. Από εκεί και πέρα επί του δικαιότερου πρέπει να γίνει κάτι σαν τον 3848 που εμπεριέχει όλα τα κριτήρια αλλά  με μεγαλύτερους συντελεστές προσμέτρησης της προϋπηρεσίας όσον αφορά τους συναδέλφους που επέλεξαν το δρόμο της προϋπηρεσίας και μόνο.
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος ASPASIAO2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 139
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
όχι εμένα μου αρέσει που έδωσα τρεις φορές στο διαγωνισμό και πέρασα και μάλιστα με πολύ καλή σειρά. Δεν καταλαβαίνω όμως ποιον ενοχλεί το γεγονός ότι μια ομάδα ανθρώπων μάχεται για το αυτονόητο. Την εφαρμογή ενός νόμου που έχει απαξιωθεί. Είμαι υπερήφανη για το παιδί μου γιατί πιστεύω ότι η ποιότητα και όχι η ποσότητα κάνουν τη διαφορά

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος ahgioma

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1398
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
και στην ποσοτητα μπορει να υπαρχει ποιοτητα  !

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Διαγράφηκαν μερικά μηνύματα καθαρά προσωπικής αντιπαράθεσης. Σας παρακαλώ πολύ οι απόψεις και των δύο πλευρών   είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΕ
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
 Μια απλη συναντηση ειναι, δεν ειναι συναντηση κορυφης!!! ουτε θα παρουν αποφασεις και θα υπογραψουν "Προεδρικα Διαταγματα " ακομα κι αν δωσουν υποσχεσεις.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος dina 94

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1403
    • Προφίλ
Και κάτι ακόμα ,δεν εκπροσωπούμε όλους τους αδιόριστους συναδέλφους .Εμείς θα μιλήσουμε επαναλαμβάνω για την β ανάθεση των μαθημάτων και τις εκατοντάδες θέσεις εργασίας που χάνονται καθημερινά από τον κλάδο μας .Επίσης θα πάμε να δούμε τι γίνεται με το ωράριο ,γιατί κάτι άκουσα πως το ένα τρίτο των αναπληρωτών θα δουλέψει του χρόνου ...

Αποσυνδεδεμένος eagle

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 271
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ό,τι δε ζήσαμε είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά!
    • Προφίλ
Συνάδελφοι ψυχραιμία!Όλοι έχουμε τα νεύρα κλωστές απο την αναμονή και τους κάθε λογής που μας προσπερνάνε απο τον πάτο του πίνακα.Αν ανοίξουν οι πίνακες αυτοί οι οποίοι ήταν τελευταίοι έσονται πρώτοι.
 Επομένως, ας ανοίξουν οι πίνακες και ας εφαρμοστεί ο νόμος 3848, αλλά να κάνει και νέο Ασεπ, ώστε όσοι δούλεψαν να αναγνωρίσουν την προυπηρεσία τους!Όσο για το ότι δεν μπορούν να διαβάσουν με τρία παιδιά, έχω να πω ότι έκανα μεταπτυχιακό και διάβαζα για Ασέπ με δύο παιδιά και τα κατάφερα δύο φορές, ευτυχώς, με επιτυχία!
Και για όσους καταφέρονται εναντίον συγκεκριμένων και μη κατηγοριών ας μην μπαίνουν στη λογική "ας διοριστώ εγώ και όλοι οι άλλοι με κλήρωση" γιατί αν πάψουν να υπάρχουν τρίτεκνοι και πολύτεκνοι θα μειωθούν και τα παιδιά στα σχολεία με ό,τι αυτό συνεπάγεται...
υπομονή και κουράγιο

Αποσυνδεδεμένος gsk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
το φλέγον θέμα είναι η β΄ανάθεση καθώς και η αύξηση του ωραρίου φυσικά..σε αυτά θα πρέπει να επικεντρωθούμε και εύχομαι οι συνάδελφοι που θα μας εκπροσωπήσουν να οπλιστούν με υπομονή, επιχειρήματα και να προκύψουν πραγματικά αποτελέσματα..ας παλέψουμε λοιπόν για αυτά τα βασικά θέματα ΟΛΟΙ μαζί και ας μην περάσει και σε αυτά η κλασική τακτική του διαίρει και βασίλευε με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα..ας μην ξεχνάμε πόσο μεγάλος κλάδος είμαστε (συνολικά ως εκπαιδευτικοί) και πόσο μεγάλη πίεση θα μπορούσαμε να ασκήσουμε σε πολλά θέματα..και τα προαναφερόμενα μας αφορούν όλους

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
    • Προφίλ
Θα πρότεινα να αλλάξετε τον τίτλο σας σε "Σύλλογο Ασεπιτων Αναπληρωτών φιλολογων"  γιατί σίγουρα οι διεκδικήσεις σας δεν αφορούν ούτε καλύπτουν όλο τον κλάδο μας.

Είναι σκάνδαλο προφασιζόμενοι ότι εκπροσωπείτε ένα κλάδο να τρέχετε να εξυπηρετήσετε τα δικά σας συμφέροντα.

Αποσυνδεδεμένος woman3

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 529
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Tα ίδια ακριβώς είπα κι εγώ χθες αν τα διάβασες και μερικοι/κες μου επιτέθηκαν με δριμύ τρόπο sparos, οπότε μην τα λες.

Αποσυνδεδεμένος sparos2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 279
    • Προφίλ
τα διάβασα...
η ΟΛΜΕ έχει ενημερωθεί για αυτό άραγε;;;

Αποσυνδεδεμένος inw

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2305
    • Προφίλ
    • http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)
Θα πρότεινα να αλλάξετε τον τίτλο σας σε "Σύλλογο Ασεπιτων Αναπληρωτών φιλολογων"  γιατί σίγουρα οι διεκδικήσεις σας δεν αφορούν ούτε καλύπτουν όλο τον κλάδο μας.

Είναι σκάνδαλο προφασιζόμενοι ότι εκπροσωπείτε ένα κλάδο να τρέχετε να εξυπηρετήσετε τα δικά σας συμφέροντα.

Οι θέσεις του συλλόγου είναι ξεκάθαρες.Εμείς μαχόμαστε για τη β'ανάθεση και τον ΑΣΕΠ. Δε θα δεχτούμε υποδείξεις. Νομίζω είμαι σαφής.
http://filologoi02.webnode.gr/(Σύλλογος Φιλολόγων)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182559
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 617
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 5
Επισκέπτες: 564
Σύνολο: 569

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 32 ερωτήματα.