PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Δημοτικό
(Συντονιστής:
alexel
)
Ένα πρόβλημα μαθηματικών
Τελευταία νέα
Προσλήψεις 127 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 284 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και στη Γενική Εκπαίδευση ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2025-2026
Προσλήψεις 9.445 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Προσλήψεις 1.556 μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2025-2026
Τοποθέτηση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Ββάθμιας Εκπαίδευσης με μονοετή ή τετραετή θητεία σε Πειραματικά σχολεία Αβάθμιας Εκπαίδευσης
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
...
5
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Ένα πρόβλημα μαθηματικών (Αναγνώστηκε 8915 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
fair_play
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 354
Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
στις:
Μαρτίου 12, 2013, 09:34:19 pm »
Tweet
Γειά σας.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 20:56:23 »
constans
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 674
Φύλο:
ΠΕ 04 01
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #1 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 09:42:51 pm »
Ποια λύση προτείνουν;
Καταγράφηκε
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6027
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #2 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 09:47:49 pm »
4*(60/3) = 80
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
TRTP
Νέο μέλος
Μηνύματα: 31
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #3 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 09:49:31 pm »
60 μέτρα η κάθε πλευρά άρα 240 μέτρα η περίφραξη.
Ένας πάσσαλος κάθε τρία μέτρα άρα 240:3=80 πάσσαλοι.
Αφού η περίφραξη αρχίζει και τελειώνει στον ίδιο πάσσαλο δεν χρειάζεται ο +1 πάσσαλος του τέλους.
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 20:56:23 »
stepping_stone
Νέο μέλος
Μηνύματα: 45
Αν το ξερα ότι έχει χρήμα, θα γινόμουν παραμυθάς!
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #4 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 09:50:56 pm »
Αφού το χωράφι είναι τετράγωνο με πλευρά 60 μ. πρέπει να περιφράξουμε συνολικά 4 x 60 = 240 μ.
Αφού θα τοποθετούμε πασσάλους κάθε 3 μ. χρειαζόμαστε 240 : 3 = 80 πασσάλους.
Επειδή όμως ο πρώτος πάσσαλος θα είναι ταυτόχρονα και ο τελευταίος στο κλειστό περίγραμμα του τετραγώνου, θα χρειαστούμε συνολικά 80 - 1 = 79 πασσάλους.
Δε βλέπω που είναι το δύσκολο...
Καταγράφηκε
sikat
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4153
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #5 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 09:52:44 pm »
240:3=80 πασάλους.
1. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ., 2. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ.,.........................80. Πάσαλος-τρία μέτρα συρμ.
Ενώνουμε την αρχή του 1 με το τέλος του 80 και έτοιμο το χωράφι!
Καταγράφηκε
constans
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 674
Φύλο:
ΠΕ 04 01
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #6 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 09:56:05 pm »
Ρώτησα ποια λύση προτείνουν για να δω και σε ποια τάξη αναφερεται το πρόβλημα.Για παράδειγμα η τρίτη δημοτικού που είνια η κόρη μου δεν θα μπορεί να καταλάβει το -1 πάσσαλος γιατί η αρχή της μιας πλευράς είναι το τέλος της άλλης.Εξαρτάται από το επίπεδο των παιδιών.
Καταγράφηκε
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6027
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #7 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 09:59:22 pm »
Δεν αφαιρείται 1 από το 80.
Η σωστή απάντηση είναι 80 (και όχι 79).
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
constans
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 674
Φύλο:
ΠΕ 04 01
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #8 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 10:01:28 pm »
Εγώ νομίζω πως η σωστή απάντηση είναι 78
Καταγράφηκε
MARKOS
Συνδρομητής
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #9 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 10:03:29 pm »
Να ρωτησω: Τί λεμε διαμετρο και τι περίμετρο ?
επισης, εμβαδον και "έκταση" ειναι το ιδιο πραγμα;
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
Landau
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 6027
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #10 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 10:05:02 pm »
constans με νομίσματα δεν κάνουμε μαθηματικά
MARKOS πάρε ένα βιβλίο δημοτικού
Καταγράφηκε
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)
"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)
constans
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 674
Φύλο:
ΠΕ 04 01
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #11 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 10:05:58 pm »
γιατί νομίσματα; σε χάνω...
Καταγράφηκε
MARKOS
Συνδρομητής
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 8048
Φύλο:
Ο ΡΟΜΠΕΝ
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #12 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 10:07:29 pm »
δεν εχω βιβλιο δημοτικου. Θα μου τα πειτε εσεις που τα διδασκετε
Εμβαδον και έκταση ειναι το ιδιο?
Καταγράφηκε
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο
Lasid
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 12075
Φύλο:
ΠΕ83 ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ
Απ: Ένα πρόβλημα μαθηματικών
«
Απάντηση #13 στις:
Μαρτίου 12, 2013, 10:09:18 pm »
Συμφωνώ με τον Landau. Το σωστό είναι 80, αφού κάθε τρία μέτρα τοποθετείται ένας πάσσαλος.
Σκεφτείτε ότι στο τέλος κάθε 3 μέτρων βάζουμε έναν πάσσαλο. Στα τελευταία τρία μέτρα βάζουμε επίσης έναν πάσσαλο και η περίφραξη κλείνει ακριβώς εκεί που δεν είχαμε βάλει πάσσαλο στην αρχή της! Πιο απλά δεν μπορώ να το πω.
Άρα δε χρειάζεται το -1.
Καταγράφηκε
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
...
5
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Σχολικά μαθήματα
Δημοτικό
(Συντονιστής:
alexel
)
Ένα πρόβλημα μαθηματικών