0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συναδελφοι καλησπερα. Διαβαζω στο alfavita αρθρο σχετικα με τα κενα και τους πλαοναζοντες στο νομο Ημαθιας, αναφερει:Συγκεκριμένα πλεονάζουν, χαρακτηριστικά κατά ειδικότητα, ως εξής περίπου: Φιλόλογοι 45 Μαθηματικοί 18 Φυσικοί 16και πραγματικα αναρωτιεμαι: Καλα αυτες δεν ειναι οι "βασικες" ειδικοτητες που ειχαν τα πολλα - αμετρητα σχεδον - οργανικα κενα; Τι εχουν να πουν τωρα οι "υπευθυνοι" του υπουργειου που διορισαν τοσα χρονια "συμφωνα με τις υπηρεσιακες αναγκες";;Η κ. Διαμαντοπουλου, η κ. Χριστοφιλοπουλου, τι εχουν να πουν τωρα; Τωρα που αρχισε να φαινεται τι σημαινει διορισμοι βαση πραγματικων αναγκων στις "βασικες" ειδικοτητες;Ο κ. Αρβανιτοπουλος και ο κ. Παπαθεωδορου; πεσανε στην ιδια παγιδα...εγιναν διορισμοι οπου υπηρχαν αναγκες...ετσι δεν ελεγαν και οι δυο;;;; Τωρα τι θα ανακαλυψουν παλι; Πως θα δικαιολογησουν το χαλι;;Αν σε μια δευτεροβαθμια υπαρχουν 45 υπεραριθμοι φιλολογοι...τι θα γινει παρακατω;;; Τα διαβαζω ολα αυτα και αναρωτιεμαι...ειναι δυνατον να μην τα ηξερε το υπουργειο πριν 3-4 χρονια; τοτε που αρχισε ο παραλογισμος με τους διορισμους;;;Φανταζομαι στο ΥΠΑΙΠΘ θα αναρωτιουνται : Συμβαινουν τετοια πραγματα στην εκπαιδευση;;;; και μολις αρχισε το γλεντι...
Υπομονή και θα δούμε τις εξελίξεις. Εδώ θα είμαστε όλοι.
Παράθεση από: chrko στις Μαΐου 28, 2013, 09:40:47 pmΣυναδελφοι καλησπερα. Διαβαζω στο alfavita αρθρο σχετικα με τα κενα και τους πλαοναζοντες στο νομο Ημαθιας, αναφερει:Συγκεκριμένα πλεονάζουν, χαρακτηριστικά κατά ειδικότητα, ως εξής περίπου: Φιλόλογοι 45 Μαθηματικοί 18 Φυσικοί 16και πραγματικα αναρωτιεμαι: Καλα αυτες δεν ειναι οι "βασικες" ειδικοτητες που ειχαν τα πολλα - αμετρητα σχεδον - οργανικα κενα; Τι εχουν να πουν τωρα οι "υπευθυνοι" του υπουργειου που διορισαν τοσα χρονια "συμφωνα με τις υπηρεσιακες αναγκες";;Η κ. Διαμαντοπουλου, η κ. Χριστοφιλοπουλου, τι εχουν να πουν τωρα; Τωρα που αρχισε να φαινεται τι σημαινει διορισμοι βαση πραγματικων αναγκων στις "βασικες" ειδικοτητες;Ο κ. Αρβανιτοπουλος και ο κ. Παπαθεωδορου; πεσανε στην ιδια παγιδα...εγιναν διορισμοι οπου υπηρχαν αναγκες...ετσι δεν ελεγαν και οι δυο;;;; Τωρα τι θα ανακαλυψουν παλι; Πως θα δικαιολογησουν το χαλι;;Αν σε μια δευτεροβαθμια υπαρχουν 45 υπεραριθμοι φιλολογοι...τι θα γινει παρακατω;;; Τα διαβαζω ολα αυτα και αναρωτιεμαι...ειναι δυνατον να μην τα ηξερε το υπουργειο πριν 3-4 χρονια; τοτε που αρχισε ο παραλογισμος με τους διορισμους;;;Φανταζομαι στο ΥΠΑΙΠΘ θα αναρωτιουνται : Συμβαινουν τετοια πραγματα στην εκπαιδευση;;;; και μολις αρχισε το γλεντι...Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ως προς όλα τα συμπεράσματα σου,αλλά διαφωνώ πλήρως ως προς την λογική σου!Ως νομικός αυτό που ξέρω είναι πως υπάρχει μια προκήρυξη του 2008 βάσει των τότε καταγεγραμμένων αναγκών.Αν οι αναγκές που τότε στάλθηκαν στον ασεπ για να γίνει ο διαγωνισμός ήταν λανθασμάνες,τότε αυτό δεν είναι πρόβλημα του εξεταζόμενου.Ο εξεταζόμενος βάσει του άρθρου 22 του Συντάγματος πάει καλόπιστα να δώσει εξετάσεις και προστατεύεται απόλυτα.Αλίμονο,αν κάθε πολίτης κάνει τον ντετέκτιβ για να ανακαλύψει,αν οι θέσεις που δίνονται σε κάθε διαγωνισμό,είναι πραγματικές ή όχι!Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι απόλυτη ευθήνη της διοίκησης.Ας βρεί ο Παπαθεοδώρου τους υπευθήνους να τους στείλει στο πειθαρχικό.Γι αυτό ας αφήσουν τις παπαρδέλες για τις ανάγκες στο Παιδείας κι ας διορίσουν αυτό που προβλέπει η προκήρυξη του 2008.Όποιος απο εμάς μπαίνει στην συζήτηση περι αναγκών,δεν κάνει τίποτα άλλο απο το να ρίχνει νερό στο μύλο του Υπουργείου.Πιστεύω να αντιλαμβάνεσαι πως η παρατήρηση μου γίνεται καλόπιστα!
Παράθεση από: typos72 στις Μαΐου 29, 2013, 12:25:52 amΠαράθεση από: chrko στις Μαΐου 28, 2013, 09:40:47 pmΣυναδελφοι καλησπερα. Διαβαζω στο alfavita αρθρο σχετικα με τα κενα και τους πλαοναζοντες στο νομο Ημαθιας, αναφερει:Συγκεκριμένα πλεονάζουν, χαρακτηριστικά κατά ειδικότητα, ως εξής περίπου: Φιλόλογοι 45 Μαθηματικοί 18 Φυσικοί 16και πραγματικα αναρωτιεμαι: Καλα αυτες δεν ειναι οι "βασικες" ειδικοτητες που ειχαν τα πολλα - αμετρητα σχεδον - οργανικα κενα; Τι εχουν να πουν τωρα οι "υπευθυνοι" του υπουργειου που διορισαν τοσα χρονια "συμφωνα με τις υπηρεσιακες αναγκες";;Η κ. Διαμαντοπουλου, η κ. Χριστοφιλοπουλου, τι εχουν να πουν τωρα; Τωρα που αρχισε να φαινεται τι σημαινει διορισμοι βαση πραγματικων αναγκων στις "βασικες" ειδικοτητες;Ο κ. Αρβανιτοπουλος και ο κ. Παπαθεωδορου; πεσανε στην ιδια παγιδα...εγιναν διορισμοι οπου υπηρχαν αναγκες...ετσι δεν ελεγαν και οι δυο;;;; Τωρα τι θα ανακαλυψουν παλι; Πως θα δικαιολογησουν το χαλι;;Αν σε μια δευτεροβαθμια υπαρχουν 45 υπεραριθμοι φιλολογοι...τι θα γινει παρακατω;;; Τα διαβαζω ολα αυτα και αναρωτιεμαι...ειναι δυνατον να μην τα ηξερε το υπουργειο πριν 3-4 χρονια; τοτε που αρχισε ο παραλογισμος με τους διορισμους;;;Φανταζομαι στο ΥΠΑΙΠΘ θα αναρωτιουνται : Συμβαινουν τετοια πραγματα στην εκπαιδευση;;;; και μολις αρχισε το γλεντι...Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ως προς όλα τα συμπεράσματα σου,αλλά διαφωνώ πλήρως ως προς την λογική σου!Ως νομικός αυτό που ξέρω είναι πως υπάρχει μια προκήρυξη του 2008 βάσει των τότε καταγεγραμμένων αναγκών.Αν οι αναγκές που τότε στάλθηκαν στον ασεπ για να γίνει ο διαγωνισμός ήταν λανθασμάνες,τότε αυτό δεν είναι πρόβλημα του εξεταζόμενου.Ο εξεταζόμενος βάσει του άρθρου 22 του Συντάγματος πάει καλόπιστα να δώσει εξετάσεις και προστατεύεται απόλυτα.Αλίμονο,αν κάθε πολίτης κάνει τον ντετέκτιβ για να ανακαλύψει,αν οι θέσεις που δίνονται σε κάθε διαγωνισμό,είναι πραγματικές ή όχι!Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο είναι απόλυτη ευθήνη της διοίκησης.Ας βρεί ο Παπαθεοδώρου τους υπευθήνους να τους στείλει στο πειθαρχικό.Γι αυτό ας αφήσουν τις παπαρδέλες για τις ανάγκες στο Παιδείας κι ας διορίσουν αυτό που προβλέπει η προκήρυξη του 2008.Όποιος απο εμάς μπαίνει στην συζήτηση περι αναγκών,δεν κάνει τίποτα άλλο απο το να ρίχνει νερό στο μύλο του Υπουργείου.Πιστεύω να αντιλαμβάνεσαι πως η παρατήρηση μου γίνεται καλόπιστα!φυσικα και αντιλαμβανομαι ως καλοπιστο το σχολιο..αλλα δεν καταλαβαινω που διαφωνουμε;;;Εγω δεν ριχνω την ευθυνη προσωπικα στον καθε συναδελφο...λογικο ειναι να ψαχνει ο καθενας το καλυτερο για τον εαυτο του.Εγω εχω προβλημα με τη στενομυαλη λογικη του υπουργειου...της ηγεσιας του δηλαδη...που εβλεπε μονο τον..εικονικο οπως φαινεται...αριθμο κενων στις "βασικες" ειδικοτητες και τα δικα μας κενα τα ειχε γραμμενα εκει που δεν πιανει μελανι. το χειροτερο ολων ειναι οτι οι θεσεις του ΑΣΕΠ2008 των "βασικων" ειδικοτητων εξαντληθηκαν...ενω τα δικα μας περιμενουν......και το σκεπτικο για να δημιουργηθει αυτη η ανισοτητα ηταν τα "πολλα...παρα πολλα" κενα στις "βασικες" ειδικοτητες. Σκεπτικο που αρχησε να φαινεται ποσο λανθασμενο ηταν..!!!Καλο βραδυ.
chrko φοβάμαι ότι φέτος οι διορισμοί θα είναι πραγματικά μηδενικοί. Οι τεχνικές ειδικότητες δύσκολα μπορούν να αναμένουν διορισμούς, αν κρίνουμε από τις περσινές επιλογές του υπουργείου. Αν και θα έπρεπε...εφόσον μέσα στις λίγες ειδικότητες που πήραν μετάθεση ήταν οι ηλεκτρολόγοι και οι μηχανολόγοι από ΑΕΙ και ΤΕΙ.
Μακάρι να έχω άδικο nikolopol...αν μπορείς να πιέσεις πίεσε να διοριστούμε...κι ας διαψευστώ!