0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Ήθελα να ήξερα, με τόσες συνταξιοδοτήσεις, απολύσεις/διαθεσιμότητες κλπ τι θα γίνει με τις ασφαλιστικές εισφορές (κατάρρευση ασφαλιστικών ταμείων), που θα βρεθούν λεφτά για συντάξεις (και περαιτέρω μειωμένες), ποιος θα καλύψει την τρύπα των φορολογικών εσόδων, τα νούμερα δε θα βγουν με τίποτα, παρά τις μαζικές ανθρωποθυσίες, η τελική κατάρρευση της χώρας είναι προ των πυλών.
Παράθεση από: knkn στις Ιούλιος 06, 2013, 11:07:12 μμΚαι από ποια ΠΥΣΔΕ θα επιλέξουν τους πανελλαδικά υπεράριθμους ? Εκπαιδευτικοί στη διάθεση υπάρχουν σε όλα τα ΠΥΣΔΕ . Πως θα διαλέξουν τους πανελλαδικά υπεράριθμους ? Παράθεση από: silkcut στις Ιούλιος 06, 2013, 11:25:18 μμμε τα κριτήρια του Π Δ των υποχρεωτικών μεταθέσεων?Υ Γ το έχω πει πολλές φορές, εμένα η μη δημοσίευση του σε φεκ (ενώ έχει περάσει και από το ΣτΕ ) με ανησυχεί αντί να με καθησυχάζει. όταν όμως λες πανελλαδικά υπεράριθμους ποιους εννοείς ? όλους όσους δεν έχουν οργανική σε σχολείο ή όσους δεν θα έχουν καλύψει το ωράριό τους έστω και με λειτουργικά κενά ? εγώ από τα όσα διαβάζω δεν βγάζω άκρη . διαθεσιμότητα για 2 μήνες και μετά μετάταξη στην πρωτοβάθμια σε κάποιες ειδικότητες ? δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω με όσα γράφουν οι δημοσιογράφοι ( που δεν τα βγάζουν από το μυαλό τους , απλά μαθαίνουν κάτι και μετά λόγω άγνοιας της εκπαιδευτικής πραγματικότητας το μεταφέρουν αλλοιωμένο ) .
Και από ποια ΠΥΣΔΕ θα επιλέξουν τους πανελλαδικά υπεράριθμους ? Εκπαιδευτικοί στη διάθεση υπάρχουν σε όλα τα ΠΥΣΔΕ . Πως θα διαλέξουν τους πανελλαδικά υπεράριθμους ?
με τα κριτήρια του Π Δ των υποχρεωτικών μεταθέσεων?Υ Γ το έχω πει πολλές φορές, εμένα η μη δημοσίευση του σε φεκ (ενώ έχει περάσει και από το ΣτΕ ) με ανησυχεί αντί να με καθησυχάζει.
Παράθεση από: silkcut στις Ιούλιος 06, 2013, 10:36:04 μμΠαράθεση από: Panos161 στις Ιούλιος 06, 2013, 11:11:01 πμΠού είναι οι αιρετοί μας; Αυτές τις κρίσιμες ώρες έπρεπε να μας βομβαρδίζουν με συνεχή ενημέρωση, να πιέζουν τον υπουργό μας να πάρει σαφή θέση, να έχουν βρει και να μας ενημερώνουν για τα κριτήρια της κινητικότητας, κτλ.κτλ.Κρίμα...είναι απασχολημένοι, μοιράζουν τις καρέκλες στην ΟΛΜΕ/ΟΙΜΕ Όργανο είναι και πρέπει να συνεδριάσει πριν λαλήσει. Επίσης θα πρέπει πρώτα και η κυβέρνηση να ανακοινώσει επίσημα τις προθέσεις της μετά την συνάντηση με την τρόικα. Αλλά καλά η ΟΛΜΕ, εμείς οι εκπαιδευτικοί τι θα κάνουμε; Εκτός από να γράφουμε σενάρια μαζί με τα ΜΜΕ δεν πρέπει να κάνουμε κάτι για την διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης και την απόλυση συναδέλφων μας; Καλά τι να πούμε και εμείς οι αναπληρωτές...
Παράθεση από: Panos161 στις Ιούλιος 06, 2013, 11:11:01 πμΠού είναι οι αιρετοί μας; Αυτές τις κρίσιμες ώρες έπρεπε να μας βομβαρδίζουν με συνεχή ενημέρωση, να πιέζουν τον υπουργό μας να πάρει σαφή θέση, να έχουν βρει και να μας ενημερώνουν για τα κριτήρια της κινητικότητας, κτλ.κτλ.Κρίμα...είναι απασχολημένοι, μοιράζουν τις καρέκλες στην ΟΛΜΕ/ΟΙΜΕ
Πού είναι οι αιρετοί μας; Αυτές τις κρίσιμες ώρες έπρεπε να μας βομβαρδίζουν με συνεχή ενημέρωση, να πιέζουν τον υπουργό μας να πάρει σαφή θέση, να έχουν βρει και να μας ενημερώνουν για τα κριτήρια της κινητικότητας, κτλ.κτλ.Κρίμα...
Σε α' φάση μάλλον θα κρίνουν από τις λίστες υπεράριθμων κάθε νομού.
Παράθεση από: gallikou στις Ιούλιος 07, 2013, 12:57:08 πμ Σε α' φάση μάλλον θα κρίνουν από τις λίστες υπεράριθμων κάθε νομού. αυτό νομικά (με την ισχύουσα νομοθεσία) δε στέκει, με δεδομένο ότι προς το παρόν η οργανική μας είναι στο υπουργείο και όχι σε κάποιο σχολείο, ΠΥΣΔΕ, Περιφέρεια.
Και είχαν μια σκασίλα για το αν στέκει νομικά. Άσε που για κάποιες ειδικότητες δεν υπάρχουν αλλού οργανικές (π.χ. οι ΠΕ05 οι οποίοι περισσεύουν παντού και αν χάσεις οργανική την πάτησες). Και σιγά που θα ψάξουν πανελλαδικά. Θα πάρουν τις ονομαστικές λίστες από κάθε νομό και θα καθαρίσουν. Μετά ας τρέξουμε στα δικαστήρια να δικαιωθούμε μετά από 20 χρόνια..
Θα σταθούν στη "μονιμότητα όσο υπάρχει η οργανική" όπως ορίζει το Σύνταγμα. Όταν μπήκε αυτή η προσθήκη, κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί τι θα σημαίνει!
όλοι έχουν οργανική στο υπουργείο. Και επιπλέον, με ποιο ωρολόγιο πρόγραμμα τρέχουν τους αλγόριθμους:με αυτό που έρχεται ή με το προηγούμενο;