*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1384190 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« στις: Ιούνιος 01, 2013, 01:29:23 πμ »
Λίγο πριν, λίγο μετά το Πάσχα ακούσαμε για την αξιολόγηση των 206.000 δημοσίων υπαλλήλων των υπουργείων (δεν περιλαμβάνονται εκπαιδευτικοί, ένστολοι κ.ά.), με βάση ένα 39σέλιδο ερωτηματολόγιο του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης: https://docs.google.com/file/d/1ivdvS1g88Oo3z-uk-mVIFPRAq6yLevGFp4JTCNOHzFUjdRqUWfkrJmCTm-Ys/edit

Όπως αποκαλύφθηκε πριν λίγες μέρες (http://thekotsi.blogspot.gr/2013/05/blog-post_29.html) στις 13 Μαΐου έγινε μια συνάντηση Task Force και Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης στην οποία ο κ. Μανιτάκης δεσμεύτηκε ότι εντός 6 εβδομάδων (μέχρι τέλος Ιουνίου) 12.500 θα έχουν τεθεί στο λεγόμενο σχήμα της κινητικότητας (sic). Επίσης αναφέρεται ότι η αξιολόγηση του προσωπικού στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευσης είναι επείγουσα (το γιατί, θα το αναλύσω στη συνέχεια) και ότι για τον στόχο των 12.500 σε διαθεσιμότητα πρέπει να επικεντρωθούν στα Υπουργεία Εσωτερικών και Παιδείας που έχουν το περισσότερο προσωπικό. Οι Γενικοί Γραμματείς των 2 Υπουργείων θα συναντηθούν με το ΓΓ του Διοικητικής Μεταρρύθμισης για να επιταχύνουν τη διαδικασία.

Οι στόχοι περιγράφονται επακριβώς στη σελ.4 του http://ec.europa.eu/economy_finance/publications/occasional_paper/2013/pdf/ocp148_en.pdf και έχουν αναφερθεί μεταφρασμένοι και από τον Damien στο http://www.pde.gr/index.php?topic=26612.msg671507#msg671507

Λίγο αργότερα (17 Μαΐου) μαθαίνουμε ότι παγώνει το ερωτηματολόγιο (με διάφορες δικαιολογίες και προσχήματα) και έρχεται κάποιο νομοσχέδιο (http://www.tovima.gr/society/article/?aid=515674) στο οποίο θα υπάρχει άρθρο που θα καθορίζει τα κριτήρια της αποτίμησης των προσόντων για τους υπαλλήλους που μετακινούνται σε άλλες διευθύνσεις και για όσους τεθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας (κινητικότητα).

Την περασμένη Παρασκευή (24 Μαΐου) βγήκε νέα εγκύκλιος του Διοικητικής Μεταρρύθμισης για επικαιροποίηση των προσωπικών μητρώων υπαλλήλων (http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%92%CE%95%CE%A74%CE%A7-5%CE%9E%CE%95). Έχουν βγει και άλλες σχετικές κατά καιρούς.

Την Πέμπτη (30 Μαΐου) πραγματοποιήθηκε συνάντηση στο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, όπου από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας συμμετείχαν:
- ο Υφυπουργός κ. Παπαθεοδώρου (ΔΗΜ.ΑΡ., για να μην ξεχνιόμαστε, αυτός που παραμονές της αύξησης του ωραρίου δεν είπε τίποτα σε συνάντηση με την ΟΛΜΕ)
- η Διευθύντρια του γραφείου του κ. Μαρίνου
- η νομική σύμβουλός του κ. Μαυροπούλου
- ο Γενικός Γραμματέας κ. Κυριαζής
- η (Αναπληρώτρια) Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κ. Καρδαμίτση

Επισήμως ανακοινώθηκε ότι "συνομίλησαν για θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής". Το βασικό αντικείμενο αυτής της συνάντησης φαίνεται ότι ήταν η διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών και δευτερευόντως η επανακατάταξη των αποφοίτων ΤΕΙ. Σε κάθε περίπτωση, ας ερωτηθούν για την agenda της συνάντησης οι συμμετέχοντες ( ακούτε κ.κ. συνδικαλιστές; )

Διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών; Τι είν' τούτο πάλι; (συνεχίζεται)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:36:12 »

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #1 στις: Ιούνιος 01, 2013, 02:02:41 πμ »
Όπως έχει αναφερθεί και από άλλα μέλη του forum (ενδεικτικώς soch : http://www.pde.gr/index.php?topic=26612.msg671342#msg671342 και Damien: http://www.pde.gr/index.php?topic=26612.msg671507#msg671507) οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου έχουν μονιμότητα συνταγματικά κατοχυρωμένη, ασχέτως αν έχουν οριστική/οργανική τοποθέτηση (ουσιαστικά όλοι έχουν οργανική θέση από τη στιγμή που διορίστηκαν - ας μην επεκταθούμε περισσότερο).

Δεν μπορεί, λοιπόν, να υπάρξει άμεση απόλυση μόνιμων εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με το Μνημόνιο 3, Υποπαράγραφος Ζ2 - ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ:
"1. Μόνιμοι  πολιτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, ανεξάρτητων αρχών, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού οι θέσεις των οποίων καταργούνται, τίθενται σε διαθεσιμότητα. Αν καταργούνται ορισμένες μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, οι υπάλληλοι που τίθενται σε διαθεσιμότητα προσδιορίζονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (άρθρο 154 παρ. 2 Υπαλληλικού Κώδικα, άρθρο 158 παρ. 2 Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων)."
Μετά αναφέρεται τι μπορεί να γίνει κατά τη διαθεσιμότητά τους.

Άρθρο 154
Απόλυση λόγω κατάργησης θέσης
"1. Ο υπάλληλος απολύεται, αν καταργηθεί η θέση στην οποία υπηρετεί.
2. Αν καταργηθούν ορισμένες μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, απολύονται οι υπάλληλοι οι οποίοι συγκεντρώνουν τα λιγότερα ουσιαστικά προσόντα, ύστερα από απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου. Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.
3. Τα ανωτέρω ισχύουν και σε περίπτωση κατάργησης θέσεων μετά από συγχώνευση κλάδων ή υπηρεσιών.
4. Οι κατά τις ανωτέρω διατάξεις προς απόλυση υπάλληλοι δικαιούνται, με αίτηση τους, να μεταταγούν σε κενή οργανική θέση άλλης δημόσιας υπηρεσίας ή Ν.Π.Δ.Δ.. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, καθορίζονται οι ειδικότεροι όροι και η διαδικασία μετάταξης."

Διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών μπορεί να υπάρξει σε 2 περιπτώσεις:
α) αν καταργηθεί ένας ολόκληρος κλάδος, οι εκπαιδευτικοί του τίθενται σε διαθεσιμότητα
β) αν καταργηθούν ορισμένες μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, τίθενται σε διαθεσιμότητα όσοι συγκεντρώνουν τα λιγότερα ουσιαστικά προσόντα.

Επειδή το β) δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να προσδιοριστεί, αφού δεν υπάρχει κάποιο ... ranking των εκπαιδευτικών κάθε κλάδου (και αυτός είναι ο πραγματικός σκοπός που πιέζουν για την αξιολόγηση, καλώς το έχουν εντοπίσει πολλοί αυτό το θέμα), η διαθεσιμότητα μπορεί να συμβεί μόνο μέσω του α)

Όταν, λοιπόν, κατάλαβε ο Μανιτάκης ότι η διαδικασία με τα ερωτηματολόγια δεν θα τελειώσει ούτε του χρόνου, το γύρισε σε αναζήτηση των εχόντων τα λιγότερα τυπικά προσόντα η σε ολόκληρη κατάργηση κλάδων. Ήδη από καιρό ο κ. Μανιτάκης  έχει δηλώσει  ότι  οι λιγότερο προσοντούχοι, οι οποίοι δεν έχουν τα τυπικά προσόντα να είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή δεν έχουν προσληφθεί με τυπική διαδικασία,  θα τεθούν εκτός Δημοσίου, στο πλαίσιο του Δημοσιοϋπαλληλικού  Κώδικα και του Συντάγματος.

Πώς μεταφράζονται αυτά για τους εκπαιδευτικούς; Ποιοι κλάδοι οδηγούνται στη "σφαγή"; Οι συμμετέχοντες στη συνάντηση της Πέμπτης σίγουρα ξέρουν. Εμείς μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Το επιχειρώ, προσπθώντας να το τεκμηριώσω:

ΔΕ01: Απ' ότι έμαθα (επειδή ρώτησα ειδικά γι' αυτό) στο σύστημα plan.sch.gr δεν συμπληρώνονταν κενά/πλεονάσματα για τους ΔΕ01. Δεν είδα να προβληματιστεί κανένας γι' αυτό. Μιλάμε για έναν αριθμό ατόμων γύρω στους 300.

ΤΕ01 (περίπου 850) και άλλες ειδικότητες των ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ: Πριν λίγες μέρες ο κ. Παπαθεοδώρου σε απάντησή του στη Βουλή στον κ. Κακλαμάνη είπε ότι αμέσως μετά τις Πανελλαδικές θα κατατεθεί το νομοσχέδιο για το Τεχνολογικό Λύκειο (νομοσχέδιο που βασικά είναι έτοιμο από καιρό, αλλά το μηρυκάζουν). Δηλ. σε νεκρό χρόνο (Σ.Σ. επειδή λέγανε ότι δεν λειτουργούν παλαιοκομματικά) και με τους εκπαιδευτικούς κατά πάσα πιθανότητα ακόμα επιταγμένους. Το Τεχνολογικό Λύκειο, παρά τις διαβεβαιώσεις την πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, θα έχει λιγότερες ειδικότητες εκπαίδευσης και μικρότερο αριθμό διδακτικών ωρών μαθημάτων ειδικότητας. Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι κλάδοι θα αφανιστούν.

Τα περί άμεσης κατάργησης οργανικών θέσεων 1500 ΠΕ11 και 2500 ΠΕ19-20 στο ρεπορτάζ της ΝΕΤ (http://www.youtube.com/watch?v=-pGyidGC7VQ#at=2162) είναι προφανώς παραμύθια. Πολύ απλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί αυτή τη στιγμή. Αν του χρόνου προχωρήσει το θέμα της αξιολόγησης, τότε θα μπορούν να κάνουν haircut και επιλεκτικά σε κάθε κλάδο, χωρίς να χρειάζεται η συνολική κατάργησή του.

Αποσυνδεδεμένος MHXMHX

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 335
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #2 στις: Ιούνιος 01, 2013, 02:24:13 πμ »
Πολύ ωραίο κείμενο.Είναι δικό σου ή υπάρχει άλλη πηγή;

Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #3 στις: Ιούνιος 01, 2013, 02:28:06 πμ »
Δικό μου είναι. Μπορείς να το κάνεις google αν θες. Τώρα, όμως, γιατί από αύριο προβλέπω αναδημοσιεύσεις :)

Μου πήρε πάνω από μία ώρα η συγγραφή και για τη μελέτη των πηγών πολύ περισσότερο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 19:36:12 »

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #4 στις: Ιούνιος 01, 2013, 06:21:33 πμ »

β) αν καταργηθούν ορισμένες μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, τίθενται σε διαθεσιμότητα όσοι συγκεντρώνουν τα λιγότερα ουσιαστικά προσόντα.

Εδώ μήπως μετρούν περισσότερο τα τυπικά?
  

guestteacher

  • Επισκέπτης
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #5 στις: Ιούνιος 01, 2013, 09:23:36 πμ »
Patreas

Σε δύο μόνο μηνύματα είπες τις μεγαλύτερες αλήθειες.
Απλά στο σκεπτικό σου να συμπληρώσω ότι ακόμα και στους καθηγητές ΠΕ μπορεί να γίνει αυτό που λες και άμεσα π.χ. με δεύτερες αναθέσεις καταργώ κλάδους ή υποκλάδους. Ασχετο αν θέλει να το ανοίξει η κυβέρνηση αυτό το μέτωπο.
Αλλά έχει δίκαιο και ας το καταλάβουμε όλοι απολύσεις άμεσες χωρίς αξιολόγηση εντός του ίδιου κλάδου καθηγητών δεν γίνονται τόσο απλά.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2013, 09:43:31 πμ από guestteacher »

Αποσυνδεδεμένος dennisathens13

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 42
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6 στις: Ιούνιος 01, 2013, 09:40:13 πμ »
Συγχαρητήρια συνάδελφε τα είπες όλα ευγε.γιατι καποιοι συνδικαλιστές παπαγαλάκια κυβέρνησης (δεν είναι μόνο οι δημοσιογράφοι) έλεγαν για 3000 διαθεσιμότητες πληροφορικών γυμναστών και ξενόγλωσσων.κουνια που τους κούναγιε

Αποσυνδεδεμένος gstag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #7 στις: Ιούνιος 01, 2013, 12:41:18 μμ »
Ανέφερες ότι:
"2. Αν καταργηθούν ορισμένες μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, απολύονται οι υπάλληλοι οι οποίοι συγκεντρώνουν τα λιγότερα ουσιαστικά προσόντα, ύστερα από απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου. Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας."

Προφανώς μια και όλοι οι εκπαιδευτικοί που βρίσκονται σε κάποιο κλάδο κατέχουν τα τυπικά προσόντα που ο νόμος ορίζει για τον κλάδο οποτε πρέπει να οριστούν τα ουσιαστικά προσόντα. Και αυτα προφανώς είναι τα μόρια που συγκεντρώνουν κατα τη θητεία τους. Οποτε μια χαρα οι οριζόμενοι ως υπεράριθμοι σύμφωνα με την εγκύκλιο πλεονασμάτων του Υπουργειου Παιδείας μπορουν να μετατεθούν υποχρεωτικά, οι εναπομείναντες να μπουν σε κινητικότητα για μετακίνηση σε άλλη υπηρεσία και όσοι απομένουν να μπουν σε διαθεσιμότητα και απόλυση!



Αποσυνδεδεμένος Patreas

  • Συνδρομητής
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2001
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #8 στις: Ιούνιος 01, 2013, 12:53:55 μμ »
Καλώς όρισες στο φιλόξενο χώρο του pde.gr

Στο πρώτο μήνυμά σου σε αυτό το forum αναφέρεις και ορίζεις αυθαίρετα ως μοναδικά ουσιαστικά προσόντα τα μόρια που συγκεντρώνουν οι εκπαιδευτικοί κατά τη θητεία τους. Από πού προκύπτει αυτό;

Τι σχέση έχουν οι υπεράριθμοι σύμφωνα με την εγκύκλιο κενών-πλεονασμάτων του Υπουργειου Παιδείας (προέκυψαν μόνο με Α' Ανάθεση της κύριας ειδικότητας και άλλες αλχημείες) με τους υποχρεωτικά μετατιθέμενους σύμφωνα με το ΠΔ που έχει διαρρεύσει; (όπου λαμβάνονται και δεύτερες αναθέσεις, δεύτερες ειδικότητες, διάθεση στην πρωτοβάθμια κ.ά.)

"οι εναπομείναντες να μπουν σε κινητικότητα για μετακίνηση σε άλλη υπηρεσία και όσοι απομένουν να μπουν σε διαθεσιμότητα και απόλυση!" Κινητικότητα (mobility) είναι ο κατ' ευφημισμόν όρος για τη διαθεσιμότητα, δεν πρόκειται για διαφορετικό πράγμα. Ποιοι είναι "οι εναπομείναντες" και ποιοι "όσοι απομένουν";

Αποσυνδεδεμένος raven

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 01, 2013, 02:07:05 μμ »
Προβοκατόρικα μου φαίνεται κινούνται εδώ μέσα μερικοί.
Patreas όσα έγραψες με μεθοδικότητα και σαφήνεια, συνοψίζουν επακριβώς το περίγραμμα της πραγματικότητας.
Όσοι αρνούνται να το δουν μπορούν να επιχειρηματολογούν ελεύθερα, προσκρούοντας βέβαια στην κοινή λογική.  :)

Αποσυνδεδεμένος Green

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4580
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 01, 2013, 02:30:40 μμ »
Δεν μάθαμε κάτι που δεν ξέραμε. Εδώ και δύο χρόνια συζητάμε ότι το νέο Τεχνολογικό Λύκειο δεν θα έχει ενδεχομένως ειδικότητες ΤΕ (κομμώτριες κλπ), ουσιαστικά δηλαδή τα διδακτικά αντικείμενα που υπάρχουν σήμερα μόνο στις ΕΠΑΣ, οι οποίες θα μεταφερθούν στα ΙΕΚ.
Όσο για τις ώρες των ειδικοτήτων στο τεχνολογικό Λύκειο, το σχέδιο που γνωρίζαμε μίλαγε για μικρή αύξησή τους σε βάρος των μαθημάτων γενικής παιδείας. Δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 01, 2013, 02:37:54 μμ από Green »

Αποσυνδεδεμένος averkios

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 59
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 01, 2013, 03:19:27 μμ »
Όσον αφορά τις ώρες στο Τεχνολογικό λυκείο

Τ.Ε.Ε. (Υ.Α. 38451/Γ2 – 2003)
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΑΞΕΙΣ   ΩΡΕΣ/ΕΒΔ.   ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ   ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ
ΕΤΟΥΣ
Α   20   x 29   580
Β   24      696
Γ   26      754
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΣΕ 3 ΕΤΗ   2030



ΕΠΑ.Λ (Υ.Α. 111276/Γ2 – 2007)
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΑΞΕΙΣ   ΩΡΕΣ/ΕΒΔ.   ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ   ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ
ΕΤΟΥΣ
Α   0   x 29   0
Β   18      522
Γ   23      667
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΣΕ 3 ΕΤΗ   1189

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Πρόταση)
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΤΑΞΕΙΣ   ΩΡΕΣ/ΕΒΔ.   ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ   ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ
ΕΤΟΥΣ
Α   0   x 29   0
Β   20      580
Γ   27      783
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΣΕ 3 ΕΤΗ   1363
   
Δ   27   x 29   783
ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ ΣΕ 4 ΕΤΗ   2146







Αποσυνδεδεμένος boldboy

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 433
  • Όχι άλλο κάρβουνο...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 01, 2013, 03:48:44 μμ »
@Patreas
Εξαιρετική ανάλυση.
Μπράβο συνάδελφε!!

Αποσυνδεδεμένος gstag

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 01, 2013, 04:40:10 μμ »
Patreas καλως σας βρήκα σε αυτη τη δύσκολη συγκυρία για όλους τους εκπαιδευτικούς.

Το σχόλιο μου δεν είχε σκοπο να αμφισβητήσει τα στοιχεια που παρέθεσες αλλά είναι ενα σενάριο που αν και φαίνεται παράλογο σε εμας τους εκπαιδευτικούς είναι καθόλα βολικο για τους στόχους που τίθονται απο το έγγραφο που διέρευσε απο την συνάντηση της 13 Μαίου μιας και στο τέλος αναφέρει οτι μεσα σε 6 εδομάδες (τελος ιουνίου αρα) πρεπει να έχει υλοποιηθεί η κινητικότητα σε Υπουργεια Εσωτερικών και Παιδείας.

Τα μορια τα όρισα αυθαίρετα ως ουσιαστικό προσον μιας και σε αυτο βασίζονται όλες οι αποφάσεις του υπουργείου παιδείας οταν πρόκειται να γίνουν υπηρεσιακές μεταβολές (π.χ. μετατάξεις, μεταθέσεις κ.α.).  Αν έχεις σκεφτεί εσυ ένα άλλο ουσιαστικό προσον που να ορίζεται κάπου παρακαλώ ανέφερε το.

Το ότι η εγκύκλιος θετει υπεραριθμίες χωρις να υπολογίζει ένα σωρο αλλα κριτιρια που η ιδια αναφέρει και οριζουν λειτουργικές αναγκες στην εκπαίδευση δεν είναι παράξενο; Τι ακριβώς θα δεικνύουν τα νουμερα των πλεονασμάτων που προκύπτουν απο μια τέτοια εγκύκλιο;

Οι υποχρεωτικές μεταθέσεις θα υλοποιηθούν αφου συνυπολογιστούν και οι Β' αναθέσεις και μετατάξεις(ίσως?) των εκπαιδευτικών. Πιστευεις ότι δεν θα μείνουν εκπαιδευτικοι ως υπεράριθμοι ακόμα και μετά τις υποχρεωτικές μεταθέσεις; (το ίδιο το υπουργείο δήλωσε οτι τελικά θα είναι λίγες). Δεν μιλαει κανείς για λειτουργικές ανάγκες και αυτό είναι ανησυχητικό.

Το σχολιο μου είχε στόχο να εκφράσω τον προβληματισμό μου και καμια σχεση με προβοκατόρικες διαθέσεις raven.  Απλά ας είμαστε όλοι οι εκπαιδευτικοί σε εγρήγορση!



 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159779
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 556
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 470
Σύνολο: 489

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.