*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

Ναί
269 (78.9%)
Όχι
72 (21.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 335

Η ψηφοφορία έληξε: Μάιος 19, 2013, 07:38:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.  (Αναγνώστηκε 279723 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4151
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #630 στις: Μάιος 04, 2013, 12:31:47 μμ »
Αν και το θεωρώ "εκβιασμό" κατόπιν εορτής όταν έχουν περάσει τόσα πράγματα σε βάρος των εκπαιδευτικών και σίγουρα έρχονται πολύ περισσότερα δεν πιστεύω από την άλλη ότι θα έρθει και η συντέλεια του κόσμου με μια  απεργία ακόμα και αν χρειαστεί να γίνουν μερικές αλλαγές στο πρόγραμμα των Πανελλαδικών.
Δηλαδή τα παιδιά δεν βλέπουν τι γίνεται γύρω τους; Τι είναι ρομποτάκια που ετοιμάζονται για τις πανελλαδικές;
Προσωπικά διαφωνώ με απεργία τις ημέρες των Πανελλαδικών αλλά ας αφήσουμε τις διαδικασίες κοινωνικού αυτοματισμού να τις καλλιεργούν αυτοί που ξέρουν καλύτερα (π.χ κυβέρνηση,ΜΜΕ κτλ.)
Έγραψες κάτι που με εκφράζει σε τέτοιο βαθμό ώστε να αγανακτώ με τον εαυτό μου για τον χειρισμό της γλώσσας.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:39:00 »

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #631 στις: Μάιος 04, 2013, 01:03:03 μμ »
Αυτό που δεν καταλαβαίνω με τίποτα είναι το εξής επιχείρημα: "αργήσαμε να αντιδράσουμε επομένως πλέον δεν έχει νόημα η οποιαδήποτε αντίδραση"...Συγνώμη κιόλας, αλλά με αυτή τη λογική και οι Έλληνες επί Τουρκοκρατίας άργησαν να οργανωθούν, επομένως το 1821 δεν έπρεπε να έχουν πράξει τίποτα! Το ζήτημα είναι να βρούμε ποια τακτική θα μας δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε βελτίωση των συνθηκών εκπαίδευσης. Εκτός αυτού, εγώ προσωπικά θίγομαι με αυτό το α' πληθυντικό -δεν αντιδράΣΑΜΕ!!! Όσοι δεν αντιδράσατε να το λέτε. Εγώ ξέρω ότι από το Μάη του 2010 έχω στερηθεί περίπου ένα μηνιάτικο από τη συμμετοχή μου στις απεργίες, όπως και αρκετοί άλλοι συνάδελφοι.

Αποσυνδεδεμένος pe19.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #632 στις: Μάιος 04, 2013, 01:25:55 μμ »
Ούτως ή άλλως θα έπρεπε οι Πανελλήνιες να είναι ένα μήνα αργότερα. Είναι αστείο ότι η δευτεροβάθμια τελειώνει 15 Μαϊου περίπου και μέχρι 30 Ιουνίου δεν υπάρχει διδασκαλία. 
Ας υποθέσουμε ότι ζητούμε μαθήματα μέχρι 15 Ιουνίου. 1 μήνας διδασκαλίας παραπάνω στους 8 ισοδυναμεί με περισσότερες συνολικές ώρες διδασκαλίας για τους εκπαιδευτικούς απ'ότι η αύξηση των 2 ωρών. Όχι να μας κατηγορούν κιόλας ότι εμείς φταίμε και γι'αυτό. Αυτό φυσικά σημαίνει περισσότερες ώρες και για τους μαθητές.
Θέλει το υπουργείο να ζορίσει τους μαθητές; Δε νομίζω.


ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #633 στις: Μάιος 04, 2013, 01:26:38 μμ »
@jimy100

Καταρχήν να ξεκαθαρίσουμε ότι εδώ μέσα λέμε προτάσεις. Λογικό είναι σε κάποιους να αρέσουν κάποιες σε κάποιους κάποιες άλλες. (γενικά το λέω αυτό όχι σε σένα)
Απολογιστικά αμα το δούμε από τις τελευταίες κινητοποιήσεις μέχρι στιγμής κάποιοι αντέδρασαν - οι περισσότεροι όμως μάλλον όχι. Αρα η λογική μου λέει ότι πάλι θα έχουμε μια από τα ίδια (μακάρι να διαψευστώ - μην ξεχνάμε ότι η οποιαδήποτε ανώνυμη δημοσκόπηση σε όποιδήποτε forum δεν εξασφαλίζει και τη συναίνεση σε οποιαδήποτε συμμετοχή στην πραγματική ζωή, πολλές φορές δηλώνει και ένα ξέσπασμα των συναισθημάτων μας εκείνη την στιγμή.)
Προτού λοιπόν κάνουμε οτιδήποτε δεν θα πρέπει να δούμε τους λόγους αποτυχίας στο παρελθόν και τις πιθανότητες επιτυχίας στο μέλλον;
Ας πουμε ένα επιχείρημα λοιπόν κάποιος ο οποίος (ΔΕΝ ΛΕΩ ΕΣΥ) δεν ζει με τους δικούς του και δεν έχει ιδιαίτερα και χρωστάει άμεσα ο άνθρωπος  είναι λιγότερο αγωνιστής από κάποιον που ναι με απεργεί ιδεολογικά αλλά είναι εξασφαλισμένος (ούτε πάλι λέω ΕΣΥ); Δεν το λέω για να θίξω κανένα απλά λέω ότι η πλειοψηφία για κάποιο λόγο δεν αντιδρά. (και όχι μόνο στους εκπαιδευτικούς). Αυτό δεν πρέπει να μας προβληματίσει καθόλου; δεν πρέπει να μας κάνει να σκεφτούμε ότι η απεργία ισως λέω ίσως να μην είναι πάντα το πιο πρόσφορα μέσο αντίδρασης; Να σου πω και ένα επιχείρημα. Ολοι γνωρίζουν ότι στις Πανελλήνιες ΔΕΝ πάνε όλοι οι καθηγητές. Οταν λοιπόν κάποιος εκείνη την ημέρα κάτσει σπίτι του και δεν δηλώσει απεργός εγώ πως θα πρέπει να αισθανθώ εκείνη την μέρα; Γιατί δηλαδή να μην απεργήσουν όλοι το Σεπτέμβρη (λέω εγώ τώρα).
Με λίγα λόγια κάποιοι απεργούν γιατί έτσι κρίνουν σωστό (έστω και αν δώσουν έναν αγώνα που για τους άλλους μοιάζει χαμένος) κάποιοι άλλοι θέλουν να δουν κάποια πράγματα (δηλαδή να απεργήσουν για κάποιο λόγο - με πιθανότητες επιτυχίας). Προτού λοιπόν γράψουμε τις όποιες αντιδράσεις μας ή να θιχτούμε για το αν το ΕΜΕΙΣ εμπεριέχει και το προσωπο μας και δεν αναφέρεται στην πλειοψηφία θα πρότεινα να βάλουμε τον εαυτό μας και στη θέση του άλλου. Και ΕΓΩ μαζί με ΕΣΑΣ.

@pv

Προσωπικά αυτά τα επιχειρήματα που μου λές (χωρίς να κοροιδεύω) είναι πιο λογικά στην μάζα από αυτά για τα οποία λέγαμε να απεργήσουμε εμείς με το που ανακοινώθηκε το Νομοσχέδιο. Εχουμε καταλάβει ότι μπορεί εμείς να απεργούμε για πράγματα που η κοινωνία μπορεί καν να μην τα καταλαβαίνει;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2013, 01:34:44 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:39:00 »

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #634 στις: Μάιος 04, 2013, 01:35:22 μμ »
@ICT, προφανώς υπάρχουν περιπτώσεις και περιπτώσεις. Εχώ κουραστεί όμως να ακούω αντιφατικά πράγματα και δικαιολογίες για κάθε περίσταση. Συνάδελφος που μέχρι πρότινος έλεγε "εγώ δεν κάνω 24ωρες, να προκηρυχθεί διαρκείας για να συμμετέχω", μόλις ακούστηκε το ενδεχόμενο προκήρυξης απεργίας διαρκείας ξέρεις τι άρχισε να λέει: "δεν έχει νόημα", "δεν αντέχουμε οικονομικά" κτλ κτλ. Τι να σχολιάσεις.
Όπως κι εσύ, κι εγώ φοβάμαι το ενδεχόμενο να ξεκινήσει απεργία διαρκείας με μικρή συμμετοχή και τελικά να τη μαζέψουμε άρον-άρον. Ούτε εγώ έχω πειστεί αν αυτή τη στιγμή είναι η καταλληλότερη για το ξεκίνημα μιας τέτοιας διαδικασίας. Αλλά αν όντως ο κλάδος αποφασίσει κάτι τέτοιο θα ακολουθήσω, δε θα κρυφτώ πίσω από τους ενδοιασμούς μου. Πρακτικά όμως, για να πάρει ο καθένας την ευθύνη του, πρέπει να γίνουν γενικές συνελεύσεις. Κι εκεί ας παρουσιαστούν όσοι πραγματικά ενδιαφέρονται κι ας μιλήσουν, ας πάρουν θέση, ας καταθέσουν προτάσεις και ας ψηφίσουν την κατά τη γνώμη τους συμφέρουσα για τον κλάδο. Αν γίνουν Γ.Σ. και δεν έχουν καν απαρτία, τότε για ποια απεργία μιλάμε;
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2013, 01:55:45 μμ από jimy100 »

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #635 στις: Μάιος 04, 2013, 01:45:17 μμ »
@jimy100

Εγώ συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες. Και πέραν της συμμετοχής πρέπει να έχεις επιχειρήματα, να έχεις λόγο και να έχεις ενημερώσει και την κοινωνία για τα αιτήματα σου (αφού βέβαια έχεις καταλάβει και εσύ ποιο είναι το περιβάλλον μέσα στο οποίο ζητάς κάτι). Εγώ συγγνώμη αλλά δεν έχω δει κάποια σοβαρή ενημέρωση της κοινωνίας για τα αιτήματα μας. Εχει περάσει απόλυτα (προχτές σκοτώθηκα με συγγενείς μου και θα κάνω χωριστά Πάσχα) ότι οι καθηγητές τσακωνόμαστε για τις 2 ώρες...Δεν μπορώ να εξηγήσω καν στον άλλο ότι εγώ ακόμα και όταν διορίζομαι επί 30 χρόνια μπορεί κάθε χρόνο να αλλάζω σχολείο και γεωγραφική τοποθεσία ή να δουλεύω σε 3 σχολεία που απέχουν χλμ μεταξύ τους.
Όπως δεν μπορώ να εξηγήσω στον άλλο ότι για να αποδώσω μέσα στην τάξη πολλές φορές πληρώνω από την τσέπη μου (βιβλία, σεμινάρια, μεταπτυχιακά κ.α.).
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πάμε σε μια απεργία που μπορεί στην κοινωνία επικοινωνιακά να φανεί ως ένα καπρίτσιο μας επειδή θα κάνουμε 2 - 45 λέπτα παραπάνω και μάλιστα χτυπάμε την κοινωνία εκεί που πονά. Εγινε με άλλες επαγγελματικές ομάδες, με περισσότερους τρόπους "εκβιασμού" της κοινωνίας και τελικά επικοινωνιακά έχασαν και δώσανε ανάσες στης Κυβέρνηση να φανεί ως μαχητής ενάντιατων συντεχνιών και έμμεσα βέβαια να χτυπήσει όλη την κοινωνία με μέτρα. Η όποια λοιπόν αντίρρηση μου καταγράφεται ότι τα πάντα στη ζωή έχουν εξελιχθεί σε σόου στα βραδυνά δελτία. αν το αγωνιστικό δεν μπορείς να το συνδυάσεις με επικοινωνιακό (που να αγγίζει την πλειοψηφία της κοινωνίας) ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ είναι άστο καλύτερα. Επαναλαμβάνω ότι ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ θα αισθανθώ πολύ άσχημα να δώσω ανάσες σε καταρρέουσες κυβερνήσεις και σε συνδικαλιστές που μετράνε πόντους μόνο από το ξεσήκωμα των συναδέλφων. Εστω και αν μετά αποδειχτεί ότι το ξεσήκωμα μπορεί να ήταν και λάθος κίνηση (εννοώ σε μορφή αντίδρασης και στο πότε έγινε αυτή - γιατί με αυτά που γίνονται ναι πρέπει να αντιδράσουμε ΟΛΗ η κοινωνία και όχι μόνο για τα αιτήματα των εκπαιδευτικών).
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2013, 01:52:29 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος λιθοσφαιριστής

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 800
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #636 στις: Μάιος 04, 2013, 01:47:48 μμ »
Ούτως ή άλλως θα έπρεπε οι Πανελλήνιες να είναι ένα μήνα αργότερα. Είναι αστείο ότι η δευτεροβάθμια τελειώνει 15 Μαϊου περίπου και μέχρι 30 Ιουνίου δεν υπάρχει διδασκαλία. 
Ας υποθέσουμε ότι ζητούμε μαθήματα μέχρι 15 Ιουνίου. 1 μήνας διδασκαλίας παραπάνω στους 8 ισοδυναμεί με περισσότερες συνολικές ώρες διδασκαλίας για τους εκπαιδευτικούς απ'ότι η αύξηση των 2 ωρών. Όχι να μας κατηγορούν κιόλας ότι εμείς φταίμε και γι'αυτό. Αυτό φυσικά σημαίνει περισσότερες ώρες και για τους μαθητές.
Θέλει το υπουργείο να ζορίσει τους μαθητές; Δε νομίζω.

Συμφωνώ, και το φωνάζω εδώ και καιρό (και πριν την αύξηση ωραρίου, και πριν τις μειώσεις στους μισθούς).
Έστω τέλος Μαΐου, όπως γινόταν μέχρι το 1997.
(Μετά ήρθε το σύστημα Αρσένη με τα 167 πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα)

Και άλλα θα μπορούσαν να γίνουν, π.χ. μείωση των διακοπών του Πάσχα.
Επίσης, καμία μέρα χαμένη για συνδικαλιστικές εκλογές. Συνεδρίαση και ψηφοφορία απογεύματα.
Και ποτέ δεν κατάλαβα γιατί στις 7 Ιανουαρίου όλοι δουλεύουν εκτός από μας...

Δεν ξέρω αν θα με πάρετε με τις πέτρες, αλλά σε αυτά εγώ δε θα έλεγα όχι.
Ίσως έτσι πείθαμε την "κοινωνία" ότι δεν είναι σκοπός μας η λούφα, απλά 23 ώρες/βδομάδα είναι πολλές...

Αποσυνδεδεμένος jimy100

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1410
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #637 στις: Μάιος 04, 2013, 01:54:40 μμ »
Εννοείται ότι πρέπει να γίνουν και συγκεντρώσεις γονέων. Επειδή ο χρόνος πιέζει, αν παρθεί απόφαση για απεργία ίσως και να είναι καλύτερα να μην ξεκινήσει στις 17, αλλά 2 μέρες μετά. Επίσης η προκήρυξη μιας έστω 48ωρης πανδημοσιοϋπαλληλικής απεργίας να έδινε μεγαλύτερη κάλυψη και "νομιμοποίηση" -στη συνείδηση της κοινωνίας εννοώ- στις δικές μας κινητοποιήσεις.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2013, 02:01:55 μμ από jimy100 »

ICT

  • Επισκέπτης
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #638 στις: Μάιος 04, 2013, 02:06:56 μμ »
Εγώ πάλι θα προτιμούσα να πάνε να συζητήσουν όλοι με τον Υπουργό.
Και πριν να έχουν συζητήσει και να τα έχουν βρει μεταξύ τους το που σκοπεύουν να το πάνε.
Γιατί πολύ φοβάμαι ότι και εμείς εδώ μέσα μπορεί να έχουμε μπλέξει σε μια συζήτηση που στην ουσία ΚΑΝΕΝΑΣ από τους συνδικαλιστές να μην την πολυπιστεύει.
Επαναλαμβάνω και το κόβω εδώ γιατί θα αρχίσω να γίνομαι κουραστικός.
Το όποιο όπλο σου δεν το ανακοινώνεις προτού μιλήσεις και προτού συμφωνήσεις με τον κλάδο σου.
Αν το έκαναν ως αντίδραση ή για επικοινωνιακούς λόγους και για να δουν αντιδράσεις καλά έκαναν.
Αν πάλι δεν τους βγαίνει και δεν συμφωνήσουν με τον Υπουργό καλό θα είναι να έχουν σκεφτεί εναλλακτικές και ας μην τις ανακοινώσουν άμεσα.
Καλό μεσημέρι σε όλους μας.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 04, 2013, 02:08:49 μμ από ICT »

Αποσυνδεδεμένος Demek

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 771
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #639 στις: Μάιος 04, 2013, 02:50:39 μμ »
απεργια τωρα η ποτε Αν δεν κανουμε τωρα ειμαστε για κλαματα και καλα να μας κανουν

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #640 στις: Μάιος 04, 2013, 06:29:39 μμ »
Αλλάζει το σύστημα μέτρησης των ωρών διδασκαλίας που κάνουν οι καθηγητές κάθε εβδομάδα, καθώς 1.500 εκπαιδευτικοί βρέθηκαν με ελάχιστο ή και καθόλου ωράριο στην τάξη.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες της «Κ» επανασχεδιάζεται το πληροφοριακό σύστημα του υπουργείου Παιδείας ώστε να αποτυπώνονται ανά τακτά διαστήματα οι ώρες διδασκαλίας που έχει αναλάβει κάθε καθηγητής σε κάθε σχολείο. Οι αλλαγές στο ωράριο των εκπαιδευτικών θα συνδυαστούν με μείωση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών, οι οποίες, σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας, φέτος έφτασαν τις 3.712 σε διοικητικές θέσεις του υπουργείου, σε άλλα υπουργεία, σε βουλευτικά γραφεία και σε μητροπόλεις.
Από την πλευρά της, η ΟΛΜΕ αντιδρά στην αύξηση του ωραρίου και η πλειονότητα των συνδικαλιστικών παρατάξεων προτείνει την κήρυξη πενθήμερης απεργίας κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών εξετάσεων. Συγκεκριμένα, πλην του ΠΑΜΕ (ΚΚΕ) που θεωρεί ότι η απεργία κατά τη διάρκεια των πανελλαδικών θα προκαλέσει την κοινή γνώμη και θα δώσει όπλα στην κυβέρνηση να πλήξει τον κλάδο, οι υπόλοιπες παρατάξεις προτείνουν απεργία.
Η τελική απόφαση θα ληφθεί σε συνεδρίαση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ την προσεχή Πέμπτη, καθώς η συνεδρίαση της Μ. Τρίτης διεκόπη, αφού η ΔΑΚΕ πρότεινε η τελική απόφαση να ληφθεί από όλους τους καθηγητές με ψηφοφορία σε κάλπη σε κάθε πρωτοβάθμια ένωση καθηγητών (ΕΛΜΕ). Πρόταση με την οποία διαφώνησαν οι παρατάξεις του ΣΥΡΙΖΑ και της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς.
Ειδικότερα, την ίδια στιγμή που το υπ. Παιδείας οδηγήθηκε στην απόφαση της αύξησης -κατά δύο- των ωρών διδασκαλίας κάθε εβδομάδα ώστε να αναπληρωθεί η τεράστια μείωση -κατά σχεδόν 80%- των προσλήψεων από την επόμενη σχολική χρονιά, τα στοιχεία δείχνουν ότι φέτος περίπου 1.500 καθηγητές (το 5% του συνόλου) σε όλη τη χώρα είτε δεν έκαναν καθόλου μάθημα είτε έκαναν πολύ λιγότερες ώρες σε σχέση με το υποχρεωτικό ωράριο που έχουν με βάση τα χρόνια προϋπηρεσίας τους (από 16 οι παλαιότεροι έως 21 ώρες οι νεότεροι). Ο βασικός λόγος ήταν ότι τους είχε ανατεθεί όλο το διοικητικό έργο του σχολείου, το οποίο όμως θα έπρεπε να είναι ισομερώς κατανεμημένο σε όλους τους καθηγητές έως ότου συμπληρώσουν τις 30 ώρες την εβδομάδα στο σχολείο. Το διοικητικό έργο είναι σαφώς ευκολότερο και με πιο «χαλαρό» ωράριο εργασίας σε σχέση με τη διδασκαλία στην τάξη, που απαιτεί και προετοιμασία από το σπίτι.
Βέβαια, το υπ. Παιδείας θεωρεί ότι στο θέμα υπάρχει μία ακόμη στρέβλωση στη λειτουργία γυμνασίων και λυκείων. Και αυτό διότι η ανάθεση του διοικητικού έργου σε έναν καθηγητή διευκολύνει τους υπολοίπους να αποχωρούν από το σχολείο πριν από τη λήξη των μαθημάτων στις 2 μ.μ., εάν έχουν νωρίτερα ολοκληρώσει το ημερήσιο ωράριό τους. «Ως τώρα αποφάσιζε ο σύλλογος διδασκόντων ποιος θα κάνει το διοικητικό έργο του σχολείου. Θα εξετάσουμε πώς πλέον αυτό θα κατανέμεται. Από την άλλη, ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να εργάζεται 30 ώρες» τόνισε στην «Κ» αρμόδιο στέλεχος του υπουργείου. Από την πλευρά τους, στελέχη της ΟΛΜΕ ανέφεραν για το θέμα στην «Κ» ότι σε αρκετές περιπτώσεις ανατίθεται το διοικητικό έργο σε έναν εκπαιδευτικό ο οποίος αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα (π.χ. υγείας) και δεν μπορεί να διδάξει για ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Ομως ακόμη κι αν ισχύει αυτή η απολύτως θεμιτή διευθέτηση του ωραρίου του εκπαιδευτικού, σε αρκετές περιπτώσεις, στη λίστα των δικαιολογημένων εκπαιδευτικών έχουν ενταχθεί αρκετοί που αδικαιολόγητα έχουν αναλάβει το «χαλαρό» (ως προς την υποχρέωση παρουσίας στο σχολείο) διοικητικό έργο, όπως έδειξε πρόσφατη έρευνα Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης σε σχολεία της Αττικής.
Επίσης, σε κάθε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προβλέπεται να υπάρχουν υπεύθυνοι για τα εργαστήρια πληροφορικής, φυσικής και χημείας, οι οποίοι έχουν μείωση ωραρίου διδασκαλίας κατά τρεις ώρες την εβδομάδα. Μεταξύ των υποχρεώσεών τους, είναι να συντηρούν τα εργαστήρια, να αναβαθμίζουν τα προγράμματα πληροφορικής, να συνεπικουρούν τους καθηγητές των άλλων ειδικοτήτων που χρειάζονται το εργαστήριο για το μάθημά τους. «Οι υπεύθυνοι όταν εργάζονται με μεράκι δικαιολογούν τη μείωση ωραρίου που έχουν. Δεν είναι όμως όλες οι περιπτώσεις ίδιες...» λέει στην «Κ» έμπειρος καθηγητής Πληροφορικής.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2008
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #641 στις: Μάιος 04, 2013, 07:47:45 μμ »
Αν οι 1.500 καθηγητές είναι το 5% του συνόλου, τότε το σύνολο των καθηγητών θα έπρεπε να είναι 30.000

(και το έχουν και ως δευτερό-τιτλο στο http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_04/05/2013_519534)

Δεύτε λάβετε φως κ. Λακασα...

Αποσυνδεδεμένος gvardal

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 360
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #642 στις: Μάιος 04, 2013, 08:10:19 μμ »
Αν οι 1.500 καθηγητές είναι το 5% του συνόλου, τότε το σύνολο των καθηγητών θα έπρεπε να είναι 30.000

(και το έχουν και ως δευτερό-τιτλο στο http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_04/05/2013_519534)

Δεύτε λάβετε φως κ. Λακασα...

Ωραίος ο Patreas. Άρα μιλάμε για λιγότερο απο 1% (γύρω στους 150.000 έχουμε μείνει), μεγάλο μέρος του οποίου έχει δικαιολογημένα μειωμένο ωράριο όπως παραδέχεται και ο ίδιος ο Λακασάς.

Αποσυνδεδεμένος steven_seagal

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 978
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #643 στις: Μάιος 04, 2013, 08:19:20 μμ »
ρε παιδια αυτο δεν ειναι αρθρο-κριτικη του δημοσιογραφου...το νεο συστημα του υπουργειου περιγραφει με τα οποια αριθμητικα δεδομενα προκυπτουν απο αυτο..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32324
  • Τελευταία: Meliki
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161505
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 524
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 25
Επισκέπτες: 456
Σύνολο: 481

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.