*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)  (Αναγνώστηκε 128389 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος ell1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Βλέπω ότι οι περισσότεροι επέλεξαν την Ειδική Αγωγή, αλλά για να δούμε πόσοι είμαστε κι εμείς της Εκπαιδευτικής Ηγεσίας και Διοίκησης!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 27, 2013, 08:05:20 πμ από para5 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος pde2000

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 385
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 27, 2013, 07:49:38 μμ »
Και εγώ εδώ είμαι!Καλή αρχή σε όλους τους συμφοιτητές μας!

Αποσυνδεδεμένος ell1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 27, 2013, 08:47:35 μμ »
Θα είμαστε σε επικοινωνία κατά τη διάρκεια του τετραμήνου! Εμένα προς το παρόν δε μου έχουν στείλει κωδικούς κτλ ούτε λοιπές πληροφορίες για τα μαθήματα. Αναμένω...

Αποσυνδεδεμένος xristis23

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 553
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 27, 2013, 09:51:27 μμ »
τι τιμή έχει το μαστερ αυτό;;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος fzappa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τη μουσική
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 29, 2013, 10:35:30 πμ »
η τιμή είναι ίδια, 5900.

Θα είμαι και εγώ εκεί ;) Σε περίπτωση όμως που "μαζευτεί κόσμος" στο εκπαιδευτική τεχνολογία θα μετακινηθώ εκεί..

Καλή μας αρχή.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 29, 2013, 10:39:04 πμ από fzappa »
Frank Zappa
Remember, information is not knowledge; knowledge is not wisdom; wisdom is not truth; truth is not beauty; beauty is not love; love is not music; music is the best.

Αποσυνδεδεμένος ell1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 29, 2013, 07:17:00 μμ »
Ενημέρωσαν κανέναν για το πότε ξεκινάμε, στείλανε κωδικούς κτλ; Εμένα ακόμα όχι...

Αποσυνδεδεμένος pde2000

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 385
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 29, 2013, 07:44:49 μμ »
Και εγώ δεν είχα κάποια ενημέρωση, ακόμη....Αναμένω.

Αποσυνδεδεμένος fzappa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τη μουσική
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 29, 2013, 08:23:29 μμ »
Πριν από λίγο είδα πως μου στείλανε e-mail. 4 Φλεβάρη.
Frank Zappa
Remember, information is not knowledge; knowledge is not wisdom; wisdom is not truth; truth is not beauty; beauty is not love; love is not music; music is the best.

Αποσυνδεδεμένος fzappa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τη μουσική
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #8 στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 11:05:05 πμ »
Σας στείλανε τα email; ποια μαθήματα θα επιλέξετε; εγώ δεν έχω αποφασίσει ακόμη.. Νομίζω όμως ότι θα ξεκινήσω με 2 μαθήματα και όχι 3 + σεμινάριο.
Frank Zappa
Remember, information is not knowledge; knowledge is not wisdom; wisdom is not truth; truth is not beauty; beauty is not love; love is not music; music is the best.

Αποσυνδεδεμένος ell1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #9 στις: Φεβρουάριος 01, 2013, 05:55:51 μμ »
Ακόμα τίποτα...  Μίλησα στο τηλέφωνο με το Πανεπιστήμιο  και μου είπαν ότι σήμερα ή αύριο θα μου στείλουν...

Αποσυνδεδεμένος pde2000

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 385
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #10 στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 12:38:55 μμ »
Καλημέρα! Σήμερα μου έστειλαν  e-mail με τα μαθήματα... Εσείς έχετε καμια άλλη ενημέρωση;
Έχετε αποφασίσει ποια μαθηματα θα δηλώσετε;

Αποσυνδεδεμένος ell1

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 131
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #11 στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 02:45:28 μμ »
Ακόμα περιμένω να επικοινωνήσουν μαζί μου, pde2000! Μπορείς να αντιγράψεις εδώ τη λίστα με τα μαθήματα; Και μια ακόμα ερώτηση. Πότε έκανες την αίτησή σου και πότε κατέθεσες την προκαταβολή; Για να δω αν πλησιάζουν και σε μένα επιτέλους!

Αποσυνδεδεμένος fzappa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τη μουσική
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #12 στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 03:00:54 μμ »
Μην αγχώνετε... θα σου στείλουν...

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
1. Μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Αγωγής
1.1 Μαθήματα Κοινού Κορμού
ΚΥΚΛΟΣ Α: ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
EDUC-510 Εκπαιδευτική Έρευνα: Αρχές και Μέθοδοι Ποσοτικής και Ποιοτικής
Έρευνας (9 ECTS)
Στο μάθημα αυτό θα  εξεταστούν βασικές έννοιες της ερευνητικής μεθοδολογίας και θα
αναλυθούν τα στάδια οργάνωσης, διεξαγωγής και παρουσίασης μιας έρευνας. Θα
εξεταστούν επίσης,  διάφοροι ερευνητικοί σχεδιασμοί και τρόποι οργάνωσης και ανάλυσης
δεδομένων τόσο στην περίπτωση ποσοτικής όσο και ποιοτικής έρευνας. Έμφαση θα δοθεί
στην περιγραφική στατιστική και σε τρόπους παρουσίασης των αποτελεσμάτων μια έρευνας.
EDUC-511  Ποιοτική Έρευνα (9 ECTS)
Σκοπός του μαθήματος είναι να εισαγάγει το φοιτητή στα βασικά ζητήματα που
περιλαμβάνει η ποιοτική έρευνα.  Έμφαση θα δοθεί στο σχεδιασμό ποιοτικής έρευνας, στη
συλλογή και ανάλυση δεδομένων, στα κριτήρια εγκυρότητας της έρευνας και στην
παρουσίαση των αποτελεσμάτων. 
EDUC-610 Μέτρηση και Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση (9 ECTS)
Το μάθημα  αυτό έχει σκοπό να βοηθήσει τους φοιτητές να εμβαθύνουν στις έννοιες και τις
θεωρίες της μέτρησης, όπως αυτές εφαρμόζονται στο χώρο της εκπαίδευσης. Μέσα από το
μάθημα αναμένεται ότι οι φοιτητές θα αποκτήσουν τις απαραίτητες γνώσεις, έτσι ώστε να
μπορούν να αξιολογούν την ποιότητα δοκιμίων αξιολόγησης. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στις
κλασικές και σύγχρονες θεωρίες μέτρησης, καθώς και στις εφαρμογές τους.
ΚΥΚΛΟΣ Β: ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
EDUC-500 Φιλοσοφικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση (9 ECTS)
Σκοπός του μαθήματος είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τις φιλοσοφικές διαστάσεις της
εκπαίδευσης. Τα θεμελιώδη προβλήματα της εκπαίδευσης, όπως η φύση, ο ορισμός, οι
στόχοι, οι προϋποθέσεις και η διαμόρφωση του αναλυτικού προγράμματος είναι, και πάντοτε
ήταν, καθαρά φιλοσοφικά θέματα και ερωτήματα. Επίσης θέματα που έχουν άμεση σχέση με
την παιδεία και εκπαίδευση όπως η ανθρώπινη φύση και ηθική διαμόρφωση των νέων ήταν
ανέκαθεν φιλοσοφικά ερωτήματα. Για την επίτευξη του κύριου σκοπού του μαθήματος θα
μελετηθούν τα βασικά φιλοσοφικά ερωτήματα περί της παιδείας με εμβάθυνση στις βάσεις
της αναγκαίας φιλοσοφικής προπαιδείας, ώστε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες
προϋποθέσεις για ένα σαφή, συστηματικό και εποικοδομητικό διάλογο πάνω σε θεμελιώδεις
φιλοσοφικές διαστάσεις της εκπαίδευσης. EDUC-501 Ψυχολογικές Διαστάσεις στην Εκπαίδευση (9 ECTS)
Σκοπός του μαθήματος είναι η ενημέρωση, η έρευνα, η κριτική συζήτηση και η βελτίωση
της αυτογνωσίας του μεταπτυχιακού φοιτητή όσον αφορά τις σημαντικότερες ψυχολογικές
προσεγγίσεις στη μάθηση και τη διδασκαλία. Κατά τη διάρκεια του μαθήματος θα δοθεί
έμφαση στις διαδικασίες ανάπτυξης γνωστικών δεξιοτήτων, μεταβλητές που έχουν
επιπτώσεις στην απόκτηση, διατήρηση και μεταφορά της γνώσης καθώς επίσης και στις
ατομικές διαφορές που επηρεάζουν τη μάθηση. Η μετάβαση από τη δασκαλοκεντρική και
παιδοκεντρική αγωγή στην ομαδοκεντρική αγωγή, τα προβλήματα σχολικού περιβάλλοντος
και νοητικής ανάπτυξης των παιδιών και οι σχέσεις των πιο πάνω με την εκπαίδευση,
αποτελούν, επίσης, αντικείμενο του μαθήματος.
1.2 Μαθήματα κατεύθυνσης
1.2.1  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
EDUC-570 Έννοιες, Αρχές και Μοντέλα Εκπαιδευτικής Διοίκησης (9 ECTS)
Σκοπός του μαθήματος είναι να προσφέρει μια γενική θεώρηση των βασικών οργανωτικών
και  διοικητικών θεωριών και μοντέλων διοίκησης και να εξετάσει τη μεταφορά τους σε
εκπαιδευτικούς οργανισμούς. Αναμένεται λοιπόν ότι ο φοιτητής θα οικοδομήσει
γνωσιολογικό υπόβαθρο στην εκπαιδευτική διοίκηση, το οποίο θα του επιτρέψει να ενεργεί
έλλογα ως διοικητικός. Συμπλήρωμα του μαθήματος είναι η άσκηση σε οργανωτικές και
διοικητικές δεξιότητες.
EDUC-571 Οργάνωση και Διοίκηση Σχολείου (9 ECTS) (προαπαιτούμενο EDUC-570)
Το μάθημα προετοιμάζει το φοιτητή για άσκηση δυναμικού ρόλου εφόσον και όταν αυτός
αναλάβει διοικητική θέση σε επίπεδο σχολικής μονάδας. Η προετοιμασία αυτή επιτυγχάνεται
μέσα από μια βαθιά ενημέρωση σε θεωρητικά θέματα εκπαιδευτικής διοίκησης, ανάλυση
των καθηκόντων και ευθυνών της θέσης όπως αυτά ορίζονται από το νομικό πλαίσιο και την
άσκηση σε οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες μέσα από βιωματική μάθηση και
καταστάσεις προσομοίωσης.
EDUC-579 Οργανωσιακή Συμπεριφορά και Ηγεσία (9 ECTS)
Σκοπός του μαθήματος είναι να βοηθήσει το φοιτητή να εμβαθύνει (α) στην οργάνωση και
λειτουργία οργανισμών και υπηρεσιών, (β) στα ατομικά κίνητρα, τη δυναμική της ομάδας,
την επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις μέσα σε οργανισμούς και υπηρεσίες, (γ) στη
δράση ατόμων, ομάδων και ηγετικών στελεχών μέσα σε οργανισμούς και υπηρεσίες και (δ)
στην προώθηση αλλαγών. Οι επιδιώξεις του μαθήματος πραγματώνονται μέσα από τις
ενότητες: Υπηρεσία και Περιβάλλον (επίδραση του εξωτερικού περιβάλλοντος, εσωτερική
οργάνωση), Ατομική και Ομαδική Συμπεριφορά (κίνητρα, διαπροσωπική επικοινωνία,
δυναμική της ομάδας, δυομαδική επικοινωνία, συγκρουσιακές καταστάσεις και ο ρόλος του
ηγέτη) και Προώθηση της Αλλαγής (στρατηγικές για την προώθηση καινοτομίας). Το
μάθημα προϋποθέτει ενεργητική εμπλοκή του φοιτητή μέσα από ανάλυση περιπτώσεων και
συμμετοχή σε βιωματικά εργαστήρια.
1.2.2 ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
EDUC-521    Μορφές Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (9 ECTS)
Σκοπός του μαθήματος είναι η ενημέρωση των φοιτητών για τις μορφές ειδικών
εκπαιδευτικών αναγκών που πιθανό να εμφανιστούν στα παιδιά προσχολικής, σχολικής και
εφηβικής ηλικίας.  Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ρόλο του εκπαιδευτικού όσον αφορά στην
παρέμβαση.EDUC-526 Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες στο Συνηθισμένο Σχολείο (9 ECTS)
Σκοπός του μαθήματος είναι να γνωρίσει ο φοιτητής τρόπους διδασκαλίας των παιδιών με
ειδικές ανάγκες στη συνηθισμένη αίθουσα διδασκαλίας. Στο πλαίσιο του μαθήματος ο
φοιτητής θα αποκτήσει εμπειρίες και θα εμβαθύνει σε γνώση αναφορικά με την οργάνωση
του Αναλυτικού Προγράμματος, την οργάνωση της αίθουσας διδασκαλίας και των μαθητών,
καθώς με την επιλογή-προσαρμογή των κατάλληλων διδακτικών προσεγγίσεων.
EDUC-621 Παιδαγωγική της  Συμπερίληψης (9 ECTS)
Το μάθημα παρέχει την ευκαιρία στο φοιτητή να εξετάσει τις τάσεις στο χώρο της
συμπεριληπτικής εκπαίδευσης. Παράλληλα κατευθύνει την προσοχή τους στους τρόπους με
του οποίους τα σχολεία πρέπει να ανταποκριθούν στους μαθητές που αντιμετωπίζουν
δυσκολίες στη μάθηση και που, γενικότερα, περιθωριοποιούνται.
EDUC-623 Ψυχοπαθολογία του Παιδιού (9 ECTS)
Το μάθημα εξετάζει το επιστημονικό πεδίο της αναπτυξιακής ψυχοπαθολογίας και εστιάζει
σε χαρακτηριστικές παραμέτρους (κλινική εικόνα, διαγνωστικά κριτήρια, επιδημιολογία,
αιτιολογία, και θεραπεία) διαφόρων παιδικών διαταραχών. Στηριζόμενοι στα πιο σύγχρονα
ερευνητικά δεδομένα από τη διεθνή βιβλιογραφία, προσεγγίζεται κριτικά όλο σχεδόν το
φάσμα των ψυχικών διαταραχών της παιδικής και εφηβικής ηλικίας. Ιδιαίτερη έμφαση
δίνεται στον τρόπο με τον οποίο η ύπαρξη κάποιας διαταραχής επηρεάζει την αναπτυξιακή
πορεία του ατόμου.
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ
EDUC-591 Σεμινάριο Ι: Θεματικά Πεδία της Κατεύθυνσης (3 ECTS)
Το σεμινάριο αποτελείται από τέσσερις (4) τρίωρες συναντήσεις και θα επικεντρώνεται σε
θεματικές ενότητες της κατεύθυνσης, όπως: διάγνωση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών,
μορφές εκπαιδευτικών αναγκών, παιδαγωγική της συμπερίληψης, πρώιμη υποστηρικτική
παρέμβαση. Στο πλαίσιο του σεμιναρίου ο φοιτητής καλείται να μελετήσει κλασικά κείμενα
για συγκεκριμένη θεματική ενότητα και να οργανώσει σχετική παρουσίαση.
EDUC-592 Σεμινάριο ΙΙ: Ανάλυση Ποιοτικών Δεδομένων (3 ECTS)
EDUC-593 Σεμινάριο ΙΙΙ: Ανάλυση Ποσοτικών Δεδομένων (3 ECTS)
Καθένα από τα δύο παραπάνω σεμινάρια αποτελείται από τέσσερις (4) τρίωρες συναντήσεις.
Το πρώτο σεμινάριο επικεντρώνεται στην ανάλυση ποιοτικών και το δεύτερο στην ανάλυση
ποσοτικών δεδομένων. Στο πλαίσιο κάθε σεμιναρίου ο φοιτητής πρέπει να οργανώσει και να
αναλύσει δεδομένα με αξιοποίηση στατιστικών λογισμικών και, στη συνέχεια, να
ερμηνεύσει τα αποτελέσματα της ανάλυσής του μέσα από σύντομα σημειώματα.
Frank Zappa
Remember, information is not knowledge; knowledge is not wisdom; wisdom is not truth; truth is not beauty; beauty is not love; love is not music; music is the best.

Αποσυνδεδεμένος fzappa

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 176
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω τη μουσική
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακό στην Εκπαιδευτική Ηγεσία (Πανεπιστήμιο Λευκωσίας)
« Απάντηση #13 στις: Φεβρουάριος 02, 2013, 03:02:26 μμ »
Εγώ δεν έχω άλλη ενημέρωση. Και εγώ στο ψάξιμο για το ποια μαθήματα θα πάρω είμαι
Frank Zappa
Remember, information is not knowledge; knowledge is not wisdom; wisdom is not truth; truth is not beauty; beauty is not love; love is not music; music is the best.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162170
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 805
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 783
Σύνολο: 796

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.116 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.