PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Φροντιστήρια
(Συντονιστής:
MARKOS
)
μα ένα δύο φύγαμε κι αρχίζουμε από σολ
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: μα ένα δύο φύγαμε κι αρχίζουμε από σολ (Αναγνώστηκε 824 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
eugenia2
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 174
Λατρεύω την εκπαίδευση
μα ένα δύο φύγαμε κι αρχίζουμε από σολ
«
στις:
Δεκεμβρίου 03, 2012, 09:19:33 pm »
Tweet
ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Οι Bουλευτές της Δημοκρατικής Αριστεράς, Θωμάς Ψύρρας και Μαρία Ρεπούση, κατέθεσαν ερώτηση (αριθμός πρωτοκόλλου: 4650/03-12-2012) προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού σχετικά με την αναγνώριση του χρόνου εργασίας των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της ερώτησης:
ΕΡΩΤΗΣΗ Για τον Υπουργό: Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού
ΘΕΜΑ: Αναγνώριση του χρόνου εργασίας των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια
Σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν. 3848/2010, οι τελικοί πίνακες κατάταξης εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, μετά την οριστικοποίηση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού του Α.Σ.Ε.Π. για την πρόσληψη των εκπαιδευτικών, συντάσσονται από το Α.Σ.Ε.Π. κατά κλάδο και ειδικότητα. Στους πίνακες αυτούς εντάσσονται όσοι συγκέντρωσαν τη βαθμολογική βάση σ' αυτό το διαγωνισμό ή σε έναν τουλάχιστον από τους δύο προηγούμενους. Η σειρά κατάταξης των μετεχόντων στον τελικό πίνακα προσδιορίζεται από τις μονάδες από το διαγωνισμό που προσαυξάνονται από:
α) Ακαδημαϊκά κριτήρια
β) Την πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία και
γ) Κοινωνικά κριτήρια
Η πραγματική εκπαιδευτική προϋπηρεσία ορίζεται στις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 6 του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α΄) και της παραγράφου 34 του άρθρου 6 του Ν. 3027/2002 (ΦΕΚ 152 Α΄).
Στους καθηγητές που δίδαξαν σε φροντιστήρια δεν αναγνωρίζεται η δυνατότητα προσαύξησης της βαθμολογίας τους λόγω πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας,
διότι αυθαίρετα και χωρίς προφανή λόγο
:oη διδασκαλία σε φροντιστηριακά τμήματα δεν λογίζεται «εκπαιδευτική προϋπηρεσία».
Η εκπαιδευτική πραγματικότητα στη χώρα μας τις τελευταίες δεκαετίες περιλαμβάνει και τη φροντιστηριακή εκπαίδευση που αναγνωρίζεται νόμιμα από την πολιτεία και στην οποία εργάζονται εκπαιδευτικοί που διαθέτουν τουλάχιστον
τα ίδια ακριβώς τυπικά προσόντα
με εκείνους που εργάζονται ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι στα δημόσια σχολεία. Η δυσμενέστερη αντιμετώπισή τους, σε σχέση με τους συναδέλφους τους με προϋπηρεσία στα δημόσια σχολεία, ως αναπληρωτές και ωρομίσθιοι,
είναι άδικη
και ταυτόχρονα η ίδια η πολιτεία υποβαθμίζει τη δυνατότητα της δημόσιας εκπαίδευσης να εκμεταλλευτεί την εμπειρία που φέρει το προσωπικό που προέρχεται από τα φροντιστήρια.
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1) Έχετε τη πρόθεση να αναγνωρίσετε το χρόνο εργασίας των εκπαιδευτικών στα φροντιστήρια ως χρόνο «πραγματικής εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας»;
2) Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε, για να επανορθώσετε τη δυσμενή αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών με προϋπηρεσία στα φροντιστήρια, κατά τους διαγωνισμούς του Α.Σ.Ε.Π., σε σχέση με εκείνους που έχουν την αντίστοιχη εμπειρία στα δημόσια σχολεία ως αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι;
Οι ερωτώντες βουλευτές
Θωμάς Ψύρρας
Μαρία Ρεπούση
Ευαίσθητο βαρόμετρο του φόβου η αγάπη σου
που πνίγει την δικιά μου αγωνία
δυσεύρετο χρυσάφι που η τιμή του ανεβαίνει
κι εγώ να στρίβω όταν μπορώ στην πρώτη τη γωνία.
Καταγράφηκε
Οι Γερμανοί είναι φίλοι μας
(ΑΡΤΕΜΗΣ ΜΑΤΣΑΣ)
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Φροντιστήρια
(Συντονιστής:
MARKOS
)
μα ένα δύο φύγαμε κι αρχίζουμε από σολ