*

Αποστολέας Θέμα: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ  (Αναγνώστηκε 18146 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος trol

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #28 στις: Φεβρουαρίου 03, 2007, 11:57:23 am »
Νομίζω ότι κάπου παρεξηγήθηκα: Στόχος μας θα πρέπει να είναι η βελτίωση των όρων του διαγωνισμού ο οποίος υπάρχει ανεξάρτητα από το εάν μας αρέσει ή όχι και ανεξάρτητα από το εάν συμφέρει ή όχι τον καθένα από εμάς. Οποιαδήποτε κίνηση που δεν κινείται στο δεδομένο πλαίσιο ούτε συλλογική θα μπορέσει να γίνει (γιατί τον καθένα τον συμφέρουν τελείως διαφορετικά πράγματα), ούτε θα τελεσφορήσει. Εκείνο που νομίζω μας ενδιαφέρει (ή θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει) είναι η αξιοκρατία και η διαφάνεια. Γι' αυτό πρέπει να προστατευτούμε τόσο από τον λαϊκισμό όσο και από τις γραφικότητες.
ο καθείς και τα όπλα του
(εκτός ύλης στίχος του ποιητή που έγραψε την Μαρίνα των

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:41:35 »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #29 στις: Φεβρουαρίου 03, 2007, 12:19:01 pm »
Ο Διαγωνισμός είναι αξιοκρατικός.
Ο Διαγωνισμός δίνει (θεωρητικά) τις ίδιες ευκαιρίες σε όλους.

Είναι όμως το καλύτερο σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών;

Αν ένας εκπαιδευτικός προσλαμβάνονταν για να γράφει παιδαγωγικές αναλύσεις, ίσως και να ήταν το καλύτερο σύστημα.

Αλλά θα μπορούσε να πάρει την ειδικότητά του ένας χειρούργος, μόνο και μόνο επειδή ξέρει να απαντάει σε ερωτήσεις στην ιατρική;

Αυτό ακριβώς κάνει το σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών μέσω διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π.

Ένα απλό δίπλωμα οδήγησης παίρνουμε και καλούμαστε να αποδείξουμε ότι γνωρίζουμε να οδηγούμε στην πράξη, έστω και για λίγα λεπτά.

Το να προσληφθεί κάποιος για να εκπαιδεύσει το μέλλον της χώρας είναι τουλάχιστον εξίσου σημαντικό. Γιατί αν με ένα αυτοκίνητο μπορεί κάποιος να σκοτώσει ζωές, ένας ακατάλληλος εκπαιδευτικός σε μια έδρα μπορεί να σκοτώσει ελπίδες, όνειρα, ακόμα και το μέλλον μας.

Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος ariadni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 482
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #30 στις: Φεβρουαρίου 03, 2007, 03:37:48 pm »
Ναι, ένας χειρουργός εξετάζεται με ερωτήσεις περι ιατρικής, και κυρίως(τονίζω κυρίως) χειρουργική. Και αυτή είναι η διαφορά στις εξετάσεις: είναι π.χ πνευμονολόγος εξετάζεται πνευμονολογία... σε αντίθεση με έμας που εξεταζόμαστε σε όλα ως παντογνώστες.
Σίγουρα καλός -σε οποιοδήποτε τομέα- γίνεσαι με την εξάσκηση. (αυτό ισχύει και γαι τους γιατρούς..)
Και κλείνω κάπου εδώ γιατί να ασχολείσαι τόσο με τον ασεπ χωρίς να κάνεις τπτ καταντάει γραφικότητα.


Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουαρίου 03, 2007, 03:55:11 pm »
Και κλείνω κάπου εδώ γιατί να ασχολείσαι τόσο με τον ασεπ χωρίς να κάνεις τπτ καταντάει γραφικότητα.

Διαμορφώνουμε την κοινωνική συνείδηση ariadni.
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:41:35 »

Αποσυνδεδεμένος Seni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουαρίου 03, 2007, 05:56:21 pm »
Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι: πολλές σχολές χωρίς αντιστοιχία στις θέσεις εργασίας, άρα πολλοί και οι άνεργοι. Πολλοί υποψήφιοι, άρα διαγωνισμός επιλογής (ο ισχυρότερος επιβιώνει, βλ. φυσική επιλογή). Δεν είναι κακό να υπάρχει ένας τρόπος να αποδείξεις ότι έχεις πάρει σοβαρά το θέμα "θέλω να δουλέψω ως φιλόλογος σε σχολείο" και να δουλέψεις γι αυτό. Αντίθετα, είναι πολυ καλό εφόσον είναι αληθινό. Όταν οι υποψήφιοι είναι πενταψήφιος αριθμός και οι θέσεις τριψήφιος, είναι γεγονός ότι το πτυχίο μας το στέλνουν να "κουρεύεται", το ίδιο συμβαίνει παντού. Για να μην πω και για το πτυχίο μας... (έχω διδαχθεί Ευρωπαική ιστορία και Ιστορία της Τέχνης αλλά δεν πέρασε από το μυαλό κανενός να διδάξει Αρχαία ή

Αποσυνδεδεμένος VICA

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 401
  • "...κάθε αναπνοή είναι νοσταλγία..."
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #33 στις: Αυγούστου 15, 2007, 02:08:17 am »
Γιατί βρε παιδιά ασχολείστε μ' αυτές τις ιστορίες; Μήπως πληρώνεστε, ζείτε από αυτό; Τόση "προσπάθεια", γιατί;Για τα "μόρια"; Είναι προτιμότερο να διαβάζετε για τον "παράλογο" ΑΣΕΠ...που παράλογος είναι αναμφισβήτητα αλλά είναι και αποτελεσματικότερος...Τι να πω; Τόση φασαρία για την απροκάλυπτα αναξιοκρατική ΠΔΣ....;;;;;;Έχω πτυχίο του ' 93 κι όταν μια φορά έκανα τα χαρτιά μου, με κοίταγαν ειρωνικά όλοι στο γραφείο, γιατί απλώς τα έκανα...χωρίς μέσο...και πιτσιρικάδες με πτυχία του ......2003-5 κλείναν το μάτι στους υπαλλήλους...είχαν γνωστό...Χίλιες φορές η βυζαντινή ιστορία...Είναι αξιοπρεπέστερη η μελέτη...
Να πληρώνεσαι μόνος σου
Χωρίς έξωθεν αναμονές
Και
Με την πληρότητά σου
Πορεύσου
Μαζί τους

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #34 στις: Αυγούστου 15, 2007, 02:30:12 am »
  Έχεις δίκιο αλλά όταν σκέφτομαι πως αν μου είχαν δώσει άλλη μια χρονιά πιο πριν ΠΔΣ τώρα θα ήμουν απο 1600 θέση 1100.. με πιάνει κάτι..
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #35 στις: Αυγούστου 15, 2007, 03:17:07 am »
Και βεβαια πρεπει να διαβαζουμε για τον ΑΣΕΠ αλλά και αυτο δεν έχει πολλες φορες αντικρυσμα. Εγώ στον τελευταιο Ασεπ διαβαζα για δυο χρονια 7-8 ώρες την ημερα και έκανα μια τρυπα στο νερο. Και μη ξεχνας και το άλλο. Και να επιτυχεις εαν δεν προφτασεις να διοριστεις σε δυο χρονια την έκανες. Αντε γεια! Αν όμως έχεις προυπηρεσια παίρνεις όσα μορια έχεις πάνω από τη βαση και μπορεις να ελπίζεις για μια ωρομισθια. ΚΑι στον επόμενο ΑΣΕΠ πιανονται και τα μισα μορια από τον προηγουμενο. Καλο είναι αν γινεται να υπάρχουν και από τα δυο. ΚΑκα τα ψεματα! Λιγο από εδω λίγο απο εκει ανεβαινεις στον πίνακα.

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #36 στις: Αυγούστου 15, 2007, 10:55:04 am »
Γιατί βρε παιδιά ασχολείστε μ' αυτές τις ιστορίες; Μήπως πληρώνεστε, ζείτε από αυτό; Τόση "προσπάθεια", γιατί;Για τα "μόρια"; Είναι προτιμότερο να διαβάζετε για τον "παράλογο" ΑΣΕΠ...που παράλογος είναι αναμφισβήτητα αλλά είναι και αποτελεσματικότερος...Τι να πω; Τόση φασαρία για την απροκάλυπτα αναξιοκρατική ΠΔΣ....;;;;;;Έχω πτυχίο του ' 93 κι όταν μια φορά έκανα τα χαρτιά μου, με κοίταγαν ειρωνικά όλοι στο γραφείο, γιατί απλώς τα έκανα...χωρίς μέσο...και πιτσιρικάδες με πτυχία του ......2003-5 κλείναν το μάτι στους υπαλλήλους...είχαν γνωστό...Χίλιες φορές η βυζαντινή ιστορία...Είναι αξιοπρεπέστερη η μελέτη...

 Καλημέρα σας,
ανήμερα Δεκαπενταύγουστο,θα τολμήσω να εκφράσω τη διαφωνία μου κι αν το ποστ θεωρηθεί εκτός θέματος να μου πείτε να το αποσύρω.
Καταρχάς δεν ξέρω κατά πόσο κρίνεται αξιοπρεπέστερη μια τέτοιου είδους μελέτη από το να διεκδικείς ως πτυχιούχος εκπαιδευτικός το δικαίωμα σου να βρεθείς στην αίθουσα ενός σχολείου.
Έπειτα, ο διαγωνισμός του Ασεπ κάθε άλλο παρά σέβεται την αξιοπρέπειά μας.Αντίθετα τσαλακώνει την προσωπικότητά μας και μας προσβάλλει ως ανθρώπους του πνεύματος και ως εκπαιδευτικούς.Αναφερόμενη πάντα στην ειδικότητα ΠΕ02 ,έχω την αίσθση πως κάθε νέος διαγωνισμός όλο και περισσότερο μας απαξιώνει ως φιλολόγους.Δε θα σχολιάσω τα θέματα,κάτι τέτοιο έχει γίνει σε παλιότερα ποστ όπως έχω δει.Κατά πόσο όμως μπορεί να χαρακτηριστεί αξιοπρεπής ένας διαγωνισμός φιλολόγων που δεν έχει στα Αρχαία ίχνος ερώτησης όσον αφορά σε γραμματική και συντακτικό;;; Θα μου πείτε ότι αυτό εντάσσεται στα πλαίσια του παραλογισμού κλπ. Για μένα το ζήτημα είναι πολύ σοβαρό και ίσως καταδεικνύει τις προθέσεις των ιθυνόντων.Δεν πρόκειται για απαξίωση μόνον στο πρόσωπο 14χιλιάδων φιλολόγων, πρόκειται για περιφρόνηση στο ίδιο το αντικείμενο των σπουδών μας.
Τέλος,πιστεύω πως ακόμη και όσοι ανήκουν στους διοριστέους θα παραδεχτούν πως η δοκιμασία που πέρασαν δεν έχει καταχωρηθεί ως θετική εμπειρία στη μνήμη τους κι ας είχαν το ποθητό αποτέλεσμα.Ξέρουν καλά πως στα γραπτά που παρέδωσαν δεν τους δόθηκε η ευκαιρία να δείξουν ούτε τη μεταδοτική τους ικανότητα ως εκπαιδευτικοί ούτε καν ένα ικανοποιητικό ποσοστό από τους καρπούς της μελέτης τους.
 VICA, συγχώρεσέ με που αρπάχτηκα απ' το ποστ σου για να πω όλα αυτά.Κατανοώ την πικρία σου , είναι και δική μου κι απ' ό,τι βλέπω και πολλών άλλων.
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος vsk

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 447
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ0402
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #37 στις: Αυγούστου 15, 2007, 11:49:43 am »
Να σας πω κι εγώ τη γνώμη μου.  :)
Σαν εκπαιδευτικοί πρέπει να επιλεγόμαστε οι καλύτεροι, γι' αυτό ας εξετάσουμε και τις δύο δυνατές οδούς που οδηγούν στον διορισμό αν το καταφέρνουν:

- Ο διορισμός μέσω προϋπηρεσίας (ΠΔΣ-ωρομισθία-αναπλήρωση) ούτε είναι δίκαιος ούτε αποδεικνύει πολλά, μιας και όλοι μας έχουμε δει ή ακούσει πόσο (αν)αξιοκρατικά και αδιαφανώς γίνονται οι προσλήψεις εκεί και μαζεύονται οι προϋπηρεσίες. Και η παρούσα συζήτηση άλλωστε αυτό δείχνει. Με το σύστημα αυτό ευνοούνται οι ήδη έχοντες προϋπηρεσία γιατί προηγούνται στους πίνακες και οι ήδη έχοντες... βύσμα ή την τύχη να πέσουν σε σωστούς και δίκαιους ανθρώπους! Οι νέοι στο επάγγελμα και οι αβυσμάτωτοι έτσι όπως έχουν τα πράγματα δεν έχουν στον ήλιο μοίρα...

- Όμως ούτε και ο νυν διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αποδεικνύει κάτι περισσότερο. Πρέπει να είναι, κατά τη γνώμη μου, καλύτερα σχεδιασμένος. Και επιπλέον πρέπει να είναι και πρακτικός - αν όχι να βασίζεται κυρίως στην πράξη. Δηλαδή καλό είναι να υπάρχει το γραπτό μέρος (επί του γνωστικού) αλλά και το πρακτικό (επί της διδακτικής+το γνωστικό). Έτσι θα επιβραβεύεται και η γνώση και η εμπειρία. Φυσικά δεν είναι και πολύ εύκολο να στηθεί πρακτικός διαγωνισμός για τις χιλιάδες των υποψηφίων, αλλά μπορεί π.χ. να υπάρχει μία διαρκής εξεταστική επιτροπή ανά νομό ( όσο το δυνατόν πιο αδιάφθορη! ) που να αξιολογεί πρακτικά τους υποψηφίους σε συγκεκριμένες ημερομηνίες ανά τακτά χρονικά διαστήματα και η βαθμολογία να προσμετράται ή κάτι άλλο πιο έξυπνο και υλοποιήσιμο.

Όσο υποβαθμίζει το πτυχίο μας ο παρών διαγωνισμός, άλλο τόσο και περισσότερο υποβαθμίζει την αξιοπρέπειά μας το σύστημα των προσλήψεων στην ΠΔΣ-ωρομισθία-αναπλήρωση. Τείνω όμως περισσότερο υπέρ ενός αναθεωρημένου και αξιοκρατικού διαγωνισμού σαν το καλύτερο σύστημα διορισμού εκπαιδευτικών, γιατί θα δίνει το δικαίωμα σε όλους να ελπίζουν και τη δυνατότητα σε όλους να προσπαθήσουν.

Αποσυνδεδεμένος Λουλου

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 453
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #38 στις: Αυγούστου 15, 2007, 12:06:45 pm »
Tihea θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι ο διαγωνισμος πρεπει να αλλαξει, αλλα διαφωνω στο να ζητας εξεταση σε γραμματικη και συντακτικο ,αυτα ειναι θεματα εξετασεων πανελληνιων, στον ΑΣΕΠ μπορει να μπει ενα δυσκολο κειμενο για μεταφραση που εκει αν δεν ξερεις τελειο συντακτικο και γραμματικη δεν θα μπορεσεις να βγαλεις μια σειρα.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #39 στις: Αυγούστου 15, 2007, 01:17:12 pm »
Παιδια είναι δυνατον το επιπεδο της συζητησης να περιοριζεται στο αν πρεπει να εξεταζομαστε γραμματικη ή συντακτικο. Δηλαδη τοσα χρονια στο πανεπιστημιο που περάσαμε πα΄νω από 40 μαθηματα απαξιώνονται? Τι συζητηση είναι αυτή? Αυτό είναι το πρόβλημα? Δεν υπήρχε και δεν υπάρχει βουληση να διορθωθει το πρόβλημα των αδιορίστων. Αφου δημιουργησαν μια διογκωμενη επετηριδα για να αγανακτησουν οι εκπαιδευτικοι, "βρηκαν λύση" με τον ΑΣΕΠ για να μας ομαδοποιησουν δήθεν σε αποτυχημενους, επιτυχημενους, διοριστεους ή μη, με προυπηρεσια ή χωρίς, με μεσο ή χωρις, από ΠΔΣ, από Σιβιτανιδειο, με παλιο πτυχιο, με νεότερο, τριανταμηνιτες κ.λ.π. Αν διορίζανε κανονικα, όσους έχουν τα σχολεια αναγκη ουτε η επετηριδα θα ήταν διογκωμενη ουτε χιλιαδες καθηγητες θα ήταν σε ομηρια κάθε χρόνο. Το πρόβλημα είναι ότι δεν διορίζουν. Καθε χρόνο παίρνουν ΠΕ02 1000 αναπλ. και 1000 ωρομ. Γιατι παίρνουν μόνο 400 μόνιμους αφου οι ανάγκες ειναι μεγαλυτερες? Και γιατί δεν γινονται ολοημερα τα γυμνασια όπως στην υπολοιπη Ευρώπη και να κανουν τα παιδια μελετη στο σχολειο. Αλλά καταλάβατε τι κάνουν? Ρίχνουν το μπαλάκι αλλου. Στους γονείς να πληρώνουν σε φροντιστηρια αυτα που θα μπορουσε να παρεχει το κρατος και εμεις να είμαστε όμηροι στον κάθε εκμεταλλευτη φροντιστηριουχο και πελάτες στον εκάστοτε μαυρογυαλουρο βουλευτη για 2 ώρες ΠΔΣ. Και αντι να πιεζουν οι σύλλογοι μας για ουσιαστικα πραγματα (αξιοπρεπεια, διορισμους, διαφανεια) μαλώνουμε μεταξύ μας για το αν πρεπει να γράφουμε γραμματική, άγνωστο κ.λ.π. Αυτό ήθελαν και αυτο πετυχαν "διαιρει και βασιλευε". Πως αλλιως θα κατεναυναζαν τετοιο μεγεθος αδιοριστης οργης?

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #40 στις: Αυγούστου 15, 2007, 02:45:50 pm »
 Kellykou, συνυπογράφω και με τα δύο χέρια!!!Τι άλλο να προσθέσει κανείς...
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος demis_n

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 89
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Εμπαιγμός και κοροϊδία – Διαγωνισμός ΑΣΕΠ
« Απάντηση #41 στις: Αυγούστου 15, 2007, 03:27:29 pm »
Συνάδελφοι, αρχικά να σας ευχηθώ χρόνια πολλά για σήμερα!
Θα ήθελα να παραθέσω και την δική μου ταπεινή άποψη στην κουβέντα! Θεωρώ ότι δεν έχουμε συνειδητοποιήσει ότι όλοι μας είμαστε σύμφωνα με το κράτος εκπαιδευτικοί, ικανοί να σταθούμε επάξια σε μια τάξη και αυτό είναι ευλογία! Μέσα στο χαμό που γίνεται σε υπολογισμό μορίων, απέλπιδων προσπαθειών στον ΑΣΕΠ, σε απόψεις χιλιάδων δίπλα μας νομίζω ότι έχουμε ξεχάσει τη μεγάλη βαρύτητα που έχει το πτυχίο μας! Ίσως να ανήκω στους ρομαντικούς του επαγγέλματος, αλλά ποτέ δεν κοίταξα γύρω με ποιο τρόπο διορίστηκε κάποιος συνάδελφος μου! Είτε με το 30μηνο είτε με το 40% είτε με τον ΑΣΕΠ έλεγα πως τα κατάφερε και μπράβο του και θα έρθει και σε μένα σίγουρα η σειρά μου! Δεν μιλάω εκ του ασφαλούς επειδή τώρα ανήκω στους διοριστέους! Πότε δεν γκρίνιαξα επειδή κάποιος είχε παραπάνω ώρες στο ΠΔΣ από τις 2 τις δικές μου ή γιατι άκουγα διαμαρτυρίες από κάποιους όταν θυμάμαι πριν 6 χρόνια κάποιοι συνάδελφοι είχαν κάνει κάποια σεμινάρια υπολογιστών, διορίστηκαν επειδή ύπηρχε έλλειψη και τώρα έχοντας κάνει μεταπήδηση κλάδου διδάσκουν κανονικά ως φιλόλογοι! Έτσι ήταν η πορεία τους! Για τον καθένα υπάρχει μια πορεία που φυσικά οι ίιδιοι την προδιαγάφουμε πιστεύοντας στο στόχο μας, χωρίς να αναλωνόμαστε σε πράγματα που ξεφεύγουν από την ουσία!
Άκουσα από έγκυρη πηγή ότι από το 2010 και ως το 2012 ο κλάδος μας θα ανοίξει επειδή θα συνταξιοθούν πολλοί παλιότεροι... Μπορεί να είναι και εικασίες μπορεί όμως και όχι... Θέλω να πώ ότι δεν πρέπει να σταματήσουμε να αγωνιζόμαστε και να χάνουμε τις ελπίδες μας, γιατί το επάγγελμά μας είναι υπέροχο και άλλωστε δεν άκουσα και ποτέ κάποιον να μην κάνει απολύτως τίποτα!!! Όλοι χωράμε αρκει να το πιστέψουμε και να το θέλουμε! Συγγνώμη εκ των προτέρων αν σας κούρασα!!! ;)

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182588
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 441
Σύνολο: 450

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.