0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
συγνωμηδεν εδωσα την σελιδα σωστα.αυτη ειναι: http://www.eoppep.gr/index.php/el/search-for/adult-educatorsοσο για την προυπηρεσια απο δευτεροβαθμια πο οτι ξερω δεν αναγνωριζετε με την καινουργια προκυρηξη...εδω δεν αναγνωριζουν προυπηρεσια απο ΚΕΚ και ΙΕΚ που ειναι ενηλικες...
Μια γνωστη μου που πηρε τηλεφωνο οταν καταθεταμε τα χαρτια, της ειπαν οτι τα ΚΕΚ και τα ΙΕΚ ειναι Κατάρτιση και οχι Εκπαιδευσηεγω οσες φορες και αν εχω παρει, ολο κατειλημμένο ειναι...
ΥΓ Όσο για τον έλεγχο των δικαιολογητικών, από ποιον νομίζετε ότι ελέγχθηκαν, δεδομένου ότι στο ΙΝΕΔΙ
Στον νομο Ιωαννινων στην ειδικοτητα Πληροφορικης ειναι 5 που δεν εχουν πιστοποιηση απο το ΕΚΕΠΙΣ και ομως εχουν παρει τα μορια τηςπιστοποιησης.....
ειναι που ασκει διοικηση η ΔΗΜΑΡ στο ΙΝΕΔΙ
απλα απογοητευεσαι οταν βλεπεις οτι ολοι λειτουργουν πελατειακα, τελικα ολα τα γουρουνια την ιδια μουρη εχουν
Όσο για τα ΚΕΚ/ΙΕΚ, αποτελούν, σύμφωνα με την παγκόσμια και ελληνική βιβλιογραφία, μορφές εκπαίδευσης ενηλίκων!!!! Ο "κύριος" ή η "κυρία" που έδωσε την απάντηση περί κατάρτισης, ας καταρτιστεί πρώτα ο/η ίδιος/-α για το αντικείμενο της δουλειάς του/της και την οριοθέτηση του πεδίου της εκπαίδευσης ενηλίκων και μετά ας δώσει τις "απαντήσεις" και στους υπόλοιπους. Ψάξε όποια βιβλιογραφία θέλεις, ρώτα το αρμόδια τμήμα του Υπουργείου Παιδείας για το που εντάσσονται τα ΚΕΚ/ΙΕΚ και θα δεις πως ισχύουν αυτά που σου λέω. Αλλωστε, ο ίδιος υπάλληλος που μιλάει για κατάρτιση, όταν του το ζητήσουν, μοριοδοτεί ανύπαρκτες πιστοποιήσεις εκπαιδευτών ΕΚΕΠΙΣ....!!!!!
Maria_I, αν αληθεύουν οι καταγγελίες για μοριοδότηση εκπαιδευτών που δεν είναι πιστοποιημένοι στον ΕΟΠΠΕΠ, είναι απόλυτα δικαιολογημένη η αγανάκτησή σου και όποιος γνωρίζει τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να πράξει τα δέοντα. Φοβάμαι, όμως, ότι στο ζήτημα του χαρακτηρισμού του έργου των ΙΕΚ- ΚΕΚ δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Στην περίπτωση της μοριοδότησης, όμως, λιγότερη σημασία έχει το τι υποστηρίζεται στην επιστημονική βιβλιογραφία και περισσότερη το που εντάσσονται τα Ι.Ε.Κ. και Κ.Ε.Κ. σύμφωνα με το νομικο-πολιτικό πλαίσιο. Σύμφωνα. λοιπόν, με το νόμο 3879/2010 και ειδικότερα τους ορισμούς του άρθρου 2 και τα άρθρα 12 και 13 περί Ι.Ε.Κ. και Κ.Ε.Κ., οι δομές αυτές παρέχουν υπηρεσίες κατάρτισης και διαχωρίζονται απ' τη γενική εκπαίδευση ενηλίκων. Επίσης στην πρόσφατη Ετήσια Έκθεση του 2012 για τη Δια
«Γενική εκπαίδευση ενηλίκων»: Περιλαμβάνει όλες τις οργανωμένες μαθησιακές δραστηριότητες που απευθύ− νονται σε ενηλίκους και στοχεύουν στον εμπλουτισμό γνώσεων, στην ανάπτυξη και βελτίωση ικανοτήτων και δεξιοτήτων, στην ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου και της ιδιότητας του ενεργού πολίτη, καθώς και στην άμβλυνση των μορφωτικών και κοινωνικών ανισο− τήτων. Παρέχεται από φορείς της τυπικής εκπαίδευσης και από φορείς της μη τυπικής εκπαίδευσης.Υπό αυτή την έννοια, ΙΕΚ/ΚΕΚ εντάσσονται στη γενική εκπαίδευση ενηλίκων και οφείλουν να μοριοδοτηθούν. Για μένα, λοιπόν, το θέμα δεν είναι μόνο η ερμηνεία του νόμου, αλλά η αντικειμενική, δίκαιη, αξιοκρατική και με κοινά κριτήρια διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφίων στελεχών - εκπαιδευτών του συγκεκριμένου φορέα! Εκεί είναι η ουσία....