*

Αποστολέας Θέμα: Τι ετοιμάζουν;  (Αναγνώστηκε 8002 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasia98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #28 στις: Ιανουάριος 31, 2013, 11:50:28 μμ »
Είναι ικανοί να γκρεμίσουν τη μεσοτοιχία σε δύο τάξεις και να την κάνουν μία με 40 μαθητές και φυσικά έναν καθηγητή!!!
ποιες μεσοτοιχίες........ΟΛΟΥΣ τους τοιχους θα τους γκρεμίσουν.........εξάλλου το έλεγε η αγαπητή από το 2009:

"Το Νέο Σχολείο είναι πρώτα απ’ όλα ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣ…ΤΟΙΧΟΥΣ!" ::) ::) ::) ::) ::) ::) ::)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:27:40 »

Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #29 στις: Ιανουάριος 31, 2013, 11:53:18 μμ »
 χα χα , τα λογια της σε σημαδεψαν βαθια ;D ;D
ηταν βεβαια και η ιδια unforgettable :P

Αποσυνδεδεμένος vasia98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 489
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #30 στις: Ιανουάριος 31, 2013, 11:58:52 μμ »
ξεχνιέται ο....βρυκόλακας;;;;;;;; ;) ;) ;) ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #31 στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 12:03:36 πμ »
Φαντάζεστε να κάνουν μεγάλους χώρους κάτι σαν κλειστά γυμναστήρια κια να στιβάζουν σε κάθε μία όλη την Α λυκείου, σε μία άλλη όλη τη Β λυκείου και σε μία άλλη όλη τη Γ;; Τίποτα δεν αποκλείεται από αυτούς!! Κατά τα άλλα πρώτα ο μαθητής!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:27:40 »

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #32 στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 12:12:02 πμ »
Και θα φέρνουν κιθάρες, θα παίζουν μουσικές, θα τραγουδούν όλοι μαζί παρέα.. "οι φίλοι μου μού το ΄χαν πει.. ξέχνα ρε Μπίλη τη γνώση.. δεν θέλουν τα σχολεία πια.. άστα να πάνε όλα πια...." (του τουρουτου.. του του του του...)  :D
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος abla

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #33 στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 09:01:35 πμ »
κοιτάξτε καια αυτό:
ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΔΙΑΤΑΓΜΑ ΥΠ' ΑΡΙΘ. 71/88

Κανονισμός πυροπροστασίας των κτιρίων

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α'
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΝΕΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ

Άρθρο 7
Εκπαιδευτήρια
όπως ισχύει μετά την τροποποίηση με
την Υ.Α. Αριθ. 58185/2474/91, παραγρ. 9 και 10 (ΦΕΚ 360 Β'/28.5.91)

    1. Γενικά
    Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται τα κτίρια όλων των βαθμίδων δημόσιας και ιδιωτικής εκπαίδευσης, τα φροντιστήρια, τα νηπιαγωγεία και οι παιδικοί σταθμοί.

καθαρού εµβαδού δαπέδου της
αίθουσας είναι το εμβαδόν της αίθουσας χωρίς εδρες-θρανία-καρέκλες-ντουλάπες κλπ.ΚΑΘΑΡΟ ΕΜΒΑΔΟΝ

https://sites.google.com/site/achaiaservices/useful/lows/p-d-71-88-kanonismos-pyroprostasias-ton-ktirion-phek-32a-17-2-88/p-d-71-88-arthro-7-ekpaideuteria

http://www.eetemlar.gr/epaggelmatika/mixanologoi/nomo8esia/71_88.pdf

Ο θεωρητικός πληθυσµός των κτιρίων εκπαίδευσης υπολογίζεται ως εξής:
α) Για τις αίθουσες διδασκαλίας είναι ίσος µε τον αριθµό των καθισµάτων χωρίς όµως
να υπολείπεται την αναλογία 1 ατόµου / 2 τετρ. µέτρα καθαρού εµβαδού δαπέδου της
αίθουσας.
β) Για τα εργαστήρια και παρόµοιους εκπαιδευτικούς χώρους είναι ίσος µε τον αριθµό
των θέσεων εργασίας και όχι µικρότερος από την αναλογία 1 ατόµου / 4,5 τετρ. µέτρα
καθαρού εµβαδού δαπέδου.
γ) Για τους υπόλοιπους χώρους υπολογίζεται µε αναλογία 1 ατόµου / 6 τετρ. µέτρα
καθαρού εµβαδού δαπέδου.
Για ξεχωριστές µεγάλες αίθουσες γυµναστηρίων, εστιατορίων, διαλέξεων κλπ., όπου
µπορούν να συγκεντρωθούν πάνω από 100 άτοµα, ισχύουν για τις οδεύσεις διαφυγής οι
αντίστοιχες διατάξεις του κεφαλαίου ΣΤ’ για τους χώρους συνάθροισης κοινού.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 01, 2013, 09:09:12 πμ από Stelios »

Αποσυνδεδεμένος abla

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #34 στις: Φεβρουάριος 07, 2013, 04:44:26 μμ »
http://enotikiviotias.blogspot.gr/2013/02/survey.html

Νέα πεδία στο survey - Αναστολή λειτουργίας σχολικής μονάδας

 Στη Φόρμα "Α1. Στοιχεία Σχολείου", για τις σχολικές μονάδες της Δ/Θμιας, προστέθηκαν πεδία δήλωσης της Αναστολής Λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας.


Αποσυνδεδεμένος physikos13

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3418
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #35 στις: Φεβρουάριος 07, 2013, 07:51:01 μμ »
γενικοτερα παντως δεν εχουν καμια...αναστολη 8)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4129
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #36 στις: Φεβρουάριος 09, 2013, 10:19:51 πμ »

Περί χωρητικότητας...!, του δάσκαλου Δημήτρη Τόκα

Η ευρηματικότητα σε όλο της το μεγαλείο!!!!!!!!!!!!!!!
Για γέλια και για κλάματα!!!!
Απλά διαβάστε το..

http://www.alfavita.gr/arthra/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%AF-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B7%CE%BC%CE%AE%CF%84%CF%81%CE%B7-%CF%84%CF%8C%CE%BA%CE%B1



Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #37 στις: Φεβρουάριος 09, 2013, 10:43:01 πμ »
Γιατι τι ετοιμαζουν,τι τους νοιαζει θα συμπληρωνα ,εγω....Τα ''παιδια ενος ανωτερου οικονομικο-κοινωνικου κυβερνοχωρου'' πανε στα ιδιωτικα σχολεια....Σ'αυτα τα σχολεια δεν χανουν ουτε 1 ωρα μαθημα ,σ'αυτα τα σχολεια στη Γ Λυκειου κανουν 7 ωρες τα πανελλαδικως εξεταζομενα μαθημα....ξανα και ξανα,  κλπ....
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 09, 2013, 10:45:38 πμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος conpan

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #38 στις: Φεβρουάριος 11, 2013, 12:22:44 μμ »
φοβερο και τρομερό το άρθρο του δασκάλου-διευθυντή........
σε ποιο σχολείο θα πάνε τα παιδιά μας;
σε ποια τάξη θα διδάξουμε;

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #39 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 08:50:36 πμ »
ΠΟΙΟΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΩ…


Να πληρώνω πιο πολλούς φόρους… να παίρνω συνεχώς μικρότερο μισθό κάθε τρίμηνο που δεν θα πιάνονται οι δημοσιονομικοί στόχοι… αν καταφέρω και πάω αναπληρωτής… έστω ωρομίσθιος… να διαβάζω από τώρα για τον επόμενο ΑΣΕΠ, αν, όποτε και εφόσον γίνει … να τρέξω, να χωθώ, να γεμίσω προσόντα… μεταπτυχιακά, σεμινάρια, επιμορφώσεις… να εργάζομαι πιο πολύ, πιο πολλές ώρες… με περισσότερους μαθητές στην τάξη… και να προσέχω μην αρρωστήσω πάνω από 15 μέρες μην τυχόν κι απολυθώ… Θεέ μου φύλαγε… μην σπάσω το πόδι μου… να ’μαι υπάκουος, να μην αντιμιλήσω… στο διευθυντή, το σύμβουλο, τον προϊστάμενο, τον περιφερειάρχη που θα με αξιολογήσουν … θα με φακελώσουν… να φοβάμαι διαρκώς μη με απολύσουν …μη με θέσουν ξαφνικά σε αργία ή διαθεσιμότητα… μη με κατηγορήσει κανείς ανώνυμα και περάσω πειθαρχικό… να με μετακινούν όπου θέλουν, όταν θέλουν… μακάρι έστω να με πάρουν του χρόνου σε σχολείο… παντού θα πάω… αρκεί να ’μαι στους τυχερούς 2.000… δεν μπορεί… να υποκλίνομαι στα πάντα… να κάνω καινοτόμα προγράμματα και να έχω «καλές» πρακτικές μέχρι τα 67 μου… να βρίσκω εγώ τη λύση για το φωτοτυπικό που χάλασε… το πετρέλαιο που τέλειωσε… τους υπολογιστές που θέλουν αναβάθμιση… να κάνω υπερωρίες για 5 ευρώ ή και αμισθί όταν η θέση συναδέλφου μένει κενή… να μη μ’ ακούει κανείς … που να μπλέκω τώρα με συλλόγους και συνελεύσεις… φοβάμαι κιόλας … βγάζουν πουθενά τόσες πορείες… να εδώ μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή μου μπορώ να καταγγείλω τα πάντα… τους λογαριασμούς που μένουν απλήρωτοι… που δανείζομαι κι άλλο, κι άλλο… που έχω αυτόν τον κόμπο τόσα χρόνια στο λαιμό…

Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΧΩΡΑΕΙ.
ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ!
ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ!


-   Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμημάτων, τάξεων και σχολείων. Κανένα σχολείο χωρίς θέρμανση, πλήρης μεταφορά των μαθητών.
-   Δημόσιο δωρεάν, υψηλής ποιότητας, σχολείο που θα μορφώνει όλα τα παιδιά. Κανένας νέος χωρίς απολυτήριο λυκείου. Μείωση των μαθητών ανά τμήμα, πλήρη αντισταθμιστικά προγράμματα.
-   Άμεση κάλυψη όλων των 1.500 τουλάχιστον κενών με μαζικές προσλήψεις εκπαιδευτικών. Μόνιμοι μαζικοί διορισμοί. Πλήρη δικαιώματα και ιατροφαρμακευτική περίθαλψη για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Απόσυρση της απαράδεκτης εγκυκλίου για τις άδειες των αναπληρωτών.
-   Καμία αύξηση ωραρίου – αξιολόγηση – χειραγώγηση – απόλυση. Όχι στο φθηνό σχολείο της αγοράς και της ημιμάθειας. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο, γενναία αύξηση των δαπανών για την παιδεία.


ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ – ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ – ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ17/2, 17:00, ΣΤΗ ΔΟΕ

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 20/2 ΣΤΟ ΜΠΛΟΚ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ – ΕΛΜΕ, ΜΕ ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΩΡΟΜΙΣΘΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ



Μα ολα αυτα απορρεουν απο τον στοχο συρρικνωσης (δημοσιονομικα) του κοινωνικου κρατους(κατα επεκταση του δημοσιου) ,επειτα ο ιδιωτικος τομεας ,σε 4-5 χρονακια θα ξεπροβαλλει του τυπου ''εγω ειμαι εδω''...... ;) ::) :( 
Οποιος μπορει ακολουθει  ;)....Και εννοειται σε τετοιες αλλαγες οι πρωτοι πυλωνες εφαρμογης ειναι η παιδεια και η υγεια,σημαντικη αφορμηση δε, το διογκωμενο δημοσιο με τους διογκωμενους μισθους... ;) ;) ;) ;) :o :o :o :o :o.
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2013, 09:30:12 πμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #40 στις: Φεβρουάριος 15, 2013, 01:34:18 μμ »
ΚΑΙ.....


Αρθρογράφος:
Κατερίνα Θανοπούλου
Τα προβλήματα σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, έξι μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας των σχολείων, βαθαίνουν και πληθαίνουν.

Οι αιφνίδιες αλλαγές σε θεσμικό επίπεδο, νόμοι, εγκύκλιοι κ.λπ., δείχνουν τους στόχους των μνημονιακών κυβερνήσεων και των δανειστών-εντολέων τους: την πολιτική της ύφεσης, του ξεπουλήματος, της οικονομικής και κοινωνικής εξαθλίωσης, που περιλαμβάνει και την κατεδάφιση της ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ σε όλες τις βαθμίδες της, με αναπόφευκτα τραγικές συνέπειες για τη νέα γενιά και την κοινωνία.

Το «διαίρει και βασίλευε» λειτούργησε και συνεχίζει να λειτουργεί διασπαστικά στην εκπαιδευτική κοινότητα, που απαρτίζεται από το εκπαιδευτικό δυναμικό όλων των βαθμίδων, τους γονείς και κυρίως τους μαθητές. Η απόκρουση όμως των μέτρων που χτυπούν την παιδεία είναι αδύνατο να επιτευχθεί μονομερώς και αποσπασματικά. Χρειάζεται κοινό μέτωπο, συστράτευση προς τη σωστή κατεύθυνση και σε πολιτικό επίπεδο.

* Ο προϋπολογισμός που ψήφισε η τρικομματική κυβέρνηση για το 2013 στήνει την εκπαίδευση στο εκτελεστικό απόσπασμα. Οι δαπάνες για την παιδεία κατέβηκαν στο 2,51% του ΑΕΠ. Η 4η τακτική δόση των λειτουργικών δαπανών του 2012 «χάθηκε», στο πλαίσιο των τεράστιων περικοπών που έγιναν για να «σωθεί η πατρίδα», πιέζοντας τη λειτουργία των σχολικών μονάδων σε οριακό σημείο. Πολλά σχολεία αδυνατούν να καλύψουν βασικές ανάγκες λειτουργίας τους, γραφική ύλη, συντήρηση φωτοτυπικών, αγορά αναλώσιμων υλικών και κυρίως, φυσικά, αυτή της θέρμανσης!

* Στα μέσα της χρονιάς και διά στόματος του υπουργού Παιδείας, υπάρχουν 1.600 κενά στα δημόσια σχολεία! Ταυτόχρονα, οι διαθέσιμες πιστώσεις μπορούν να καλύψουν μόλις 124! Πολλοί μαθητές των Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ) δεν έχουν διδαχθεί καθόλου μαθήματα κατεύθυνσης ή ειδικότητας από την αρχή της σχολικής χρονιάς, εξαιτίας των κενών σε εκπαιδευτικό προσωπικό. Γεννάται πλέον ζήτημα άνισης μεταχείρισης των μαθητών μας, με βάση τις σχετικές διατάξεις του Συντάγματος (αρ. 4 όλοι οι πολίτες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου αρ.16 παρ 1,2, η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους παρ.4, όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας…) και ειδικότερα αυτών που θα κληθούν να δώσουν πανελλαδικές εξετάσεις.

* Ταυτόχρονα σχολεία συγχωνεύτηκαν και συγχωνεύονται, τμήματα συμπτύσσονται ακόμα και στο μέσο της σχολικής χρονιάς, φτάνοντας δε και σε προφορικές εντολές σύμπτυξης, ενώ με βάση την κείμενη νομοθεσία οι όποιες συμπτύξεις τμημάτων είναι παράνομες (διατάξεις του άρθρου 7, παράγραφος 4, του νόμου 3848 (ΦΕΚ 71/τΑ’/ 19.05.2010) «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και λοιπές διατάξεις.») με τις οποίες σαφώς ορίζεται ότι κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους δεν είναι δυνατή η μεταβολή του αριθμού των τμημάτων, για την ακρίβεια: «… Η απόφαση αυτή (του αριθμού των τμημάτων) μπορεί να τροποποιείται μόνο για εξαιρετικούς λόγους με απόφαση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους».

* Οι εκπαιδευτικοί βιώνουν μέρα με την ημέρα την οικονομική εξαθλίωση με τις συνεχιζόμενες περικοπές και φοροεπιδρομές και ταυτόχρονα την προσπάθεια απαξίωσης του έργου τους στην κοινωνία, από τα κυβερνητικά κλιμάκια και τα «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ, που ταυτόχρονα θωρακίζουν το σχεδιασμό τους με όλο το θεσμικό πλαίσιο που προωθούν, τους νόμους για το πειθαρχικό δίκαιο και την αργία και διαθεσιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων, την «αξιολόγηση» όπως την εννοούν, συνδεδεμένη με βαθμολογική και μισθολογική εξέλιξη, την απόλυση αναπληρωτών αν υπερβούν αναρρωτική άδεια 15 ημερών κ.ά. Ένα πλέγμα νόμων και εγκυκλίων για να φιμώνονται όλες οι αντιδράσεις του κλάδου.

Το Υπουργείο Παιδείας κλιμακώνει την επίθεσή του στα δικαιώματα και τις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών. Υλοποιώντας τη μνημονιακή πολιτική της συγκυβέρνησης επανακαθορίζει τις περιοχές μετάθεσης για τους εκπαιδευτικούς έτσι ώστε, για το μεγαλύτερο μέρος της χώρας, κάθε νομός να θεωρείται πλέον μια περιοχή μετάθεσης. Είναι προφανές ότι το μέτρο αυτό εντάσσεται στην πολιτική «ορθολογικής αξιοποίησης του εκπαιδευτικού προσωπικού», που στην πράξη σημαίνει ότι ο εκπαιδευτικός θα μπορεί να τοποθετείται και να συμπληρώνει ωράριο σε σχολεία που θα απέχουν μεταξύ τους δεκάδες ή και εκατοντάδες χιλιόμετρα, και θα βρίσκεται συνεχώς σε καθεστώς εργασιακής ανασφάλειας και περιπλάνησης.

*Στο παζλ αυτό εντάσσεται και ο νέος νόμος που αφορά και την ειδική αγωγή. Τα ΣΜΕΑΕ αλλάζουν δομή και ως φαίνεται «ορισμένα» θα λειτουργήσουν ως υποστηρικτικά κέντρα (??) σε δίκτυα δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων που θα αποφασιστούν από τους Περιφερειακούς Δ/ντες, ενώ μεγάλο τμήμα των παιδιών των ειδικών σχολείων θα εισαχθούν στις κανονικές τάξεις. Κανείς όμως εκ των ιθυνόντων δεν λέει με τι όρους θα γίνουν όλα αυτά, με τι προσωπικό, σε τι αριθμό μαθητών σε κάθε τάξη, με ποιες δομές παράλληλης στήριξης ή τμημάτων ένταξης, με ποια «ανύπαρκτα» κονδύλια, με ποια υλικοτεχνική υποδομή??


 
Χαρακτηριστική αναφορά θα πρέπει να γίνει στην υποβάθμιση και απαξίωση τόσο των σχολείων της ειδικής αγωγής, όσο και των μουσικών και καλλιτεχνικών σχολείων, που βιώνουν κενά σε βασικές ειδικότητες και ειδικό προσωπικό, αλλά ακόμα και στις μεταφορές των μαθητών.

*Ταυτόχρονα, με τις 6 Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου που κυρώθηκαν στις 15/1/13, με τη διαδικασία του κατεπείγοντος και με τη δικαιολογία εκπλήρωσης δανειακών υποχρεώσεων και εκταμίευσης των δόσεων, εκτός της νομοθέτησης η οποία καταργεί την ασυλία της χώρας ως προς τις διεκδικήσεις των δανειστών, περιλαμβάνεται επίσης μεγάλος αριθμός άρθρων που δεν συνδέονται με κανένα τρόπο με τις δανειακές υποχρεώσεις και εξυπηρετούν ευθέως την κυβέρνηση και τους συμμάχους της.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το άρθρο 31 όπου δίνεται η «δυνατότητα» σε ΝΠΔΔ, δηλαδή σε Πανεπιστήμια, ΤΕΙ, νοσοκομεία και ΟΤΑ να ιδρύουν ιδιωτικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ιδιωτικά κολλέγια, δηλαδή Ιδιωτικά Πανεπιστήμια, ιδιωτικά ΙΕΚ και φροντιστήρια ξένων γλωσσών ως εταιρείες. Απελευθερώνεται η κερδοφόρα αγορά προϊόντων εκπαίδευσης για να δοθούν δώρα στους πολιτικούς φίλους της κυβέρνησης, μαζί τον εργαστηριακό εξοπλισμό και τα κτήρια που έχουν και χρησιμοποιούν τα ΑΕΙ!

Ενώ με το σχέδιο Αθηνά για την Ανώτατη Εκπαίδευση κλείνουν ή συγχωνεύονται σχολές και τμήματα, με μείωση περίπου κατά 12000 στον αριθμό εισακτέων για την επόμενη χρονιά.

* Οι γονείς βιώνουν, πέρα από τη βάναυση επίθεση στα εισοδήματα και τη ζωή τους, την ανυπαρξία ικανών δομών δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης με στόχο τη μόρφωση των παιδιών τους. Η εκπαίδευση γίνεται βαθύτατα ταξική ρίχνοντας στον «καιάδα» τους νέους μας, το αύριο της κοινωνίας μας. Το εκπαιδευτικό σύστημα που προορίζεται να δώσει τα απαραίτητα εφόδια για την κοινωνική και οικονομική ένταξη των παιδιών και για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας της ζωής μας, αντιμετωπίζεται τώρα και τείνει να μεταβληθεί σε κακέκτυπο προβληματικής… εταιρείας!

Όσο για τους μαθητές…

Δικαιούνται να μας κοιτάζουν στα μάτια και να ρωτούν «γιατί σ’ εμάς; Γιατί το επιτρέψατε;». Με παράπονο, με θυμό, με τόσο μεγάλο δίκιο!

Ο σχεδιασμός και η πραγμάτωση όλων αυτών των μέτρων για όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, επιχειρηματολογείτε από την τρικομματική κυβέρνηση ως αναγκαίος εξορθολογισμός διόρθωσης όλων των στρεβλών που υπάρχουν. ΤΩΝ ΣΤΡΕΒΛΩΝ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ!!! Θέσεις ανύπαρκτες που εξυπηρετούσαν ημέτερους, αποσπάσεις χωρίς κριτήρια, τμήματα που λειτουργούσαν σε πελατειακή βάση εκλογικής περιφέρειας κ.α. Τις στρεβλώσεις όμως δεν τις «διορθώνεις» θεσμοθετώντας χειρότερες, τις αλλαγές δεν τις κάνεις στην εκπαίδευση με μειώσεις κονδυλίων, με άρση του δημόσιου χαρακτήρα, με πνεύμα τρομοκρατίας, με σχολεία απρόσωπα τεράστιων τμημάτων, με εκπαιδευτικούς που φρόντισαν οι ίδιοι να λοιδορήσουν, προκειμένου να τους απαξιώσουν στην κοινωνία, με εκπαιδευτικούς εξαθλιωμένους οικονομικά. Η σύνδεση με την αγορά εργασίας, η ιδιωτικοποίηση των πάντων έχουν ως βασική θέση τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές και τα μνημόνια, οδηγούν δε με μαθηματική ακρίβεια στην μαθητική διαρροή ενός μεγάλου τμήματος των παιδιών μας και στην διεύρυνση των ταξικών αντιθέσεων.

Η παιδεία είναι κοινωνικό αγαθό και το σχολείο χώρος γνώσης και πολιτισμού. Η γνώση είναι δικαίωμα και τα παιδιά μας δεν πρέπει να είναι οι μελλοντικοί πελάτες ,άνεργοι, ημιαπασχολούμενοι, εξαρτώμενοι και φοβισμένοι.

Οι αλλαγές στην εκπαίδευση πρέπει πρωτίστως να μελετώνται, να χρήζουν διαδικασιών όλων των εμπλεκομένων και να γίνουν εκ βάθρων- από την προσχολική ως την ανώτατη εκπαίδευση, έχοντας όμως πράγματι ως κυρίαρχο στοιχείο ότι η παιδεία δεν είναι εμπόρευμα!!

Οι πολιτικές αυτές πρέπει να βρουν σθεναρή αντίσταση από όλους, εκπαιδευτικούς, γονείς, μαθητές και εν γένει κοινωνικό σύνολο. Αντίσταση που πρέπει να είναι μετωπική και πολιτική, με δράσεις όλων των μορφών (κινηματικών, απεργιακών, δικαστικών). Αντίσταση που πρέπει να στοχεύει στην συνολική ανατροπή αυτών των πολιτικών.

Τα παιδιά μας δεν πρέπει να μετρούν τα μνημόνια, με γονείς που αδυνατούν να επιβιώσουν και εκπαιδευτικούς απαξιωμένους.

Τα παιδιά μας πρέπει με όπλο τη γνώση να μπορούν να ονειρεύονται ένα μέλλον με αξιοπρέπεια, ένα μέλλον που τους αξίζει!!!

ΘΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΕΚΠ/ΚΟΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

alfavita.gr



Link : http://xenesglosses.eu/2013/02/mia-topothetisi-gia-tin-ekpaideusi/#ixzz2KxzPXpv6
« Τελευταία τροποποίηση: Φεβρουάριος 15, 2013, 01:43:05 μμ από anixia »

Αποσυνδεδεμένος abla

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 227
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τι ετοιμάζουν;
« Απάντηση #41 στις: Μάρτιος 10, 2013, 11:51:13 μμ »
http://enotikiviotias.blogspot.gr/2013/03/blog-post_9.html

Ετοιμάζουν αναστολή λειτουργίας σχολικών μονάδων;

 Στη φόρμα "Α1. Στοιχεία Σχολείου" για τις σχολικές μονάδες της Δ/θμιας Εκπ/σης, προστέθηκαν πεδία δήλωσης "Αναστολής Λειτουργίας της Σχολικής Μονάδας".
Τα πεδία είναι:

    Είναι σε αναστολή λειτουργίας;
    Αιτιολόγηση αναστολής
    Ημερομηνία έναρξης αναστολής λειτουργίας
    Απόφαση αναστολής λειτουργίας
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 11, 2013, 12:15:53 πμ από abla »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32315
  • Τελευταία: mixalios11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161205
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 747
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 623
Σύνολο: 634

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 29 ερωτήματα.