0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αναρωτιέστε, λοιπόν, τι θα γίνει με τα 20.000 παιδιά που σπουδάζουν σε αυτές τις ειδικότητες. Σήμερα, στο υπουργείο από χείλη συνδικαλιστών ακούστηκε πως ο υπουργός σε αυτή την ερώτηση απάντησε ότι θα πριμοδοτηθούν για να πάνε σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, ώστε να συνεχίσουν τις σπουδές τους.
Παράθεση από: LK στις Ιουλίου 10, 2013, 07:09:16 pm Αναρωτιέστε, λοιπόν, τι θα γίνει με τα 20.000 παιδιά που σπουδάζουν σε αυτές τις ειδικότητες. Σήμερα, στο υπουργείο από χείλη συνδικαλιστών ακούστηκε πως ο υπουργός σε αυτή την ερώτηση απάντησε ότι θα πριμοδοτηθούν για να πάνε σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, ώστε να συνεχίσουν τις σπουδές τους.Συνεπώς , ξεκάθαρα πλέον, θα προκύψουν πάμπολλες νέες υπαραριθμίες στα ΕΠΑΛ σε Φιλολόγους, Μαθηματικούς, Φυσικοχημικούς κλπ....Με τις υγείες μας...
Άρα όταν σε πας με μετάταξη δεν αλλάζει η σχέση εργασίας. Εάν πας διαθεσιμότητα και μετάταξη γίνεσαι αορίστου χρόνου.Εκ του πονηρού βεβαίως βεβαίως! Κάποιοι μετάταξη, κάποιοι διάθεση.
@utenarΓίνεται και αξιολόγηση εντός κλάδου αν είδα καλα και μάλιστα κάπου λέει με αυξημένα κριτήρια αναλόγως της συγκεκριμένης υπηρεσίας....νομίζω αναφέρεται στο άρθρο της κινητικότηταςΥΓ. Παιδιά μια παράκληση. Εχουμε κάποιοι να πούμε κάτι για το θέμα; Λύσεις χειροπιαστές για το τι έρχεται; αλλιώς η ιδεολογική αντιπαράθεση πιθανόν να μην έχει νόημα όταν όλα θα έχουν όπως λέτε γίνει ερείπια...ο καθένας για το τι φταίει και ποια ιδεολογία μπορεί να δώσει λύση ας την κρατήσει για την ημέρα που ψηφίζει ή ας γράψει σε άλλο topic.Εδώ συζητάμε κινητικότητα/διαθεσιμότητα.
παιδιά, αυτό ακριβώς εννοεί ο Πατρέας...ότι θα μεταταχθούν ως ΙΔΑΧ!! κάντε τον κόπο να διαβάσετε την Ζ.2.2β του ν. 4093/2012 και όλα θα ξεκαθαρίσουν ως δια μαγείας!!!
Παράθεση από: LK στις Ιουλίου 10, 2013, 07:09:16 pm Αναρωτιέστε, λοιπόν, τι θα γίνει με τα 20.000 παιδιά που σπουδάζουν σε αυτές τις ειδικότητες. Σήμερα, στο υπουργείο από χείλη συνδικαλιστών ακούστηκε πως ο υπουργός σε αυτή την ερώτηση απάντησε ότι θα πριμοδοτηθούν για να πάνε σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, ώστε να συνεχίσουν τις σπουδές τους. Συνεπώς , ξεκάθαρα πλέον, θα προκύψουν πάμπολλες νέες υπαραριθμίες στα ΕΠΑΛ σε Φιλολόγους, Μαθηματικούς, Φυσικοχημικούς κλπ....Με τις υγείες μας...
Παράθεση από: bitch στις Ιουλίου 10, 2013, 06:48:46 pmπαιδιά, αυτό ακριβώς εννοεί ο Πατρέας...ότι θα μεταταχθούν ως ΙΔΑΧ!! κάντε τον κόπο να διαβάσετε την Ζ.2.2β του ν. 4093/2012 και όλα θα ξεκαθαρίσουν ως δια μαγείας!!!H Z.2.1β (και όχι 2β) του ν.4093/2012 δεν υποχρεώνει σε αλλαγή της υπηρεσιακής σχέσης του υπαλλήλου σε ΙΔΑΧ. Αυτό που λέει είναι ότι για τους υπαλλήλους που βγαίνουν σε διαθεσιμότητα υπάρχουν δύο δρόμοι: 1. Υποχρεωτική μετάταξη [εδώ δεν ορίζει αλλαγή σε ΙΔΑΧ] ή2. Μεταφορά σε ΙΔΑΧΑυτό που εννοεί είναι ότι ένας μόνιμος μπορεί να καλύψει είτε θέση μόνιμου είτε θέση ΙΔΑΧ, ανάλογα με το ποια θέση θα προκύψει κενή.
@LKΠρώτον αντιδράσατε σήμερα (δεν μιλάω για σένα προσωπικά ή κάποια ιδελογική παράταξη) για ένα νομοσχέδιο που εμφανίστηκε χτες. Οπως θα υπάρξει αντίδραση την ημέρα που θα ψηφίζεται ενω ήδη έχει αποφασιστεί να ψηφιστεί. Το να δείχνω αγωνιστικότητα μέσα εδώ τι εξυπηρετεί; αν ο άλλος θέλει ή όχι να αντιδράσει και πως θα αντιδράσει θα του το πει κάποιος άλλος; Υπάρχει μετρητής αντίδρασης και δεν το ξέρω; Υπάρχει μετρητής συμμετοχής σε πορείες και δεν το ξέρω; Υπάρχει ομως αποτέλεσμα και το ξέρω. Και αυτό δεν καθορίζεται από την αγωνιστικότητα του καθενός...Μπορούν να περιμένουν μέχρι να εξαντληθεί και ο τελευταίος. Αυτό κάνουν...Εφικτή λύση υπάρχει;ΥΓ. Κλείνω τα off topic με το παρόν μήνυμα.Και κάτι τελευταίο. Οπως κάποιες επαγγελματικές ενώσεις έχουν βγάλει βουλευτές εεε ας βγάλουν και οι εκπαιδευτικοί...Και όταν βγουν να μην γίνουν Ρεπούση...