0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Την συζήτηση παρακολουθώ και ψάχνω κάποιον ΠΕ18.12. Απλά την πήρα από την αρχή πριν μήνες να δω τι γίνεται και για αυτό έβγαλα το συμπέρασαμ ότι είσαι ΠΕ18.12. Θέλω να δω πόσα μόρια είχε ο τελευταίος από ΠΕ18.12 που πέρασε Θεσσαλονίκη. Αν δεν είσαι ΠΕ18.12 ok. Eγώ δεν πέρασα, για αυτό ρωτάω επειδή δεν καταλαβαίνω με βάση τις βαθμολογίες που έβγαλαν στους ΠΕ18.12 τι γίνεται ακριβώς, ποιος περνάει και ποιος μένει από έξω
Που να καταλάβω πως πάει, με τόσους που δήλωσαν Θεσσαλονίκη? Δήλωσαν και άλλες πόλεις και μπέρδεμα πολύΕίσαι δηλαδή ΠΕ18.12 ? Και ο τελευταίος που πέρασε είχε και μεταπτυχιακό?
Τέλοσπαντων, δε μου απαντήσατε, σε πόσα τμήματα μας χωρίζουν; Ανάλογα την ειδικότητα;
Έχει ήδη αναφέρει ποιος είναι. Τέλωσπάντων, δεν μου απαντήσατε, σε πόσα τμήματα μας χωρίζουν ;Ανάλογα την ειδικότητα;
Κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Πέρυσι το ΕΠΠΑΙΚ δέχτηκε 3401 αιτήσεις συνολικά, φέτος 2438. Δηλαδή 963 αιτήσεις λιγότερες ή αλλιώς 28,3 % λιγότερους σε αριθμό υποψήφιους σε σχέση με πέρυσι.
Παράθεση από: foibos81 στις Οκτωβρίου 18, 2012, 07:31:08 pmΚάποια ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Πέρυσι το ΕΠΠΑΙΚ δέχτηκε 3401 αιτήσεις συνολικά, φέτος 2438. Δηλαδή 963 αιτήσεις λιγότερες ή αλλιώς 28,3 % λιγότερους σε αριθμό υποψήφιους σε σχέση με πέρυσι.σε ευχαριστούμε φοίβο..σίγουρα πολύ ενδιαφέρον το στοιχείο που μας δίνεις και ο καθενας μπορεί να δώσει την εξηγηση του..πάντως φυσιολογικά θα πρέπει σύμφωνα και με το άρθρο που διάβασα χτες οι αιτήσεις να αυξάνονται και όχι να μειώνονται όμως το οικονομικό ζήτημα είναι μείζονος σημασίας..σύμφωνα με το άρθρο λοιπόν (πηγη : http://www.alfavita.gr/arthra/%CE%B5%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%AD%CF%81%CF%89%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B5%CF%80%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B5%CE%B9%CE%B1) μέχρι και τον μεθεπόμενο Α.Σ.Ε.Π. (βλ. 3848/2010,άρθρο 9,παρ. 6.) αναγνωρίζεται μεταβατικά η Παιδαγωγική Διδακτική Επάρκεια σε καθηγητικές σχολές (π.χ. μαθηματικοί, φυσικοί, φιλόλογοι κ.λ.π.), κάτι το οποίο θα καταργηθεί μετά την έναρξη της εφαρμογής του νόμου, οπότε και οι λεγόμενες καθηγητικές ειδικότητες θα πρέπει να πιστοποιήσουν την Παιδαγωγική Διδακτική Επάρκεια, σύμφωνα με το 3848/2010,άρθρο 2,παρ. 3. Όπως προκύπτει και από την επιστολή, η αναγνώριση της Παιδαγωγικής Διδακτικής Επάρκειας προβλέπεται ρητά από το νόμο και είναι μεγάλης σημασίας να την διεκδικήσουμε άμεσα προκειμένου να μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στην διεκδίκηση θέσεων εργασίας μετά την έναρξη εφαρμογής του νόμου.