*

Αποστολέας Θέμα: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ  (Αναγνώστηκε 98288 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος georgia.i

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #336 στις: Ιούλιος 19, 2016, 02:34:57 μμ »
Αν υπάρχει κάποιος που έχει περάσει αν είναι εύκολο να μας πληροφορήσει σχετικά με τις απαντησεις που εδωσε για να έχουμε μια ιδεα για του χρονου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος maria Ch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #337 στις: Ιούλιος 21, 2016, 12:14:23 μμ »
Μπορεί κάποιος που πέρασε στην πρώτη κατεύθυνση να μας πει τη διάγνωση που έκανε;

Αποσυνδεδεμένος trida

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #338 στις: Ιούλιος 21, 2016, 02:50:12 μμ »
Κορίτσια γεια σας!

Εγώ έδωσα στην πρώτη κατεύθυνση και η αλήθεια είναι οτι ήταν αρκετά μπερδεμένη υπόθεση. Μου έδωσε την εντύπωση οτι η Λιάνα είχε εξελικτικές διαταραχές λόγου. Αν ήταν απλά δυσλεξία δεν θα έκανε καλά γράμματα και θα φαινόταν απο το ξεκίνημα της σχολικής της πορείας. Εσείς τι ''διαγνώσατε''; Είναι κάποιος να πάει στην συνέντευξη;

Αποσυνδεδεμένος maria Ch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #339 στις: Ιούλιος 21, 2016, 04:34:59 μμ »
Εγώ έγραψα ότι το κύριο θέμα της ήταν δυσλεξία στον προφορικό λόγο η οποία είχε αντίκτυπο και στο γραπτό της λόγο, αφού μπέρδευε γράμματα και είχε και τραυλισμό όπως έγραφε στην περιγραφή της περίπτωσης. Επηρεάστηκε σίγουρα από το χωρισμό των γονιών της γιατί ολά αυτά εμφανίστηκαν μετά το διαζύγιο. Ως παρέμβαση πρότεια ασκήσεις φωνολογικής επίγνωσης, ταύτισης φωνήματος-γραφήματος για βελτίωση του προφορικού και κατά συνέπεια του γραπτού της......

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος trida

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #340 στις: Ιούλιος 21, 2016, 06:34:18 μμ »
Το γεγονός οτι μπερδεύει γράμματα έχει να κάνει και με τις διαταραχές λόγου. Α επίσης είχε και δυσαριθμησία καθώς είχε δυσκολία στα προβλήματα και τις έννοιες. Στην παρέμβαση έγραψα να ''σπάσει'' το πρόβλημα σε επιμέρους βήματα ώστε να γίνει σιγά-σιγά κατανοητό απο το παιδί. Επίσης στην ανάγνωση διάκριση πρώτα φωνημάτων και μετά διάκριση φωνήματος-γραφήματος. Σε κάποια πιο γνωστά μπορεί να χρησιμοποιηθεί και η εννοιολογική προσέγγιση .Στην γραφή στρατηγική και  παραδοσιακή μέθοδος και τα ανέλυσα. Γενικά ήθελε πολύ γράψιμο και ανάλυση... :P :-[ :-\
Πώς τα πήγες; Είσαι στις συνεντεύξεις;

Αποσυνδεδεμένος maria Ch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #341 στις: Ιούλιος 21, 2016, 07:06:04 μμ »
Έγραψα κι εγώ για δυσαριθμησία και είπα για το "σπάσιμο" των προβλημάτων και ιδιαίτερα ανέφερα ότι αν το επίπεδό της στα μαθηματικά είναι χαμηλό μπορεί ο εκπαιδευτικός να ξεκινήσει από πολύ απλά και να συνεχίσει με πιο σύνθετα προβλήματα αν το επίπεδο του παιδιού το επιτρέπει φυσικά. Οι διαταραχές λόγου τι διαφορά έχουν από τη δυσλεξία στον προφορικό λόγο; Δεν με πήραν και έδινα δεύτερη φορά....  Γι αυτό ρωτάω αν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει...

Αποσυνδεδεμένος trida

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #342 στις: Ιούλιος 21, 2016, 07:19:52 μμ »
Η αλήθεια είναι οτι και γω μπερδεύτηκα στην αρχή! Στη δεύτερη ανάγνωση απέκλεισα την δυσλεξία και με υποψίασε οτι υπήρχε πρόβλημα στη δομή της γλώσσας, στο περιεχόμενο-σημασία και στη χρήση και σε συνδυασμό με τα καλά γράμματα... Σκέφτηκα ή νοητική ή εξελικτιικές διαταραχές και μετά απέκλεισα και τη νοητική. Δε θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου οτι είναι αυτό. Είναι απλά η δική μου πρόταση.

Αποσυνδεδεμένος maria Ch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #343 στις: Ιούλιος 21, 2016, 07:30:57 μμ »
Οι εξελικτικές διαταραχές ποιες είναι; Δεν μπορώ να καταλάβω τις διαφορές των εννοιών αυτών με τη δυσλεξία στον προφορικό λόγο... Μπορείς σε παρακαλώ να μου πεις που τα διάβασες;

Αποσυνδεδεμένος trida

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #344 στις: Ιούλιος 21, 2016, 07:44:57 μμ »
Η συγκεκριμένη μαθήτρια είχε πρόβλημα εκτός των άλλων στην πρόσληψη και κατανόηση πληροφοριών όσο δυσκόλευαν τα μαθήματα της, η δυσλεξία είναι κάτι διαφορετικό και στις περισσότερες περιπτώσεις είναι εμφανής απο την πρωτοσχολική ηλικία, προφανώς και μάλλον υπάρχει σαν συννοσηρότητα αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Λοιπόν μπορώ αργότερα να σου στείλω ΠΜ, αν θέλεις με τι ακριβώς διάβασα, δεν ήταν μονο της Τζουριάδου ,αν και στην ουσία μόνο αυτό μετράει, αλλά για ακόμα πιο καλή εικόνα διάβασα και κάποια άλλα. Μη σταματήσεις να προσπαθείς πραγματικά 8) ::). Το φόρουμ αυτό με βοήθησε πολύ όσον αφορά το περιεχόμενο και τί ζητάνε περίπου. Πάλι φυσικά δεν ξέρω αν ήμουν σωστή ή όχι, θα φανεί αργότερα... Αν υπάρχει και κάποιος άλλος να μας πει τί έγραψε θα ήταν καλό!

Αποσυνδεδεμένος maria Ch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #345 στις: Ιούλιος 22, 2016, 11:55:30 πμ »
Κι εγώ διάβασα κι άλλα βιβλία αλλά πουθενά δε βρήκα αυτές τις μικρές διαφορές γι αυτό αν μπορούσες να μου στείλεις ένα ΠΜ με τη βιβλιογραφία που χρησιμοποίησες θα με βοηθούσε πολύ. Ευχαριστώ πάρα πολύ

Αποσυνδεδεμένος maria Ch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #346 στις: Σεπτέμβριος 22, 2016, 08:07:17 μμ »
Καλησπέρα σας, Η διαδικασια επιλογης του μεταπτυχιακού έχει ολοκληρωθεί? Οι βαθμοί πότε αναμένονται?

Αποσυνδεδεμένος maria Ch

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 72
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #347 στις: Σεπτέμβριος 24, 2016, 09:10:03 πμ »
.Καλημέρα σε όλους!! Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα για επιτυχοντες και μη.... Καλά αποτελέσματα!!!

Αποσυνδεδεμένος LaLuna

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #348 στις: Μάιος 11, 2017, 01:29:25 μμ »
Καλησπέρα  σε όλους! !! Κανείς που να δίνει  φετος για το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό;

Αποσυνδεδεμένος georgiasamar

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 264
    • Προφίλ
Απ: «Ψυχοπαιδαγωγική της ένταξης: ένα σχολείο για όλους» ΑΠΘ
« Απάντηση #349 στις: Μάιος 18, 2017, 01:52:16 πμ »
Εγω δινω!!κανεις αλλος;καλη επιτυχια!

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159819
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 385
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 348
Σύνολο: 354

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.