*

Αποστολέας Θέμα: Αχρείαστα έξοδα που μπορούμε να περιορίσουμε  (Αναγνώστηκε 669 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kisaky

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αχρείαστα έξοδα που μπορούμε να περιορίσουμε
« στις: Ιανουαρίου 30, 2013, 04:23:41 pm »


Κανόνας είναι πια όταν πηγαίνουμε στο σούπερ μάρκετ να συγκρίνουμε τις τιμές των προϊόντων που θέλουμε να αγοράσουμε. Ή αν μας αρέσει κάποιο ρούχο, παπούτσι ή ακόμα και ηλεκτρονική συσκευή κάνουμε εξαντλητική έρευνα αγοράς πριν καταλήξουμε στην πιο συμφέρουσα τιμή. Υπάρχουν, όμως, μερικά πράγματα που μας διαφεύγουν. Εξοδα που κάνουμε μεν με τη θέλησή μας, αλλά δεν αντιλαμβανόμαστε ότι είτε δεν τα χρειαζόμαστε, είτε έχουν ελάχιστη διαφορά με κάποια που μπορούμε να βρούμε σε πολύ μικρότερη τιμή, είτε με διαφορετική διαχείριση μπορούμε να κάνουμε περισσότερη οικονομία. Ποια είναι αυτά;

Απεριόριστος χρόνος ομιλίας στο κινητό

Αν δεν είστε επαγγελματίες που πρέπει να μιλάτε όλη την ημέρα στο τηλέφωνο, καλό θα είναι να ξανασκεφτείτε το συμβόλαιο που έχετε. Η έννοια του «απεριόριστου» είναι όντως δελεαστική, διότι μιλάς χωρίς να σκέφτεσαι τις μονάδες, όμως αν κάποιος κάνει σωστό προγραμματισμό και παρατηρήσει τον χρόνο ομιλίας του επί δύο-τρεις συνεχόμενους μήνες μπορεί εύκολα να καταλήξει στο πόσον χρόνο χρειάζεται και να αγοράζει ακριβώς αυτόν. Στην ουσία η λέξη «απεριόριστο» είναι ένα προσοδοφόρο τρυκ των κάθε λογής εταιρειών, που προσφέρουν μεν μια μορφή ελευθερίας, την οποία το 90% όσων την απολαμβάνει δεν τη χρειάζεται…

Αχρείαστα έξοδα που μπορούμε να περιορίσουμεΔιευρυμένη εγγύηση

Προσφέρεται από καταστήματα σε ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές κι έχει αρκετή πέραση τελευταία, καθώς πολύ λίγοι μπορούν να πουν πια «αν χαλάσει δεν πειράζει, θα πάρω άλλη». Συνήθως η κατασκευάστρια εταιρεία δίνει μια εγγύηση από μόνη της, ο πελάτης αγοράζει τη διευρυμένη εγγύηση συνήθως για το διπλάσιο χρονικό διάστημα. Πρόσφατη έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε ότι μόνο το 8% αυτών των διευρυμένων εγγυήσεων ενεργοποιήθηκε προς όφελος του πελάτη. Δηλαδή είτε η μηχανή χάλασε μέσα στο διάστημα της «κανονικής» εγγύησης, είτε παρέμεινε σε καλή λειτουργία και μετά το τέλος της διευρυμένης εγγύησης.http://www.flowmagazine.gr/article/view/axreiasta_eksoda_pou_mporoume_na_periorisoume/category/quality_of_life

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 583
Σύνολο: 590

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 31 ερωτήματα.