*

Αποστολέας Θέμα: "Πηγαδάκι"  (Αναγνώστηκε 6912 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος troll

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 906
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #14 στις: Ιούνιος 05, 2013, 01:33:33 μμ »
Όσοι παρακολουθούμε το τόπικ, έχουμε διαπιστώσει ότι μέχρι τώρα έχουν θιγεί πολλαπλά ζητήματα, οπότε κάνω την αρχή να απομονώσω εκείνο που κατά τη γνώμη μου προέχει στους κόλπους των εκπαιδευτικών. Ότι έχουμε ένα προνόμιο να βρισκόμαστε καθημερινά με το πιο φρέσκο κομμάτι της νεολαίας που έχει δικαίωμα να ζήσει καλύτερα καθώς και όραμα / δύναμη να ανατρέπει..

Κάποτε είχα διαβάσει ότι οι μεγαλύτεροι - γέροι  :-X έχουν την πείρα, οι νέοι έχουν την πυρά..

Ίσως εάν επανασυνειδητοποιήσουμε τον ρόλο μας και την δύναμή μας, η οποία δεν είναι μόνο η διάδοση γνώσεων αλλά η καλλιέργεια της κρίσης με στόχο την αλλαγή στάσεων..

τότε ίσως η σημαντική θέση του Πηγαδάκι:

Παράθεση
Μέσω των πρότζεκτ λοιπόν, ή μέσω , φυσικοτάτων (και ούτως ή άλλως υπαρχόντων)  διαλειμμάτων για διάλογο στις ώρες αυτών, όπου  δεν θα τρώγεται  χρόνος από κάποιο μάθημα που εξετάζεται πανελλαδικά, και δίνοντας σε μαθητές κάποια λινκ με συστηματοποιημένο υλικό που θεωρήσαμε καλά, από όσα είτε είδαμε είτε οι ίδιοι αναρτήσαμε, με ή χωρίς ψευδώνυμο,  μπορούμε για τους μαθητές μας, τις οικογένειές τους, τους γείτονές τους, τους φίλους και συγγενείς  τους, και ...και…και... (για την κοινωνία γενικά) να γίνουμε, με δαπάνη μηδέν, με σπόνσορες μηδέν, και λοιπούς-λοιπούς  μηδέν, ΜΜΜΕ (Μέσα Μορφωτικής Μαζικής επικοινωνίας)

Η σημαντική θέση ότι όλοι οι εκπαιδευτικοί είμαστε ΜΜΕ (Μέσα Μορφωτικής ΕΠικοινωνίας), πρέπει να φύγει από το όριο του κειμένου και να γίνει πράξη.

Το αναλυτικό Πρόγραμμα σπουδών και η δομή της Δ/θμιας Εκπ/σης ως έχουν έχουν "καταδικάσει" τρόπων τινά τους μαθητές σε ένα ατέρμονο κυνήγι γνώσεων, στρατηγικών μάθησης, ύλης, χρόνου.

Πολύ σωστά το Πηγαδάκι αναδεικνύει τον ρόλο του Πρότζεκτ, ως μία πολύτιμη ευκαιρία - διαδικασία, ίσως την πιο ευέλικτη αυτή τη στιγμή στο δημόσιο σχολείο που υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να καλλιεργήσει την κριτική σκέψη των μαθητών με στόχο να μάθουν να επιλέγουν το καλύτερο για εκείνους, πάντοτε όμως λαμβάνοντας υπόψη και τους "άλλους".

Οι εξελίξεις βέβαια μέχρι τώρα - η εκπαιδευτική ιστορία επίσης - έχουν αποδείξει ότι εμείς οι εκπαιδευτικοί αν μη τι άλλο λειτουργούμε μερικές φορές επιλέγοντας πρώτα το καλύτερο για εμάς, παραμελόντας τον παράγοντα των "σημαντικών άλλων".

Οπότε άλλο η διάδοση γνώσεων... και άλλο η μετάδοση αξιών. Εκείνη δεν διδάσκεται.. Με το παράδειγμα και το βίωμα γίνεται κτήμα.

Για να επανέλθω και στα περί ασάφειας, που πράγματι είναι πολύτιμες τελικά οι τοποθετήσεις.. Μήπως τελικά το Πηγαδάκι Γ.Α να το αντιμετωπίζαμε ως το δικό μας Μετά-Πρότζεκτ; = (Μέσω Πρότζεκτ θα οργανώνουμε Πρότζεκτ)
Με θέμα:
α) Εντοπίζουμε τα κακώς κείμενα και τα καλώς κείμενα του χώρου μας.
β) Υποδεικνύουμε τρόπους βελτίωσης ή και ριζικής αναδιάρθρωσης
γ) Πρακτική άσκηση στις οικογένειές μας - στα σχολεία μας - στις γειτονιές μας

Εάν το φέρουμε σε πέρας, εάν ο καθένας από εμάς τους εκπαιδευτικούς αναλάβει το κομμάτι της εργασίας που του αναλογεί με συνέπεια, αίσθημα ευθύνης, ειλικρίνεια, επαγγελματισμό, εκπαιδευτική συνείδηση [...], τότε θα είναι η εφικτή και η ανάθεση Πρότζεκτ στους μαθητές μας με στοχοθεσία και κοινωνική αποτελεσματικότητα.
Προτείνω επίσης συνεργατικά να φτιάξουμε μία ολοκληρωμένη πρόταση πρότζεκτ, που όποιος θέλει θα μπορεί να το εφαρμόζει στην τάξη του έχοντας μία βάση και μετά όρεξη να έχει να τροποποιεί / εμπλουτίζει.
... Με στόχο να καλλιεργηθούν οι συνθήκες διαμόρφωσης κριτικής άποψης στους νέους. (Προσοχή: Την δική τους κριτική σκέψη - όχι να περάσουμε την δική μας)
Με αποσπάσματα, με μύηση στις αρχές του διαλόγου, με σχολιασμό της επικαιρότητας, με περιστάσεις, βιωματικά παιχνίδια, [...].. με συμμετοχές σε δράσεις.

Ένα πρότζεκτ προσομοίωσης του τι σημαίνει ενεργός πολίτης!
Και αν το Πρότζεκτ έχει εφαρμογή στο Λύκειο, στα Γυμνάσια το αντίστοιχο, μέσα από παρόμοιες προσεγγίσεις μπορεί να γίνεται δια μέσου των Πολιτιστικών προγραμμάτων τα οποία δίνουν την ευκαιρία το σχολείο να ζωντανεύει, να σαλεύει! Να μπαίνει στην κοινωνία. Πλέον δεν φτάνει μόνο αυτό. Έχει σημάνει η ώρα που το σχολείο οφείλει πρωτίστως στα παιδιά και κατόπιν στον εαυτό του, να επηρεάζει την κοινωνία..
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 05, 2013, 02:54:46 μμ από troll »
Πρέπει να νευριάσουμε... /  Όταν είσαι
άξιος είσαι ΠΑΝΤΟΥ, Επιλεκτικά άξιος δεν υπάρχει.
(Και ακέραιος.. βεβαίως - βεβαίως)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:52:08 »

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 05, 2013, 09:12:27 μμ »
....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:30:57 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 05, 2013, 09:27:52 μμ »
...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:31:20 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 08, 2013, 09:59:56 μμ »
....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:31:35 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 11:52:08 »

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #18 στις: Ιούνιος 08, 2013, 10:19:49 μμ »
Οι όροι χρήσης και το προφίλ του PDE είναι σαφή.
Το θέμα σου εξακολουθεί να υπάρχει.

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #19 στις: Ιούνιος 08, 2013, 11:31:34 μμ »
...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:31:50 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #20 στις: Ιούνιος 09, 2013, 07:14:03 μμ »
....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:32:12 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #21 στις: Ιούνιος 10, 2013, 12:40:02 μμ »
Νομίζω ότι, χωρίς να το καταλαβαίνεις, παρασύρεσαι στην κατεύθυνση που στρέφει η ίδια η Ρεπούση τη συζήτηση, παρασύρεσαι από την επικοινωνιακή της τακτική.

Οι δηλώσεις της δεν αποτελούν ερμηνεία γεγονότων (δηλ. αναζήτηση αιτίων, κινήτρων, ευθυνών, σκοπιμοτήτων, αποτελεσμάτων) και άρα υποκειμενικές ιστορικές κρίσεις, ώστε να μιλάμε για ελευθερία επιστημονικής γνώμης και για συμφωνία ή μη άλλων ιστορικών, όπως η ίδια επιδιώκει.


Οι δηλώσεις της αφορούν την αποδοχή ή μη της τέλεσης γεγονότων.
Η τέλεση γεγονότων, όμως, δεν υπόκειται σε υποκειμενική ιστορική κρίση. Αποδεικνύεται ή δεν αποδεικνύεται με ντοκουμέντα.
Και για τα συγκεκριμένα γεγονότα, ειδικά των γενοκτονιών, υπάρχουν πλήθος μαρτυριών και φωτογραφιών από όλες τις πλευρές (συμμετέχοντες, παθόντες, απλούς παρατηρητές), που αποδεικνύουν την τέλεσή τους.

Εφόσον, λοιπόν, δεν έχει να προσκομίσει κάποιο ατράνταχτο ντοκουμέντο που να ανατρέπει όλα τα υπάρχοντα, τότε ως επιστήμων οφείλει να σιωπήσει. Αν δεν σιωπήσει, τότε θα πρέπει να δηλώσει υπό ποια ιδιότητα και με ποια σκοπιμότητα ομιλεί -αφού έχει ακυρώσει με την τακτική της την επιστημονική της ιδιότητα- ώστε αυτό να ληφθεί υπ' όψιν από όσους την ακούνε.
Γιατί το να περιβάλλει αναπόδεικτες απόψεις με το κύρος της επιστήμης δεν καθιστά την άποψη της επιστημονική, αλλά  επικίνδυνο λογικό σφάλμα (το σφάλμα της επίκλησης στην αυθεντία). Και ως τέτοιο δεν μπορεί να είναι ανεκτό, γιατί μπορεί να οδηγήσει ηθελημένα ή άθελα ακόμα και στην παραπλάνηση κάποιων.


Όλα τα άλλα είναι παραμύθια, για να περνάμε την ώρα μας. :P




ΥΓ. Εάν κατά λάθος αναρτάς δυο φορές το ίδιο κείμενο, όπως λ.χ αμέσως πιο πάνω, μπορείς να επέμβεις εκ των υστέρων και να τροποποιήσεις την ανάρτησή σου, πατώντας στο εικονίδιο της τροποποίησης πάνω δεξιά στην ανάρτησή σου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 10, 2013, 05:45:49 μμ από apri »
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #22 στις: Ιούνιος 10, 2013, 07:47:11 μμ »
...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:32:30 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #23 στις: Ιούνιος 10, 2013, 08:04:42 μμ »
....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:32:47 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #24 στις: Ιούνιος 10, 2013, 08:33:31 μμ »
Το να μου συμπληρωσει συναδελφος (ο/η Apri  και παλι) ότι δεν καταλαβαινω ότι με βαζει η  Ρεπουση στην λογικη της και να επαναλαβει , για να τα εμπεδωσουμε, οσα ηδη ολοι ξεραμε, και να αποτελει  αυτό και «εξοδο» απο Ρεπουση απλως δειχνει τι ο/η Apri  δεν θεωρει ότι εχει  κανενα λογο να ανοιγει και κανα από τα λινκ που βαζω για να βγαλουμε τα παιδια από τα ιδια και τα ιδια. Εγω το χρεος μου προς τις συστασεις του/της Apri το  εκανα , προσηρμοσα ολοκληρο το σαιτ ΜΜΕχωριςΜΜΕ στις συστασεις αυτές, αν και παλι θελει να συζηταει ερημην των λινκ εγω δεν υπαρχει λογος να απαντώ.  Άρα δεν θα επανελθω στο θεμα ότι και να πει ο/η συναδελφος ερημην ανοιγματος καποιο λινκ.


Κατ' αρχάς, είμαι η apri.

Kατά δεύτερον, αν ό,τι γράφω, το εκλαμβάνεις κάθε φορά ως προσωπική επίθεση, ως περιφρόνηση των κειμένων σου ή ως διάθεση διδασκαλίας του οποιουδήποτε, τότε πραγματικά δεν έχει νοήμα να γράψω και ούτε και πρόκειται.

Καλή συνέχεια.
 
......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #25 στις: Ιούνιος 10, 2013, 09:06:31 μμ »
....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:33:32 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

Αποσυνδεδεμένος apri

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5700
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Dum spiro, spero
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #26 στις: Ιούνιος 10, 2013, 09:49:35 μμ »
Το Apri μου ειχε φανει σαν Απριλιος, το ο τι ηταν "η" Apri πως να το ξερω ;   

Κάτω από τον αριθμό των μηνυμάτων κάθε μέλους αριστερά δηλώνεται προαιρετικά το φύλο του και εγώ το έχω δηλώσει. Δεν ενοχλήθηκα που δεν το πρόσεξες. Απλώς σε ενημέρωσα.


Στα βιογραφικά ψαχνω για ασχολιες.  Αναρωτηθηκα μηπως συνεργαζομασταν σε μουσικα προτζεκτ αλλά δεν φανηκε να τσιμπασ ουτε σε οτιδηποτε τετοιο οταν εγραψα, αρχικά για σενα και μετα για όλους, την περιληψη και συνδεση των  όλων των λινκ. Τελικα σαν μονο κοινο βρηκαμε να ασχλουμαστε με τη Ρεπουση για να λεμε οτι δεν πρεπει να ασχολουμαστε μαζι τησ. Ουτε παλαβοι να'μασταν.

Όταν γράφεις κάτι, όσο σπουδαίο κι αν το θεωρείς ή είναι αντικειμενικά, δεν προεξοφλείς αντιδράσεις.
Ο καθένας εδώ μέσα διαβάζει αν θέλει, σχολιάζει ό,τι θέλει, συνεισφέρει ό,τι θέλει και όταν θέλει.
Μπορεί να μην του αρέσει τίποτα, μπορεί να του αρέσει κάτι από όλα, μπορεί να του αρέσουν τα πάντα.

Αν όμως θέτεις προϋποθέσεις ανάγνωσης και διαλόγου που ικανοποιούν μόνο εσένα, τότε είναι πιθανό να μην υπάρξει και καθόλου διάλογος.
Αυτό δεν είναι ο ορισμός του "ανοικτός σε συζήτηση", αλλά του "ανοικτός στη συζήτηση που θέλω εγώ".

Δικαίωμα σου, βέβαια. Δικό σου είναι το πηγαδάκι.


Καλό βράδυ και πάλι καλή συνέχεια. :D

......τα φτερά άπλωσε πλέρια, άκρη ο κόσμος δεν έχει,
είναι πι' όμορφοι οι άγνωστοι πάντα γιαλοί.... (Κ. Χατζόπουλος)

Αποσυνδεδεμένος Πηγαδάκι Γ.Α.

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πηγαδάκι Γ.Α
« Απάντηση #27 στις: Ιούνιος 10, 2013, 10:15:19 μμ »
....
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2013, 04:33:14 μμ από Πηγαδάκι Γ.Α. »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 529
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.11 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.