0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Πώς δε σου λένε; Από την εμπειρία μου, εφόσον ρωτήσω, πάντα μου λένε. Μήπως δε ρώτησες και ο υπεύθυνος θεωρούσε δεδομένο ότι ήξερες πού να απευθυνθείς με βάση προηγούμενη εμπειρία σου; Επιπλέον ο τελευταίος μας υπεύθυνος μας έστειλε και εμαιλ με ονόματα υπεύθυνου για πληροφορίες, το φαξ, το τηλέφωνο, όλα... τόσο για τα οικονομικά όσο και για τα εργασιακά (βεβαιώσεις προϋπηρεσίας, σύμβαση...). Πάντως το θεωρώ απαράδεκτο να λέτε ότι δε σας έδωσαν κάποιο στοιχείο. Κι αν τύχαινε αυτό, θα έφταιγε ο συγκεκριμένος υπεύθυνος. Και σ'αυτή την περίπτωση δε θα είχατε να κάνετε κάτι καλύτερο από το να συμβουλευτείτε την κεντρική σελίδα της υπηρεσίας που έχει τηλεφωνικό κατάλογο. Αυτό το να βγαίνετε στο διαδίκτυο περιμένοντας εδώ να βρείτε απάντηση και να λέτε και τέτοια λόγια δεν το καταλαβαίνω.
1. Τι θα πει θεωρώ απαράδεκτο να λέτε ότι δε σας έδωσαν κάποιο στοιχείο στα 280 περιφερειακά Στελέχη , θα συμφωνήσεις ότι υπάρχουν και κάποια που δεν ειναι υπέυθυνα . Και η δική μου υπεύθυνη ήταν εξαιρετική, έψαχνε κάθε βδομάδα τη Διαυγεια μέχρι να βρει εγκριση πληρωμής για τους εκπαιδευτές της. Παρ'όλα αυτά υπάρχουν και κάποιοι που δεν νοιάζονται παρα μόνο για το διαδικαστικό του πράγματος, δηλαδή δημιουργία και λήξη προγραμματων και αποστολή μηνιαίων... Δυστυχώς αυτή είναι η πραγματικότητα.
Κανονικά οι εκπαιδευτές ρωτάνε τους Υπεύθυνους ΚΔ
Οχι θα σου πει ο υπευθυνος σου αν φαινεται ολοκληρωμεν στην τηλεματική. μετά θα στείλεις εσύ φαξ
Είπα βρίσκω απαράδεκτο να λένε τέτοια λόγια και παράθεσα τα λόγια. Δηλαδή είναι δυνατό να λέει κάποιος πως ζήτησε στοιχεία και δεν της τα έδωσαν; Κι αν δεν της τα έδωσαν, τι έκανε; Δεν απευθύνθηκε στην κεντρική υπηρεσία; Που δεν μπορώ να πιστέψω ότι ζήτησε πχ το τηλέφωνο και δεν της το έδωσαν.
Δηλαδή για να καταλάβω, σας κάνει εντύπωση που υπάρχει ''υπεύθυνος εκπαίδευσης'' με τέτοια συμπεριφορά;;; Το ότι δεν έχει τύχει σε κάποιους δε σημαίνει ότι δεν γίνονται κιόλας!!Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι επαγγελματίες που νοιάζονται πραγματικά γι'αυτό που κάνουν κ το κάνουν σωστά κ άλλοι όχι! Η δικιά μου ''υπεύθυνη'' [ ο Θεός να την πει!!] εδώ κ μια εβδομάδα μου στέλνει το φαξ για να ζητήσω βεβαίωση!! Αναγκάστηκα να τηλ στην προηγούμενη μου υπεύθυνη κ να μου το δώσει, η οποία το θυμόταν κ απ'έξω! Υποτίθεται ότι εμείς μιλάμε μόνο με τους υπευθύνους κ όχι με τα κεντρικά στην Αθήνα! Να μη θυμηθώ κ τη σύμβαση που μου την έφερε μια εβδομάδα πριν κλείσει το τμήμα κ αυτό γιατί εγώ επέμενα με συνεχή τηλέφωνα κ μνμτα! Και πολλά άλλα... Πραγματικά είχα απηυδήσει, πρώτη φορά συναντούσα τέτοια συμπεριφορά! Παντελής αδιαφορία! Και πείτε μου υπάρχει κάποια αξιολόγηση γι'αυτούς τους ανθρώπους;; Μπορούμε να απευθυνθούμε κάπου;
Έχει αλλάξει κάτι με τη φορολογία για αυτούς με ΑΕΔ και μπλοκάκι; Ξέρει κανείς να μας ενημερώσει;
μα τι λόγια είπα;; μια ερώτηση έκανα, όπως κάνουν οι περισσότεροι εδώ...και ναι είναι αλήθεια ότι τηλέφωνο για τα οικονομικά δεν μου έδωσαν! αλήθεια λέω!το ζήτησα από υπεύθυνο που γνώριζα άλλης περιοχής που μου το έδωσε, γιατί και στην κεντρική σελίδα να πάρεις θα φας πόση ώρα για να μάθεις το πραγματικό τηλέφωνο!προσωπικά οι υπεύθυνοι της περιοχής μου είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ όση ταλαιπωρία τρώμε στο ΙΝΕΔΙ
http://www.dikaiologitika.gr/eidhseis/oikonomia/64588/afantes-oi-desmeyseis-gia-lysi-stis-forologikes-adikies-sta-blokakiaμας δουλευουν;;;