*

Αποστολέας Θέμα: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013  (Αναγνώστηκε 22736 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #98 στις: Μαΐου 24, 2013, 11:31:06 am »
τις απαντήσεις στα θέματα που πέφτουν, που μπορούμε να τις δούμε;
Εδώ μπορείς να δεις όλες τις απαντήσεις για τα μαθήματα των πανελλαδικών 2013:
http://www.madata.gr/epikairotita/social/index.1.html
« Τελευταία τροποποίηση: Μαΐου 24, 2013, 11:34:09 am από KONSTANTINOS30 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:04:03 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #99 στις: Μαΐου 24, 2013, 02:10:41 pm »
Καλημέρα,
ως προς το Δ θέμα της Φυσικής θα ήθελα να εκφράσω τις εξής απορίες:
ναι μεν βέβαια παρόμοιο θέμα  αναρτήθηκε στο ylikonet.
δεν θα μπορούσε (ή μπορεί) να είναι αναρτημένο σε κάποιο άλλο ιστότοπο;
δεν μπορεί να υπάρξει ή υπάρχει ήδη αντίστοιχη λυμένη άσκηση σε σχολικά ή/και φροντιστηριακά βοηθήμα(τα);
αν όντως αυτά ισχύουν γιατί δεν μας αποσχολούν...;
δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε συναντήσει αντίστοιχες περιπτώσεις,ειδικά οι μεγαλύτερης ηλικίας;
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Κάποια πράγματα καλό είναι να τα συζητούμε μετά τις εξετάσεις.
Πάντως στην ΄΄καθημερινή΄΄ παρουσιάζεται μία εκδοχή - απάντηση στο γιατί.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/05/2013_500550

Αποσυνδεδεμένος Landau

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 6022
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση.. BAZINGA!
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #100 στις: Μαΐου 24, 2013, 03:12:58 pm »
Αφού το γράφει ο Λακασάς από την "έγκυρη" Καθημερινή.. ΟΚ!!!  8)

Νομίζω αρκετά ασχοληθήκαμε με την "πολιτική" εκμετάλλευση του θέματος, καλύτερα να ασχοληθούμε περισσότερο με τα ενδιαφέροντα πράγματα, δηλαδή την ουσία της Φυσικής στα προβλήματα και τις ασκήσεις. Επειδή εδώ συζητούνται μόνο τα θέματα των φετινών πανελλαδικών, θα προσπαθήσω - μόλις βρω λίγο χρόνο - να φτιάξω ένα ξεχωριστό θέμα στο φόρουμ (θα συνεννοηθώ και με τους διαχειριστές), όπου θα προτείνουμε και θα συζητούμε γενικά προβλήματα Φυσικής (όχι φροντιστηριακές ασκήσεις, όχι για πανελλαδικές, όχι απαραίτητα για σχολείο), τα οποία θα παρουσιάζουν ενδιαφέρον από πλευράς Φυσικής καθαρά. Π.χ. κάποιο ενδιαφέρον φαινόμενο Φυσικής, και πως αυτό μπορεί να περιγραφεί μέσα σε ένα γενικό πρόβλημα, ή η ανάλυση μίας λυκειακής άσκησης για να φανεί η Φυσική που "κρύβεται", και το οποίο θα μπορεί είναι κοντά στα ενδιαφέροντα των μαθητών και στην αντίστοιχη σχολική ύλη. Η Φυσική δεν είναι λύση 100άδων ανούσιων - πολλές φορές - ασκήσεων. Περιμένω τυχόν σχόλια/προτάσεις από φυσικούς σε π.μ. (για να μη βγούμε εκτός θέματος εδώ) για να το φτιάξουμε. Να ζηλέψουν και οι άλλες ειδικότητες των θετικών επιστημών, να φτιάξουν αντίστοιχα δικά τους μετά  ;) (και φυσικά θα υπάρχει αλληλεπίδραση μεταξύ των ειδικοτήτων, με σχολιασμούς, προτάσεις κλπ).
"Physics is like sex: sure, it may give some practical results, but that's not why we do it."
(Richard P. Feynman ?)

"The first condition of progress is the removal of censorship."
(George Bernard Shaw)

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #101 στις: Μαΐου 24, 2013, 04:02:07 pm »
Εύχομαι να υπαρξουν τέτοιες προσπάθειες και απο συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων. Περιμένουμε την υλοποίηση της πρότασης σου ...Kαλή τύχη...
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:04:03 »

Αποσυνδεδεμένος constans

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 674
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 04 01
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #102 στις: Μαΐου 24, 2013, 07:44:46 pm »
Landau καλή η σκέψη σου.Εδώ είμαστε να υλοιποιηθεί

Αποσυνδεδεμένος 0401

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 150
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #103 στις: Μαΐου 25, 2013, 01:15:16 pm »
Επειδή το να μοιράζεσαι πράγματα, είναι κακό για όλους...


Δημοσιεύτηκε από το χρήστη Διονύση Μάργαρη στις 24 Μάιος 2013 στο http://ylikonet.gr/


Αυτή η παραφθορά του υπότιτλου του δικτύου μας (http://ylikonet.gr/), μού έρχεται στο μυαλό από χθες το μεσημέρι.
Από την τελευταία φορά που σχολίασα, περιμένοντας αλλά και ψάχνοντας να δω, τι στο καλό συμβαίνει; Τι πήγε τόσο στραβά; Πού έφταιξε το ylikonet;
Από χθες το βράδυ, που με πήρε τηλέφωνο ο ίδιος ο αντιπρόεδρος της ένωσης Ελλήνων Φυσικών!!! Κ. Παναγιώτης Φιλντίσης, για να με διαβεβαιώσει ότι δεν έχει τίποτα πει εναντίον μου και εναντίον του δικτύου και να μου πει ότι μέχρι αύριο στις 1.30, θα έχει αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της ένωσης, κείμενο που θα αποκαθιστά την αλήθεια. Έχει πάει ήδη 5.30…
Προσπαθώντας να καθαρίσω το μυαλό μου, να δω πού έκανα λάθος, τι δεν βλέπω, πήρα δυο κείμενα από φίλους. Δυο κείμενα, που νομίζω ότι αξίζουν να διαβαστούν με προσοχή.

……………………………………………………………

Το να μοιράζεσαι είναι καλό για όλους;

 
Το διαδίκτυο αποτελεί τον τρέχοντα τρόπο αλληλεπίδρασης στη διαδικασία διδασκαλίας και μάθησης. Τρόπο που κουβαλάει τις παθογένειες της κοινωνικής πραγματικότητας που ζούμε. Θα αναφερθούμε στα μαθήματα που πήραμε και τα παθήματα που υφίσταται ένας πολύ δικός μας διαδικτυακός  ιστότοπος, το ylikonet.  Ένας τόπος που πυροδότησε όλες τις ιδιομορφίες της φυλής των Φυσικών της Δευτεροβάθμιας. Από εντάσεις για το αν η πίεση πρέπει να διδάσκεται ως μονόμετρο μέγεθος ή τανυστής μέχρι πολεμικές για τη νομιμότητα της χρήσης της αρχής της επαλληλίας στη Φυσική. Εμείς που σταθήκαμε σε απόσταση από τις δραματικές διαδικτυακές μάχες που διεξάγονταν τα χρόνια της λειτουργίας του, με ελάχιστες παρεμβάσεις οι ίδιοι, καθημερινοί όμως επισκέπτες, αισθανόμαστε ότι έχουμε λόγο γι’ αυτά που εξελίσσονται τις δυο τελευταίες μέρες. Θέλουμε να μιλήσουμε για τους ανθρώπους που ως έφηβοι τις μικρές ώρες που η Ελλάδα κοιμάται, «ποστάρουν» για κροσσούς συμβολής και εξαναγκασμένες ταλαντώσεις. Ξανασκεφτόμαστε αυτές τις θερμές συζητήσεις και ανιχνεύουμε την ματαιοδοξία του δάσκαλου που απολογείται μονάχα στον Νεύτωνα, τον πυρετό του κυνηγού και κατασκευαστή γρίφων, την τρέλα του «αυθεντικού» ερμηνευτή των γαλιλαιϊκών συλλήψεων. Σ’ αυτή τη διαδρομή δεν σκοντάψαμε ποτέ σε δίχτυα απλωμένα για «πελάτες».  Ισχυρογνωμοσύνη και εφηβικό ενθουσιασμό σε περίσσεια, ευτέλεια και ιδιοτέλεια απούσες. Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που θεωρούμε ότι κατέστησαν το ylikonet τον πλέον αναγνωρίσιμο ιστότοπο στην κοινότητα των Φυσικών της Δευτεροβάθμιας. Γιατί είναι τρελοί αυτοί οι Φυσικοί.

Τα δυο τελευταία εικοσιτετράωρα το ylikonet έγινε γνωστό σ’ όλη τη χώρα, όχι για τους ίδιους λόγους που το αγκάλιασε η φυλή των ομοτέχνων. Με τη χώρα σε άσχημη φάση. Που πυροδοτείται η καχυποψία, αποθεώνεται ο ανορθολογισμός και κατασκευάζονται συστηματικά μάγισσες που καίγονται με συνοπτικές διαδικασίες. Αφορμή που τροφοδότησε το κυνήγι μαγισσών μέσα στο χώρο του ylikonet αποτέλεσε ένα εσωτερικό πρόβλημα που απασχολεί την κλειστή κοινότητά μας.

Το πώς κατασκευάζονται θέματα τύπου Πανελληνίων Εξετάσεων, που οι ερωτήσεις τους θα πρέπει να χειριστούν μικρό αριθμό φυσικών εννοιών και νόμων, χωρίς να επαναλαμβάνονται οι ίδιες για μια δεκαετία. Προκρίθηκε η επινόηση τεχνητών περιβαλλόντων/ φαινομένων, που θα διαφοροποιούσαν τις ερωτήσεις από χρονιά σε χρονιά. Κάποια απ’ αυτά τα φαινόμενα ήταν χλωμές τροποποιήσεις εκείνων που αναφέρονταν στα σχολικά εγχειρίδια και τα θέματα χαρακτηρίζονταν «εύκολα» και χωρίς διακριτική ικανότητα. Άλλα έμοιαζαν γελοιογραφίες της φύσης και χαρακτηρίζονταν ως ακατάλληλα να αξιολογήσουν τη «φυσική διαίσθηση» των μαθητών. Κάποια τρίτα ήταν «εξωτικά», δεν συνέτρεχαν με τις αναπαραστάσεις της πλειοψηφίας των διδασκόντων και χαρακτηρίζονταν «δύσκολα» ή «εκτός ύλης». Το ylikonet λόγω της ελευθερίας έκφρασης και της άμεσης, επίμονης και σκληρής αλληλεπίδρασης που εξασφάλισαν και διευκόλυναν οι διαχειριστές του, αποτέλεσε το πιο παραγωγικό εργαστήριο μετασχηματισμού γόνιμων, αλλά ανεπεξέργαστων προτάσεων σε ολοκληρωμένες κατασκευές, συμβατές με τους φυσικούς νόμους, κατάλληλες για διδακτική και αξιολογική χρήση. Η μεγάλη επισκεψιμότητα που εξασφάλισε δεν σχετιζόταν μόνο με το τελικό προϊόν αλλά κυρίως με την απόλαυση της συμμετοχής ή της παρακολούθησης αυτής της in vitro κατασκευής. Για τα καλά του διαδικτύου δηλαδή. Όλη αυτή η παραγωγή αποτέλεσε μια εκτεταμένη τράπεζα θεμάτων με έμφαση στην πρωτοτυπία και την επιστημονική ορθότητα και παράλληλα έναν επιδραστικό χώρο άτυπης εκπαίδευσης νέων και λιγότερο νέων συναδέλφων. Όλων μας.

Τα δυο τελευταία εικοσιτετράωρα αρχίζουμε να συνειδητοποιούμε ότι αυτή η προίκα, στην οποία συνεισέφεραν όλα τα δραστήρια μέλη του ylikonet με τις προτάσεις και τις παρεμβάσεις τους, επειδή διαμορφώθηκε ταυτόχρονα από πολλούς στον ανοιχτό αέρα του διαδικτύου, θα πρέπει να θεωρηθεί απαγορευμένος καρπός. Επιχειρείται να «καεί» λόγω του τρόπου κατασκευής του ένα αυθεντικό υλικό που προέκυψε μέσα στο καμίνι εξαντλητικών, αρκετές φορές βάναυσων συζητήσεων που δεν συνηθίζονται σε εκπαιδευτικά σεμινάρια, επιμορφώσεις καθηγητών, ΠΕΚ.

Γιατί δεν συνάδει με το αδιάβλητο των εξετάσεων! Και το «αδιάβλητο» καθορίζει το χρονικό διάστημα ανάρτησης είναι μικρότερο από πόσο; Γιατί «αναγνωρίστηκε» και παραδόθηκε στα σκυλιά αυτός που όντας στοχοποιημένος, δήλωσε ότι του άρεσε η επίμαχη ανάρτηση. Ενδεχομένως να προταθεί ο έλεγχος των ηλεκτρονικών ιχνών των θεματοδοτών της επόμενης χρονιάς για να διαπιστωθεί αν επισκέφθηκαν το ylikonet.

Και αυτοί που ξεκίνησαν το μοίρασμα, προσφέροντας πρώτοι τα δικά τους «καλούδια»; Τα δυο τελευταία εικοσιτετράωρα πρέπει να πιστέψει όλη η χώρα ότι ένα κίνητρο είχαν. Τα ιδιαίτερα των νοτίων προαστίων.   
Ζούμε σε άσχημη εποχή, που αμφισβητεί δραματικά το moto του ylikonet «το να μοιράζεσαι είναι καλό για όλους». Το να μοιράζεσαι είναι καλό γι’ αυτούς που πάντα παίρνουν. Γι’ αυτούς που δίνουν είναι, ενίοτε επικίνδυνο.

                                                                                   Γιώργος Φασουλόπουλος
                                                         
                                                                                  Συνυπογράφει ο Ανδρέας Ιωάννου Κασσέτας

………………………………………………………………….

Η πολυτιμότητα του «αλληλεπιδρώ» και οι κατοικούντες σε νησίδες αντίστασης

Διαμόρφωση ενός εκπαιδευτικού ουρανού.

Διδασκαλία της Φυσικής σημαίνει πριν απ’ όλα – όπως και για κάθε αντίστοιχο εγχείρημα – ένας ΟΥΡΑΝΟΣ δεοντολογίας και μια βραχώδης ΓΗΙΝΗ πραγματικότητα. Για πολλές μάλιστα δεκαετίες το εγχείρημα λάμβανε χώρα χωρίς κανενός είδους ουρανό.

Ο  Ουρανός δεοντολογίας για τη διδασκαλία των Επιστημών, έκανε, ουσιαστικά, για πρώτη φορά την εμφάνισή του, πριν από μερικές δεκαετίες. Από τότε,  σε κάθε κοινωνία και σε κάθε εποχή, διαμορφώνεται από ανθρώπους που φαντάζονται κάτι διαφορετικό, με την ιδέα ότι το διαφορετικό είναι συγκριτικά καλύτερο από το συμβαίνον, αλλά και με τη μέριμνα του «να εμπεριέχονται στις προτάσεις τους στοιχεία πραγματοποιήσιμα». Αυτά που έχουν καταγραφεί, με  πρόθεση  να συγκροτήσουν κομμάτια ενός μελλοντικού Ουρανού είναι προτάσεις διαμορφωμένες σε ημερίδες,  ερευνητικά αποστάγματα καταγραμμένα σε σχετικά βιβλία και σε περιοδικά,  ιδέες  των «μαχόμενων» εκπαιδευτικών, ενίοτε - σίγουρα όχι πάντα - εξαιρετικής πρωτοτυπίας αλλά και ποιότητας ενώ παράλληλα το βασικό χαρακτηριστικό της τελευταίας πενταετίας είναι η μεγάλη, για πολλούς απρόβλεπτη,  πυρκαγιά που έχει ξεσπάσει στο διαδίκτυο , ένας,  χωρίς προηγούμενο στην ιστορία της εκπαίδευσης,  διάλογος με κεντρικό ζήτημα το «ποια φυσική πρέπει να διδάσκουμε» και «πώς να τη διδάσκουμε» και σίγουρα με εκπεφρασμένες ή και ανομολόγητες επιδιώξεις για μια ανασυγκρότηση του εκπαιδευτικού Ουρανού.

Η πολυτιμότητα του «αλληλεπιδρώ»

Ανάμεσα στις ποικίλες κοινωνικές απόπειρες για τη διαμόρφωση κάποιου τέλος πάντως εκπαιδευτικού ουρανού εκείνη που φαίνεται να κερδίζει την αποδοχή των εκπαιδευτικών είναι η δημιουργία διαδικτυακών ιστοτόπων και ανάμεσα στα διάφορα αυτά nets που έχουν δημιουργήσει οι Έλληνες, το ylikonet ξεχωρίζει. Δημιουργημένο και συντηρούμενο από ανθρώπους εκπαιδευτικούς,  πυροδοτείται καθημερινά από «επισκέπτες» που μοιράζονται τις ιδέες τους, διαφωνούν, εκδηλώνουν έως και εμπάθεια για την αντίθετη άποψη, δυσκολεύονται να συνθέσουν, αλλά και συνθέτουν,  νιώθουν άνετα στο να προτείνουν μια δική τους ιδέα για τη διατήρηση της στροφορμής ή για τη διαμόρφωση μιας διαφορετικής άσκησης, αλληλοδιδάσκονται, ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΓΝΩΣΗ και τελικά ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΟΥΝ, και αυτό το τελευταίο συνιστά στοιχείο με ισχνή παρουσία στο ελληνικό μας  σήμερα.
Το ylikonet,  χωρίς να αποφεύγει αρκετές από τις παθογένειες του κυρίαρχου κοινωνικού μοντέλου, συνιστά ένα χωρίς προηγούμενο στην ιστορία της εκπαίδευσης ανθρώπινο εγχείρημα,  διατηρούμενο εδώ και μερικά χρόνια στη ζωή από εκπαιδευτικούς οι οποίοι κατοικούν στις λιγοστές νησίδες αντίστασης.

Νησίδες αντίστασης

Μέσα στον ωκεανό του κοινωνικού μας σήμερα,  το οποίο βρίσκεται στο αντιδιαμετρικό σημείο των οραμάτων μας, μέσα σε έναν ωκεανό για τον οποίο δεν είμαστε καθόλου περήφανοι, επιμένουν να διατηρούνται νησίδες αντίστασης. Μπορεί να μην είναι πολλές αλλά «υπάρχουν» και στις λιγοστές αυτές νησίδες κατοικούν άνθρωποι αφοσιωμένοι σε αυτό που κάνουν, άνθρωποι διακατεχόμενοι από πάθος γι αυτό, άνθρωποι σαν τον Λευτέρη

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #104 στις: Μαΐου 25, 2013, 01:55:24 pm »
Landau όλα αυτά που λέμε στις δύο τελευταίες σελίδες συσχετίζονται μεταξύ τους. Ποια είναι η γενεσιουργός αιτία των προβλημάτων; Συμφωνούμε ότι είναι το υφιστάμενο καθεστώς εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ας συζητήσουμε σε άλλο φυσικά τόπικ πως μπορεί αυτό να αλλάξει για να μην εμφανίζονται όλα αυτά τα φαινόμενα υποβάθμισης και απαξίωσης του δημόσιου σχολείου όπως αυτό το φετινό με την Φυσική Κατεύθυνσης στις Πανελλήνιες.
Πολύ καλά τα φόρουμ των φυσικών όπως και η πρότασή σου για δημιουργία δικού μας εδώ στο pde όσο αυτά υπηρετούν την επιστήμη μας την ανάπτυξη νέων ιδεών για την κατανόησή της, την διδασκαλία της.

Η αξιολόγηση των μαθητών στις πανελλήνιες με το υφιστάμενο καθεστώς δυστυχώς συνδέεται με αυτά που γράφει και ο Λαζανάς. Το ξέρουμε άλλωστε και οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί διότι βλέπουμε τι γίνεται γύρω μας εδώ και πολλά χρόνια με τις προσπάθειες διαφόρων να επηρεάσουν την επιλογή θεμάτων προς το συμφέρον τους. Εννοώ εκδοτικοί οίκοι, φροντιστήρια, επίορκοι υπάλληλοι.

Για την λειτουργία της κεντρικής επιτροπής εξετάσεων (Κ.Ε.Ε.) υπάρχουν κανόνες και θα πρέπει να δούμε να εξεταστεί αν αυτοί παραβιάστηκαν (όχι φυσικά μόνο από την ίδια την Κ.Ε.Ε.). Τι το ποιο απλό; Να το πως αλλιώς; Να απαντηθούν δύο ερωτήματα. Πρώτον ποιες δραστηριότητες ή αξιώματα απαγορεύεται να κατέχουν μέλη της επιτροπής και δεύτερο γιατί παρά την παρατήρηση μέλους της Κ.Ε.Ε. ότι το θέμα έχει ήδη συζητηθεί στο διαδίκτυο η Κ.Ε.Ε. τελικά το προέκρινε. Αυτά θα πρέπει να απαντηθούν αμέσως μετά τις εξετάσεις.

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #105 στις: Μαΐου 25, 2013, 02:24:22 pm »
Τα πράγματα μπορεί να γίνουν πιο απλά Sikat. Να αναβαθμιστεί το απολυτήριο του Λυκείου με μια πιο αυστηρή αξιολόγηση των μαθητών, αλλά και πιο αυστηρή αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του Λυκείου. Με το απολυτήριο να μπορεί  να εγγραφεί κάποιος απόφοιτος στο 80% των σχολών και όποιος μπορεί ας πάρει και πτυχίο. Οι σχολές υψηλής ζήτησης, συμπληρωματικά στο απολυτήριο,  μπορούν να διοργανώσουν εξετάσεις σε δύο μαθήματα με τις οποίες κάλιστα μπορούν να επιλέξουν τους φοιτητές που θέλουν... Οι εξετάσεις αυτές να γίνονται ένα εξάμηνο μετά την αποφοίτηση και την προετοιμασία ας την αναλάβει ο οποιοσδήποτε δημόσιος ή ιδιωτικός εκπαιδευτικός φορέας. Μπορεί και το ίδιο το Πανεπιστήμιο... Θα αφορούν ούτως ή άλλως ένα μικρό μέρος των αποφοίτων...
Sorry για το offtopic...
Αν αυτά που υπογραμμίζω με έντονο μαύρο συμβούν δεν έχω αντίρρηση. Χρειάζεται δουλειά όμως και αλλαγή νοοτροπίας. To σύστημα που προτείνεις ήδη δουλεύει αρκετά καλά στην Γερμανία. Το αρκετά το λέω γιατί για ένα μεγάλο μέρος του 80% αρχίζει η περιοδεία στα διάφορα πανεπιστήμια διότι δεν τα καταφέρνουν ή δεν τους αρέσει εκεί που αρχικά δηλώνουν.

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Απ: Θέματα Φυσικής - Πανελλαδικές 2013
« Απάντηση #106 στις: Ιουλίου 14, 2013, 01:32:31 am »
Καλημέρα,
ως προς το Δ θέμα της Φυσικής θα ήθελα να εκφράσω τις εξής απορίες:
ναι μεν βέβαια παρόμοιο θέμα  αναρτήθηκε στο ylikonet.
δεν θα μπορούσε (ή μπορεί) να είναι αναρτημένο σε κάποιο άλλο ιστότοπο;
δεν μπορεί να υπάρξει ή υπάρχει ήδη αντίστοιχη λυμένη άσκηση σε σχολικά ή/και φροντιστηριακά βοηθήμα(τα);
αν όντως αυτά ισχύουν γιατί δεν μας αποσχολούν...;
δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε συναντήσει αντίστοιχες περιπτώσεις,ειδικά οι μεγαλύτερης ηλικίας;
Δεν είναι τόσο απλό το θέμα. Κάποια πράγματα καλό είναι να τα συζητούμε μετά τις εξετάσεις.
Πάντως στην ΄΄καθημερινή΄΄ παρουσιάζεται μία εκδοχή - απάντηση στο γιατί.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_24/05/2013_500550
Συγγνώμη που απαντώ με πολύ καθυστέρηση,
Διάβασα το άρθρο και συμφωνώ,θα μπορούσε το εν λόγω φόρουμ να είναι "κλειστό" για τα μη μέλη.

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182571
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 687
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 607
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.