*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 15762 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« στις: Ιανουάριος 30, 2007, 01:23:13 μμ »
Αρχικά θέλω να ξεκαθαρίσω οτι ήταν η πρώτη φορά που έδινα, χωρίς να έχω την απαίτηση να επιτύχω, από τη στιγμή που υπάρχουν χιλιάδες συνάδελφοι οι οποίοι παλεύουν χρόνια για έναν διορισμό. Ο λόγος που γράφω το παρόν κείμενο, είναι ότι δεν αντέχω να με κοροϊδεύουνε με αυτόν τον φτηνό τρόπο κατά τον οποίο ετέθησαν τα θέματα.
Κληθήκαμε λοιπόν την Κυριακή να απαντήσουμε σε παιδαγωγικά θέματα, τα οποία κατά την ταπεινή μου γνώμη ήταν εύκολα. Όμως οι περισσότερες ερωτήσεις είχανε ειρωνική χροιά ως προς την αντιφατικότητα που παρουσιάζανε σε πρακτικό επίπεδο. Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή..

- Ερώτηση 7 : ‘οι σημερινές κοινωνίες χαρακτηρίζονται ως κοινωνίες της γνώσης και της δια βίου μάθησης. Τι σημαίνει αυτό για το έργο του σχολείου;’ σωστή απάντηση που ΕΠΡΕΠΕ να δώσουμε: ‘ότι πρέπει να καλλιεργείται στους μαθητές η ικανότητα κρίσης και σύνθεσης’. Για ποια ικανότητα κρίσης και σύνθεσης μιλάμε, από την στιγμή που πρωτίστως εμάς, μας έχουνε καταντήσει σωστά ‘παπαγαλάκια’, όπου πρέπει να αποστηθίζουμε χιλιάδες σελίδες και που στο τέλος να μην βάζουνε και σχετικά θέματα ;

- Ερώτηση 9: ‘ ποιος είναι ο κύριος στόχος της κοινωνικοποίησης ως βασικής λειτουργίας του σχολείου;’ Σωστή απάντηση που ΕΠΡΕΠΕ να δώσουμε: ‘η μεταβίβαση αξιών και προτύπων συμπεριφοράς στους μαθητές’. Μάλλον έχουμε αναγάγει ως αξίες και πρότυπα συμπεριφοράς τον ανταγωνισμό και την ρήση ‘ο θάνατος σου, η ζωή μου’. Γιατί μέσω της όλης αντιμετώπισής μας, μόνο αυτές οι αξίες και τα πρότυπα μας καλλιεργούνται. Μας ρίχνουν στην αρένα, και το δυνατότερο λιοντάρι θα κατασπαράξει το πιο ‘αδύναμο’.

- Ερώτηση 11: ‘πώς πρέπει  να αντιμετωπίζονται από τον/την εκπαιδευτικό οι λανθασμένες απαντήσεις μαθητών σε ερωτήσεις…:’ σωστή απάντηση που ΕΠΡΕΠΕ να δώσουμε: ‘να αξιοποιούνται άμεσα στη διδασκαλία.’ Πρώτη κοροϊδία: μας λένε να μην κάνουμε αυτό που μας κάνουν αυτοί, και αναφέρομαι σαφώς στην αρνητική βαθμολογία. Δεύτερη κοροϊδία:. Προσπαθούνε μέσω της αρνητικής βαθμολογίας να εξαλείψουνε φαινόμενα της τυχαίας επιλογής. Και έρχομαι και ρωτάω ο αφελής.. ποιος ήθελε να μην ξέρει τις απαντήσεις του γνωστικού αντικειμένου; Έλεγε κανένα σχολικό βιβλίο για το ποιός μας έβαλε στο ΝΑΤΟ, ανέφερε κανένα σχολικό βιβλίο τα χαρακτηριστικά της αρχαίας κωμωδίας; αν άλλα διαβάζουμε, και άλλα θέματα πέφτουνε, φυσικό κι επόμενο είναι να παίξουμε λόττο (κάτι που προσωπικά δεν έκανα και που τελικά μετανιώνω).

- Ερώτηση 12: ‘ οι ερωτήσεις που υποβάλλει ο/η εκπαιδευτικός…χρησιμοποιούνται σωστά όταν:’ σωστή απάντηση που ΕΠΡΕΠΕ να δοθεί: ‘όταν ενεργοποιούν τη σκέψη των μαθητών.’ Οι ερωτήσεις του γνωστικού αντικειμένου που έπρεπε οι αυριανοί εκπαιδευτικοί να απαντήσουμε, μόνο αυτό δεν έδειχναν. Η ερώτηση ας πούμε της ιστορίας για το πότε καταλύθηκε το λατινικό βασίλειο της Θεσσαλονίκης, θέλει τεράστια σκέψη, και όχι βεβαίως παπαγαλισμό.. Τη δική μας την σκέψη, με ποιόν τρόπο θα την ενεργοποιήσουν;
 Θα μπορούσα να πάρω μία –μία τις ερωτήσεις των παιδαγωγικών, και να τονίσω τον καταφανή εμπαιγμό. Αλλά δεν θα μακρηγορήσω, γιατί αρκετό διάβασμα ρίξαμε αυτούς τους μήνες και δεν θέλω να κουράζω. Θέλω όμως για το τέλος να πω και κάποια άλλα πράγματα.
 Έχουμε όλοι παρατηρήσει οτι όσοι έχουν βγάλει σε εφημερίδες και γενικότερα στα μέσα, τις σωστές απαντήσεις, υπάρχουνε ανακρίβειες. Απο την στιγμή που υπάρχουνε τόσες διαφωνίες ανάμεσα σε ικανούς πραγματικά φιλολόγους, θα έπρεπε να απαντήσουμε σωστά εμείς που προσπαθούμε να κάνουμε τα πρώτα μας βήματα στην εκπαίδευση και που ούτως ή άλλως εκείνη την στιγμή απο το άγχος ξεχνούσαμε και το όνομά μας; Και ποιος μας λέει ότι οι απαντήσεις που έχουνε κατά νου οι εξεταστές των θεμάτων που θα κρίνουν τα γραπτά μας και το μέλλον μας, είναι όντως σωστές;   

 Ένα έχω να πω..αν ζούσε ο Καβάφης, θα έγραφε το ‘Αλεξανδρινοί βασιλείς 2007 μ.Χ.’. στον ρόλο της Κλεοπάτρας και του Αντωνίου, θα ήτανε ο ΑΣΕΠ, όπου με καμάρι μας παρουσιάζουνε την όλη διαδικασία ως την πρέπουσα (αλλά στην ουσία απορώ αν το πιστεύουν κι αυτοί οι ίδιοι).. και στον ρόλο των αλεξανδρινών, όλοι εμείς που μας έχουνε καταντήσει άβουλα όντα-απομνημονευτικά μηχανάκια, που ωστόσο ξέρουμε την τραγικότητα της κατάστασης μας και αναγκαστικά γινόμαστε θιασώτες της όλης διαδικασίας. Καβάφης είπα ; Αλήθεια, γιατί μας βάλανε να διαβάσουμε όλα τα ποιήματα του, και επιπροσθέτως έργα από Σολωμό, Σεφέρη και Βιζυηνό, αφού τελικά είχανε σκοπό να μην βάλουνε καμία ερμηνευτική ερώτηση; Αν ήθελα να διαβάσω τους άνωθεν δημιουργούς, θα το έκανα στον ελεύθερο μου χρόνο, χωρίς καμιά πίεση, έχοντας και την ανάλογη αισθητική προσέγγιση. Αλλά πώς να χαρώ το κείμενο, αν λειτουργώ κάτω από την πίεση του άγχους και του χρόνου; Χαμένος καιρός το διάβασμα, με αποτέλεσμα τελικά να χάσουμε και την αισθητική απόλαυση των έργων..
Σαν συμπέρασμα έχω να πω, ότι τζάμπα έλεγε ο Αριστοτέλης πως καλοί μαθητές γίνονται εάν και ο καθηγητής είναι καλός και εθίζει τον μαθητή σε αρετές κι αξίες. Για ποιες αρετές και για ποιες αξίες μιλάμε; Μα φυσικά του ποταπού ανταγωνισμού, της αποστήθισης, και της μη κριτικής σκέψης. Αν οι ανώτεροι από εμάς, θέλουν ένα σχολείο φωτεινό από κάθε άποψη, με αυτόν τον τρόπο προσπαθούν να το καταφέρουν; Εγώ νόμιζα ότι το αν θα είμαι ικανός να μπω σε σχολείο, θα φανεί από την όρεξη, το μεράκι και την αγάπη απέναντι στη δουλειά μου και απέναντι στα παιδιά. Και όχι από το αν ξέρω το ποιος μας έβαλε στο ΝΑΤΟ, και άλλες ανάλογες ερωτήσεις που ποτέ δε θα διδαχτούνε στο σχολείο, που και να τις  ξέραμε τις απαντήσεις με τον καιρό θα τις ξεχάσουμε, και που κακά τα ψέματα, η γνώση του σε ποια διάλεκτο συνετέθη η ελεγειακή ποίηση, εμένα προσωπικά μου είναι παντελώς άχρηστη. Αλλά ίσως και όχι.. μπορεί να πάω σε κανένα τηλεπαιχνίδι γνώσεων, και να κερδίσω. Μήπως τελικά πρέπει να ευχαριστάμε και το ΑΣΕΠ; Εν προκειμένω, το παιδί στο σχολείο, ποτέ δεν θα γυρίσει να μας ρωτήσει ‘καθηγητά, ξέρετε ποιανού ποιητή είναι τα Σατιρικά Γυμνάσματα;’. Αυτό που θα μας ρωτήσει, θα είναι πως θα τον βγάλουμε από μια δύσκολη κατάσταση. Γιατί ένας σημερινός καθηγητής, πρέπει να είναι πάνω απ όλα και παιδαγωγός με ψυχοπαιδαγωγικές και όχι με υλοκεντρικές βάσεις. Και τι έγινε που δεν ξέρω πού έγινε η άρση του σχίσματος; Εγώ θα είμαι ευτυχισμένος καθηγητής, εάν κάνω έναν μαθητή να έχει αξίες και σωστά πρότυπα. Εάν βοηθάω τον μαθητή να ξεπερνά τα όποια ψυχολογικά προβλήματα. Για να μην βρεθούμε αντιμέτωποι πάλι σε μια ιστορία ανάλογης της Βέροιας... γιατί κάθε μαθητή πρέπει να τον βλέπουμε σαν ΑΝΘΡΩΠΟ  και όχι σαν αποθήκη γνώσεων. Αλλά εάν το ίδιο το υπουργείο με αντιμετωπίζει έτσι, εγώ σε τέτοια συμπεριφορά δεν θα εθιστώ; Κι άλλος εμπαιγμός στις εξετάσεις: βάλανε θέμα στην ειδική διδακτική των αρχαίων, τον σχολιασμό αυτού του θέματος. Τελικά, μας ενέπαιξαν με τον πιο ύπουλο τρόπο, από την πρώτο θέμα του Σαββάτου μέχρι και το τελευταίο της Κυριακής..

Aυτό που ζητώ, είναι να μην το αφήσουμε αυτό έτσι. Εάν συμφωνείτε με όσα είπα, και εάν θεωρείτε κι εσείς ότι πέσατε θύματα κοροϊδίας, σας προτρέπω να μην το αφήσουμε έτσι. Να στείλουμε το μήνυμα ότι δεν τρώμε κουτόχορτο, είτε με επιστολές σε κανάλια, εφημερίδες και καθηγητές πανεπιστημίων ώστε να έχουμε και κάποιο γερό σύμμαχο, είτε με διαμαρτυρίες σε υπουργεία και άλλους φορείς.

Ευχαριστώ πολύ για τον χρονο σας. Περιμένω σχόλια ή διαφωνίες. Καλά αποτελέσματα!


edit:: Μετατροπή του τίτλου σε πεζά.

« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2007, 03:27:41 μμ από Lenazagor »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:59:21 »

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 30, 2007, 02:52:40 μμ »
Συμφωνώ απόλυτα ότι δεν πάει άλλο. Δεν μπορούμε να καταπίνουμε τα πάντα. Επισυνάπτω το κείμενο που έγραψα για να δημοσιευτεί σε μια τοπική εφημερίδα του Ρεθύμνου. Η πρόσκληση στο τέλος ισχύει για όλους, φυσικά.  Νίκος Ποταμιάνος



Όσοι δώσαμε πριν λίγες μέρες στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς ταλαιπωρηθήκαμε, και για κάποιους ήταν μια πολύ τραυματική εμπειρία. Όλοι έχουμε φίλους ή έχουμε ακούσει ιστορίες για ανθρώπους που κατέρρευσαν προσπαθώντας να βγάλουν την ύλη, να συνδυάσουν δουλειά και εντατικό διάβασμα, ή απλά πιέστηκαν πολύ ψυχολογικά. Προσφέρει τουλάχιστον τίποτα αυτός ο πανάκριβος διαγωνισμός; Έχει λόγο ύπαρξης;
Το 1998 το βασικό επιχείρημα για την κατάργηση της επετηρίδας ήταν ότι είναι αναξιοκρατική, ενώ ο διαγωνισμός των εκπαιδευτικών θα προωθήσει την αξιοκρατία. Η επιτυχία στον ΑΣΕΠ σημαίνει ότι είναι κανείς άξιος εκπαιδευτικός, πιο άξιος απ’ όσους απέτυχαν; Όσοι είμασταν το 1998 αντίθετοι στην κατάργηση της επετηρίδας είχαμε καταθέσει πλήθος επιχειρημάτων για το ότι ένας διαγωνισμός δεν είναι ικανός να κρίνει κάτι τέτοιο. Σήμερα, μετά και τον πέμπτο διαγωνισμό, μπορούμε και οφείλουμε να κάνουμε πια μιαν αποτίμηση του ΑΣΕΠ, και μια κριτική που να είναι συγκεκριμένη.

Παπαγαλία
Η δικιά μας εμπειρία, ως φιλόλογων, είναι ότι ο ΑΣΕΠ μας αξιολογεί για πράγματα που δεν έχουν πολλή σχέση ούτε με την επιστημονική μας επάρκεια ούτε με τις παιδαγωγικές μας ικανότητες. Ας δούμε τα θέματα των φετινών εξετάσεων: δεν καταλαβαίνουμε γιατί είναι καλύτερος φιλόλογος αυτός που ξέρει «Σε ποιο έργο του Βιζυηνού είναι ήρωας ο Πασχάλης», από ποιον συγγραφέα «δανείζεται ο Καβάφης την φράση Che fece… il gran rifiuto», ποιος έγραψε την ποιητική συλλογή Σατιρικά Γυμνάσματα, ποιοι έστησαν μνημείο των πεσόντων στη Χαιρώνεια, σε ποιανής πόλης τον καθεδρικό ναό κηρύχτηκε για τελευταία φορά η ένωση των εκκλησιών, ποιοι κατείχαν τη Θεσσαλονίκη το 1430 πριν πέσει στους Τούρκους. Πρόκειται πραγματικά για μνημεία της άχρηστης γνώσης που αναγκαστήκαμε να αποστηθίσουμε, κατάλληλης για παπαγάλους –και μάλιστα 15χρονους παπαγάλους και όχι για την κουρασμένη μνήμη τριαντάρηδων και βάλε. Οι πληροφορίες που υπάρχουν πχ για τη λογοτεχνία είναι άπειρες, και είναι αδύνατο να τις ξέρει κανείς όλες: το θέμα είναι να ξέρεις να τις ψάξεις ως επιστήμονας, και ως εκπαιδευτικός να μάθεις τους μαθητές να κάνουν το ίδιο.
Η ύλη έτσι κι αλλιώς ήταν τεράστια, αλλά κι αυτή δεν θεωρήθηκε επαρκής από τους εξεταστές: θεώρησαν ότι είμαστε υποχρεωμένοι να ξέρουμε απέξω όλη την ελληνική ποίηση. Μας ζητήθηκε να προσδιορίσουμε από 4 στίχους ποιος είναι του Ελύτη: ακόμα κι αν ήταν εύκολο, ήταν όμως εκτός ύλης...

Υποκρισία
Αν τα βάλουμε κάτω, ο διαγωνισμός αυτός είναι εντελώς υποκριτικός. Ας δούμε κάποια παραδείγματα από τα παιδαγωγικά που δώσαμε. Στην προκήρυξη του διαγωνισμού ζητούνταν «εναλλακτικές» παιδαγωγικές θεωρίες/μέθοδοι, που κατά κανόνα βασίζονται στη συνεργασία (όπως η ομαδοσυνεργατική, όπου δεν πρέπει να βάζουμε τις ομάδες να ανταγωνίζονται η μία την άλλη) . τι άλλο όμως κάνει ο διαγωνισμός από το να βάζει τους υποψήφιους να ανταγωνίζονται μεταξύ τους; Και τι αξίες τους καλλιεργεί έτσι; Δεν θα τις εφαρμόσουν μετά στο σχολείο;
Μια από τις ερωτήσεις που έπεσαν αναφερόταν στην ανάγκη να μαθαίνουμε στα παιδιά να επιλέγουν τις πιο χρήσιμες γνώσεις απ’ αυτές που κυκλοφορούν, σ’ έναν κόσμο με όλο και περισσότερες διαθέσιμες πληροφορίες κλπ . όμως μας αναγκάζουν να αποστηθίζουμε πράγματα εντελώς άχρηστα, πληροφορίες που όταν παραστεί ανάγκη μπορεί κανείς να εντοπίσει πολύ εύκολα.
Μας έβαλαν ερωτήσεις για το πώς θα αντιμετωπίσουμε κρούσματα ρατσισμού στην τάξη και πώς θα λάβουμε υπόψη στο μάθημα την παρουσία μεταναστόπουλων που δεν γνωρίζουν καλά τα ελληνικά . όλοι μας όμως διαβάσαμε για τον διαγωνισμό σχολικό βιβλίο ιστορίας (ευτυχώς είναι επιλογής και δεν διδάσκεται συνήθως) που περίπου κηρύσσει το μίσος για άλλους βαλκανικούς λαούς.
Υποτίθεται ότι στο σχολείο θα πρέπει να εμφυσήσουμε στα παιδιά πνεύμα ελεύθερου και υπεύθυνου πολίτη –ή πάντως κάτι τέτοια διαβάζει κανείς σε παιδαγωγικές μελέτες και σε επίσημα κείμενα . όμως μας θέλουν δουλοπρεπείς, να δεχόμαστε τα πάντα (πχ μια τεράστια ύλη που διαρκώς αλλάζει και δεν ξέρουμε με ποιον τρόπο θα εξεταστεί) και να σκύβουμε το κεφάλι. Φυσικά και στο σχολείο κάπως έτσι είναι τα πράγματα, οπότε από μια άποψη αυτοί που στήνουν τον ΑΣΕΠ είναι πιο ειλικρινείς...

Δεν μας σέβονται
Πιο σωστά: μας έχουν γραμμένους. Ο τρόπος με τον οποίο θα γίνει η εξέταση δεν ανακοινώνεται από πριν. Αλλιώς όμως διαβάζει κανείς αν πρόκειται να απαντήσει σε ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών και αλλιώς αν πρόκειται να αναπτύξει ένα θέμα. Βγήκε η Ελευθεροτυπία δυο βδομάδες πριν τις εξετάσεις και έγραψε ότι οι φιλόλογοι θα εξεταστούν σε ερωτήσεις ανάπτυξης μόνο, σπέρνοντας τον πανικό σε όλους μας που προετοιμαζόμασταν για ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών βάσει των θεμάτων του προηγούμενου διαγωνισμού. Τελικά αυτό δεν συνέβη, καλώς ή κακώς, το θέμα όμως είναι ότι πραγματικά δεν υπάρχει τίποτα που να μας κατοχυρώνει ότι το διάβασμα που κάνουμε (σε μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, με μια συγκεκριμένη λογική) δεν θα πάει στράφι. Είμαστε κυριολεκτικά έρμαια της οποιασδήποτε απόφασης της τελευταίας στιγμής, τελικά: της οποιασδήποτε αυθαιρεσίας.
Για να μην αναφερθούμε στη μόνιμη αγωνία (ιδίως όσων δίνουν και ξαναδίνουν ΑΣΕΠ) του πότε ακριβώς θα γίνει ο διαγωνισμός, πότε θα ανακοινωθεί, αν η ύλη θα είναι η ίδια με του προηγούμενου κλπ (ειδικά για τους φιλόλογους η ύλη αλλάζει κάθε δύο χρόνια –φροντίζουν οι άνθρωποι μην τυχόν και πάθουμε αλτσχάιμερ).
Τέλος: πολλά λέγονται για τη διαφάνεια του διαγωνισμού . θέλουμε να πιστεύουμε ότι δεν είναι βάσιμα. Όμως γιατί να μην μπορούμε να δούμε τα γραπτά μας και τα λάθη μας όταν ανακοινωθούν τα αποτελέσματα; Και γιατί κάποια μεγάλα φροντιστήρια της Αθήνας «πιάνουν» τα θέματα –ή τουλάχιστον μερικές από τις ερωτήσεις;
Ναι, αν δεν το ξέρατε, υπάρχουν και φροντιστήρια. Το κράτος με τον ΑΣΕΠ έφτιαξε δεύτερες Πανελλήνιες για τους απόφοιτους των καθηγητικών σχολών, και κάποιοι θησαυρίζουν από αυτό.

Έχουμε εξοργιστεί
Και μας έχει γίνει πια σαφές ότι ο ΑΣΕΠ δεν έχει καμιά σχέση με την αξιοσύνη του καθενός από μας, δεν είναι αυτό που βαθμολογεί . ότι χρησιμεύει απλώς ως «αξιοκρατικό» φύλλο συκής στο τσαλαπάτημα του δικαιώματος στη δουλειά ανθρώπων που βιώνουν (κάποτε ακραία) την εργασιακή ανασφάλεια της εποχής μας . ότι βασικός του στόχος είναι η όρθωση φραγμών και όχι η διασφάλιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου . ότι αποτελεί, τέλος, ένα βασίλειο της αυθαιρεσίας, οργανωμένος από έναν μηχανισμό που δε δίνει λόγο σε κανέναν, δεν υπολογίζει στοιχειώδεις ψυχολογικές μας ανάγκες (για τις άλλες δεν τίθεται θέμα) και τελικά λειτουργεί ανεξέλεγκτα επειδή βρίσκεται στο απυρόβλητο, δεν υφίσταται δημόσια κριτική.
Και σκεφτόμαστε κιόλας ότι, αν καταργούνταν ο ΑΣΕΠ, θα περίσσευαν αρκετά χρήματα για να χρηματοδοτήσουν περισσότερους διορισμούς εκπαιδευτικών. Μιλάμε για ένα μικροποσό του ύψους των 4.500.000 ευρώ...
Είμαστε οργισμένοι, αλλά περιοριζόμαστε να τα λέμε όλα αυτά μεταξύ μας, να μουρμουρίζουμε στους φίλους μας και τους συγγενείς μας. Μήπως όμως πρέπει κάποια στιγμή να αφήσουμε την απλή γκρίνια και να δούμε συλλογικά τι μπορούμε να κάνουμε για να σταματήσει (ή έστω να βελτιωθεί) αυτή η κατάσταση;
Ένα πρώτο βήμα μπορεί να είναι η συγκεκριμένη κριτική των όρων με τους οποίους γίνεται ο διαγωνισμός. Ας βρεθούμε μεταξύ μας για να τα βάλουμε κάτω αναλυτικά και να τα μεταφέρουμε εκεί που πρέπει. Ένα απαραίτητο επόμενο βήμα είναι, κατά τη γνώμη μας, να σκεφτούμε με τι μπορεί να αντικατασταθεί. Το μοντέλο της Κύπρου πχ δεν είναι καθόλου κακό: επετηρίδα, και όταν έρθει η σειρά σου κάνεις για 6 μήνες ή 1 χρόνο παιδαγωγικά σεμινάρια. Αυτά, βέβαια, είναι σημαντικό να είναι πρακτικά προσανατολισμένα και όχι μόνο θεωρίες.
Να κάνουμε προτάσεις, να διεκδικήσουμε αιτήματα. Δεν είναι δυνατόν να συνεχίσει να βρίσκεται ο ΑΣΕΠ εκτός δημόσιας κριτικής. Ας κάνουμε κάτι. Καταθέστε ιδέες και διαθεσιμότητες, ας γνωριστούμε όσοι ενδιαφερόμαστε να προχωρήσουμε, ας συντονιστούμε. Επικοινωνήστε: 6977-772204, nikospotam@yahoo.com.

Αποσυνδεδεμένος Minoan

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 424
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 30, 2007, 03:43:31 μμ »
ΧΜ η Κύπρος τη σηκώνει την επετηρίδα προς το παρόν.Στην Ελλάδα είναι αδιανόητη...Πόσες χιλιάδες άτομα να μπουν σε αυτή την επετηρίδα??Και πόσο να περιμένουν?
Μάλλον πρέπει να σταματήσουμε να περιμένουμε να μας διορίσει το δημόσιο.Να πηγαίνουμε 17000 άτομα σαν τα ζώα στη σφαγή για 800 θέσεις.Σκέφτομαι το άγχος που είχα πριν βγούνε τα αποτελέσματα των πανελληνίων. Αγχωνόμουν  μη τυχόν περάσω στο παιδαγωγικό και όχι στη φιλοσοφική....Και τώρα το πτυχίο φιλοσοφικής επαγγελματικά είναι απλά άχρηστο.
Τέλοσπάντων....
Μέρες γιομάτες θάματα, μέρες σπαρμένες μάγια....ήταν αυτές που ζήσαμε το σαβ/κο.

Αποσυνδεδεμένος ioanna89

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3041
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 30, 2007, 08:24:06 μμ »
Συμφωνώ σχεδόν με όλα όσα γράφει ο Νίκος, ειδικά για την υποκρισία τους.

Παράθεση
Μας έβαλαν ερωτήσεις για το πώς θα αντιμετωπίσουμε κρούσματα ρατσισμού στην τάξη και πώς θα λάβουμε υπόψη στο μάθημα την παρουσία μεταναστόπουλων που δεν γνωρίζουν καλά τα ελληνικά . όλοι μας όμως διαβάσαμε για τον διαγωνισμό σχολικό βιβλίο ιστορίας (ευτυχώς είναι επιλογής και δεν διδάσκεται συνήθως) που περίπου κηρύσσει το μίσος για άλλους βαλκανικούς λαούς.

Αυτό το βιβλίο είναι όντως απαράδεκτο. Κανείς δεν έχει διαμαρτυρηθεί που συμπεριλαμβάνεται στην εξεταστέα ύλη του διαγωνισμού των εκπαιδευτικών ένα βιβλίο που περιέχει μισές αλήθειες ή και ψεύδη (π.χ. ότι οι Τσάμηδες έφυγαν από την Ελλάδα οικειοθελώς) και καλλιεργεί ακραία εθνικιστικές και μεγαλοϊδεατικές αντιλήψεις. Ενώ με το νέο βιβλίο της ΣΤ΄Δημοτικού γίνεται χαμός για τους αντίθετους λόγους...

Ως προς το τι πρέπει να γίνει με τον διαγωνισμό (το δια ταύτα), δεν ξέρω... Είναι πολύ δύσκολο να βρεθεί ένα πραγματικά δίκαιο σύστημα διορισμών όταν υπάρχουν τόσες χιλιάδες αποφοίτων.
Πάντως πριν από έναν μήνα περίπου το ΕΘΝΟΣ είχε δήλωση του προέδρου του ΑΣΕΠ ότι αυτός ο διαγωνισμός θα είναι μάλλον ο τελευταίος και ότι σκέφτονται να τον αντικαταστήσουν με ένα μεικτό σύστημα τεστ δεξιοτήτων (μήπως θα μετράνε τη νοημοσύνη μας;) και "αντικειμενικών κριτηρίων" (βαθμός πτυχίου, μεταπτυχιακά, προϋπηρεσία κ.λπ). Σίγουρα είναι πιο αξιοπρεπές σύστημα από τον διαγωνισμό. Είναι όμως δικαιότερο; Πάλι δεν αποκλείεται πολύς κόσμος; Π.χ. κάποιος που έχει ένα μεταπτυχιακό στο γνωστικό του αντικείμενο δεν είναι απαραίτητα καλύτερος εκπαιδευτικός από έναν άλλον που δεν έχει.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 00:59:21 »

Αποσυνδεδεμένος para5

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1950
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 30, 2007, 09:27:18 μμ »
Βλέπω καθημερινά στις ειδήσεις τις διαμαρτυρίες για το άρθρο 16 κτλ, και θλίβομαι.
Κανείς από τους κ.κ. πανεπιστημιακούς δεν κόπτεται για τον εμπαιγμό στον οποίο υφίστανται ανά διετία οι πρώην φοιτητές τους.
Συμφωνώ με τα όσα πολύ δικαιολογημένα έγραψαν παραπάνω οι συνυποψήφιοι. Αυτό που ζήσαμε ήταν όντως εμπαιγμός. Δεν μπορεί να έχω διαβάσει επί δύο μήνες την απίστευτα κακογραμμένη ιστορία τους και να με ρωτούν πού υπογράφτηκε η συμφωνία στη σύνοδο Φερράρας Φλωρεντίας, και να θεωρούν πως αυτή η ερώτηση μαζί με πολλές άλλες εξετάζει την κρίση μου. Κύριοι που βάλατε αυτά τα πονηρά και δόλια θέματα αποδείξατε το ηθικό ποιόν σας και την παντελή έλλειψη βάθους των βιβλίων στα οποία βασιστήκατε.
Εντάξει, το καταλάβαμε πως σκοπός αυτών των ερωτήσεων ήταν να βγάλετε από το παιγνίδι όσο γίνεται περισσότερους από μας. Να μας κόψετε την ελάχιστη αξιοπρέπεια που διαθέτει κάποιος που προετοιμάστηκε με συνέπεια και θυσίασε για στην πιθανότητα της πολυπόθητης θέσης σας βασικές ασχολίες, προσωπική ζωή και ενδιαφέροντα για αρκετούς μήνες. Να μας κόψετε τη χαρά πως διαγωνιστήκαμε σε θέματα απαιτητικά που σέβονταν το χρόνο που διαθέσαμε και την κρίση μας. Τα καταφέρατε να δώσετε αφορμή σε φυλλάδες να γράφουν για τους κουμπούρες καθηγητές στο βωμό όποιων πολιτικών σκοπιμοτήτων. Κύριοι, σας αξίζει ένα μεγάλο μπράβο. Συγχαρητήρια, τα καταφέρατε.

Θέλω πολύ να διαμαρτυρηθώ για την όλη εμπειρία του προηγούμενου σ/κ, καθώς για την ασυνέπεια του ασεπ του τελευταίους μήνες ως προς την ημερομηνία διεξαγωγής του διαγωνισμού, τον τρόπο εξέτασης, την έλλειψη βιβλιογραφίας, την ασαφή διατύπωση της ύλης. Νομίζω πως αυτό είναι κάτι για το οποίο όλοι εμείς πρέπει να παλέψουμε, ανεξάρτητα από το αν είμαστε διοριστέοι, επιτυχόντες, ή μη. Πρέπει να αγωνιστούμε τουλάχιστον για να σώσουμε την αξιοπρέπειά μας, καθώς και τον κόπο και την αγωνία των χιλιάδων ανυποψίαστων προβάτων μετά από μας, που ήδη σχεδιάζουν τη συμμετοχή τους στον επόμενο διαγωνισμό.

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 30, 2007, 11:58:12 μμ »
Ξέχασα να αναφέρω ακόμα μιαν αντίφαση του διαγωνισμού και της ύλης του: από τη μια ζητούνταν στην προκήρυξη η εξοικείωσή μας με "εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας" -βασικό χαρακτηριστικό των οποίων (όπως λέει κι ο αγαπημένος μας Ματσαγγούρας) είναι ότι λειτουργούν καλά σε μια τάξη με σχετικά περιορισμένο αριθμό μαθητών. Και από την άλλη το υπουργείο διορίζει μόνο 800 φιλόλογους: πώς θα μικρύνει ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη αν δεν αυξηθεί ο αριθμός των καθηγητών;
Προφανώς πρέπει να υπάρχει η πολιτική βούληση γι' αυτό, να ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με το σχολείο που έχει εγκαταλειφθεί στην τύχη του, να αποφασίσει ότι κάποια χρήματα θα πάνε εκεί και όχι σε μίζες σε κουμπάρους ή για πύραυλους.

Αυτό μπορεί να το πάρει κανείς ως απάντηση στα περί φρακαρίσματος της επετηρίδας. Το ζήτημα να γίνουν διορισμοί είναι φυσικά το βασικότερο, και εφόσον δεν γίνονται η επετηρίδα ή ο ΑΣΕΠ δεν βοηθάνε ιδιαίτερα. Απλά, με την επετηρίδα θα αναγνωρίζονταν το δικαίωμα στη δουλειά, έστω και μετά από κάποια χρόνια...

Αποσυνδεδεμένος giouligirl

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Ειμαι γεματη αποριες
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 12:17:58 πμ »
Πραγματικά συμφωνώ απόλυτα με όσα λέτε! Τέσσερα χρόνια στη σχολή κρινόμουν κάθε έξι μήνες για να γίνω μια καλή φιλόλογος και τώρα ξαφνικά έπρεπε να επαναξιολογηθώ! Πέρα από εμένα, πιστεύω ότι αυτό θίγει περισσότερο τους καθηγητές μου στη σχολή, οι οποίοι έκριναν άξια  να γίνει φιλόλογος μια που, σύμφωνα με τον ΑΣΕΠ, δεν είναι άξια  να διδάξει φιλολογικά μαθήματα σε μαθητές γυμνασίου και λυκείου!
Η κοροϊδία όμως δεν σταματά μόνο εδώ. Φίλη μου δασκάλα, που δουλεύει ήδη δυο χρόνια αναπληρώτρια, μάλλον δεν έχει κατορθώσει να πιάσει τη βάση στον φετινό ΑΣΕΠ, άρα είναι «ακατάλληλη»! Και όμως δυο χρόνια της έχουν εμπιστευτεί την σημαντικότατη θέση της παιδαγωγού.
Ταυτόχρονα, εγώ η ίδια φέτος κάνω έκθεση σε μαθητή τρίτης λυκείου, στον οποίο δίδαξα τους τρόπους και τα μέσα πειθούς, με κατανοητό τρόπο, όπως συμπεραίνω από το γεγονός ότι μπορεί να λύνει σχετικές ασκήσεις. Δεν ξέρω όμως αν η αντίστοιχη απάντηση μου στην ειδική διδακτική των νέων που έδωσα την Κυριακή  είναι «ασεπικα σωστή». Γιατί να με απαξιώνουν έτσι ως παιδαγωγό; Γιατί να με βάζουν στο τρυπακι να αμφιβάλλω για τις ικανότητες μου, τη στιγμή που σύμφωνα με το υπουργείο παιδείας το 2004 κρίθηκα αξία να λάβω το πτυχίο Ιστορίας Αρχαιολογίας της Φιλοσοφικής Αθηνών και μάλιστα με βαθμό άριστα! Η αξιολόγηση μου μάλιστα έγινε με ερωτήσεις του τύπου «σε ποιον καθεδρικό ναό κηρύχθηκε για τελευταία φορά η ένωση των δυο εκκλησιών», στην οποία εγώ, σύμφωνα με τις εφημερίδες έπρεπε να απαντήσω στον καθεδρικό ναό της Κωνσταντινουπόλεως, εννοώντας την Αγια Σοφία. Και όμως ορκίζομαι ότι έχοντας κάνει τέσσερις βυζαντινές ιστορίες και τέσσερις βυζαντινές αρχαιολογίες ποτέ δεν συνάντησα τον όρο «Η Αγια Σοφία, ο καθεδρικός ναός της Κωνσταντινουπόλεως».
Και τελικά τι μου έμεινε απ’ όλη αυτήν την εμπειρία; Ένα μεγάλο γιατί! Και η ικανοποίηση ότι όλοι οι μαθητές μου στα ιδιαίτερα μου εύχονταν καλή επιτυχία, παρ’ όλο που στεναχωρούνταν στη σκέψη ότι σε πιθανό διορισμό μου θα αναγκαστώ να τους αφήσω!
Και ειμαι ακομα μια αδιοριστη φιλολογος

Αποσυνδεδεμένος PASO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 16
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 12:07:40 μμ »
Συνάδελφοι καλημέρα,

Γιατί στεκόμαστε μόνο στη στάση του ΑΣΕΠ απέναντί μας; Πόσες φορές σας έχει τύχει στον κοινωνικό σας πρίγυρο , μόλις δηλώσετε ότι είστε φιλόλογοι να ακούσετε το επίφώνημα οχ! πότε θα διοριστείς ;Όλοι μας αντιμετωπίζουν ως τα κακόμοιρα τα παιδιά που διαβάζουν σε όλη τους τη ζωή , αγωνίζονται για μια αξιοπρεπή επαγγελματική θέση, υποκύπτουν στις όποιες απαιτήσεις των φροντιστηριούχων, τρέχουν καθημερινά στα ιδιαίτερα μαθήματα. Το χειρότερο όλων όμως που αντιμετώπισα προσωπικά είναι οι ίδιοι οι μαθητές μου (τάξης του Γυμνασίου που δεν αντιλαμβάνονται ακόμη πώς λειτουργεί το εκπαιδευτικό σύτσημα) να με ρωτάνε: Δηλαδή αν γράψετε καλά στις εξετάσεις θα γίνετε καθηγήτρια; Ίσως στο ίδιο επίπεδο νοητικής ανάπτυξης να βρίσκονται και οι "κύριο" του περίφημου ΑΣΕΠ, να θεωρούν ότι αν απαντήσουμε σωστά στις έξυπνες ερωτήσεις τους , επιτέλους μπορούμε να γίνουμε καθηγητές!!!Πολλές φορές έχω σκεφτεί να αλλάξω επαγγελματικό προσανατολισμό , αλλά πάλι σκέφτομαι ότι κάποιοι αυτό θέλουν και τελικά ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΗ ΧΑΡΗ ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ.Ας μας εμπαίζουν με τους όποιους διαγωνισμούς , ας γαλάνε κρυφά εις βάρος μας, αν θέλουμε μπορούμε και εμείς να τους κλείσουμε πονηρά το μάτι και να τους επιδείξουμε ένα από τα πέντε δάκτυλα τους χεριού μας , όπως κάνουν και οι ίδιοι. Το ζήτημα είναι ποιος δάκτυλος μας αντιπροσωπεύει καλύτερα ο δείκτης ή ο μέσος;;
Κι αν δεν μπορείς να κάνεις τη ζωή σου όπως τη θες, τούτο τουλάχιστον προσπάθησε όσο μπορείς , μην την εξευτελίζεις...

Αποσυνδεδεμένος giwrgos galos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 221
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 02:03:37 μμ »
Με ικανοποίηση διαπίστωσα ότι δεν είμαι ο μόνος που έχω αυτές τις απόψεις, γιατί άρχιζα να ανησυχώ! Μου φαίνεται πάντως περίεργο που τα μέσα επικοινωνίας σιωπούν παντελώς για το θέμα ΑΣΕΠ. Μήπως θεωρούν ότι το θέμα δεν πουλάει; Μάλλον το αν θα πουληθούν τα μαχαιροπίρουνα του τέως έχει μεγαλύτερη σημασία από τις τύχες χιλιάδων υποψηφίων εκπαιδευτικών…ντροπή και αίσχος…
Λοιπόν, προτείνω ΟΛΟΙ να στείλουμε e-mails στα κανάλια και γράμματα σε εφημερίδες. Το γράμμα του συνάδελφου που έστειλε σε εφημερίδα της Κρήτης, ήταν εξαιρετικό και ελπίζω να έτυχε ανάλογης προσοχής. Ακόμη, να αποστείλουμε διαμαρτυρίες σε καθηγητές πανεπιστημίων. Διότι είναι ντροπή να τους ενδιαφέρει μόνο το άρθρο 16, ότι και καλά με την ίδρυση ιδιωτικών ΑΕΙ θα απαξιώνονται τα πτυχία, λες και τώρα δεν είναι απαξιωμένα. Αλλά μάλλον, αυτό που τους ενδιαφέρει, είναι απλά να δίνουν τα πτυχία και να τα κονομάνε αυτοί καλά, χωρίς να τους ενδιαφέρει η τύχη των φοιτητών τους. Μήπως λοιπόν φοβούνται το άρθρο 16 για να μη φύγουν οι φοιτητές από τα δημόσια ΑΕΙ, και χάσουνε την ‘πελατεία’ τους; Λυπάμαι που το λέω, και μακάρι να μην είναι έτσι.. Κι οι φοιτητές, γιατί δεν βλέπουν και πιο πέρα από το άρθρο 16, και να μην σταθούν κι αυτοί στο πλευρό μας; Αφού κι αυτοί θα τα βρούνε μπροστά τους. Μου φαίνεται ότι σε αυτήν τη χώρα, αρκετές φορές βλέπουμε το δέντρο και δε βλέπουμε το δάσος.
Και κάτι τελευταίο.. λένε ότι θα είναι ο τελευταίος διαγωνισμός. Θα μας χρυσώσουν έτσι το χάπι; για την κοροϊδία που συνέβη το σαββατοκύριακο, δεν πρέπει οι αρμόδιοι να πάρουν κάποιες θέσεις;
Αυτά είχα να δηλώσω. Ελπίζω να τύχουμε μιας κάποιας αξιοπρεπούς αντιμετώπισης
ΥΓ: να εξομολογηθώ και κάτι.. όσον αφορά την αρνητική βαθμολογία, με διακατείχε ένα αίσθημα φόβου. Δεν απάντησα κάποιες ερωτήσεις, με τον φόβο ότι θα ήταν λανθασμένες. Τελικά, εάν τις απαντούσα θα ήτανε σωστές. Αυτές οι απαντήσεις έκριναν και το μέλλον μου τελικά.. άλλα τους αρμόδιους, δεν τους πέρασε καν από το μυαλό ότι δημιουργούν ένα κλίμα φόβου και ανασφάλειας.. το μόνο που τους ενδιαφέρει , είναι να μας τιμωρήσουνε.. σε ανθρώπους γαμώτο απευθύνονταν, όχι σε μηχανές..! δεν λυπάμαι για μένα που κόπηκα, λυπάμαι γι αυτούς που δεν έχουνε καμία ντροπή πάνω τους…

Αποσυνδεδεμένος spaceoddity

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 218
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ19 / Η-Μ & Τ.Υ. ΠΣΠΠ
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 02:35:30 μμ »
Μου φαίνεται πάντως περίεργο που τα μέσα επικοινωνίας σιωπούν παντελώς για το θέμα ΑΣΕΠ. Μήπως θεωρούν ότι το θέμα δεν πουλάει;


Ειλικρινά φίλε Γιώργο απορώ πως έβγαλες τέτοιο συμπέρασμα... Πού νομίζεις ότι προμηθεύθηκαν οι περισσότεροι υποψήφιοι τα θέματα/CD/ειδήσεις κλπ. για να προετοιμαστούν για το διαγωνισμό; Εννοώ αυτούς που δεν είχαν την "τύχη" να βρίσκονται σε αστικό κέντρο με πληθώρα φροντιστηρίων ΑΣΕΠ (τα οποία θρασύτατα έχουν αποκτήσει δικαιωματικά το domain .edu ως εκπαιδευτικά ιδρύματα, παρέα με το MIT ένα πράμα). Τι θα κάνουν λοιπόν τα ΜΜΕ, θα βγουν να κατηγορήσουν τον ΑΣΕΠ, να πέσει να τους πλακώσει το σπίτι τους; Δεν έχετε αντιληφθεί ότι ΤΑ ΠΑΝΤΑ στη χώρα αυτή συνδέονται με χορό εκατομμυρίων; Νομίζεις ότι είναι διαφορετικοί αυτοί που βάζουν τα θέματα, και διαφορετικοί αυτοί που γράφουν τα βιβλία και ανοίγουν τα φροντιστήρια; Η ΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ΕΙΝΑΙ. Οι επισκέπτες λοιπόν που βλέπουμε κατά τριάδεις και πεντάδες στις σελίδες αυτού του φόρουμ δεν είναι παρά οι ίδιοι, που "κάνουν χάζι" με το χάλι μας ή "κόβουν κίνηση" για να πορευτούν... τέλος, το αποκορύφωμα της γελοιότητάς μας ξέρετε ποιο είναι;;; Δεν έχει σχέση με ΑΣΕΠ, αλλά με το ΕΑΠ. Λοιπόν οι αετοί που έχουν ανοίξει φροντιστήρια ΑΣΕΠ και θησαυρίζουν, έχουν αντιληφθεί επίσης την αδυναμία του κοσμάκη να ανταπεξέλεθει στις απαιτήσεις του μεταπτυχιακού στο ΕΑΠ. Δεν φτάνει λοιπόν, που μπαίνουμε σε κληρωτίδα για να περάσουμε (και σε πολλές ειδικότητες, περισσότερη τύχη θα είχαμε λόγω στατιστικών αν παίζαμε τζόκερ)... περνάμε, και μετά πάμε και τα σκάμε σε φροντιστήρια για να τα βγάλουμε πέρα!!! Όσο υπάρσουν λοιπόν άνθρωποι που δεν σέβονται τον εαυτό τους στοιχειωδώς, και θεωρούν ότι η θέση τους είναι στο φροντιστήριο μέχρι τα βαθιά γεράματα, τόσο θα μας εμπαίζουν... Το ότι εγώ προσωπικά απέχω και θα απέχω εφ'όρου ζωής από το σκηνικό αυτό δεν λέει τίποτα, γιατί το δικό μου πτυχίο δεν έχει σαν κύρια διέξοδο την εκπαίδευση (τα κατάφερα και μπήκα μέσω πίνακα Β, αλλά ΑΣΕΠ έδωσα μια και μοναδική φορά και δεν υπήρχε περίπτωση να ξαναδώσω και ας έκανα οποιαδήποτε άλλη δουλειά). Εσείς οι φιλόλογοι κλπ. ειδικότητες που σπουδάζετε με στόχο να βρεθείτε σε μια αίθουσα διδασκαλίας, οφείλετε να κάνετε τον αγώνα αυτό που λέτε... μη νομίσετε όμως ότι και άλλο σύστημα να εφαρμοστεί, δεν θα βρουν τρόπο οι επιτήδειοι να το ισοπεδώσουν κι αυτό. Το πιο ωραίο π.χ. θα ήταν να μας πλακώνανε στις συνεντεύξεις και στις δειγματικές, μπροστά σε επιτροπή αξολόγησης και να περνάνε οι αξιότεροι... πού;;;; στην ΕΛΛΑΔΑ;;;; Ως διορισμένη πια ακούω συνέχεια να συζητάνε οι δάφοροι για την περιβόητη ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των εκπαιδευτικών.... ε λοιπόν εγώ δεν πρόκειται να δεχτώ με αξιολογήσει καμία επιτροπή αν δεν είναι πιστοποιημένο το σύστημα αξιολόγησης κατά ISO9001 από φορέα (ELOT, TUV κλπ.) διαπιστευμένο από το ΕΣΥΔ 8)
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 31, 2007, 02:38:44 μμ από spaceoddity »
"εδώ δεν είναι να'μαι εγώ πάνω από σένα ή εσύ πάνω από μένα. Αλλά ο καθένας μας πάνω από τον εαυτό του."
                                                                Γ. Ρίτσος

Αποσυνδεδεμένος nikosp

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 77
  • Φύλο: Άντρας
  • Μπα, λατρεύω άλλα πράγματα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 08:33:07 μμ »
Επανέρχομαι στο θέμα, απλά για να μεταφέρω την άποψη που άκουσα από μια φίλη: γιατί να μην μας έχουνε γραμμένους, τη στιγμή που έχουν αφήσει σε τέτοια χάλια και εγκατάλειψη ολόκληρη την εκπαίδευση.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Γιώργο ότι πρέπει να γράψουμε επιστολές σε εφημερίδες και γενικά να ανακινήσουμε το θέμα ο καθένας ατομικά με όποιον τρόπο μπορεί, ανάλογα με τις προσβάσεις του κλπ. Δυστυχώς όμως οι εξατομικευμένες λύσεις δεν φτάνουν. Όχι ότι υπάρχει κανένας σίγουρος τρόπος να πετύχουμε κάτι, όμως το "η ισχύς εν τη ενώσει" είναι σοφή κουβέντα.
Εγώ στο Ρέθυμνο προσπαθώ να βρω τρόπους να προσεγγίσω κόσμο και να ανοίξουμε το θέμα. Καταρχάς υπάρχει η κατάληψη των φοιτητών στη Φιλοσοφική: γιατί να μην μπουν κι οι φοιτητές στο κόλπο; Σε λίγα χρόνια θα δώσουν κι αυτοί. Υπάρχει η ΟΛΜΕ, ο σύλλογος Δασκάλων κλπ. Υπάρχουν οι φίλοι και γνωστοί με τους οποίους δίναμε. Τι να κάνουμε; Εγώ θέλω διαδήλωση, αλλά κι ένα κείμενο με υπογραφές μια χαρά είναι. Αν μάλιστα καταφέρουμε να φτιάξουμε κι ένα ενιαίο για όλη την Ελλάδα, ακόμα καλύτερα. Νομίζω ότι η έμφαση θα πρέπει να δίνεται όχι τόσο στο ότι ο ίδιος ο διαγωνισμός είναι άδικος και άχρηστος και πρέπει να καταργηθεί, όσο στα συγκεκριμένα απαράδεκτα χαρακτηριστικά του διαγωνισμού, στην παντελή αδιαφορία (ή σαδιστικότητα) με την οποία συντάσσονται οι ερωτήσεις, στην αδιαφάνεια σ' ένα βαθμό που επικρατεί, στο ότι θα έπρεπε ο τρόπος εξέτασης να είναι σαφώς καθορισμένος από την αρχή, η ύλη όχι τόσο τεράστια κλπ. Τι λέτε;

Αποσυνδεδεμένος sophie

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1393
  • Φύλο: Γυναίκα
  • 2009...ζώντας με την...Commedia Dell' Arte!!!
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 31, 2007, 09:03:24 μμ »
...Τα καταφέρατε να δώσετε αφορμή σε φυλλάδες να γράφουν για τους κουμπούρες καθηγητές στο βωμό όποιων πολιτικών σκοπιμοτήτων..

Δευτέρα πρωί,στέκομαι μπροστά σ'ένα περίπτερο και χαζεύω πρωτοσέλιδα εφημερίδων.Δίπλα μου δύο ηλικιωμένοι διαβάζουν το φοβερό "κουμπούρες οι καθηγητές...μόνο οι δάσκαλοι πάνω από τη βάση...κλπ"
Σχόλιο του ενός προς τον άλλον(σε έντονο ύφος):"τα βλέπεις...άχρηστοι είναι όλοι οι καθηγητές!Μπαίνουν στην τάξη τρία τέταρτα,έχουν μόνο ένα μάθημα να κάνουν και δεν ξέρουν την τύφλα τους!Ενώ οι δάσκαλοι...αστέρια!Και ξέρουν και απ'όλα τα μαθήματα να διδάξουν(και γλώσσα και μαθηματικά και ιστορία και...)..."
Αυτές είναι οι εντυπώσεις που δημιουργεί όλο αυτό το σύστημα στον απλό κόσμο που πολύ απλά δεν γνωρίζει! :P
Τι κουβέντα να πιάσεις με αυτούς τους ανθρώπους,τι να τους εξηγήσεις και τι να καταλάβουν?!?! :-\
Γύρισα μέσα στα νεύρα κι έφυγα,γιατί,αν δεν σεβόμουν την ηλικία τους και τη δικαιολογημένη άγνοιά τους,ακόμα εκεί θα ήμουν και θα "τσακωνόμουν" :-X

ΥΓ. Το παραπάνω σχόλιο θα μπορούσε να έχει τίτλο "τι σας έμεινε από τη διαδικασία του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ" ::) :P
ΠΕ60

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΣΧΑΛΗΣ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 1
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 01, 2007, 10:08:02 πμ »
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗ ΘΛΙΨΗ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΥ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΩ ΟΤΙ ΔΕ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΑΝ ΘΑ ΔΙΟΡΙΣΤΩ ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΕΙΜΑΙ 32 ΕΤΩΝ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΙΟ ΕΛΛΗΝΑΡΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ....ΚΡΑΤΟΣ (ΑΤΣΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ!)ΠΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΙΑΝΩ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΩ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΝΑ ΔΙΝΩ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΥΧΕΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ "ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΓΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ!" ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝΤΕ......ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΓΩΝΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΟΜΩΣ ...ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΣΑ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ, ΚΛΑΣΙΚΟΥΣ, ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΣΤΕΣ ΧΩΡΙΣΤΑ, ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΞΙΦΑΣΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ...ΣΥΜΦΩΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΣΙΚΩΘΟΥΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΘΕΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΣΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΝΤΙΡΡΗΣΕΙΣ!) ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΣΥΧΝΑ ΤΖΟΚΕΡ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΚΡΑΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΛΥΩΣΑ ΣΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΟΥΣΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ - ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΣΕΠ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΘΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΜΟΡΦΗ ΞΥΣΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΣΤΗΝ ΙΔΕΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΟΛΟ ΤΟ ΣΟΛΩΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΡΩΤΗΣΟΥΝ ΤΙ ΑΛΛΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΣΟΛΩΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΤΕ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΣΥΝΤΑΓΗ, ΑΠΟΧΩΡΩ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΕΤΣΙ.

Αποσυνδεδεμένος ariadni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 01, 2007, 12:21:43 μμ »
Είναι απαράδεκτο να μας δίνει το κράτος ένα πτυχίο με το οποίο θεωρητικά μπορούμε να διδάξουμε και να μας ζητάει να περάσουμε από την ψυχοφθόρο διαδικασία των εξετάσεων. Τότε γιατί μας δίνει το πτυχίο αφού δεν μας θεωρεί ικανούς να διδάξουμε;
Και ποιος θα με κρίνει; Και με τι κριτήρια;
Με εξετάζει λοιπόν το κράτος για τις γνώσεις μου... και αν αποτύχω...; Με ακυρώνει ως εκπαιδευτικό; Δεν έχω γνώσεις; Δεν είμαι παιδαγωγός; Να το σκίσω το πτυχίο μου;
Οι διορισμοί θα είναι  γύρω στους 800. Οι κενές θέσεις θα συνεχίσουν να υπάρχουν όπως θα συνεχίσουν να υπάρχουν και αυτοί που παίρνουν μόρια προυπηρεσίας με βύσμα και δεν μπαίνουν καν στην διαδικασία του ασεπ και μαντέψτε..... διορίζονται!!!!
Ώρες, ώρες νιώθω τόσο μεγάλο κορόιδο...
Άκουσα πάντως πως αυτός ήταν ο τελευταίος ασεπ. Να δούμε τι θα σκαρφιστούν για να διοριστούμε...
Ίσως να αλλάξω επάγγελμα. Να το ρίξω στο τραγούδι...
   

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 287
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 214
Σύνολο: 217

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.097 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.