*

Αποστολέας Θέμα: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.  (Αναγνώστηκε 296970 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1820 στις: Νοέμβριος 24, 2007, 08:50:31 μμ »
Συναδελφε δεν εχω καταλαβει την παρατηρηση σου ??? ουτε το αν εχει σχεση με το θεμα μας.!!!!
Ποια ειναι η διαπιστωση? Οτι οι νεοδιοριστες παιρνουν αδεια κύησης ή ανατροφης? :) Ειναι λογικο αφου ισχυει σε ολο το δημοσιο τομεα και επισης ειναι λογικο να κανουν παιδια τη στιγμη που διοριζονται και νιωθουν μια σχετικη ασφαλεια τη στιγμη που τοσα χρονια στα φροντιστηρια οι εργοδοτες τις απολυουν ή δεν τις ξαναπροσλαμβανουν οταν μενουν εγγυοι.
Το οτι διοριζονται αναπληρωτες στη θεση τους καλο ειναι γιατι αποκτουν καποιοι συναδελφοι μορια προυπηρεσιας για να διοριστουν και αυτοι με τη σειρα τους. Το οτι καποιες ειδικοτητες δουλευουν λιγοτερες ωρες, αυτο το ξερουν αυτοι που βγαζουν τα προγραμματα αλλα εδω ολοι λενε οτι σπανε τα κενα των αναπληρωτων σε δυο ωρομισθιους για να εξοικονομησουν χρηματα. Δε νομιζω λοιπον οτι παιρνουν αναπληρωτες για να δουλεψουν 6 ωρες. Αλλα και παλι δεν εχω καταλαβει το σχολιο. :) Μηπως εννοεις οτι δεν υπαρχουν τοσα κενα οσα λενε και οτι οι καθηγητες καθονται? :-\ Τουλαχιστον απ'οτι λενε οι συναδελφοι εδω απο τα σχολεια τους τα κενα ειναι παρα πολλα και δυστυχως δεν καλυπτονται ή καλυπτονται με ωρομισθιους :-\

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:42:51 »

Αποσυνδεδεμένος swtia

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 905
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1821 στις: Νοέμβριος 24, 2007, 09:53:06 μμ »
θα συμφωνησω με την κελλυ

Αποσυνδεδεμένος Dotore

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1822 στις: Νοέμβριος 24, 2007, 10:03:03 μμ »
Συναδελφε δεν εχω καταλαβει την παρατηρηση σου ??? ουτε το αν εχει σχεση με το θεμα μας.!!!!
Ποια ειναι η διαπιστωση? Οτι οι νεοδιοριστες παιρνουν αδεια κύησης ή ανατροφης? :) Ειναι λογικο αφου ισχυει σε ολο το δημοσιο τομεα και επισης ειναι λογικο να κανουν παιδια τη στιγμη που διοριζονται και νιωθουν μια σχετικη ασφαλεια τη στιγμη που τοσα χρονια στα φροντιστηρια οι εργοδοτες τις απολυουν ή δεν τις ξαναπροσλαμβανουν οταν μενουν εγγυοι.
Το οτι διοριζονται αναπληρωτες στη θεση τους καλο ειναι γιατι αποκτουν καποιοι συναδελφοι μορια προυπηρεσιας για να διοριστουν και αυτοι με τη σειρα τους. Το οτι καποιες ειδικοτητες δουλευουν λιγοτερες ωρες, αυτο το ξερουν αυτοι που βγαζουν τα προγραμματα αλλα εδω ολοι λενε οτι σπανε τα κενα των αναπληρωτων σε δυο ωρομισθιους για να εξοικονομησουν χρηματα. Δε νομιζω λοιπον οτι παιρνουν αναπληρωτες για να δουλεψουν 6 ωρες. Αλλα και παλι δεν εχω καταλαβει το σχολιο. :) Μηπως εννοεις οτι δεν υπαρχουν τοσα κενα οσα λενε και οτι οι καθηγητες καθονται? :-\ Τουλαχιστον απ'οτι λενε οι συναδελφοι εδω απο τα σχολεια τους τα κενα ειναι παρα πολλα και δυστυχως δεν καλυπτονται ή καλυπτονται με ωρομισθιους :-\

Είναι μόνιμοι και θα μπορούσαν να καλύψουν τις ώρες 3 σχολείων!!!

Ακριβώς αυτό εννοώ, και αυτή είναι η αλήθεια.


Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1823 στις: Νοέμβριος 24, 2007, 10:39:43 μμ »
Προφανως απ'οτι καταλαβα δεν εχεις προβλημα με τις νεοδιοριστες που παιρνουν κανονικα τις αδειες τους αλλα με αλλους μονιμους που αν και ειναι σε σχολειο καθονται. Μαλλον αυτο εννοεις? :) :)

Σε αυτο δε φταινε οι συναδελφοι .Φταινε οι υπευθυνοι που για διαφορους λογους αφηνουν καποιους να καθονται :-\ :-\ :-\

Αυτο ομως δεν πρεπει να τα ισοπεδωνει ολα. Το οτι καποιες νεοδιοριστες παιρνουν τις νομιμες αδειες αυτο ισχυει σε ολο το δημοσιο τομεα. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι αυτο ειναι προβλημα για το σχολειο. Το προβλημα το δημιουργουν αυτοι που δεν τακτοποιουν εγκαιρως τα κενα :-\ :-\

Απο την αλλη πλευρα ο γενικος κανονας ειναι οι ξενογλωσσοι να παιρνουν ιστοριες για να συμπληρωνουν ωραριο και χιλιες δυο αλλες ειδικοτητες να κανουν ασχετα μαθηματα. Επισης τωρα τελευταια ακουγεται οτι βαζουν τους μονιμους να κανουν και υπερωριες προκειμενου να μην παρουν ωρομισθιους.

Τωρα ως προς τα βυσματα που καθονται και δε δουλευουν, αυτο υπαρχει παντου και οχι μονο στο σχολειο. Οσο ομως ευθυνη εχουν αυτοι αλλο τοσο εχουν και οσοι καρεκλοκενταυροι τους επιτρεπουν να κανουν αυτα που κανουν. :-X :-X :-X :-X

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:42:51 »

Αποσυνδεδεμένος Ioli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1824 στις: Νοέμβριος 24, 2007, 11:05:00 μμ »
Στο δικό μου σχολείο η κοπέλα που κάνει αγγλικά ανέλαβε και την ιστορία,ενώ σε μένα που είμαι φιλόλογος έδωσαν την κοινωνιολογία!
La vita e bella

Αποσυνδεδεμένος tihea

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1661
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΑΣΕΠ=Αποτελεσματικό Σύστημα Εξόντωσης Πτυχιούχων
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1825 στις: Νοέμβριος 24, 2007, 11:41:47 μμ »
Στο δικό μου σχολείο η κοπέλα που κάνει αγγλικά ανέλαβε και την ιστορία,ενώ σε μένα που είμαι φιλόλογος έδωσαν την κοινωνιολογία!

Αυτά τα ανήκουστα συμβαίνουν στο ελληνικό σχολείο :o  Και μ'αυτή την τακτική τελικά κανένας δε διδάσκει το αντικείμενό του! Η φάση είναι ότι όταν καμιά φορά μου φέρνουν στα ιδιαίτερα οι μαθητές ερωτήσεις της κοινωνιολογίας για να τους βοηθήσω τους λέω ότι δεν είμαι ειδική. :-X
Η γοητεία του πληθυντικού αριθμού και η μοναξιά του σχοινοβάτη εκπαιδευτικού.

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1826 στις: Νοέμβριος 24, 2007, 11:43:09 μμ »
Τώρα εγώ ως κοινωνιολόγος όταν διοριστώ στο σχολείο λέτε να μου δώσουν τα αρχαία ελληνικά? Για να συμπληρώσω ωράριο όχι τίποτις άλλο μην με πληρώνουν τζάμπα ;D
Συγνώμη για την άσχετη, σχετική μου παρέμβαση αλλά, βρε παιδιά όταν ακούω και βλέπω κάτι τέτοια.... Κι άλλη συνάδελφος φιλόλογος μου είπε πως της έχουν δώσει κάμποσες ώρες με μαθήματα που είναι της δικής μου ειδικότητας.  :o Κι έπειτα λέει δεν υπάρχουν κενά στον κλάδο μου ή οι ΠΕ10 δεν συμπληρώνουν ωράριο. Έλεος δηλαδή θα μας τρελάνουν πως να συμπληρωθεί το ωράριο όταν γίνονται τέτοια κουλά.
Και πάλι συγνώμη για την παρέμβαση. :-[

Σημ. Πάντως Ιοli αν θες βοήθεια με το μάθημα εδώ είμαι ;)
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος kellykou

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1537
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1827 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 12:35:35 πμ »
Kαλα εκανες και παρενεβης γιατι εδω κοντευουμε να τρελλαθουμε. Εδω οι καθηγητες συμπληρωνουν ωραριο με διαφορα ασχετα και καποιοι θεωρουν οτι δουλευουν 5 ωρες την εβδομαδα και τις υπολοιπες καθονται :-\ Μη τρελλαθουμε κιολας  :-X :-X Και αν τα κενα δεν ειναι πραγματικα κενα αλλα  συναδελφοι που καθονται , το υπουργειο ειναι τοσο ηλιθιο να πληρωνει τσαμπα? ??? Εδω δεν πληρωνει τα δεδουλευμενα :P :P :P :P :P :P Ποσα καραβυσματα τελοσπαντων υπαρχουν στα σχολεια που καθονται και πληρωνονται? Και αν υπαρχουν γιατι δε βγαινει το υπουργειο να πει οτι τα κενα δεν ειναι τοσα πολλα απο αυτα που ισχυριζονται οι εκπαιδευτικοι αλλα καποιοι καθονται και εμεις παιρνουμε τσαμπα αναπληρωτες? Μηπως καποιοι θελουν να καταργηθουν ολες οι αδειες ή να αρχισουν οι καθηγητες να δουλευουν και περα του ωραριου τους? Δε μου φαινεται παραξενο. Εδω καταργουνται εργασιακα δικαιωματα αποκτημενα με μεγαλους αγωνες. Στο ωραριο των καθηγητων θα κολλησουν?

Αποσυνδεδεμένος lena98

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 250
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1828 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 08:06:07 πμ »
Τώρα εγώ ως κοινωνιολόγος όταν διοριστώ στο σχολείο λέτε να μου δώσουν τα αρχαία ελληνικά? Για να συμπληρώσω ωράριο όχι τίποτις άλλο μην με πληρώνουν τζάμπα ;D
Συγνώμη για την άσχετη, σχετική μου παρέμβαση αλλά, βρε παιδιά όταν ακούω και βλέπω κάτι τέτοια.... Κι άλλη συνάδελφος φιλόλογος μου είπε πως της έχουν δώσει κάμποσες ώρες με μαθήματα που είναι της δικής μου ειδικότητας.  :o Κι έπειτα λέει δεν υπάρχουν κενά στον κλάδο μου ή οι ΠΕ10 δεν συμπληρώνουν ωράριο. Έλεος δηλαδή θα μας τρελάνουν πως να συμπληρωθεί το ωράριο όταν γίνονται τέτοια κουλά.
Και πάλι συγνώμη για την παρέμβαση. :-[

Σημ. Πάντως Ιοli αν θες βοήθεια με το μάθημα εδώ είμαι ;)
Μαt μ' αυτά που γίνονται φέτος όλα είναι πιθανά. Είμαι ωρομίσθια σε γυμνάσιο και στο σχολείο επειδή η μόνιμη Κοινωνιολόγος δε συμπληρώνει το ωράριό της της ζήτησαν να κάνει το δίκαιο σε λύκειο και μάλιστα να κάνει και κάποια κενά φιλολογικών μαθημάτων .......

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1829 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 09:55:33 πμ »
Lena98, και καλά Δίκαιο και Ιστορία λόγω σπουδών και κυρίως λόγω αντικειμένου μπορούμε να τα διδάξουμε αλλά τα υπόλοιπα ???
Τι να πω  ::) ???
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος Dotore

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1830 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 11:39:21 πμ »
Από τη μία υποστηρίζετε ότι:

Παράθεση
kellykou: "Σε αυτο δε φταινε οι συναδελφοι .Φταινε οι υπευθυνοι που για διαφορους λογους αφηνουν καποιους να καθονται"

και μόλις εφαρμόζονται οι ήδη υπάρχουσες εγκύκλιοι/ αποφάσεις από τους «υπεύθυνους», τότε:
   
Παράθεση
kellykou: "καποιοι (σ.σ. μήπως οι υπεύθυνοι που δεν πρέπει να αδρανούν;!;!)  θέλουν  να αρχίσουν οι καθηγητές να δουλεύουν και πέρα (σ.σ.  :o  :o  :o ) του ωραρίου τους?

Κορίτσια "ούτε στο σακί ούτε στο τσουβάλι" σας βρίσκω!!!

Ακολουθούν τα προβλεπόμενα από το νόμο. [/b]


(Η παρούσα απόφαση δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 1050/τ.Β΄/03-08-2006)
        
         
             
  ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ                                                               Αθήνα, 10 - 07 - 2006
              ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝ. ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ                       Αρ. πρωτ.  69598/Γ2
              ΕΝΙΑΙΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ 
     ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ
     ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
     TΜΗΜΑ Δ΄

  Ταχ. Δ/νση: Ερμού 15, 101 85 ΑΘΗΝΑ     
  Τηλέφωνο: 210 3233051                               
  FAX: 210 3231763                                     
  an. 31
  Πληροφορίες: Ν. Σταθόπουλος




ΘΕΜΑ:  Αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου.


Έχοντας υπόψη:

1.   Το άρθρο 7, παρ. 2 του Ν. 2817/2000 (78 Α΄) περί «Εκπαίδευσης των ατόμων με ειδικές ανάγκες και άλλες διατάξεις».
2.   Την υπ’ αριθμ. 20/23-05-2001 (θέμα 4) πράξη του Συντονιστικού Συμβουλίου του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Π.Ι.) με τις προτάσεις του για τις αναθέσεις των μαθημάτων στο Γυμνάσιο και το Ενιαίο Λύκειο.    
3.   Τις διατάξεις του άρθρου 29 Α του Ν.1558/1985 και του άρθρου 27 του Ν.2081/1992 (154 Α΄), όπως αντικαταστάθηκαν με το άρθρο 1 παρ. 2 του Ν. 2469/1997 (38 Α΄).
4.   Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού.
5.   Την αριθμ. 37876/ΣΤ5/26-04-2004 (608 Β΄) απόφαση του πρωθυπουργού και της Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων «Καθορισμός αρμοδιοτήτων Υφυπουργών του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων»,
                  

Αποφασίζουμε:
 

     Αναθέτουμε τη διδασκαλία των μαθημάτων του Γυμνασίου και του Ενιαίου Λυκείου στους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με τους παρακάτω πίνακες:


    α) Πίνακας αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Γυμνασίου και κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση
ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Θρησκευτικά   ΠΕ01   
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα &
Γραμματεία   Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από μετάφραση   ΠΕ02   
   Αρχαία Ελληνική Γλώσσα   ΠΕ02   
Νεοελληνική Γλώσσα & Γραμματεία   Γλωσσική Διδασκαλία   ΠΕ02   
   Νεοελληνική Λογοτεχνία   ΠΕ02   
Ιστορία   ΠΕ02   ΠΕ01, ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ13
Κοινωνική & Πολιτική Αγωγή   ΠΕ10, ΠΕ13   ΠΕ02, ΠΕ09
Αγγλικά   ΠΕ06   
Γαλλικά ή Γερμανικά   ΠΕ05, ΠΕ07   
Μαθηματικά   ΠΕ03   ΠΕ04
Φυσική   ΠΕ04.01   ΠΕ03, ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Χημεία   ΠΕ04.02   ΠΕ04 (01,03,04,05)
Γεωγραφία   ΠΕ04.05   ΠΕ03, ΠΕ04 (01,02,03,04), ΠΕ15
Βιολογία   ΠΕ04 (03,04)   ΠΕ04 (01,02,05), ΠΕ14
Φυσική Αγωγή   ΠΕ11   
Αισθητική
Αγωγή    Μουσική    ΠΕ16   
   Καλλιτεχνικά   ΠΕ08   
Οικιακή Οικονομία   ΠΕ15   
Πληροφορική-Τεχνολογία   Πληροφορική   ΠΕ19, ΠΕ20   
   Τεχνολογία   ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.12, ΠΕ12.13),
ΠΕ14 (04,05),
ΠΕ17 (εκτός ΠΕ17.09, ΠΕ17.10),
ΠΕ18 (12,13,14,15,16,17,18,30)   ΠΕ12.12,
ΠΕ17 (09,10),
ΠΕ18 (20,36)
ΣΕΠ   Όλοι οι καθηγητές ανεξαρτήτως ειδικότητας. Προηγούνται με σειρά προτεραιότητας:

Α. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε γραφείο ΣΕΠ (όπου υπάρχει).
Β. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι διδακτορικού τίτλου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.
Γ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.
Δ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος μεταπτυχιακού επιπέδου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του ΥΠΕΠΘ χρονικής διάρκειας 1.000 ωρών.
Ε. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος επιμόρφωσης στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του ΥΠ.Ε.Π.Θ. χρονικής διάρκειας 520 ωρών ή πιστοποιητικό προγράμματος κατάρτισης στην τεκμηρίωση πληροφοριακού υλικού ΣΕΠ του ΥΠ.Ε.Π.Θ.  χρονικής διάρκειας 660 ωρών.
ΣΤ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδίκευσης του ΣΥΠ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Ζ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού πεντάμηνου σεμιναρίου επιμόρφωσης στελεχών στον ΣΕΠ.
Η. Εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει ολιγοήμερα σεμινάρια ΣΕΠ.
β) Πίνακας αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Ενιαίου Λυκείου και κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε Α΄ και Β΄ ανάθεση

Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Ι. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Θρησκευτικά   ΠΕ01   
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία   ΠΕ02   
Νεοελληνική Γλώσσα   ΠΕ02   
Νεοελληνική Λογοτεχνία   ΠΕ02   
Ιστορία   ΠΕ02   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ13
Άλγεβρα   ΠΕ03   
Γεωμετρία   ΠΕ03   
Φυσική   ΠΕ04.01   ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Χημεία   ΠΕ04.02, ΠΕ12.08   ΠΕ04 (01,03,04,05)
Α΄ Ξένη Γλώσσα   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07   
Αρχές Οικονομίας   ΠΕ09   ΠΕ10, ΠΕ13
Τεχνολογία   ΠΕ12 (εκτός ΠΕ12.13),
ΠΕ14.04   ΠΕ04, ΠΕ17,
ΠΕ18 (12,13,14,15,16,17,18,30)
Φυσική Αγωγή   ΠΕ11   
ΣΕΠ   Όλοι οι καθηγητές ανεξαρτήτως ειδικότητας. Προηγούνται με σειρά προτεραιότητας:

Α. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε γραφείο ΣΕΠ (όπου υπάρχει).
Β. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι διδακτορικού τίτλου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.
Γ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι μεταπτυχιακού τίτλου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό.
Δ. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος μεταπτυχιακού επιπέδου στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του ΥΠ.Ε.Π.Θ. χρονικής διάρκειας 1.000 ωρών.
Ε. Εκπαιδευτικοί κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικού προγράμματος επιμόρφωσης στη Συμβουλευτική και στον Επαγγελματικό προσανατολισμό του ΥΠ.Ε.Π.Θ. χρονικής διάρκειας 520 ωρών ή πιστοποιητικό προγράμματος κατάρτισης στην τεκμηρίωση πληροφοριακού υλικού ΣΕΠ του ΥΠ.Ε.Π.Θ. χρονικής διάρκειας 660 ωρών.
ΣΤ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδίκευσης του ΣΥΠ της Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
Ζ. Εκπαιδευτικοί που είναι κάτοχοι πιστοποιητικού πεντάμηνου σεμιναρίου επιμόρφωσης στελεχών στον ΣΕΠ.
Η. Εκπαιδευτικοί που έχουν παρακολουθήσει ολιγοήμερα σεμινάρια ΣΕΠ.

ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Β΄ Ξένη Γλώσσα   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07   
Ο Ευρωπαϊκός Πολιτισμός & οι Ρίζες του   ΠΕ02    ΠΕ10, ΠΕ13, ΠΕ33
Εφαρμογές Πληροφορικής   ΠΕ19, ΠΕ20


   
Αισθητική Αγωγή   Στοιχεία Θεατρολογίας   ΠΕ32   ΠΕ02
   Μουσική   ΠΕ16   
   Εικαστικά   ΠΕ08   
Ψυχολογία   ΠΕ02   

Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

     Ι. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Θρησκευτικά   ΠΕ01   
Α΄ Ξένη Γλώσσα   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07   
Φυσική Αγωγή   ΠΕ11   
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία    ΠΕ02   
Νεοελληνική Γλώσσα   ΠΕ02   
Νεοελληνική Λογοτεχνία   ΠΕ02   
Ιστορία   ΠΕ02   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ13
Άλγεβρα    ΠΕ03   
Γεωμετρία    ΠΕ03   
Φυσική   ΠΕ04.01   ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Χημεία   ΠΕ04.02, ΠΕ12.08   ΠΕ04 (01,03,04,05)
Βιολογία   ΠΕ04 (03,04)   ΠΕ04 (01,02,05), ΠΕ14
Εισαγωγή στο Δίκαιο & τους Πολιτικούς Θεσμούς   ΠΕ13   ΠΕ02, ΠΕ09, ΠΕ10

 ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
 (α) ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Αρχαία Ελληνικά Κείμενα   ΠΕ02    
Αρχές Φιλοσοφίας   ΠΕ02    ΠΕ33
Λατινικά   ΠΕ02    
 

 (β) ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Μαθηματικά   ΠΕ03    
Φυσική   ΠΕ04.01   ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Χημεία   ΠΕ04.02, ΠΕ12.08   ΠΕ04 (01,03,04,05)

 (γ) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
               ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Μαθηματικά   ΠΕ03    
Φυσική   ΠΕ04.01   ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Τεχνολογία Επικοινωνιών   ΠΕ12 (06,10)   ΠΕ17 (04,08), ΠΕ19, ΠΕ20
 
 ΙΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Κοινωνική & Πολιτική Οργάνωση στην Αρχαία Ελλάδα   ΠΕ10   ΠΕ02, ΠΕ13

Αρχές Περιβαλλοντικών Επιστημών   ΠΕ04   ΠΕ12.08, ΠΕ14 (04,05)
Νεότ. Ευρωπαϊκή Λογοτεχνία: Ιστορία & Κείμενα   ΠΕ02   
Β΄ Ξένη Γλώσσα   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07   
Στοιχεία Αστρονομίας & Διαστημικής   ΠΕ03

   ΠΕ04.01
Σχέδιο   Γραμμικό   ΠΕ12 (01,02,03)
   ΠΕ08, ΠΕ17 (01,05)
   Ελεύθερο   ΠΕ08
   ΠΕ12.02
Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών   ΠΕ10   ΠΕ09, ΠΕ13, ΠΕ33
Θέματα Ιστορίας   ΠΕ02    ΠΕ33
Εφαρμογές Υπολογιστών   ΠΕ19, ΠΕ20   
Βιολογία   ΠΕ04 (03,04)   ΠΕ04 (01,02,05), ΠΕ14
Διαχείριση Φυσικών Πόρων   ΠΕ14 (04,05)   ΠΕ04 (02,04,05), ΠΕ09
Χημεία   ΠΕ04.02,ΠΕ12.08   ΠΕ04 (01,03,04,05)
Σχέδιο Τεχνικό   ΠΕ12 (01,02,03)   ΠΕ08, ΠΕ17 (01,05)


 Γ΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

      Ι. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Θρησκευτικά   ΠΕ01   
Αρχαία Ελληνική Γλώσσα & Γραμματεία   ΠΕ02   
Α΄ Ξένη Γλώσσα   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07   
Φυσική Αγωγή   ΠΕ11   
Νεοελληνική Γλώσσα    ΠΕ02   
Νεοελληνική Λογοτεχνία    ΠΕ02   
Ιστορία   ΠΕ02   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ13
Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής   ΠΕ03   
Φυσική   ΠΕ04.01   ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Βιολογία    ΠΕ04 (03,04)   ΠΕ04 (01,02,05), ΠΕ14
Κοινωνιολογία   ΠΕ10   ΠΕ02, ΠΕ09, ΠΕ13


 ΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΩΝ
 (α) ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
  ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Αρχαία Ελληνικά    ΠΕ02    
Νεοελληνική Λογοτεχνία   ΠΕ02    
Λατινικά   ΠΕ02    
Ιστορία   ΠΕ02   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07
 

 (β) ΘΕΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Μαθηματικά   ΠΕ03   
Φυσική   ΠΕ04.01   ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Χημεία   ΠΕ04.02, ΠΕ12.08   ΠΕ04 (01,03,04,05)
Βιολογία   ΠΕ04 (03,04)   ΠΕ04 (01,02,05), ΠΕ14


(γ) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ
(γ1). ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ & ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ
 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Μαθηματικά   ΠΕ03    
Φυσική   ΠΕ04.01    ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Χημεία - Βιοχημεία   ΠΕ04   ΠΕ14 (04,05)
Ηλεκτρολογία    ΠΕ12 (05,06,10)    ΠΕ04.01

 (γ2). ΚΥΚΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ79   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Μαθηματικά   ΠΕ03    
Φυσική   ΠΕ04.01    ΠΕ04 (02,03,04,05), ΠΕ12.10
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον   ΠΕ19, ΠΕ20   
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων & Υπηρεσιών   ΠΕ09   ΠΕ13, ΠΕ18 (02,03)


 ΙΙΙ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ   Α΄ ΑΝΑΘΕΣΗ   Β΄ ΑΝΑΘΕΣΗ
Β΄ Ξένη Γλώσσα   ΠΕ05, ΠΕ06, ΠΕ07   
Αρχές Οικονομικής Θεωρίας   ΠΕ09   ΠΕ10, ΠΕ13, ΠΕ18 (02,03)
Στατιστική   ΠΕ03   ΠΕ09
Λογική: Θεωρία & Πρακτική   ΠΕ03   ΠΕ33
Εφαρμογές Υπολογιστών   ΠΕ19, ΠΕ20
   
Ιστορία της Τέχνης   ΠΕ08, ΠΕ12.02   ΠΕ02
Ιστορία των Επιστημών & της Τεχνολογίας   ΠΕ33    ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ12
      
Προβλήματα Φιλοσοφίας   ΠΕ02   ΠΕ33
Νεοελληνική Λογοτεχνία   ΠΕ02    
Τεχνολογία & Ανάπτυξη   ΠΕ14 (04,05)   ΠΕ12, ΠΕ17 (01,05)
Στοιχεία Γεωπονίας & Αγροτική Ανάπτυξη   ΠΕ14 (04,05)   ΠΕ09, ΠΕ18 (12,13,14,15,16)
Βιομηχανική Παραγωγή & Ενέργεια   ΠΕ12   ΠΕ14 (04,05)
Αρχές Λογιστικής   ΠΕ09   ΠΕ10, ΠΕ18 (02,03)
Σχέδιο
   Τεχνικό
   ΠΕ12 (01,02,03)   ΠΕ08, ΠΕ17 (01,05)
   Αρχιτεκτονικό
   ΠΕ12 (01,02,03)   ΠΕ08, ΠΕ17 (01,05)
Τεχνολογία Υπολογιστικών Συστημάτων & Λειτουργικά Συστήματα   ΠΕ19, ΠΕ20   
Πολυμέσα - Δίκτυα   ΠΕ19, ΠΕ20   
Εφαρμογές Λογισμικού   ΠΕ19, ΠΕ20   


Σημείωση: με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2006 -2007.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


                               Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
                                  ΓΕΩΡΓΙΟΣ  ΚΑΛΟΣ

Εσωτερική Διανομή:   
1.   Γραφείο Υφυπουργού κ. Γ. Καλού
2.   Γραφείο Γενικού Γραμματέα
3.   Γραφείο Ειδικού Γραμματέα κ. Κ. Ράμμα
4.   Διεύθυνση Προσωπικού Δ. Ε.
Τμήματα A΄, Β΄, Γ΄, Δ΄
5.   Διεύθυνση Σπουδών Δ. Ε.
Τμήματα Α΄, Β΄, Γ΄, Δ΄.
 

                        
ΟΔΗΓΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ
ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΚΛΑΔΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ


1. Η σύνταξη των πινάκων αντιστοιχίας διδασκομένων μαθημάτων του Γυμνασίου και του Ενιαίου Λυκείου και κλάδων και ειδικοτήτων εκπαιδευτικών έγινε με σκοπό την άρτια διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα σχολεία και το σωστότερο υπολογισμό των κενών για μεταθέσεις, τοποθετήσεις και διορισμό εκπαιδευτικών.

2.   Τα κενά για τις μεταθέσεις των εκπαιδευτικών υπολογίζονται καταρχήν από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης. Όμως, σε διαθέσιμα κενά μπορούν να μετατεθούν εκπαιδευτικοί διαφορετικών ειδικοτήτων του ίδιου κλάδου ή εκπαιδευτικοί συναφών ειδικοτήτων, εφόσον είναι δυνατή η κάλυψη του υποχρεωτικού τους ωραρίου με μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης.


Κατά την εφαρμογή της οδηγίας δεν μπορούν να προκύψουν διαθέσιμα κενά, εφόσον στο σχολείο υπηρετούν εκπαιδευτικοί που καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο με μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης.

3.   Τα κενά για το διορισμό εκπαιδευτικών υπολογίζονται αποκλειστικά από τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης, ύστερα από τη ρύθμιση των υπεραριθμιών και χωρίς να θίγονται οι εκπαιδευτικοί που κατέχουν οργανικές θέσεις με οποιοδήποτε προηγούμενο καθεστώς.

4.   Σε καμιά περίπτωση δεν προσλαμβάνεται αναπληρωτής ή ωρομίσθιος εκπαιδευτικός, όταν υπάρχουν στο σχολείο ή σχολεία του ίδιου ΠΥΣΔΕ μόνιμοι εκπαιδευτικοί συναφών προς το μάθημα ειδικοτήτων ή εκπαιδευτικοί που μπορούν ή επιβάλλεται για τη λειτουργία του σχολείου να διδάξουν το μάθημα και δεν συμπληρώνουν ωράριο, ανεξάρτητα από το αν αυτό το μάθημα συμπεριλαμβάνεται ή όχι στην ομάδα μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης της ειδικότητάς τους.

5.   Σε καμιά περίπτωση δεν δίνεται υπερωρία αν υπάρχει μόνιμος εκπαιδευτικός με ελλιπές ωράριο, ο οποίος μπορεί να διδάξει το μάθημα σε συνδυασμό και με την οδηγία 4.

6.   Όταν μόνιμοι εκπαιδευτικοί έχουν και άλλο πτυχίο επιπλέον του τυπικού προσόντος διορισμού ή μετάταξης (συμπεριλαμβανομένου μεταπτυχιακού ή διδακτορικού τίτλου), μπορούν να διδάξουν, για συμπλήρωση ωραρίου μαθήματα της ειδικότητας του δεύτερου πτυχίου με την προϋπόθεση ότι έχει καλυφθεί και με μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης το ωράριο όλων των άλλων υπηρετούντων εκπαιδευτικών.

7.   Οι εκπαιδευτικοί της ειδικότητας ΠΕ12.10 διδάσκουν σε δεύτερη (Β΄) ανάθεση το μάθημα "Χημεία" του Γυμνασίου και Ενιαίου Λυκείου, εφόσον δεν συμπληρώνουν ωράριο με μαθήματα της ειδικότητάς τους.

8.   Η σειρά κατάταξης των μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης δεν υποδηλώνει καμιά προτεραιότητα. Σε περίπτωση συνυπηρέτησης εκπαιδευτικών, για τους οποίους προβλέπεται διδασκαλία μαθημάτων δεύτερης (Β΄) ανάθεσης, τότε, με γνώμονα την παροχή της καλύτερης εκπαίδευσης, προς όφελος του μαθητή, προτεραιότητα έχει ο εκπαιδευτικός με γνωστικό αντικείμενο πλησιέστερο στην ύλη του μαθήματος. Για το θέμα αυτό αποφαίνεται ο σύλλογος εκπαιδευτικών του σχολείου χωρίς να διαταράσσονται οι οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών που υπηρετούν στη σχολική μονάδα. Ειδικότερα :

α) Το μάθημα «Κοινωνιολογία» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των κλάδων ΠΕ13, ΠΕ09, ΠΕ02.
β)  Το μάθημα «Χημεία» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ04.03, ΠΕ04.05, ΠΕ04.04, ΠΕ04.01.
γ)   Το μάθημα «Φυσική» διδάσκεται κατά σειρά προτεραιότητας από εκπαιδευτικούς των ειδικοτήτων ΠΕ12.10, ΠΕ04.03, ΠΕ04.02, ΠΕ04.05, ΠΕ04.04, ΠΕ03.


9.   Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (Α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών.

10.   Για να καλύπτονται ορθά και επαρκώς οι ανάγκες διδασκαλίας, αφενός του  μαθήματος «Τεχνολογία» στο Ενιαίο Λύκειο και αφετέρου του κλάδου «Τεχνολογία» του μαθήματος «Πληροφορική-Τεχνολογία» στο Γυμνάσιο, θα πρέπει τα κενά να υπολογίζονται χωριστά για το κάθε μάθημα.

11.   Κατά την κατανομή των μαθημάτων καταβάλλεται προσπάθεια ώστε οι εκπαιδευτικοί να συμπληρώνουν ωράριο στο σχολείο τους με μαθήματα πρώτης (Α΄) και δεύτερης (Β΄) ανάθεσης. Η μετακίνηση του εκπαιδευτικού σε άλλο σχολείο γίνεται μόνο στην περίπτωση αδυναμίας συμπλήρωσης του υποχρεωτικού του ωραρίου στο σχολείο του.

12.   Για την εφαρμογή των οδηγιών αυτών, μόνιμοι εκπαιδευτικοί θεωρούνται και οι υπηρετούντες με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, καθώς και οι προσλαμβανόμενοι αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι.

13.   Οι ανωτέρω ρυθμίσεις έχουν εφαρμογή σε όλες ανεξαρτήτως τις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Γυμνάσια και Ενιαία Λύκεια). Προηγούμενες εγκύκλιοι που ρυθμίζουν σχετικά θέματα, καταργούνται.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Καθ. ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΟΣ



Αποσυνδεδεμένος Ioli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 345
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1831 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 12:47:58 μμ »
Mat σε ευχαριστώ!Αν δυσκολευτώ θα σε ρωτήσω.Δεν έχω ασχοληθεί ξανά με την κοινωνιολογία και χτες άρχισα να τη διαβάζω.Νομίζω πως κανονικά η κοπέλα που κάνει αγγλικά θα έπρεπε να πάει και σε άλλο σχολείο για να συμπληρώσει το ωράριο της,εγώ να αναλάβω την ιστορία και να καλέσουν έναν κοινωνιολόγο για το μάθημα της κοινωνιολογίας!Ο καθένας γνωρίζει καλύτερα το αντικείμενό του και μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικός από έναν άλλο που δεν ξέρει και ψάχνεται!
La vita e bella

Αποσυνδεδεμένος mat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2134
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1832 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 12:54:00 μμ »
Σιόρ Dotore, χαραμίζεσαι να σε πάρουν στο ΥΠΕΠΘ να σε αξιοποιήσουν στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.
Αλήθεια γιατί τους νόμους τους θυμούνται και τους εφαρμόζουν κάποιοι όποτε και όπως τους βολεύει. ;D
Και επαναδιατυπώνω την ερώτηση της kellykou: αν υποθέσουμε ότι από την πιστή εφαρμογή των νόμων προκύπτει ότι δεν χρειάζονται αναπληρωτές γιατί προσλαμβάνουν αναπληρωτές και ξοδεύουν τα χρήματά ΜΑΣ? ::) ???
"Υπάρχουν τριών ειδών άνθρωποι. Εκείνοι που βλέπουν, εκείνοι που βλέπουν όταν τους δείχνουν κι εκείνοι που δεν βλέπουν." Λεονάρντο Ντα Βίντσι

Αποσυνδεδεμένος Dotore

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • Αδιόριστοι Ξυπνήστε!!!
    • Προφίλ
Απ: Πιθανότητες για αναπλήρωση/ωρομισθία ΠΕ 02.
« Απάντηση #1833 στις: Νοέμβριος 25, 2007, 01:12:00 μμ »
Σιόρ Dotore, χαραμίζεσαι να σε πάρουν στο ΥΠΕΠΘ να σε αξιοποιήσουν στο τμήμα Δημοσίων Σχέσεων.Αλήθεια γιατί τους νόμους τους θυμούνται και τους εφαρμόζουν κάποιοι όποτε και όπως τους βολεύει. ;D
Και επαναδιατυπώνω την ερώτηση της kellykou: αν υποθέσουμε ότι από την πιστή εφαρμογή των νόμων προκύπτει ότι δεν χρειάζονται αναπληρωτές γιατί προσλαμβάνουν αναπληρωτές και ξοδεύουν τα χρήματά ΜΑΣ? ::) ???

Επιτέλους, να και κάποιος που αναγνωρίζει τις ικανότητές μου!!!   ;D

Αυτά προβλέπονται (και απαιτούνται από τη λογική και την σχολική οικονομία: δε μπορεί κάποιος ΠΕ01 να δουλεύει 6ώρες/ εβδομάδα και να προσλαμβάνεται ωρομίσθιος ΠΕ02 για 10 ώρες ιστορίας) για την ομαλή λειτουργία των σχολείων,

Ρητορική η ερώτηση – ρουσφέτια, η γάγγραινα της προϋπηρεσίας για διοριστούν οι ημέτεροι και οι "ανεπαρκείς", ο εννοούμενος «ως κακός» συνδικαλισμός κτλ 

Είναι ζήτημα εάν το 20% (κι αν...) των μόνιμων δουλεύει κανονικά το ωράριό του, όλοι δουλεύουν 3,4 ή 5 ώρες λιγότερο αυτή είναι η αλήθεια.
   


 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160972
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 17
Επισκέπτες: 538
Σύνολο: 555

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.