PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ειδική Αγωγή
Μαθησιακές δυσκολίες
(Συντονιστές:
tttzzz
,
Lucinda
)
Νοημοσύνη και Μαθησιακές Δυσκολίες
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Νοημοσύνη και Μαθησιακές Δυσκολίες (Αναγνώστηκε 5666 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
gallikou
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 718
Λατρεύω την εκπαίδευση
Νοημοσύνη και Μαθησιακές Δυσκολίες
«
στις:
Ιανουαρίου 25, 2013, 05:50:54 pm »
Tweet
Θα ήθελα να θέσω τα εξής ερωττήματα: 1)Απ' ό,τι ξέρω για να διαγνωστεί σε ένα παιδί δυσλεξία, θα πρέπει να αποκλειστεί η χαμηλή νοημοσύνη. Νοημοσύνη στα 80 (χαμηλή φυσιολογική) αποκλείει τη δυσλεξία ή μπορεί να συνυπάρχει με δυσλεξία
2) Πόσο αξιόπιστα είναι τα ψυχομετρικά τεστ των παιδαγωγικών κέντρων (πλην ΚΕΔΔΥ), π.χ. Κέντρο Ψυχικής Υγιενής, παιδιατρικά νοσοκομεία
3) Ποια πρέπει να ειναι η στάση της δασκάλας σε ένα παιδάκι με μαθησιακές δυσκολίες της 3ης δημοτικού;
4) Εκτός απο του να του έχω ειδική δασκάλα στο σπίτι,τι άλλο μπορώ να κάνω;(λογο και εργοθεραπείες έχει κάνει για περίπου τρία χρόνια)
Ευχαριστώ
«
Τελευταία τροποποίηση: Ιανουαρίου 25, 2013, 06:45:07 pm από Stelios
»
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 01:12:16 »
tabacaria
Νέο μέλος
Μηνύματα: 84
Φύλο:
Η πλατεία θα μείνει έρημη.
Απ: ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
«
Απάντηση #1 στις:
Ιανουαρίου 25, 2013, 06:23:48 pm »
Για το ερώτημα 1:
Διαφορά δυσλεξίας και γενικής μαθησιακής καθυστέρησης. Για να υπάρχει η δυσλεξία πρέπει να έχει τελείως διαφορετική αιτιολογία και εξέλιξη από τη γενική μαθησιακή καθυστέρηση, η οποία οφείλεται σε χαμηλή ευφυΐα, σε αρνητικούς ψυχο-περιβαλλοντολογικούς παράγοντες (π.χ. ψυχολογικά προβλήματα, αδιάφορο και μειονεκτικό οικογενειακό περιβάλλον, κλπ) ή σε συνδυασμό των παραπάνω. Αντίθετα, η δυσλεξία δεν προκαλείται ποτέ από νοητικο-ψυχο-περιβαλλοντο-εκπαιδευτικά προβλήματα αλλά οφείλεται σε βιολογικούς παράγοντες, συνήθως κληρονομικούς. Οι δυσλεξικοί έχουν ειδική μαθησιακή δυσκολία, συνήθως υστερούν μόνο στα γλωσσικά μαθήματα και μόνον στα γραπτά, ενώ αντιθέτως τα παιδιά με γενική μαθησιακή καθυστέρηση υστερούν σε όλα τα μαθήματα και στα γραπτά και στα προφορικά.
Ερώτημα 2:
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ, ΔΙΕΘΝΩΣ: Η διάγνωση της δυσλεξίας βασίζεται σε σταθμισμένα ψυχολογικά και εκπαιδευτικά τεστ, που δυστυχώς δεν υπάρχουν στη χώρα μας. Η φιλοσοφία της διάγνωσης είναι η δια της εις άτοπον απαγωγής. Δηλαδή, για να γίνει διάγνωση δυσλεξίας, θα πρέπει ένα παιδί να έχει θετικούς όλους τους νοητικούς και ψυχο-περιβαλλοντο-εκπαιδευτικούς παράγοντες που επηρεάζουν τη μάθηση και παρόλα αυτά να υστερεί τουλάχιστον 1,5 – 2 χρόνια στην ανάγνωση σε σχέση με τα παιδιά της ηλικίας του. Άρα, το νωρίτερα που μπορεί να πραγματοποιηθεί με αξιοπιστία η διάγνωση είναι η
Καταγράφηκε
"Η εκπαίδευση είναι μια πράξη αγάπης, επομένως μια πράξη θάρρους. Δεν πρέπει να φοβάται την αντιπαράθεση, την ανάλυση της πραγματικότητας, τη δημιουργική συζήτηση, αν δε θέλει να καταλήξει σε παρωδία". (Paulo Freire).
tabacaria
Νέο μέλος
Μηνύματα: 84
Φύλο:
Η πλατεία θα μείνει έρημη.
Απ: ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
«
Απάντηση #2 στις:
Ιανουαρίου 25, 2013, 06:27:33 pm »
Για το ερώτημα 2 δες και αυτό:
http://exelixilogou.gr/article.php?id=198
Καταγράφηκε
"Η εκπαίδευση είναι μια πράξη αγάπης, επομένως μια πράξη θάρρους. Δεν πρέπει να φοβάται την αντιπαράθεση, την ανάλυση της πραγματικότητας, τη δημιουργική συζήτηση, αν δε θέλει να καταλήξει σε παρωδία". (Paulo Freire).
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Ειδικές δομές εκπαίδευσης
Ειδική Αγωγή
Μαθησιακές δυσκολίες
(Συντονιστές:
tttzzz
,
Lucinda
)
Νοημοσύνη και Μαθησιακές Δυσκολίες