*

Ψηφοφορία

Συμφωνείτε για απεργία μέσα στις πανελλαδικές;

Ναί
269 (78.9%)
Όχι
72 (21.1%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 335

Η ψηφοφορία έληξε: Μάιος 19, 2013, 07:38:22 μμ

Αποστολέας Θέμα: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.  (Αναγνώστηκε 278751 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1050 στις: Μάιος 09, 2013, 07:14:58 μμ »
Εγώ καταλαβαίνω ότι τώρα όσοι υποστηρίζαν την απεργία στης πανελλαδικές φοβούνται να πάρουν την ευθύνη της επιστράτευσης. Μπορεί να φαντάζει ωραίο σαν σλόγκαν (απεργία διαρκείας), αλλά η επιστράτευση ξέρουν ότι θα έχει πολλές και οδυνηρές συνέπειες για τον κλάδο και δε θέλουν να πάρουν την ευθύνη. Μην ξεχνάτε ότι, αν επιστρατευτούμε, δε θα αρθεί η επιστράτευση και το Σεπτέμβρη που θα εφαρμόζονται τα μέτρα και έρχεται και η αξιολόγηση θα έχουμε τα χέρια δεμένα. Προβλέπω ότι θα ρίξουν το μπαλάκι στις συνελεύσεις.  ;)
\

Πάρα πολύ σωστά!
Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ!
Σχετικά με την εκτίμησή σου ότι "θα ρίξουν το μπαλλάκι στις Συνελεύσεις των ΕΛΜΕ", συμφωνώ επίσης.
Αυτό θα κάνουν, ώστε να αισθάνονται "σιγουριά".


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2013, 07:17:22 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:27:31 »

Αποσυνδεδεμένος NET DIKTYO

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ03.50
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1051 στις: Μάιος 09, 2013, 07:17:03 μμ »
Πέρα από τα υπόλοιπα επιχειρήματά μας καλό είναι να έχουμε και διάφορες αντιπροτάσεις όπως: αντί για αύξηση ωρών διδασκαλίας να γίνει αύξηση ημερών διδασκαλίας. Δεν νομίζω να υπάρχει καμία άλλη χώρα που να γίνονται σχεδόν δύο μήνες εξετάσεις...
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2013, 07:36:07 μμ από NET DIKTYO »

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1052 στις: Μάιος 09, 2013, 07:19:04 μμ »
Ο Νικος Ευαγγελατος στο Σκαι σχολιαζει οτι οπως οι ενοπλες δυναμεις δεν πρεπει να απεργουν σε περιοδο πολεμου ετσι και οι καθηγητες δεν επιτρεπεται να απεργουν σε περιοδο εξετασεων..
Για το σκοπο αυτο εγινε ο πρωτος μαχιμος που την πρωτη μερα της θητειας του στο ναυτικο παρουσιαζε το δελτιο ειδησεων alter...κι ετσι αν γινοταν πολεμος εκεινη την ημερα θα τον μετεδιδε πρωτος απο το οχυρο ALTER!!!!! 

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1053 στις: Μάιος 09, 2013, 07:24:21 μμ »
Τη συνεχεια του εργου την ξερουμε. Η ολμε προκηρύσσει απεργια διαρκείας, τη Δευτέρα επικύρωνεται απο την πλειοψηφία των ΕΛΜΕ, η απεργια κρίνεται παράνομη και καταχρηστική, την Παρασκευή το κόβω να μην γίνονται τελικά Πανελλαδικές αλλα τη Δευτέρα όλοι με το φύλλο πορείας. Οπότε και η Ολμε εκανε το χρέος της και με την κυβερνηση ολα καλα

Είναι ένα ενδεχόμενο και αυτό που περιγράφεις συνάδελφε.
Προσωπική μου άποψη, είναι ότι το πιθανότερο είναι να μην εγκρίνει η πλειοψηφία των ΕΛΜΕ απεργία διαρκείας ( Χωρίς να αποκλείω καθόλου την πιθανότητα "κωλοτούμπας" της ΟΛΜΕ - αν και κάτι τέτοιο θα αυξήσει τα επίπεδα απαξίωσής της στα μάτια των συναδέλφων).
Από εκεί και πέρα, γνώμη μου είναι ότι εδώ που οδηγήθηκε το πράγμα ( αναφέρομαι στην πορεία των τελευταίων πολλών ετών, και όχι σε αυτές τις μέρες απλά), ο κλάδος βρίσκεται σε κατάσταση "χασούρα-χασούρα".
Ότι και να κάνει, είναι χαμένος.

Υ.Γ. Τα περί αξιοπρέπειας, τα ακούω με συγκατάβαση, διότι κλάδος που έχει αξιοπρέπεια, ΔΕΝ αφήνει κανέναν να τον εξευτελίζει χωρίς να τοποθετείται επ' αυτού ( Ενδεικτικό "βιντεάκι εποχής, που περιέχει μία από τις δεκάδες εκπομπές εκείνης της εποχής, κατά τις οποίες εξευτελιζόταν η αξιοπρέπεια του κλάδου - χωρίς αυτός να μιλά: http://www.youtube.com/watch?v=5WzYBjIhIP4  )
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2013, 07:36:40 μμ από PA »
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 20:27:31 »

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1054 στις: Μάιος 09, 2013, 07:30:12 μμ »
Συναδελφοι βλεπω σε πολλα ποστ να γραφεται:δε με νοιαζει τι λεει ο ταδε,μη τον ακουται ειναι δημοσιογραφος-πληρωμενος κτλ. Εχει καποιο νοημα αυτο? Μας νοιαζει ποιος το λεει η μας νοιαζει ΤΙ λεει? Σημασια εχουν οι αποψεις καποιου και αν ειναι σωστες η λαθος,οχι το ατομο αυτο καθ αυτο.Αυτο πρεπει να διδασκουμε και στα παιδιαμας.. Αυτο που γραφτηκε για τους υπεραριθμους υπαλληλους του υπουργειου ειναι αληθεια,οντως παρα πολλα ατομα εχουν λουφαξει σε γραφεια και δε κανουν τιποτα.Τι εχει κανει γι αυτο ο συνδικαλισμος μας?Το χουμε καταγγειλει?Εχουμε κανει αγωνες να σταματησει,εφοσον βγαινουμε στη κοινωνια και τους λεμε οτι μοιαζομαστε γενικα για το καλο της κοινωνιας-εκπαιδευσης και οχι για την παρτυ μας..

Εξαιρετική τοποθέτηση κατά τη γνώμη μου.

Σε τελική ανάλυση, εγώ πολλάκις επισημαίνω ότι "ο κλάδος δεν μίλησε όταν έπρεπε, και αβαντάρησε πολιτικά πρόσωπα, ηγεσίες, κόμματα" εις βάρος της εκπαίδευσης και της επαγγελματικής αξιοπρέπειας των μελών του.

ΟΜΩΣ αυτό που λέω εγώ συνάδελφε, μάλλον είναι το αποτέλεσμα και όχι το αίτιο του εναγκαλισμού της συνδικαλιστικής ηγεσίας του κλάδου με τις "πονηρές" καταστάσεις που πολύ σωστά επισημαίνεις.

Το αίτιο, είναι τελικά αυτό που επεσήμανες: Το ότι η συνδικαλιστική ηγεσία ( με την στήριξη και την αποδοχή της πλειοψηφίας των εκπαιδευτικών) "είχε λερωμένη την φωλιά της", και γι' αυτό ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ να επισημάνει τις "πονηρές" καταστάσεις ( που πολλάκις ο ίδιος συνδιαμόρφωσε με τις πολιτικές ηγεσίες).

ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ: Θα ήταν σαν να πριόνιζε το κλαδί στο οποίο πατούσε.
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος infinity_kos

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1719
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1055 στις: Μάιος 09, 2013, 07:30:55 μμ »
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Συσπειρώσεις Κινήσεις ΔΕ
Από το πρωί εξελίσσεται η συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ για να καταλήξει σε πρόταση προς τις Γενικές συνελεύσεις του κλάδου. Είναι εξοργιστική η στάση της πλειοψηφίας του ΔΣ (τρεις της ΔΑΚΕ και τρεις της ΠΑΣΚ σε σύνολο 11 μελών), να βρίσκουν προσχήματα για να μη παρθεί απόφαση. Η ΔΑΚΕ αν και συμφωνεί στα λόγια με την σε απεργία στις εξετάσεις, από την άλλη τορπιλίζει αυτή τη θέση βάζοντας ως απαραίτητο όρο να στηθούν κάλπες από το πρωί μέχρι το βράδυ. Αν και αυτό είναι αντικαταστατικό και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί το ΔΣ της ΟΛΜΕ να απαιτήσει κάτι τέτοιο από τις ΕΛΜΕ, η ΔΑΚΕ το χρησιμοποιεί σαν πρόσχημα ώστε να μη βγει απόφαση. Από κοντά και η ΠΑΣΚ που δήλωσε ότι δεν της αρκεί μια απλή πλειοψηφία από το ΔΣ της ΟΛΜΕ αλλά μόνο αν συμφωνήσει και η ΔΑΚΕ θα πάει σε συνελεύσεις, μη αρνούμενη κι αυτή στα λόγια την απεργία! Είναι εμφανής η πρόθεση και των δύο (που πρέπει κανείς να πάρει σοβαρά υπόψιν του ότι κατέχουν μια πλασματική πλειοψηφία πλέον στην ΟΛΜΕ, καθώς με τις εκλογές που ήδη διεξάγονται για το συνέδριο της ομοσπονδίας ο συσχετισμός έχει αλλάξει ριζικά. Οι δύο αυτές παρατάξεις διεκδικούν πλέον 3 ή 4 το πολύ έδρες στο νέο ΔΣ, αλλά έχουν πάρει απ’ ότι φαίνεται την απόφαση να προσφέρουν τις τελευταίες τους υπηρεσίες στους εργοδότες τους και να θάψουν τη δημόσια εκπαίδευση σαν κύκνειο άσμα τους).
Οι Παρεμβάσεις πρότειναν απεργία στις 17 του μήνα (πρώτη μέρα των Πανελλαδικών) και επαναλαμβανόμενα 5θήμερα από 20/5 που θα αποφασιστούν σε γενικές συνελεύσεις στις 14 του Μάη και θα επαναβεβαιώνονται κάθε Παρασκευή με νέες συνελεύσεις. Την ίδια πρόταση κατέθεσαν και οι Συνεργαζόμενες Αγωνιστικές Κινήσεις, ενώ το ΠΑΜΕ κάνοντας μια μικρή στροφή πρότεινε απεργία στις 16 και 17 του μήνα, με γενικές συνελεύσεις την επόμενη μέρα για εκτίμηση της κατάστασης. Δήλωσαν ότι δεν συμφωνούν με απεργία διαρκείας στις εξετάσεις και βλέπουν πιθανά μια 48ωρη σαν συνέχεια.
Οι Παρεμβάσεις στην προσπάθεια τους να βγει απόφαση από το ΔΣ (γιατί εκτιμούν ότι αυτό είναι μοναδική αναγκαιότητα για σήμερα) δέχονται πρώτα απ’ όλα να μη βγει απόφαση αν αυτή δεν έχει τη νομιμοποίηση μαζικών γενικών συνελεύσεων σε όλη τη χώρα, αφαιρώντας έτσι το επιχείρημα της ΔΑΚΕ για αυξημένη πλειοψηφία της απόφασης. Παράλληλα δέχονται την πρόταση του ΠΑΜΕ για 48ωρη 16 και 17, με την προϋπόθεση να υπάρξουν γενικές συνελεύσεις στις 14 του Μάη, από τη μια για να νομιμοποιήσει τη 48ωρη και από την άλλη για να υπάρξει η πρόταση για κλιμάκωση από 20 του Μάη καθώς ως γνωστόν απαιτούνται από το νόμο 4 μέρες περιθώριο για να εκδηλωθεί απεργία από την ψήφιση της, πράγμα που παραβλέπει σκόπιμα η πρόταση του ΠΑΜΕ.
Τέλος, το διεκδικητικό πλαίσιο που υποστηρίζουν οι Παρεμβάσεις αναφέρεται στο σύνολο της αντιδραστικής πολιτικής Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ στην εκπαίδευση, στην αλλαγή του περιεχομένου της σε αντιδραστικότατη κατεύθυνση, στις απολύσεις, στις υποχρεωτικές μεταθέσεις, στις καταργήσεις σχολείων και στην αύξηση των μαθητών κατά τμήμα, στην αύξηση του ωραρίου των καθηγητών με προφανή στόχο την απόλυση χιλιάδων εκπαιδευτικών, μόνιμων και αναπληρωτών, στην αντιδραστικοποίηση της εκπαίδευσης με εργαλείο την αξιολόγηση, που θα παίξει σημαντικό μοχλό στην απόφαση της Κυβέρνησης για παραπέρα χιλιάδες απολύσεις εκπαιδευτικών τα επόμενα χρόνια κλπ.
Ουσιαστική πλευρά της πρότασης είναι η προσπάθεια επέκτασης του αγώνα και στους άλλους κλάδους του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα, καθώς όλοι χτυπιούνται από τα μέτρα που προωθεί η τρικομματική Κυβέρνηση.
Επειδή απ’ ότι φαίνεται από τη μέχρι τώρα διαδικασία η πλειοψηφία των ΠΑΣΚ και ΔΑΚΕ δεν θέλει να επιτρέψει να γίνουν γενικές συνελεύσεις εκτιμάμε ότι σε όλες τις ΕΛΜΕ πρέπει να προκηρυχτούν συνελεύσεις για την Τρίτη 14/5, όπου μαζικά οι καθηγητές να αποφασίσουμε για το πώς πρέπει να παρέμβουμε άμεσα. Ο μόνος δρόμος είναι ο δρόμος του αγώνα. Όλοι μαζί, εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς πρέπει να εμποδίσουμε τα αντιδραστικά σχέδια της Κυβέρνησης. Όλοι μαζί στον αγώνα για δημόσια δωρεάν εκπαίδευση, για το συμφέρον του λαού.
Αθήνα 9/5/2013
Ώρα 6.45 μμ
Λίγο μετά τα 1000 ο διορισμός.

Αποσυνδεδεμένος President_Leventis

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 61
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1056 στις: Μάιος 09, 2013, 08:04:56 μμ »
perastkos_kav να το ανασευασω αν θες,δε λουφαρουν εστω.κανουν διοικητικη δουλεια.για μενα ειναι και αυτο το ιδιο κατακριτεο.οι εκπαιδευτικοι ειναι για να κανουν μαθημα στην αιθουσα,οτιδηποτε αλλο ειναι λαθος αν οχι εκ του πονηρου...

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1057 στις: Μάιος 09, 2013, 08:12:44 μμ »
perastkos_kav να το ανασευασω αν θες,δε λουφαρουν εστω.κανουν διοικητικη δουλεια.για μενα ειναι και αυτο το ιδιο κατακριτεο.οι εκπαιδευτικοι ειναι για να κανουν μαθημα στην αιθουσα,οτιδηποτε αλλο ειναι λαθος αν οχι εκ του πονηρου...

Συμφωνώ απόλυτα.
Έχω καταλήξει στο συμπέρασμα ( ύστερα από πολύ σκέψη, και για πολύ συγκεκριμένους λόγους) ότι θα πρέπει να απαγορευτεί αυστηρά η χρησιμοποίηση οποιουδήποτε εκπαιδευτικού σε αμιγώς Διοικητικό έργο.
Φυσικά  κατά τη γνώμη μου θα πρέπει να επιστρέψει το σύνολο των εκπαιδευτικών που απασχολούνται σε Διοικητικά καθήκοντα, στην αίθουσα ( Και αυτό θα γίνει έτσι και αλλιώς σε ένα σημαντικό ποσοστό φέτος, και κατά το υπόλοιπο του χρόνου).
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος mmmm

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1718
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1058 στις: Μάιος 09, 2013, 08:17:53 μμ »
Κάποια στιγμή πρέπει στις συναντήσεις της ΟΛΜΕ με το Υπουργείο να επικρατήσει άλλη λογική.
Τώρα πηγαίνει η ΟΛΜΕ και λέει: ΘΕΛΩ, ΘΕΛΩ, ΘΕΛΩ, ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ.
Το Υπουργείο λέει: Θα κάνετε αυτά: 1, 2, 3 τέλος.

Η ΟΛΜΕ σκέφτεται ως τρόπο αντίδρασης μόνο την απεργία. Θα μπορούσε να μπει σε μια διαδικασία "παζαριού" σε λογικά πλαίσια εννοείται.π.χ.:
Τι έχουμε σήμερα; Εκπαιδευτικούς εγκλωβισμένους στους βαθμούς. Μπορούμε κ. Υπουργέ να κάνουμε κάτι γι' αυτό; Με μία ρύθμιση σε κάποιο νόμο να αυξηθούν τα κλιμάκια ή τέλος πάντων να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε.
Ή μπορούμε να πούμε να καταργηθούν περίεργες κρατήσεις στους μισθούς μας (2% για καταπολέμηση ανεργίας, 1% έκτακτο ΤΠΔΥ).
Αυτά είναι μόνο κάποια ενδεικτικά παραδείγματα/προτάσεις.

Όταν πας ή όλα ή τίποτα στη σημερινή εποχή, θα βγεις χαμένος. Θα πρέπει να παρουσιάσεις "έξυπνες", ρεαλιστικές και εφαρμόσιμες προτάσεις. ΔΟΥΝΑΙ και ΛΑΒΕΙΝ.

Είναι προφανές ότι σε περίπτωση απεργίας θα γίνει επιστράτευση. Τότε θα έχουν μείνει μόνο οι εντυπώσεις για την ΟΛΜΕ και το μένος της κοινωνίας που παπαγαλίζει αυτά που λένε τα κανάλια.

Αυτά. Καλή υπομονή.

Αποσυνδεδεμένος founes

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 597
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1059 στις: Μάιος 09, 2013, 08:32:55 μμ »
   Το μήνυμα πέρασε με επιτυχία από τα ΜΜΕ κατά τη γνώμη μου. Οι κακοί εκπαιδευτικοί δεν ενστερνίζονται
την αγωνία μαθητών και γονέων για να μην αυξηθεί το ωράριό τους 2 ώρες. Η εκπροσώπηση στα κανάλια
απογοητευτική. Όλοι έπεσαν εύκολα στην επικοινωνιακή παγίδα. Αντί να προταχθεί το θέμα των υποχρεω-
τικών μεταθέσεων και της απόλυσης των χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων όλοι εστιάζουν στις 2 ώρες.
Είναι δυνατόν να δείξει η κοινωνία κατανόηση αν το μήνυμα που περνάει είναι ότι όλα γίνονται για 2 ώρες;
Όχι βέβαια.
   Όταν με το ενιαίο μισθολόγιο χάθηκε το 40% του μισθού των συναδέλφων με το πολύ 15 χρόνια υπηρεσίας
δεν κουνήθηκε κουνούπι και τώρα θα γίνει ο χαμός μέσα στις Πανελλαδικές. Λυπάμαι αλλά είναι τουλάχιστον
υποκριτικό, όταν με τον μισθό που παίρνουμε πολλοί συνάδελφοι δεν τα βγάζουμε πέρα το μήνα, για να κάνουμε
και επαναλαμβανόμενες 5ήμερες απεργίες.
   Τώρα είναι αργά, το πουλάκι πέταξε.

ΥΓ. Λέω καθαρά την προσωπική μου άποψη, δε με νοιάζει και δε θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν, λέω απλά
    πώς αισθάνομαι.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 09, 2013, 08:36:51 μμ από founes »

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1060 στις: Μάιος 09, 2013, 08:38:11 μμ »
Aρχισαμε και τα non paper  ;)


Με ένα «non paper» επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας να αποκαταστήσει, σύμφωνα με τη δική του εκδοχή, την αλήθεια αναφορικά με τα αιτήματα των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ και να εξηγήσει τους λόγους, για τους οποίους επικρατεί η παρούσα κατάσταση στην Παιδεία.

Κάνοντας λόγο για μύθους και συντεχνιακές στρεβλώσεις της πραγματικότητας από την ηγεσία της ΟΛΜΕ, το υπουργείο Παιδείας αναφέρει τα εξής:

1. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών οδηγεί σε απολύσεις

Ψέμα. Στις σχετικές διατάξεις της αξιολόγησης ΠΟΥΘΕΝΑ δεν τεκμηριώνεται, άμεσα ή έμμεσα, διαδικασία απόλυσης ή διαθεσιμότητας εκπαιδευτικού. Αυτό που διασφαλίζεται είναι ΜΗ εξέλιξη στις διευθυντικές θέσεις ή στις θέσεις  στελεχών εκπαίδευσης των «αδιάβαστων» ή των «αμελών» δασκάλων & καθηγητών. Η ΟΛΜΕ αρνείται την αξιολόγηση ΓΙΑΤΙ θέλει:

1ον, να διασφαλίσει την ανεμπόδιστη υπηρεσιακή και κατά συνέπεια μισθολογική εξέλιξη ΟΛΩΝ, συμπεριλαμβανομένων όσων δεν μπαίνουν στις τάξεις ή ασκούν πλημμελώς τα καθήκοντά τους

2ον, να μην επιτρέψει στους «ικανούς» και «επιμελείς» που  έχουν μεταπτυχιακές σπουδές, που έχουν επιτεύγματα αριστείας, που διακρίνονται στο εκπαιδευτικό τους έργο να εξελίσσονται σε μια «ισοπεδωτική λογική». Αντίθετα, το ΥΠΑΙΘΠΑ μετά από 30 χρόνια εφαρμόζει ένα σύστημα για την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών και ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
 
2. Το ΥΠΑΙΘΠΑ καταργεί διαμέσου συγχωνεύσεων Σχολεία διαλύοντας την δημόσια εκπαίδευση

Ψέμα. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι το 2011 καταργήθηκαν δια των συγχωνεύσεων περίπου 800 σχολικές μονάδες. Το 2012 περίπου 120 και το 2013 το ΥΠΑΙΘΠΑ προχωρά στην κατάργηση περίπου 60 σχολικών μονάδων μετά από εισήγηση των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθυντών και στις περισσότερες περιπτώσεις με σύμφωνη γνώμη των ΟΤΑ που εδρεύουν.

Συγχωνεύσεις δηλαδή που κρίνονται από την υπηρεσία απαραίτητες για λόγους μη βιωσιμότητας των σχολικών μονάδων ( δηλαδή που δεν συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό μαθητών την ώρα που λειτουργούν όμορες σχολικές μονάδες που μπορούν να φιλοξενήσουν τον μαθητικό πληθυσμό).
 
3. Το ΥΠΑΙΘΠΑ διαμορφώνει» τάξεις με 30 και πλέον μαθητές

Ψέμα. ¨Είναι επισήμως γνωστό στην διοίκηση της ΟΛΜΕ ότι έχει υπογραφεί ΚΥΑ που ορίζει την δυναμικότητα των τάξεων σε 27 μαθητές.  Άλλωστε η καταστρατήγηση έως σήμερα στην πλειονότητα των περιπτώσεων ήταν να υπάρχουν τάξεις με 18 ή 20 μαθητές, ώστε να διασφαλίζουν οι Διευθυντές περισσότερο διδακτικό προσωπικό το οποίο χρησιμοποιούσαν εκ των υστέρων ως διοικητικό προσωπικό. Γι' αυτό και προκύπτει ένας αριθμός περίπου 1500 εκπαιδευτικών την τρέχουσα σχολική χρονιά που δεν έχουν ούτε μία ώρα διδακτικού έργου .

4. Η κυβέρνηση «απολύει» 10.000 Αναπληρωτές Καθηγητές

Ψέμα. Κατ' αρχάς οι Αναπληρωτές Καθηγητές είναι συμβασιούχοι και η μη πρόσληψή τους δεν σημαίνει «απόλυση». Η μόνιμη χρησιμοποίηση συμβασιούχων αναπληρωτών αλλά και η παράλληλη διαπίστωση κενών είναι μοναδικό φαινόμενο και αποδεικνύει την παθογένεια του συστήματος διαχείρισης προσωπικού που ακολουθήθηκε τα τελευταία 20 χρόνια.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εργάζονται περίπου 83.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί και αντιστοιχούν σε  640.000 μαθητές, δηλαδή η αναλογία είναι ένας καθηγητής για οκτώ μαθητές. Ακόμη και αν συνυπολογίσει κανείς την ιδιαιτερότητα της Νησιωτικότητας και της Ορεινότητας που συναντάμε στη χώρα μας, ο λόγος αυτός  είναι πολύ χαμηλότερος σε σχέση από τον αντίστοιχο μέσο όρο των χωρών του ΟΑΣΑ.

Έχουμε λοιπόν πολύ περισσότερους μονίμους εκπαιδευτικούς ανά μαθητή και αυτό, σε συνδυασμό με την προβληματική κατανομή τους ανά Περιφέρεια και Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Γιατί οι αναπληρωτές  προσλαμβάνονται για να καλύψουν κενά που δημιουργεί η προβληματική κατανομή μονίμων καθηγητών ανά Περιφέρεια. Αλλού υπάρχει έλλειψη, άλλου υπεράριθμοι.

Πέραν αυτού το κόστος των Αναπληρωτών Καθηγητών ξεπερνά ετησίως τα 300 εκ. ευρώ, ενώ για την σχολική χρονιά 2012-2013 προσελήφθησαν 8500 αναπληρωτές για 10μηνη απασχόληση.
 
Φυσικά και το Υπουργείο έχει ήδη εξασφαλίσει την απασχόληση 8500  αναπληρωτών στην νέα σχολική χρονιά σε καινοτόμες και χρηματοδοτούμενες δράσεις από το ΕΣΠΑ (όπως η εφαρμογή του θεσμού του Μέντορα, της ενισχυτικής διδασκαλίας κλπ).

Με δράσεις καινοτομίας είναι εφικτό να δημιουργηθεί ένα εργασιακό περιβάλλον και στη νέα προγραμματική περίοδο 2015-2022 που θα μειώνει στο ελάχιστο το κοινωνικό αποτύπωμα του νοικοκυρέματος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
 
5. ΟΧΙ  στην Αύξηση των Διδακτικών Ωρών κατά 2 ώρες εβδομαδιαία

Από τον Ιούλιο του 2012 διαπιστώσαμε ότι ουσιαστικά το Υπουργείο δεν γνώριζε ούτε πόσους ακριβώς εκπαιδευτικούς διέθετε, ούτε που βρίσκονταν όλοι, ούτε πόσες ώρες δίδασκε ο καθένας.

Γι' αυτό προχωρήσαμε σε πλήρη χαρτογράφηση της εκπαίδευσης: σχολεία, τμήματα, εκπαιδευτικοί εντός και εκτός σχολείου, ώρες απασχόλησης. Αυτό και μόνον αυτό θα επέτρεπε έναν ουσιαστικό προγραμματισμό. Αλλά και λήψη των αναγκαίων μέτρων που έπρεπε να ληφθούν για σωστές τοποθετήσεις, μεταθέσεις, αποσπάσεις αλλά και διορισμούς - έστω και αυτούς τους περιορισμένους που πραγματοποιούνται τα τελευταία χρόνια - και εν τέλει για την αξιοποίηση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού κατά τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.
Με την ολοκλήρωση της παραπάνω χαρτογράφησης διαπιστώσαμε στρεβλώσεις δεκαετιών που οδήγησαν στη δημιουργία πλεονασμάτων σε κάποιες ειδικότητες με ταυτόχρονη έλλειψη σε άλλες.  Και φυσικά το μοναδικό φαινόμενο των «κενών» και η πρόσληψη κατά μέσο όρο 10000 συμβασιούχων αναπληρωτών. Και κενά και 300 εκ ευρώ σπατάλη.
 
Στόχος μας, μετά την έγκαιρη διανομή των βιβλίων τον Σεπτέμβριο του 2012, δηλαδή του αυτονόητου, η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, των εκπαιδευτικών μας, ώστε πριν από την έναρξη των μαθημάτων της επόμενης σχολικής χρονιάς όλα τα σχολεία να έχουν όλους τους αναγκαίους δασκάλους και καθηγητές.

Με βάση, λοιπόν, πλήρως ελεγμένα και επιβεβαιωμένα στοιχεία, αποφύγαμε την αύξηση των ωρών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπου το ωράριο του πρωτοδιόριστου δασκάλου είναι 24 ώρες.

Από την άλλη πλευρά προχωρούμε στην οριζόντια αύξηση του ωραρίου όλων των καθηγητών κατά δύο ώρες, ώστε ο πρωτοδιόριστος από την επόμενη χρονιά να διδάσκει 23 ώρες την εβδομάδα, από 21 που δίδασκε μέχρι και φέτος, και βεβαίως, ανάλογα με τα χρόνια, οι ώρες αυτές μειώνονται μέχρι και τις 18 από 16 που ήταν μέχρι σήμερα για όσους είχαν 20 και πάνω χρόνια υπηρεσίας.

Και μετά την αύξηση αυτή η Ελλάδα θα βρίσκεται ως προς τις ώρες που διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου στο μέσο όρο των χωρών της Ε.Ε. που είναι 19,1  (γυμνάσιο) και 18,4 (λύκειο), όταν ο Μ.Ο. όρος (γυμνάσιο-λύκειο) στην Ελλάδα είναι 18,5 (σύμφωνα με τα στοιχεία και της ΟΛΜΕ), ενώ εξακολουθεί η αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών στη χώρα μας να παραμένει η μικρότερη στις χώρες του ΟΟΣΑ  αλλά και στην Ευρώπη.

Με την αύξηση αυτή των ωρών, και σε συνδυασμό με τον αυστηρό περιορισμό των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς εντός και εκτός του Υπουργείου Παιδείας, την εξάντληση του υπάρχοντος ωραρίου, την αξιοποίηση των δεύτερων πτυχίων των εκπαιδευτικών, την επέκταση πρώτης και δεύτερης ανάθεσης διδασκαλίας και την πρόσληψη 2500 συμβασιούχων αναπληρωτών για την νησιωτική και ορεινή χώρα.  εξασφαλίζονται οι αναγκαίες διδακτικές ώρες, κατά ειδικότητα, που θα επιτρέψουν, όλα τα παιδιά σε όλα τα σχολεία να έχουν - και μάλιστα έγκαιρα – τον καθηγητή τους τον Σεπτέμβριο του 2013.
 
6. Το ΥΠΑΙΘΠΑ μετατρέπει του καθηγητές σε περιφερόμενο θίασο με τις Υποχρεωτικές Μεταθέσεις

Αρχικά η «διαφωνία»  της ΟΛΜΕ είναι όψιμη, εφόσον η νομοθετική  ρύθμιση για τις αναγκαστικές μετακινήσεις των εκπαιδευτικών είναι νομοθετημένες από τον περασμένο Νοέμβριο.

Το Προεδρικό Διάταγμα ορίζει μόνον την διαδικασία και τα κριτήρια υποχρεωτικής μετάθεσης και εφόσον ένας καθηγητής είναι υπεράριθμος δηλαδή διδάσκει λιγότερο από 12 ώρες και δεν έχει συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας.

Πέραν αυτού εκτός των υποχρεωτικών μεταθέσεων από το 2010 έχει ψηφιστεί – από την τότε μονοκομματική κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - στο ν3848/2010 η δυνατότητα υποχρεωτικής απόσπασης των εκπαιδευτικών και μάλιστα χωρίς κριτήρια.

Όμως είναι τόσο εύλογη και δίκαιη η απόφαση της πολιτείας να μεταθέσει υπεράριθμους εκπαιδευτικούς σε κενές θέσεις αρκεί να αναλογιστούμε ότι  την σχολική χρονιά 2012-2013 5.500 εκπαιδευτικοί διδάσκουν λιγότερο από 12 ώρες την εβδομάδα, ενώ τα προηγούμενα χρόνια ήταν ακόμα περισσότεροι οι υποαπασχολούμενοι.

Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1061 στις: Μάιος 09, 2013, 08:47:30 μμ »
   Το μήνυμα πέρασε με επιτυχία από τα ΜΜΕ κατά τη γνώμη μου. Οι κακοί εκπαιδευτικοί δεν ενστερνίζονται
την αγωνία μαθητών και γονέων για να μην αυξηθεί το ωράριό τους 2 ώρες. Η εκπροσώπηση στα κανάλια
απογοητευτική. Όλοι έπεσαν εύκολα στην επικοινωνιακή παγίδα. Αντί να προταχθεί το θέμα των υποχρεω-
τικών μεταθέσεων και της απόλυσης των χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων όλοι εστιάζουν στις 2 ώρες.
Είναι δυνατόν να δείξει η κοινωνία κατανόηση αν το μήνυμα που περνάει είναι ότι όλα γίνονται για 2 ώρες;
Όχι βέβαια.
   Όταν με το ενιαίο μισθολόγιο χάθηκε το 40% του μισθού των συναδέλφων με το πολύ 15 χρόνια υπηρεσίας
δεν κουνήθηκε κουνούπι και τώρα θα γίνει ο χαμός μέσα στις Πανελλαδικές. Λυπάμαι αλλά είναι τουλάχιστον
υποκριτικό, όταν με τον μισθό που παίρνουμε πολλοί συνάδελφοι δεν τα βγάζουμε πέρα το μήνα, για να κάνουμε
και επαναλαμβανόμενες 5ήμερες απεργίες.
   Τώρα είναι αργά, το πουλάκι πέταξε.

ΥΓ. Λέω καθαρά την προσωπική μου άποψη, δε με νοιάζει και δε θέλω να αντιπαρατεθώ με κανέναν, λέω απλά
    πώς αισθάνομαι.

Πάρα πολύ σωστά συνάδελφε.
Το έχω πει πολλάκις, και το ξαναλέω με την ευκαιρία του μηνύματός σου ( αλλά και γιατί δεν έχει γίνει πλήρως κατανοητό κατά τη γνώμη μου): Ο κλάδος, ΔΕΝ έχει "φωνή".
Δεν μπορεί να διατυπώσει θέσεις Δημόσια, με έναν τρόπο πειστικό ( βασισμένο δηλαδή, στα επιχειρήματα. Μόνο σύνθημα, και ατάκα επί δεκαετίες).
Φυσικό ήταν να περάσει πλήρως το μήνυμα.
Συγνώμη που το λέω ( γιατί ξέρω ότι είναι απογοητευτικό και δυσάρεστο), αλλά ήταν απολύτως βέβαιο.


Υ.Γ. Ο κλάδος, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να διαχειριστεί μία απεργία διαρκείας ( ειδικά τώρα, και ειδικά στις Πανελλήνιες), και αυτό θα αποδειχθεί πολύ-πολύ σύντομα.
Εδώ δεν μπορεί να εκφράσει τα "ακανθώδη" ( για την κυβερνητική προπαγάνδα) σημεία στα οποία έχουμε 100% δίκιο ( και αυτό, εδώ και 3 χρόνια τουλάχιστον), και θα μπορούσε να διαχειριστεί απεργία διαρκείας?
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

Αποσυνδεδεμένος nero

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1601
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1062 στις: Μάιος 09, 2013, 08:50:40 μμ »

"Φυσικά και το Υπουργείο έχει ήδη εξασφαλίσει την απασχόληση 8500  αναπληρωτών στην νέα σχολική χρονιά σε καινοτόμες και χρηματοδοτούμενες δράσεις από το ΕΣΠΑ (όπως η εφαρμογή του θεσμού του Μέντορα, της ενισχυτικής διδασκαλίας κλπ)."

Αυτο τωρα ειναι νεα καινοτομια?? Μεντορας αναπληρωτης?? :P μηπως να μας διαφωτισει καποιος??


Αποσυνδεδεμένος PA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 989
    • Προφίλ
Απ: Απεργία στις πανελλαδικές και πολυνομοσχέδιο.
« Απάντηση #1063 στις: Μάιος 09, 2013, 08:52:56 μμ »
Aρχισαμε και τα non paper  ;)


Με ένα «non paper» επιχειρεί το υπουργείο Παιδείας να αποκαταστήσει, σύμφωνα με τη δική του εκδοχή, την αλήθεια αναφορικά με τα αιτήματα των συνδικαλιστών της ΟΛΜΕ και να εξηγήσει τους λόγους, για τους οποίους επικρατεί η παρούσα κατάσταση στην Παιδεία.

Κάνοντας λόγο για μύθους και συντεχνιακές στρεβλώσεις της πραγματικότητας από την ηγεσία της ΟΛΜΕ, το υπουργείο Παιδείας αναφέρει τα εξής:

1. Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών οδηγεί σε απολύσεις

Ψέμα. Στις σχετικές διατάξεις της αξιολόγησης ΠΟΥΘΕΝΑ δεν τεκμηριώνεται, άμεσα ή έμμεσα, διαδικασία απόλυσης ή διαθεσιμότητας εκπαιδευτικού. Αυτό που διασφαλίζεται είναι ΜΗ εξέλιξη στις διευθυντικές θέσεις ή στις θέσεις  στελεχών εκπαίδευσης των «αδιάβαστων» ή των «αμελών» δασκάλων & καθηγητών. Η ΟΛΜΕ αρνείται την αξιολόγηση ΓΙΑΤΙ θέλει:

1ον, να διασφαλίσει την ανεμπόδιστη υπηρεσιακή και κατά συνέπεια μισθολογική εξέλιξη ΟΛΩΝ, συμπεριλαμβανομένων όσων δεν μπαίνουν στις τάξεις ή ασκούν πλημμελώς τα καθήκοντά τους

2ον, να μην επιτρέψει στους «ικανούς» και «επιμελείς» που  έχουν μεταπτυχιακές σπουδές, που έχουν επιτεύγματα αριστείας, που διακρίνονται στο εκπαιδευτικό τους έργο να εξελίσσονται σε μια «ισοπεδωτική λογική». Αντίθετα, το ΥΠΑΙΘΠΑ μετά από 30 χρόνια εφαρμόζει ένα σύστημα για την αξιολόγηση δομών, διαδικασιών και ανθρώπινου δυναμικού στην πρωτοβάθμια και τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
 
2. Το ΥΠΑΙΘΠΑ καταργεί διαμέσου συγχωνεύσεων Σχολεία διαλύοντας την δημόσια εκπαίδευση

Ψέμα. Αρκεί να αναλογιστούμε ότι το 2011 καταργήθηκαν δια των συγχωνεύσεων περίπου 800 σχολικές μονάδες. Το 2012 περίπου 120 και το 2013 το ΥΠΑΙΘΠΑ προχωρά στην κατάργηση περίπου 60 σχολικών μονάδων μετά από εισήγηση των Διευθυντών Εκπαίδευσης και των Περιφερειακών Διευθυντών και στις περισσότερες περιπτώσεις με σύμφωνη γνώμη των ΟΤΑ που εδρεύουν.

Συγχωνεύσεις δηλαδή που κρίνονται από την υπηρεσία απαραίτητες για λόγους μη βιωσιμότητας των σχολικών μονάδων ( δηλαδή που δεν συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό μαθητών την ώρα που λειτουργούν όμορες σχολικές μονάδες που μπορούν να φιλοξενήσουν τον μαθητικό πληθυσμό).
 
3. Το ΥΠΑΙΘΠΑ διαμορφώνει» τάξεις με 30 και πλέον μαθητές

Ψέμα. ¨Είναι επισήμως γνωστό στην διοίκηση της ΟΛΜΕ ότι έχει υπογραφεί ΚΥΑ που ορίζει την δυναμικότητα των τάξεων σε 27 μαθητές.  Άλλωστε η καταστρατήγηση έως σήμερα στην πλειονότητα των περιπτώσεων ήταν να υπάρχουν τάξεις με 18 ή 20 μαθητές, ώστε να διασφαλίζουν οι Διευθυντές περισσότερο διδακτικό προσωπικό το οποίο χρησιμοποιούσαν εκ των υστέρων ως διοικητικό προσωπικό. Γι' αυτό και προκύπτει ένας αριθμός περίπου 1500 εκπαιδευτικών την τρέχουσα σχολική χρονιά που δεν έχουν ούτε μία ώρα διδακτικού έργου .

4. Η κυβέρνηση «απολύει» 10.000 Αναπληρωτές Καθηγητές

Ψέμα. Κατ' αρχάς οι Αναπληρωτές Καθηγητές είναι συμβασιούχοι και η μη πρόσληψή τους δεν σημαίνει «απόλυση». Η μόνιμη χρησιμοποίηση συμβασιούχων αναπληρωτών αλλά και η παράλληλη διαπίστωση κενών είναι μοναδικό φαινόμενο και αποδεικνύει την παθογένεια του συστήματος διαχείρισης προσωπικού που ακολουθήθηκε τα τελευταία 20 χρόνια.

Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση εργάζονται περίπου 83.000 μόνιμοι εκπαιδευτικοί και αντιστοιχούν σε  640.000 μαθητές, δηλαδή η αναλογία είναι ένας καθηγητής για οκτώ μαθητές. Ακόμη και αν συνυπολογίσει κανείς την ιδιαιτερότητα της Νησιωτικότητας και της Ορεινότητας που συναντάμε στη χώρα μας, ο λόγος αυτός  είναι πολύ χαμηλότερος σε σχέση από τον αντίστοιχο μέσο όρο των χωρών του ΟΑΣΑ.

Έχουμε λοιπόν πολύ περισσότερους μονίμους εκπαιδευτικούς ανά μαθητή και αυτό, σε συνδυασμό με την προβληματική κατανομή τους ανά Περιφέρεια και Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Γιατί οι αναπληρωτές  προσλαμβάνονται για να καλύψουν κενά που δημιουργεί η προβληματική κατανομή μονίμων καθηγητών ανά Περιφέρεια. Αλλού υπάρχει έλλειψη, άλλου υπεράριθμοι.

Πέραν αυτού το κόστος των Αναπληρωτών Καθηγητών ξεπερνά ετησίως τα 300 εκ. ευρώ, ενώ για την σχολική χρονιά 2012-2013 προσελήφθησαν 8500 αναπληρωτές για 10μηνη απασχόληση.
 
Φυσικά και το Υπουργείο έχει ήδη εξασφαλίσει την απασχόληση 8500  αναπληρωτών στην νέα σχολική χρονιά σε καινοτόμες και χρηματοδοτούμενες δράσεις από το ΕΣΠΑ (όπως η εφαρμογή του θεσμού του Μέντορα, της ενισχυτικής διδασκαλίας κλπ).

Με δράσεις καινοτομίας είναι εφικτό να δημιουργηθεί ένα εργασιακό περιβάλλον και στη νέα προγραμματική περίοδο 2015-2022 που θα μειώνει στο ελάχιστο το κοινωνικό αποτύπωμα του νοικοκυρέματος της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
 
5. ΟΧΙ  στην Αύξηση των Διδακτικών Ωρών κατά 2 ώρες εβδομαδιαία

Από τον Ιούλιο του 2012 διαπιστώσαμε ότι ουσιαστικά το Υπουργείο δεν γνώριζε ούτε πόσους ακριβώς εκπαιδευτικούς διέθετε, ούτε που βρίσκονταν όλοι, ούτε πόσες ώρες δίδασκε ο καθένας.

Γι' αυτό προχωρήσαμε σε πλήρη χαρτογράφηση της εκπαίδευσης: σχολεία, τμήματα, εκπαιδευτικοί εντός και εκτός σχολείου, ώρες απασχόλησης. Αυτό και μόνον αυτό θα επέτρεπε έναν ουσιαστικό προγραμματισμό. Αλλά και λήψη των αναγκαίων μέτρων που έπρεπε να ληφθούν για σωστές τοποθετήσεις, μεταθέσεις, αποσπάσεις αλλά και διορισμούς - έστω και αυτούς τους περιορισμένους που πραγματοποιούνται τα τελευταία χρόνια - και εν τέλει για την αξιοποίηση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού προσωπικού κατά τον καλύτερο δυνατόν τρόπο.
Με την ολοκλήρωση της παραπάνω χαρτογράφησης διαπιστώσαμε στρεβλώσεις δεκαετιών που οδήγησαν στη δημιουργία πλεονασμάτων σε κάποιες ειδικότητες με ταυτόχρονη έλλειψη σε άλλες.  Και φυσικά το μοναδικό φαινόμενο των «κενών» και η πρόσληψη κατά μέσο όρο 10000 συμβασιούχων αναπληρωτών. Και κενά και 300 εκ ευρώ σπατάλη.
 
Στόχος μας, μετά την έγκαιρη διανομή των βιβλίων τον Σεπτέμβριο του 2012, δηλαδή του αυτονόητου, η αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού, των εκπαιδευτικών μας, ώστε πριν από την έναρξη των μαθημάτων της επόμενης σχολικής χρονιάς όλα τα σχολεία να έχουν όλους τους αναγκαίους δασκάλους και καθηγητές.

Με βάση, λοιπόν, πλήρως ελεγμένα και επιβεβαιωμένα στοιχεία, αποφύγαμε την αύξηση των ωρών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση όπου το ωράριο του πρωτοδιόριστου δασκάλου είναι 24 ώρες.

Από την άλλη πλευρά προχωρούμε στην οριζόντια αύξηση του ωραρίου όλων των καθηγητών κατά δύο ώρες, ώστε ο πρωτοδιόριστος από την επόμενη χρονιά να διδάσκει 23 ώρες την εβδομάδα, από 21 που δίδασκε μέχρι και φέτος, και βεβαίως, ανάλογα με τα χρόνια, οι ώρες αυτές μειώνονται μέχρι και τις 18 από 16 που ήταν μέχρι σήμερα για όσους είχαν 20 και πάνω χρόνια υπηρεσίας.

Και μετά την αύξηση αυτή η Ελλάδα θα βρίσκεται ως προς τις ώρες που διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση περίπου στο μέσο όρο των χωρών της Ε.Ε. που είναι 19,1  (γυμνάσιο) και 18,4 (λύκειο), όταν ο Μ.Ο. όρος (γυμνάσιο-λύκειο) στην Ελλάδα είναι 18,5 (σύμφωνα με τα στοιχεία και της ΟΛΜΕ), ενώ εξακολουθεί η αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών στη χώρα μας να παραμένει η μικρότερη στις χώρες του ΟΟΣΑ  αλλά και στην Ευρώπη.

Με την αύξηση αυτή των ωρών, και σε συνδυασμό με τον αυστηρό περιορισμό των αποσπάσεων εκπαιδευτικών σε φορείς εντός και εκτός του Υπουργείου Παιδείας, την εξάντληση του υπάρχοντος ωραρίου, την αξιοποίηση των δεύτερων πτυχίων των εκπαιδευτικών, την επέκταση πρώτης και δεύτερης ανάθεσης διδασκαλίας και την πρόσληψη 2500 συμβασιούχων αναπληρωτών για την νησιωτική και ορεινή χώρα.  εξασφαλίζονται οι αναγκαίες διδακτικές ώρες, κατά ειδικότητα, που θα επιτρέψουν, όλα τα παιδιά σε όλα τα σχολεία να έχουν - και μάλιστα έγκαιρα – τον καθηγητή τους τον Σεπτέμβριο του 2013.
 
6. Το ΥΠΑΙΘΠΑ μετατρέπει του καθηγητές σε περιφερόμενο θίασο με τις Υποχρεωτικές Μεταθέσεις

Αρχικά η «διαφωνία»  της ΟΛΜΕ είναι όψιμη, εφόσον η νομοθετική  ρύθμιση για τις αναγκαστικές μετακινήσεις των εκπαιδευτικών είναι νομοθετημένες από τον περασμένο Νοέμβριο.

Το Προεδρικό Διάταγμα ορίζει μόνον την διαδικασία και τα κριτήρια υποχρεωτικής μετάθεσης και εφόσον ένας καθηγητής είναι υπεράριθμος δηλαδή διδάσκει λιγότερο από 12 ώρες και δεν έχει συμπληρώσει δώδεκα χρόνια προϋπηρεσίας.

Πέραν αυτού εκτός των υποχρεωτικών μεταθέσεων από το 2010 έχει ψηφιστεί – από την τότε μονοκομματική κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ - στο ν3848/2010 η δυνατότητα υποχρεωτικής απόσπασης των εκπαιδευτικών και μάλιστα χωρίς κριτήρια.

Όμως είναι τόσο εύλογη και δίκαιη η απόφαση της πολιτείας να μεταθέσει υπεράριθμους εκπαιδευτικούς σε κενές θέσεις αρκεί να αναλογιστούμε ότι  την σχολική χρονιά 2012-2013 5.500 εκπαιδευτικοί διδάσκουν λιγότερο από 12 ώρες την εβδομάδα, ενώ τα προηγούμενα χρόνια ήταν ακόμα περισσότεροι οι υποαπασχολούμενοι.

Δεν διαφωνώ με την τοποθέτησή σου περί "non paper" ( ξέρω ότι αυτά γίνονται για επικοινωνιακούς λόγους) , απλά επισημαίνω ότι για παράδειγμα το νούμερο 2. είναι ΑΔΙΑΨΕΥΣΤΑ αριθμητικά δεδομένα.
Το 2011 έγιναν ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΕΣ καταργήσεις-συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων, και ο κλάδος "μούγκα" ( στα πλαίσια της "αβάντας" της προς συγκεκριμένα πρόσωπα, κόμματα και πολιτικές).
Τέλος πάντων, μια απλή επισήμανση κάνω.
Τώρα από εδώ και πέρα, θα έχουμε συστηματικότατη προπαγάνδα, η οποία ΦΥΣΙΚΑ θα παραμένει αναπάντητη ( όπως γίνεται εδώ και 3 χρόνια) μια και ο κλάδος δεν διαθέτει "φωνή" ( με ευθύνη της πλειοψηφίας μας).
Όποιος δεν έχει μυαλό, έχει πόδια ( ή αλλιώς: Ας απαντούσαμε ως κλάδος ΕΓΚΑΙΡΩΣ στις παρακμιακές ατάκες και τα εναντίον μας συνθηματάκια).

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160972
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 561
Σύνολο: 579

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.