*

Αποστολέας Θέμα:  (Αναγνώστηκε 65292 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #56 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 12:41:36 pm »
Έχουν ήδη πει ότι δνε θα πάρουν τίποτα μέσα στην εβδομάδα. Για να γίνει άλλη φάση πρέπει να ξαναμαζέψουν τα κενά από τις διευθύνσεις, δεν γίνεται έτσι ξαφνικά ένα πρωί. 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:38:32 »

Αποσυνδεδεμένος tam tam

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 995
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #57 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 12:42:58 pm »
Έχουν ήδη πει ότι δνε θα πάρουν τίποτα μέσα στην εβδομάδα. Για να γίνει άλλη φάση πρέπει να ξαναμαζέψουν τα κενά από τις διευθύνσεις, δεν γίνεται έτσι ξαφνικά ένα πρωί.
Ευχαριστώ, είπα μήπως..........

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #58 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 12:45:44 pm »
Καλημέρα για να σας φτιάξω λίγο τη διάθεση.
ΣΟ
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 01:23:00 pm από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #59 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 12:53:13 pm »
Μικρή σημασία έχει συνάδελφε το αν υπάρχουν κενά, αν δεν υπάρχουν λεφτά να τα καλύψουν. Τώρα δεν υπάρχουν γιατί δεν ζήτησαν, γιατί δεν τα υπολόγισαν σωστά, γιατί είναι απλά αδιάφοροι, γιατί δεν τους νοιάζει να αφήσουν ειδικότητες χωρίς καθόλου προσλήψεις, γιατί ψάχνουν άλλοθι για να πάρουν άλλα μέτρα, δεν ξέρω.

Για του χρόνου ετοιμάζεται μείωση των σχολικών μονάδων κατά ακόμα 1500 σχολεία, αύξηση ωραρίου και υποχρεωτική απόσπαση πλεονάζοντων μονίμων όπου υπάρχει κενό. Εγώ πιστεύω ότι θα πάμε πάλι και σε 30αρια-35αρια τμήματα, όπως εξάλλου ήταν και τόσες δεκαετίες. Μην κοροιδευόμαστε, το 1/3 των φετινών αναπληρωτών θα δουλεύουν. Αν και νομίζω ότι το μεγάλο μπαμ θα γίνει στη χώρα μετά τις αμερικανικές εκλογές.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 01:01:51 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ:
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:38:32 »

Αποσυνδεδεμένος nikolopol

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3496
  • ΠΕ 4.01
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #60 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 01:13:46 pm »
Το πιο τραγικο ειναι οτι στο δικο μου σχολειο κανενας μονιμος δεν νοιαζεται τι θαγινει....ουτε καν εχουν ακουσει για συγχωνευσεις ουτε καν για αυτους που δεν εχουν οργανικη....ουτε καν τι γινεται με αναπληρωτες....δεν τους νοιαζει τιποτα....πληρης αδιαφορια και μετα λεμε για κανει το υπουργειο οτι κανει

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #61 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 01:20:41 pm »
Η Ελλάδα έχει μπει σε μία δίνη που την οδήγησαν οι επιλογές της των τελευταίων δεκαετιών, η οποία την πάει με μαθηματική ακρίβεια στον πάτο. Και αντί να αλλάξει αυτά που έκανε τόσα χρόνια και δεν της βγήκαν, συνεχίζει απτόητη. Λες και το έχει βάλει στοίχημα να καταστραφεί μέχρι τέλους.

Αν δούμε τον χώρο της εκπαίδευσης, οικοδομήθηκε μία μπούρδα, μόνο και μόνο για να βολεύονται οι απόφοιτοι 3-4 βασικών ειδικοτήτων, η οποία παρέχει κακής ποιότητας παιδεία,  άνεργους πτυχιούχους και πλήρη άνθηση της παραπαιδείας. Και ενώ βλέπουμε πια ολοκάθαρα τι τερατούργημα φτιάξαμε, για να μην πειραχτούν τα "κεκτημένα" των συντεχνιών, δεν αλλάζει κανείς τίποτα.

Όλο το εκπαιδευτικό σύστημα  έπρεπε να είχε αλλάξει ΧΘΕΣ. Μπούκωσε το σύστημα από φιλόλογους, φυσικούς, γυμναστές, δικηγόρους, δεν θέλει άλλους η Ελλάδα, δεν μπορεί να αφομοιώσει άλλους, δεν χρειάζεται άλλους. Και όμως συνεχίζει ένα ολόκληρο εκπαιδευτικό σύστημα να παράγει ακόμα μαζικά φιλολόγους, φυσικούς, δικηγόρους... Αν σε αυτό συνυπολογίσουμε και την κομπλεξική νοοτροπία του νεοέλληνα να πάρει το παιδί σώνει και καλά ένα πτυχίο και ας το χαρτζιλικώνει μέχρι τα 40 του, καταλαβαίνουμε τι διαχρονική παθογένεια έχει δημιουργηθεί.

Και πάνω που λες «ε, δεν μπορεί, με τέτοια μαζική φτωχοποίηση που έχει ξεκινήσει, θα έχει βάλει και ο κόσμος μυαλό», βλέπεις τη βάση της φιλοσοφικής Αθηνών να ανεβαίνει και λες δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα σε αυτή τη χώρα. Και όλοι αυτοί οι φιλόλογοι θα αποφοιτήσουν αύριο και θα διαμαρτύρονται γιατί δεν έχουν δουλειά και γιατί δεν τους διορίζει το κράτος... Ας πάθουμε τελικά αυτά που μας αξίζουν, αφού μυαλό δεν βάζουμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 01:23:41 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #62 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 02:09:02 pm »
απαράδεκτη άποψη.
η εκπαίδευση έγινε άσυλο για κάθε λογής πτυχιούχο που επιχειρηματολογεί ανάλογα με το συμφέρον του.
σωστά και η Ελλάδα εξέθρεψε αυτή την πρακτική αλλά τώρα πρέπει να μπουν τα πράγματα στην λογική τους βάση.
είναι δυνατόν να μην μπορεί να εκφραστεί ο οποιοσδήποτε που μορφώνεται; είναι δυνατόν να μην μπορεί να σκεφτεί ορθολογικά και επιστημονικά; αν δεν επιτυγχάνονται αυτά τα δύο στοιχειώδη τότε η εκπαίδευση έχει αποτύχει.
η επίκληση της χρησιμοθηρικής ,δήθεν τεχνικής,  εκπαίδευσης σε αντιδιαστολή με την βασική μόρφωση είναι απαράδεκτα συμφεροντολογική με την στενότατη μάλιστα έννοια...
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #63 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 02:37:00 pm »
Επιχειρηματολογώ ανάλογα με το συμφέρον της χώρας και τα εκ του αποτελέσματος χάλια που έχει. Το εδώ μοντέλο απέτυχε, είτε μας αρέσει, είτε όχι. Η’ το αλλάζουμε άμεσα ή βουλιάζουμε ακόμα πιο βαθιά, τόσο απλά.
Το γεγονός ότι σε όλες τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης η πλειοψηφία των μαθητών κατευθύνεται στην τεχνική εκπαίδευση (η οποία φυσικά δεν αποκλείει και την ακαδημαϊκή μόρφωση) και οι λιγότεροι στη γενική, κάτι θα πρέπει να μας λέει για το τι καταφέραμε να φτιάξουμε εδώ. Ναι, έχουμε υπερεπάρκεια επαγγελματιών σε θεωρητικά αντικείμενα και έλλειψη σε παραγωγικά. Όσο και αν η άποψη του καθενός ενδύεται με ιδεολογικές προσεγγίσεις, όπως η αριστερίστικη ότι η τεχνική εκπαίδευση δεν έχει δουλειά στο δημόσιο σχολείο, η σκληρή πραγματικότητα δεν αλλάζει. Αν η χώρα δεν αρχίσει να παράγει ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΑ, και η εκπαίδευση μπορεί να παίξει καταλυτικό ρόλο σε αυτό, σύντομα δεν θα υπάρχει δυνατότητα καταβολής των μισθών ούτε στους μόνιμους εκπαιδευτικούς.

http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=168866&catid=9

Υ.Γ. Δεν είναι θέμα αντιπαράθεσης με καμία ειδικότητα συνάδελφων. Ανάφερα απλά κάποιους επαγγελματικούς κλάδους σε θεωρητικά αντικείμενα που μετρούν ήδη στρατιές ανέργων εδώ και χρόνια, αλλά εξακολουθούν να παράγουν μαζικά και άλλους πτυχιούχους. Νομίζω ότι πρώτα τους ίδιους θα έπρεπε να προβληματίζει αυτό.
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 03:04:41 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #64 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 02:50:23 pm »
ποια θέα έχεις ακριβώς και αντιλαμβάνεσαι το συμφέρον της χώρας;
το ίδιο δεν διατείνονται και οι πολιτικοί μας; ακόμη και η τρόικα;
έχεις κάποια στοιχεία σχετικά με τις άλλες χώρες και τα εκπαιδευτικά τους μοντέλα; θα μας παραπέμψεις σε κάποια ειδική ανάλυση;
ή όλα αυτά που λες είναι οι δικές σου εκτιμήσεις για την ελληνική πραγματικότητα;
πάντως είναι γενναιόδωρη η άποψή στου που δεν "αποκλείει την ακαδημαϊκή μόρφωση"  ;D 
γιατί όμως η χώρα πρέπει να παράγει εδώ και τώρα και μάλιστα "μαζικά" για να πληρώσει τους μισθούς στους εκπαιδευτικούς;
είναι η εκπαίδευση μια πολυτέλεια που συνάδει μόνο με την οικονομική έκρηξη;
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #65 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 02:59:23 pm »
Παράθεση
ποια θέα έχεις ακριβώς και αντιλαμβάνεσαι το συμφέρον της χώρας;
Τη θέα της κοινής λογικής που λέει ότι όταν ένα μοντέλο αποδεδειγμένα έχει αποτύχει, είναι καταστροφικό να το συντηρείς με το ζόρι.

Παράθεση
έχεις κάποια στοιχεία σχετικά με τις άλλες χώρες και τα εκπαιδευτικά τους μοντέλα; θα μας παραπέμψεις σε κάποια ειδική ανάλυση; ή όλα αυτά που λες είναι οι δικές σου εκτιμήσεις για την ελληνική πραγματικότητα;
http://www.3comma14.gr/pi/?source=rss&rss_cat=all&survey=10533
Φυσικά τι να ξέρουν οι κουτόφραγκοι σε Φινλανδία, Ελβετία, Σουηδία...

Παράθεση
γιατί όμως η χώρα πρέπει να παράγει εδώ και τώρα και μάλιστα "μαζικά" για να πληρώσει τους μισθούς στους εκπαιδευτικούς;
είναι η εκπαίδευση μια πολυτέλεια που συνάδει μόνο με την οικονομική έκρηξη;
Υποθέτω η ερώτηση διατυπώνεται για πλάκα...  ??? Σαφέστατα και κάθε κοινωνική παροχή εξαρτάται από την οικονομική δυνατότητα της χώρας για να την παρέχει. Αλλιώς η Σουηδία και το Μπουρούντι θα είχαν την ίδια δημόσια παιδεία και ασφαλιστικό σύστημα. Εκτός αν εσείς γνωρίζετε κάποιο τρόπο κάλυψης των κρατικών δαπανών χωρίς να υπάρχουν έσοδα για το κράτος.

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #66 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 03:11:22 pm »
την θέα της υποκειμενικής λογικής έχεις φίλτατε :)
τα διαγράμματα είναι γενικόλογα και δεν λένε τίποτα για το πρόγραμμα σπουδών και άλλα ουσιώδη χαρακτηριστικά...
η Ελλάδα παρά το πείσμα της ισοπέδωσης δεν είναι Μπουρούντι  ;)
όλα αυτά πάντως είναι κλισέ και στερεότυπα που διαμορφώθηκαν στο στενό δημοσιοϋπαλληλικό περιβάλλον.
η εκπαίδευση είναι αναγκαίο να θέτει τις προτεραιότητές της ανεξάρτητα των "καιρικών συνθηκών" απλά γιατί προσβλέπει στο μέλλον μιας κοινωνίας που προσωποποιούν οι νέοι άνθρωποι.
και για να γίνομαι κατανοητή να σε ρωτήσω κάτι;
ήθελες οι προηγούμενες γενιές που ήταν φτωχότερες να βάλουν την εκπαίδευση σε δεύτερη μοίρα; δεν θα τους δικαιολογούσε κάποιος αφού οι συνθήκες ζωής για αυτούς ήταν τόσο αντίξοες;
το έκαναν όμως;
όχι φίλε μου
και ξέρεις γιατί;
γιατί κοιτούσαν με αγάπη τα παιδιά τους και το μέλλον τους;
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #67 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 03:23:42 pm »
Ευγενία νομίζω ότι ζούμε σε παράλληλα σύμπαντα. Στο δικό σου με τα ελαφάκια και τις πεταλούδες ομολογώ ότι πρέπει να είναι πολύ πιο ωραία. 


Ναι, άλλα στοιχεία από τα επίσημα στατιστικά στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν έχω προς το παρόν να σου παραθέσω. Υπάρχουν όμως πολλές μελέτες για το θέμα και επιφυλάσσομαι για αυτές.

Αν νομίζεις ότι η εκπαίδευση για κάποιον απροσδιόριστο λόγο θα παραμείνει ανεπηρέαστη από την οικονομική κατάρρευση της χώρα, απλά και μόνο λόγω ιδεολογικής θεώρησης, θα σε απογοητεύσω αλλά η διεθνής εμπειρία έχει δείξει το αντίθετο.

Αν πάλι ο στόχος είναι να φτάσουμε στις πρότυπες κατ’ εσέ εκπαιδευτικές συνθήκες των φτωχών προηγούμενων γενιών (που πάντως και πάλι παρήγαγαν πολύ περισσότερο από τη δική μας), με τα τεράστια ποσοστά αναλφάβητων, τις αίθουσες με τις ξυλόσομπες, τα 35αρια τμήματα και τις 40 ώρες εβδομαδιαίως για κάθε καθηγητή, σου έχω ευχάριστα νέα. Θα τις έχουμε πολύ σύντομα...
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 17, 2012, 03:37:14 pm από Green »

Αποσυνδεδεμένος eugenia2

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 174
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #68 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 03:37:31 pm »
οκ :)
δεν χρειάζεται να το κουράζουμε άλλωστε βγήκαμε απ' το θέμα που είναι ενημερωτικό.
ο κάθε ένας μπορεί να λέει ότι θέλει.
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)

Αποσυνδεδεμένος irenead

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1222
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ:
« Απάντηση #69 στις: Οκτωβρίου 17, 2012, 03:42:48 pm »
Όπως τα λες,σε αυτό το θέμα,Green.
Δυστυχώς μερικοί κοιμούνται και ονειρεύονται "ο καλός υπουργός θα τα διορθώσει όλα".....
Άμεση ανάγκη αλλαγής του παραγωγικού μοντέλου σε αυτή τη χώρα.Όλοι οι οικονομολόγοι συνιστούν αυτό.
Προφανώς πρέπει να γίνει, και μέσα από την εκπαίδευση.
Αλλά όταν βλέπουμε όπως είπες να ανεβαίνει η βάση της φιλοσοφικής ή όλο και περισσότεροι να θέλουν να γίνουν δικηγόροι,καταλαβαίνουμε πως όλοι αυτοί μάλλον ζουν σε άλλη χώρα.....

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182561
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 597
Σύνολο: 604

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.049 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.