0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Καλησπέρα παιδιά! Θα ήθελα να ρωτήσω ποια κεφάλαια έχουμε να διαβάσουμε από τα βιβλία για τα μαθήματα 529 νοητική υστεριση- αυτισμός και για το 624 δυσλεξία ? Επίσης αν κάποιος παλιός θυμάται θέματα από προηγούμενα τετράμηνα για το 529 + 624 ? Ευχαριστώ πολύ!!!!! Καλά χριστούγεννα!!!!!!Καλησπέρα και Χρόνια πολλά!θέματα για 529, επιλέγεις 2 από τα 3ΘΕΜΑ 1Α) Το παιδί με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού διακρίνεται για έλλειμμα ενσυναίσθησης και ικανότητα να αντιλαμβάνεται κίνητρα που βρίσκονται πίσω από τις πράξεις των ανθρώπων.Να αναφέρετε επιχειρήματα για τη θέση αυτή και παραδείγματα από τη σχολική τάξη.Β) Ποιο είναι το έργο ενός εκπαιδευτικού που έχει στην τάξη του ένα παιδί με νοητική υστέρηση και ταυτόχρονα με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού.ΘΕΜΑ 2 Α) Τα περισσότερα παιδιά με σύνδρομο Down έχουν ομιλία που παρουσιάζει επιβράδυνση στην ανάπτυξή της Πώς ερμηνεύετε το εύρημα αυτό και πώς αυτό επηρεάζει τη σχολική πράξη.Β) Κοινή θέση των Kanner και Asperger ήταν πως τα κοινά προβλήματα του παιδιού με αυτισμό ήταν το πλέον ενδιαφέρον χαρακτηριστικό γνώρισμα της οικείας διαταραχής.Να σχολιάσετε τη θέση αυτή και να δώσετε παραδείγματα από τη σχολική τάξη.ΘΕΜΑ 3Α) Μια στοχευμένη ψυχολογική παρέμβαση σε άτομα με νοητική υστέρηση περιλαμβάνει μέτρα για ανάπτυξη θετικού κλίματος του κοινωνικού συστήματος απέναντι στα άτομα αυτά. Πώς αντιλαμβάνεστε τη θέση αυτή.Β) ΤΑ παιδιά με αυτισμό δείχνουν μια εντυπωσιακή απουσία αυθόρμητης ικανότητας για υποκριτικό ή συμβολικό παιχνίδι. Πώς εξηγείτε το φαινόμενο αυτό και πώς αυτό επηρεάζει την καθημερινότητά του. Το 624 το δίνω κι εγώ τώρα, αν γνωρίζει κάποιος παλαιότερα θέματα θα βοηθούσε...
Παράθεση από: Annoulitsa1990 στις Δεκέμβριος 24, 2015, 03:08:03 μμΚαλησπέρα παιδιά! Θα ήθελα να ρωτήσω ποια κεφάλαια έχουμε να διαβάσουμε από τα βιβλία για τα μαθήματα 529 νοητική υστεριση- αυτισμός και για το 624 δυσλεξία ? Επίσης αν κάποιος παλιός θυμάται θέματα από προηγούμενα τετράμηνα για το 529 + 624 ? Ευχαριστώ πολύ!!!!! Καλά χριστούγεννα!!!!!!Καλησπέρα και Χρόνια πολλά!θέματα για 529, επιλέγεις 2 από τα 3ΘΕΜΑ 1Α) Το παιδί με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού διακρίνεται για έλλειμμα ενσυναίσθησης και ικανότητα να αντιλαμβάνεται κίνητρα που βρίσκονται πίσω από τις πράξεις των ανθρώπων.Να αναφέρετε επιχειρήματα για τη θέση αυτή και παραδείγματα από τη σχολική τάξη.Β) Ποιο είναι το έργο ενός εκπαιδευτικού που έχει στην τάξη του ένα παιδί με νοητική υστέρηση και ταυτόχρονα με διαταραχή του φάσματος του αυτισμού.ΘΕΜΑ 2 Α) Τα περισσότερα παιδιά με σύνδρομο Down έχουν ομιλία που παρουσιάζει επιβράδυνση στην ανάπτυξή της Πώς ερμηνεύετε το εύρημα αυτό και πώς αυτό επηρεάζει τη σχολική πράξη.Β) Κοινή θέση των Kanner και Asperger ήταν πως τα κοινά προβλήματα του παιδιού με αυτισμό ήταν το πλέον ενδιαφέρον χαρακτηριστικό γνώρισμα της οικείας διαταραχής.Να σχολιάσετε τη θέση αυτή και να δώσετε παραδείγματα από τη σχολική τάξη.ΘΕΜΑ 3Α) Μια στοχευμένη ψυχολογική παρέμβαση σε άτομα με νοητική υστέρηση περιλαμβάνει μέτρα για ανάπτυξη θετικού κλίματος του κοινωνικού συστήματος απέναντι στα άτομα αυτά. Πώς αντιλαμβάνεστε τη θέση αυτή.Β) ΤΑ παιδιά με αυτισμό δείχνουν μια εντυπωσιακή απουσία αυθόρμητης ικανότητας για υποκριτικό ή συμβολικό παιχνίδι. Πώς εξηγείτε το φαινόμενο αυτό και πώς αυτό επηρεάζει την καθημερινότητά του. Το 624 το δίνω κι εγώ τώρα, αν γνωρίζει κάποιος παλαιότερα θέματα θα βοηθούσε...Ευχαριστω παρα πολυ! Να εισαι καλα!! Καλη χρονια με υγεια!!!!
για 511 δεν μερικές αναρτήσεις πιο πάνω που έχει link σε παρουσίαση του Βρασίδα ... λέει τι πρέπει να διαβάσεις