*

Αποστολέας Θέμα: Με «επισκέψεις» στα σχολεία απειλεί η Χρυσή Αυγή εν όψει 17 Νοέμβρη  (Αναγνώστηκε 18627 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
http://news247.gr/eidiseis/politiki/kataggelia_kke_epithesh_xryshs_ayghs_me_ropala_kai_maxairia_sthn_kne.2000296.html?utm_source=ContraWidget&utm_medium=ContraFooter&utm_content=Homepage&utm_campaign=24mediaWidget

Επίθεση "τραμπούκων της νεοναζιστικής Χρυσής Αυγής σε μέλη της ΚΝΕ, έξω από το ΕΠΑΛ Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, όπου καλούσαν τους μαθητές να συμμετέχουν στη σημερινή απεργία και στις συγκεντρώσεις", καταγγέλλει το ΚΚΕ.
Η ανακοίνωση του ΚΚΕ έχει ως εξής:
"Η ομάδα των φασιστοειδών, με επικεφαλής γνωστά στελέχη μπράβους της Χρυσής Αυγής Διχταπανίδη και Παναγιωτίδη, αρχικά με βρισιές και απειλές επιχείρησαν να τρομοκρατήσουν και να διώξουν τα μέλη της ΚΝΕ.
Όταν διαπίστωσαν ότι η τρομοκρατία δεν είχε αποτέλεσμα "επιτέθηκαν με γροθιές και ρόπαλα", αναφέρεται σε σχόλιο του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του κόμματος, ενώ τονίζεται ότι "η συμμορία της Χρυσής Αυγής πήρε την κατάλληλη απάντηση, καθώς προς βοήθεια των μελών της ΚΝΕ έσπευσαν απεργοί εργάτες από το εργοστάσιο της ΑΓΝΟ", οι οποίοι "κατάφεραν και πήραν από τους μπράβους της Χρυσής Αυγής τα ρόπαλα, δύο ξύλινα και ένα μηχανικό, παρότι αυτοί έβγαλαν μαχαίρια".
Το ΚΚΕ επισημαίνει ότι "αυτό είναι το πραγματικό πρόσωπο της ναζιστικής Χρυσής Αυγής, η οποία είναι ένας ύπουλος αντικομμουνιστικός και τρομοκρατικός μηχανισμός, που στηρίζεται από το σύστημα και χρησιμοποιείται ενάντια στο εργατικό λαϊκό κίνημα και στους νέους, που αγωνίζονται για τα δικαιώματά τους ενάντια στην ΕΕ και τους εκμεταλλευτές καπιταλιστές", καταλήγει η ανακοίνωση.
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος rublev

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1251
    • Προφίλ
apri,εγώ πάλι γιατί θεωρώ ότι ο μέσος,χωρίς ιδεολογικές αγκυλώσεις,αναγνώστης  δεν δυσκολεύεται να παρακολουθήσει τη λογική μου;  ::)

Αν και γενικά καταδικάζεις τη βία,δυστυχώς αντιφάσκεις.Προφανώς δυσκολεύεσαι να καταδικάσεις τη μία μορφή βίας υπεκφεύγοντας με υποψίες συνωμοσιολογίας (κάτι που,συγνώμη,αλλά σε αδικεί) και με αοριστίες του τύπου "κάπως,καπου,κάποτε".Επίσης,για ποιό λόγο,από τη στιγμή που δεν εγκρίνεις τη βία στη δημοκρατία,αναφέρεις την καταπάτηση του συντάγματος κτλ.;Δηλαδή,για να μιλάμε ξεκάθαρα:έχουμε ή δεν έχουμε δημοκρατία κατά τη γνώμη σου;Αρα δικαιολογείται ή όχι η χρήση βίας;Ξεκάθαρα πράγματα.Δυστυχώς νομίζω ότι θολώνεις λίγο τον λόγο σου με αποτέλεσμα να αδυνατώ εγώ αυτή τη φορά να κατανοήσω τη θέση σου. ???

Υ.Γ.Δεν ονόμασα εγώ τη 17 Νοέμβρη ως "επαναστατική"οργάνωση,αλλά η πηγή από την οποία παρέθεσα τα θύματα.Παράλειψή μου που δεν χρησιμοποίησα εισαγωγικά ή που δεν ανέφερα τον σύνδεσμο.Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι για πολλούς δεν εξακολουθεί ακόμα να θεωρείται έτσι.Τέλος πάντων,ούτε εγώ έχω καμιά διάθεση να ξεφύγουμε άλλο από το θέμα και γι'αυτό σταματώ εδώ.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τι δουλειά έχουν τα κόμματα έξω από σχολεία να προσηλυτίζουν ανήλικους μαθητές;  >:(

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Τι δουλειά έχουν τα κόμματα έξω από σχολεία να προσηλυτίζουν ανήλικους μαθητές;  >:(

ακριβώς την ίδια δουλειά που αυτά τα ίδια κόμματα είχαν δύο μέρες πριν στις εκλογές για τους αιρετούς!!!

Τα θέματα της Παιδείας είναι υπερκομματικά και ως τέτοια πρέπει να αντιμετωπίζονται από όλους. Το τι γίνεται βέβαια και πού καταλήγει όλο αυτό το βλέπουμε!!

Το προφανές πάντως είναι πως κανένα απολύτως κόμμα, είτε ακραίο, είτε κεντρώο είτε μετριοπαθές δεν έχει θέση στο σχολείο. Και επίσης, πως όσο "δεξιός"και να εισαι, όσο και να υπήρξαν μέσα ή απ΄έξω ή και στην Κωλοπετινίτσα  νεκροί στο Πολυτεχνείο, η συγκεκριμένη επέτειος δεν παύει να συμβολίζει τον αγώνα ενός λαού στην καταπίεση  ( ε και αυτο όπως και να το κάνουμε παραείναι επίκαιρο στις μέρες μας).
Ας εστιάσουμε λοιπόν σε αυτό αυτές τις μέρες και ας μην αποπροσανατολίζουμε το νόημα του εορτασμού ούτε στις επισκέψεις της Χ.Α. στα σχολεία ούτε στην καπήλευση και το μονοπώλιο των γεγονότων από τους αριστερούς. Το Πολυτεχνείο ανήκει σε όλους μας γιατί για όλους μας σημαίνει πολλά.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5934
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Αν και γενικά καταδικάζεις τη βία,δυστυχώς αντιφάσκεις.Προφανώς δυσκολεύεσαι να καταδικάσεις τη μία μορφή βίας υπεκφεύγοντας με υποψίες συνωμοσιολογίας (κάτι που,συγνώμη,αλλά σε αδικεί) και με αοριστίες του τύπου "κάπως,καπου,κάποτε".Επίσης,για ποιό λόγο,από τη στιγμή που δεν εγκρίνεις τη βία στη δημοκρατία,αναφέρεις την καταπάτηση του συντάγματος κτλ.;Δηλαδή,για να μιλάμε ξεκάθαρα:έχουμε ή δεν έχουμε δημοκρατία κατά τη γνώμη σου;Αρα δικαιολογείται ή όχι η χρήση βίας;Ξεκάθαρα πράγματα.

Kαταδικάζω τη βία γενικώς. Τη μόνη περίπτωση που μπορώ να φανταστώ να εξετάζω διαφορετικά είναι αυτήν στην περίπτωση αυτοάμυνας και εφόσον έχουν εξαντληθεί όλοι οι άλλοι ειρηνικοί τρόποι. Και πάλι ανοίγει και μια συζήτηση μέχρι ποιο όριο μπορεί να φτάσει κανείς, προκειμένου να αυτοπροστατευθεί.

Δημοκρατία για να υπάρχει, πρέπει να γίνεται πλήρως σεβαστό το σύνταγμα. Αυτήν τη στιγμή ερμηνεύεται κατά το δοκούν θέτοντας ως ανυπέρβλητη παράμετρο τον οικονομικό κίνδυνο, πολύ φοβούμαι όπως κάποτε ο Μεταξάς είχε αναστείλει κάποιες διατάξεις του μιλώντας για κομμουνιστικό κίνδυνο. Δεν ξέρω πώς να ορίσω ακριβώς τη μορφή που έχει πάρει το πολίτευμα, πάντως υγιή δημοκρατία δεν έχουμε.

Και ο λόγος που τα ανέφερα όλα αυτά είναι γιατί δεν συμφωνώ με την τάση κάποιων (δεν ξέρω αν συμμερίζεσαι την άποψή τους) να προσπαθούν να δικαιολογήσουν την επιλογή τους να στηρίζουν αυτήν την κατάσταση όχι ως δημοκρατικό τους δικαίωμα, αλλά προσπαθώντας να  απαξιώσουν οποιονδήποτε άλλο πολιτικό χώρο διαφωνεί, φορτώνοντάς του ό,τι ακραίο κυκλοφορεί, ώστε να φανεί δια την εις άτοπον απαγωγή ότι άλλη λύση δεν υπάρχει.
Αυτό δημοκρατική λογική δεν μπορείς να την πεις και ελπίζω να συμφωνήσεις μαζί μου. ::)


Και για να γυρίσουμε στο θέμα μας, ο κομματισμός στα σχολεία είναι κατ' εμέ απαράδεκτος, καθώς τα παιδιά δεν έχουν ακόμα την πολιτική ωριμότητα να επιλέξουν και παρασύρονται εύκολα.




......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τι δουλειά έχουν τα κόμματα έξω από σχολεία να προσηλυτίζουν ανήλικους μαθητές;  >:(

Ε ναι είδες ταύτιση τα "δύο άκρα;". Το να καταπίνεις τη χρήση μαχαιριών και ροπάλων και να διυλίζεις το μοίρασμα φυλλαδίων δε μου φαίνεται πολύ λογικό και δημοκρατικό πάντως.

Υπερκομματικά μπορεί να είναι τα θέματα παιδείας όπως λέτε, αλλά δεν είναι υπερπολιτικά. Ο καθένας αντιλαμβάνεται διαφορετικά τα ζητήματα της εκπαιδευσης.Έχω φίλους πχ που τα αντιλαμβάνονται τελείως φιλελεύθερα, οι οποίοι είναι υπέρ της κατάργησης οποιασδήποτε κρατικής δαπάνης για τα σχολεία (μαζί και των μισθών των εκπαιδευτικών) και κάθε χρόνο να μοιράζεται ένα κουπόνι αξίας πχ 2.500 ευρώ σε κάθε μαθητή και ο γονέας να επιλέξει σε ποιο σχολείο θα το εξαργυρώσει και αν το σχολείο αξιολογεί πιο ακριβά την υπηρεσία του να πληρώνει τη διαφορά ο γονιός.Οι εκπαιδευτικοί θα πληρώνονται από τα εξαργυρωμένα κουπόνια που κέρδισε το σχολείο τους. Οι δικές μου απόψεις κινούνται σε τελείως αντίθετη κατεύθυνση. Και οι δυο από την ίδια αφετηρία ξεκινάμε και τον ίδιο στόχο υποτίθεται οτι υπηρετούν (ανβάθμιση της παιδείας και του μορφωτικού επιπέδου των παιδιών μας) οι απόψεις μας.

Τα μέσα όμως που προτείνουμε τελείως αντίθετα. Οι παρατάξεις και τα κόμματα είναι οργανωμένες ομάδες, οι οποίες εκφράζουν τέτοιες διαφορετικές αντιλήψεις, και κατ' επέκταση κοινωνικά συμφέροντα. Το πρόβλημα (και είναι έντονο στην Ελλάδα), κατά τη γνώμη μου είναι όταν ο συνεκτικός κρίκος των παρατάξεων δεν είναι μια συγκεκριμένη αντίληψη για τα εκπαιδευτικά ζητήματα, αλλά η εξυπηρέτηση ατομικών συμφερόντων (προώθηση καριέρας, υπηρεσιακές μεταβολές κλπ). Το πρόβλημα είναι όταν μια "παράταξη" ούσα στην εξουσία λειτουργεί ως ιδιοκτήτης του κράτους και των σχολείων. Συνήθως κάπου εκεί στη σύνδεση πολιτικής και προσωπικού ιδιοτελούς συμφέροντος, χάνεται η λογική και η αντιπαράθεση με επιχειρήματα και αρχίζουν άλλου είδους φαινόμενα και από τους θιγόμενους και από τους θύτες.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Δεν είναι θέμα χρησιμοποιούμενων μέσων συνάδελφε, είναι θέμα σκοπού. Κομματική προπαγάνδα σε ανήλικους, και ειδικά σε σχολεία, δεν νοείται, είτε γίνεται με το ευαγγέλιο, είτε με μαχαίρι. Θα έπρεπε ήδη να είχαν επέμβει οι εκπαιδευτικοί πριν πλακωθούν στο ξύλο τα κομματόσκυλα. Όταν το διευκρινίσουμε το θέμα αυτό, μπορούμε να κάνουμε και την πολιτική συζήτηση για την παιδεία.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Ναι κινδυνεύει κανένας μαθητής να κοπεί το χέρι του από τα φυλλάδια ή να μάθει καμία δύσκολη και δυσνόητη λέξη που είναι γραμμένη συνήθως στα πολιτικά φυλλάδια. Η προπαγάνδα και η προσπάθεια επηρεασμού της συνείδησης ξεκινάει από τη γέννηση του ανθρώπου και έχει πολλές πηγές. Πολιτικά κόμματα, θρησκείες, λογοτέχνες, ποιητές, οικογενειακές αξίες ή ακόμα και ηθικές αξίες κάθε εποχής και κάθε κοινωνίας όλοι επηρεάζουν και διαμορφώνουν τη συνείδηση μας, άλλοι θετικά και άλλοι αρνητικά (αυτό είναι τελείως υποκειμενικό). Η μια πλευρά προσπαθούσε να διαδώσει τη δική της αντίληψη και η άλλη να απαγορεύσει με τη βία τη διάδοση οποιασδήποτε αντίληψης αυτοί δεν εγκρίνουν.

Το πρώτο (η προσπάθεια διάδοσης πεποιθήσεων) είναι πηγή προόδου και εξέλιξης των κοινωνιών εδώ και χιλιάδες χρόνια. Το δεύτερο η βίαιη απαγόρευση διάδοσης πολιτικών ιδεών είναι πηγή, βασάνων, πόνου και πολλές φορές πολέμου και θανάτων.Προφανώς οι μαθητές όταν  θα γίνουν 18 ετών, αυτομάτως θα τους μεταφυτευθεί η "ορθή" πολιτική αντίληψη και θα κάνουν τις άριστες των επιλογών. Αυτό που είναι απαράδεκτο (και δυστυχώς γινόταν συχνά στο παρελθόν) είναι να χρησιμοποιείται η αίθουσα διδασκαλίας ως μέσο προπαγάνδας από εκπαιδευτικούς. Από εκεί και μετά οι μαθητές μας δεν ζούνε σε γυάλες. Φαντάζομαι αν αύριο μέλη κάποιας οργάνωσης εισβάλλουν με μαχαίρια και κυνηγάνε τον καθηγητή θρησκευτικών, γιατί κάνει προπαγάνδα με το ευαγγέλιο όπως έγραψες θα θεωρήσεις οτι απλά είναι μια σύγκρουση δύο άκρων και όχι μια φασιστική ενέργεια.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Ε, ας βάλουμε τότε τα κόμματα συνάδελφε μέσα στα σχολεία, να δίνουν διαλέξεις στους μαθητές, να κάνουν την κομματική τους προπαγάνδα, να μοιράζουν κονκάρδες, καπελάκια και σταυρωμένα ψηφοδέλτια. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Η επιλεκτική ερμηνεία του νόμου ανάλογα με υποκειμενικά-ιδεολογικά κριτήρια μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη. Το είπα και χθες, η ανοχή στην ανομία συγκεκριμένων εκτρέφει την ανομία των απέναντι.

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο. Ποια είναι η ανομία 2-3 ή 5-10 μαθητές μέλη μιας κομματικής νεολαίας να μοιράζουν ένα φυλλάδιο με τις πεποιθήσεις τους έξω από το σχολείο ή οι επιθέσεις με ρόπαλα και μαχαίρια. Μάλλον η δική σου επιλεκτική με υποκειμενικά-ιδεολογικά κριτήρια ερμηνεία των γεγονότων σε κάνει να χάνεις την επαφή με την κοινή λογική.

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο. Ποια είναι η ανομία 2-3 ή 5-10 μαθητές μέλη μιας κομματικής νεολαίας να μοιράζουν ένα φυλλάδιο με τις πεποιθήσεις τους έξω από το σχολείο ή οι επιθέσεις με ρόπαλα και μαχαίρια. Μάλλον η δική σου επιλεκτική με υποκειμενικά-ιδεολογικά κριτήρια ερμηνεία των γεγονότων σε κάνει να χάνεις την επαφή με την κοινή λογική.
Εντάξει, αν δεν βλέπεις ποιό είναι το ηθικά και νομικά ασύμβατο τέτοιων πράξεων -όπως και αν αυτές τελούνται (γιατί το πως τελούνται είναι άλλο κομμάτι του ποινικού κώδικά)- με τη λειτουργία και τον σκοπό ενός σχολείου, δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε, γιατί δεν θα βγάλει και πουθενά.

Αποσυνδεδεμένος dinateacher

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2190
  • Φύλο: Γυναίκα
  • τα όνειρα θα βγουν αληθινά...
    • Προφίλ
Ε, ας βάλουμε τότε τα κόμματα συνάδελφε μέσα στα σχολεία, να δίνουν διαλέξεις στους μαθητές, να κάνουν την κομματική τους προπαγάνδα, να μοιράζουν κονκάρδες, καπελάκια και σταυρωμένα ψηφοδέλτια. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα. Η επιλεκτική ερμηνεία του νόμου ανάλογα με υποκειμενικά-ιδεολογικά κριτήρια μπορεί να γίνει πολύ επικίνδυνη. Το είπα και χθες, η ανοχή στην ανομία συγκεκριμένων εκτρέφει την ανομία των απέναντι.
Μεγάλη αλήθεια!
Το μυαλό είναι σαν το αλεξίπτωτο: εκπληρώνει τον σκοπό του όταν είναι ανοικτό.
Νοημοσύνη είναι αυτό που χρησιμοποιείς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις.

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
http://www.youtube.com/watch?v=6A5UAAuSM7o

Ζήτω ο σούπερμαν! Κάτω ο μπάτμαν!  ;D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος ΠΕ 16.01

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 437
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 16.01
    • Προφίλ
δεν πάμε καλα .. τα χρυσα αυγά έχουν γίνει μόδα! >:(

μου λέει σήμερα ένα δευτεράκι στο σχολείο  : κύριε είμαι χρυση αυγή!

απο αυτό το παιδι δεν περίμενα να το ακούσω.....διότι έχει αλβανική υπηκοότητα και καταγωγή... :o :o :o
Avanti: Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...
Και~  Do fa fa fa,
Sol fa sol fa mi do si mi mi mi, do si do si sol si do,
Do fa fa fa (do si) sol fa sol fa mi do mi...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182632
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 653
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 556
Σύνολο: 558

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.05 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.