0 μέλη και 10 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Να κάνω μια αιρετική ερώτηση;Αν είμαστε όλοι μαζί ή ο καθένας χώρια θα αποτρέψει τις σχεδιαζόμενες διαθεσιμότητες - απολύσεις;Μην τρέξετε να πέσετε να με φάτε. Απαντήσεις ψάχνω.
Ο ασεπ ειναι και θεμα εμπειριας. Στο πρωτο ασεπ ξεσκιστηκα στο διαβασμα για ενα εξαμηνο και δεν περασα. Στο δευτερο ασεπ λιγο διαβασμα και μαλιστα τους τελευταιους μηνες ειχα παρατησει την προσπαθεια καταφερα να ειμαι επιτυχων. Ιδιαιτερα στα παιδαγωγικα οπου η ελειψη εξειδικευμενων γνωσεων λειτουργει αρνητικα
Παράθεση από: guestteacher στις Αυγούστου 10, 2013, 10:29:02 amΝα κάνω μια αιρετική ερώτηση;Αν είμαστε όλοι μαζί ή ο καθένας χώρια θα αποτρέψει τις σχεδιαζόμενες διαθεσιμότητες - απολύσεις;Μην τρέξετε να πέσετε να με φάτε. Απαντήσεις ψάχνω.Το να είμαστε όλοι μαζί είναι γενικό και αόριστο. Η ενότητα είναι μία από τις πολλές προϋποθέσεις για να αποτρέψουμε τις διαθεσιμότητες απολύσεις. Δεν είναι η μόνη, αλλά είναι η πρώτη στη λίστα των προϋποθέσεων. Από εκεί και μετά το θέμα είναι πως θα εκφράσουμε την ενότητα μας, πόσο δυναμικά, με πόση διάρκεια, αυτός ο "αγώνας" θα γίνει αφορμή να βγάλουμε ουσιαστικά αιτήματα. Θα πω ένα παράδειγμα καμιά φορά ξεφεύγει η συζήτηση στις συνελεύσεις και η συζήτηση γίνεται πολιτική και κάποιοι ασυνάδελφοι κυοράζονται. Έχουν δίκιο που κουράζονται, αλλά άδικο που θέλουν να περιοριζόμαστε μόνο σε "εκπαιδευτικά" θέματα. Μπορούμε να αποτρέψουμε τη διαθεσιμότητα αν δεν νοιαστούμε και για την υπόλοιπη κοινωνία; αν περιοριστούμε στις αναθέσεις, στις ώρες των μαθημάτων μας κλπ; μπορούμε να νικήσουμε αν λέμε να απολυθούν οι υπάλληλοι των δήμων αντί για εμάς; εγώ λέω όχι. Μπαίνουμε στην τάξη και αυτή είναι η δύναμη μας, οτι η δουλειά μας έχει καθημερινή τριβή με τη μισή κοινωνία τουλάχιστον. πως θα νικήσεις σε έναν αγώνα αν λες να απολυθεί ο γονιός του μαθητή σου για να τη γλιτώσεις εσύς πως θα σε στηρίξει ο μαθητής σου και η οικογένεια του; Επίσης το αναβαθμισμένο σχολείο, το σχολείο με κύρος στα μάτια της κοινωνίας είναι όπλο για εμάς και πρέπει να το διεκδικήσουμε, όμως και αυτό δεν είναι αποκλειστικά "εκπαιδευτικό" θέμα. Και το αναλύω. Το καλύτερο πρόγραμμα σπουδών να έχουμε, την καλύτερη διαδικασία αξιολόγησης για την πρόσληψη του προσωπικού, να λυθούν τα προβλήματα της υλικοτεχνικής υποδομής, πιστεύετε οτι ξαφινκά θα έχουμε άλμα στο γνωστικό επίπεδο των μαθητών μας; δηλαδή ο μαθητής που οι γονείς του είναι άνεργοι και μπορεί να τρώει ένα μήνα συνεχόμενα μακαρόνια θα καταλάβει τη διαφορά του σχολείου; ο μαθητής που στο σπίτι δεν έχουν θέρμανση ή δεν έχει χρήματα για ένα στυλό και ένα τετράδιο θα έχει διαφορά; ο μαθητής που τα βράδια δουλεύει γκαρσόνι όχι για να πάρει μηχανάκι, αλλά για να βοηθήσει την οικογένεια του που δυσκολεύεται δεν θα νυστάζει το πρωί στο σχολείο;Αν λοιπόν νοιαστούμε όχι απλά ανθρώπινα, αλλά και συνδικαλιστικά-πολιτικά με τις διεκδικήσεις μας για όλα αυτά και το κάνουμε ενωμένοι και αποδειχθούμε και οργανωτικά ικανοί, αυτό να πάρει την ανάλογη σε μέγεθος ποικιλία και διάρκεια μορφή και ξυπνήσουμε και όλη την κοινωνία και δεν διεκδικήσουμε απλά το πόσα μόρια θα πάρει ο απόφοιτος του ΑΠΘ, ο κάτοχος πιστοποιητικού ξένων γλωσσών, αλλά διεκδικήσουμε την ίδια τη ζωή την αξιοπρεπή εργασία και ζωή για όλους και δεν διστάζουμε να δουλέψουμε ΣΚΛΗΡΑ γι' αυτή (δεν θα καθόμαστε αραχτοί στον καναπέ και θα μας τρέφει το μάννα εξ' ουρανού), τότε όχι μόνο τις απολύσεις θα αποτρέψουμε, αλλά θα ζούμε σε μια κοινωνία που θα έχει ευτυχισμένους ανθρώπους, τιμιότερους με καλύτερες κοινωνικές σχέσεις και που θα ανταγωνιζόμαστε ποιος θα προσφέρει περισσότερα και όχι ποιος θα αρπάξει με δόλιο τρόπο περισσότερα. Ουτοπικό; όχι περισσότερο από το να πιστεύουμε οτι η μοριοδότηση θα μας γλιτώσει από την απόλυση. Θα κάνω μια απλή ερώτηση. Υπάρχει πιο αξιόλογος επιστήμονας από έναν γιατρό; έναν γιατρό που έγραψε άριστα για να περάσει στην ιατρική, που έκανε 6 χρόνια σπουδών και τρία ειδικότητας και ήταν ο πρώτος που απολύθηκε; Ζούμε σε εποχές που έχουμε μεγάλες ανακατατάξεις δεν έχουμε απλά μικροδιαχειριστικές αλλαγές. Σε αυτές τις εποχές πρέπει να συμμετέχεις με συνολικές προτάσεις και ριζικές αν θέλεις το νέο που θα έρθει να σε περιλαμβάνει, αλλιώς θα παρακολουθείς παθητικά τις εξελίξεις και δεν θα ξέρεις από που έρχονται οι σφαλιάρες.
μήπως θυμάται κάποιος πότε έγινε ο πρώτος διαγωνισμός ΑΣΕΠ γιανα διοριστούν καθηγητές και δάσκαλοι ; το 1994 ή το1997 ;
δεν πήγε κανείς , στείλανε κατευθείαν τον κωδικό του με το όνομά του στον ΑΣΕΠπλάκα κάνετε ? είναι εκατοντάδες αυτοι !! και μας κοροιδευουν κιολα εμας που είμαστε στην Α η
... όχι για κουβέντες καφενείου και όποιοι γνωρίζουν κάτι και το αποκρύπτουν διαπράττουν ποινικό αδίκημα! Εάν δεν υπάρχουν στοιχεία και αυτά λέγονται για εντυπωσιασμό, ας σταματήσει πλέον αυτό το ανέκδοτο. Με λίγα λόγια τι θέλω να πω: Ή σοβαρά στοιχεία, ή τέρμα η πλάκα!