*

Αποστολέας Θέμα: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών  (Αναγνώστηκε 1385087 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6566 στις: Αύγουστος 18, 2013, 09:59:22 πμ »
η ιδιωτικοποιηση της παιδείας είναι ένας κερδοφόρος στόχος γι αυτούς και θέλουν οι απολυμένοι εκπ/κοί να γίνουν στρατιές υποψηφίων υπερχαμηλόμισθων εργαζομένων στα ιδιωτικά τους εκπαιδευτήρια, είτε ΙΕΚ είναι αυτά ή Γυμνάσια, Δημοτικά κλπ.
+++++
Αντί να συσπειρωθούμε, εξακολουθούμε να κοιτάζουμε να βολευτούμε:
"...Θα πρέπει η μοριοδότηση της επετηρίδας να εξισωθεί με τη διαδικασία διορισμού με σειρά προτεραιότητας μέσω ΑΣΕΠ ..."
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CE%BA%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%AC%CE%BD%CE%B9-%CE%AC%CE%BD%CE%BF%CE%B9%CE%BE%CE%B5-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%AC-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%BF-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B9-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%B8%CE%B7%CE%BD%CE%AC%CF%82-%CF%84%CF%81%CE%B1%CF%88%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7
Χωρίς να βλέπουμε κάτω από τη μύτη μας (παραθέτω από το ίδιο site, μόνο σημερινά! αρθρα):
1. "Κόλαση στην Υγεία"
http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%BA%CF%8C%CE%BB%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%85%CE%B3%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%87%CE%B1%CF%81%CE%AC%CF%84%CF%83%CE%B9-25-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%8E-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B3%CE%AE%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82-%CE%BD%CE%BF%CF%83%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B5%CF%82
2. "Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες εντάσσονται στα κοινά σχολεία"
http://www.alfavita.gr/arthron/t%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%AC-%CE%BC%CE%B5-%CE%B5%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CF%84%CE%AC%CF%83%CF%83%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%B9-%CF%83%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%AC-%CF%83%CF%87%CE%BF%CE%BB%CE%B5%CE%AF%CE%B1
Προσωπικά δε θα διαφωνούσα με την ένταξη των παιδιων σε κοινά σχολεία, ΑΝ γινόταν υπό προϋποθέσεις και για το καλό των παιδιών
3. τους απολυμένους συναδέλφους (που ήταν διορισμένοι με όλους τους τροπους...)
http://www.alfavita.gr/arthron/8-%CF%80%CF%81%CE%AC%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%B4%CE%B5%CE%BD-%CF%80%CF%81%CE%AD%CF%80%CE%B5%CE%B9-%CE%BD%CE%B1-%CE%BE%CE%B5%CF%87%CE%AC%CF%83%CF%89-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B9%CE%BF%CF%85-%CF%86%CE%AC%CF%81%CE%BF%CF%85
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2013, 10:06:13 πμ από anemoni »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:12:18 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6567 στις: Αύγουστος 18, 2013, 10:11:06 πμ »
Δεν μου αρέσουν οι συνωμοσίες. Η οικονομική κρίση δεν προκαλείται συνειδητά. Αν μπορούσε να συνεχιστεί ο ρυθμός ανάπτυξης του 5%  έστω και με δανεικά και με "αέρα" όπως τα προηγούμενα χρόνια κανένα μέτρο δεν θα απαιτούσαν οι οικονομικές ελίτ.  Διότι θησαύριζαν με τον αέρα. Γι' αυτό και μετά το 90-93 που είχαμε πάλι μια κρίση (πολύ μικρότερη βέβαια), τώρα τα ξαναθυμηθήκαν όλα τα μέτρα. Όταν υπάρχει ανάπτυξη ούτε οι τραπεζίτες, ούτε μεγαλοκατασκευαστές θέλουν να την διακόψουν ακόμα και αν βασίζεται στο θάνατο εκατομμυρίων ανθρώπων (πχ πόλεμος). Όταν οι φούσκες του μοντέλου ανάπτυξης σκάνε, τότε έρχονται τα μέτρα μέχρι να ξαναξεκινήσει η ανάπτυξη κ.ο.κ.

Συμφωνώ greedo, εμείς θα δουλεύουμε πολύ και φτηνά και αυτοί θα επιδοτούνται με κουπόνια από το κράτος για τις υπηρεσίες "παιδείας" που θα προσφέρουν στη μάζα. Το πρότυπο του ΓΑΠ, της Διαμάντω και πολλών αμερικανοτραφών "ειδικών".

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6568 στις: Αύγουστος 18, 2013, 10:30:41 πμ »
Η οικονομική κρίση δεν προκαλείται συνειδητά.
Ειλικρινά, δεν τα πάω καλά με τα οικονομικά. Δεν ξέρω αν προκλήθηκε συνειδητά, ούτε υπονόησα κάτι τέτοιο. Η κοινή μαθηματικη λογική λέει το εξής: βραβευμένοι και διακεκριμένοι οικονομολόγοι (μη με βάλετε να ψάξω να βρω τα άρθρα, είναι λίγο-πολύ γνωστά) λένε ότι η λιτότητα επιμηκύνει την κρίση. Άρα;

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6569 στις: Αύγουστος 18, 2013, 10:45:13 πμ »
Δε διαφωνώ, έρχεται και δένει...
Απλά γκρινιάζω επειδή κάποιοι πιστευουν (ακόμα) πως καλώς γίνεται ό,τι συμβαίνει, και αν ήταν αξιοκρατικά όλα δεν θα μπορούσαν να πουν τπτ οι τροϊκανοί και να απαιτήσουν απολύσεις, κλπ
Παραδεχόμαστε ,λοιπόν,ότι δεν ήταν όλα αξιοκρατικά (στο δημόσιο);Το πρώτο βήμα για να διορθώσεις ένα σου λάθος ,είναι να το παραδεχτείς.
Ας φανταστούμε τους εαυτούς μας στη θέση του περιπτερά,του εστιάτορα,του ιδιοκτήτη καφενείου(με τους φόρους που αποδίδουν αυτοί πληρωνόμαστε,άρα των εργοδοτών μας).Δουλειά δίχως ωράριο,δίχως αργείες-πληρωμένες άδειες αναρρωτικές και μη,με καθημερινά έξοδα κίνησης του μαγαζιού τα οποία πρέπει να βγουν,με ΙΚΑ,ΟΑΕΕ,ΦΠΑ κλπ.Όλα αυτά που συζητάμε εδώ και ιδιαίτερα περί έλλειψης αξιοκρατίας στους διορισμούς στο Δημόσιο,τους εξοργίζουν.Όλοι συμφωνούν πως θέλουν κοινωνικές παροχές δωρεάν,όμως θέλουν αυτοί που τις προσφέρουν να είναι αντικειμενικά και μετά από αξιολόγηση σοβαρή στις θέσεις αυτές(και να γεύονται των προνομίων-5θημερο,άδειες κλπ).Ας κατεβούμε λίγο από τη νήσο των μακάρων που κατοικοεδρεύουμε (πολλοί από τους δ.υ)νομίζοντας πως είμαστε κάτι το εκλεκτό και ας συνομιλήσουμε με τους εργαζόμενους του ιδιωτικού τομέα και τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες.Θα καταλάβουμε πολλά σχετικά με το γιατί έχει διαρραγεί η κοινωνική αλληλεγγύη και γιατί κανένας δεν ασχολείται με τα εργασιακά μας(των δ.υ).

Στόχος τους;Συμφωνώ πως είναι η πλήρης ή μερική ιδιωτικοποίηση της μέσης εκπαίδευσης (νομίζω θα  ξεκινήσουν από το Λύκειο ως μη υποχρεωτική εκπαίδευση).Σίγουρα θα διανείμουν κουπόνια -όπως στην υγεία-για χαμηλότερα οικονομικά στρώματα και σίγουρα όσοι από εμάς θα δουλεύουμε ακόμα στο δημόσιο,αν δεν έχουμε γίνει ωρομίσθιοι,θα δουλεύουμε βάση συμβολαίων(με όλα τα συμπαρομαρτούντα:άρση μονιμότητας,κυνήγι χορηγών κλπ).
 
Πώς αποτρέπονται όλα αυτά;Σίγουρα όχι μόνο μέσω συνδικαλιστών που θα ΄΄σκιστούν ΄΄να διασώσουν με φωτογραφικές θέσεις/διατάξεις ημετέρους .Πρέπει να πειστεί η κοινή γνώμη για το δίκιο των θέσεών μας.Για να πιέσει με τη σειρά της την όποια πολιτική ηγεσία.Και πώς πείθεται η κοινή γνώμη;Μία είναι η μαγική λέξη:αξιοκρατία.Να συνειδητοποιήσει ο φυσικός που δουλεύει το καφενείο του μπαμπά του πως ο επίσης φυσικός διορισμένος καθηγητής που διαμαρτύρεται δε διορίστηκε (άρα δεν απολαμβάνει μια θεωρητικά ποιοτικότερη ζωή)επειδή είχε γνωριμίες και μάζευε προυπηρεσίες σε πδσ/σιβιτανίδειο κλπ(εις βάρος αυτού που δεν είχε γνωστό και δεν του δόθηκε ποτέ η ευκαιρία να διοριστεί,τουλαχιστον άκοπα).Αλλά διορίστηκε έπειτα από αξιολόγηση γραπτού διαγωνισμού στον οποίο ο ίδιος ενδεχομένως απέτυχε ή δεν έδωσε  καν έχοντας ήδη δουλειά από τον μπαμπά του.Άρα,ο ελευθεροεπαγγελματίας συνειδητοποιεί πως δεν είναι στη θέση του ήδη διορισμένου όχι λόγω ΄΄μέσου΄΄,αλλά λόγω επιλογής.Άρα δεν τον φθονεί,άρα ακούει τα αιτήματά του,κατανοεί ότι είναι αιτήματα που αφορούν όλους τους εργαζόμενους και σε πολλές περιπτώσεις πείθεται και συμπορεύεται.

 
 

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 12:12:18 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6570 στις: Αύγουστος 18, 2013, 10:52:52 πμ »
Δεν χρειάζεται να είσαι οικονομολόγος. Η οικονομική ελίτ κέρδιζε περισσότερα πριν την κρίση. Δεν είχε λόγο να την προκαλέσει συνειδητά. Επίσης η κρίση προηγείται χρονικά της λιτότητας. Η κρίση ξεκίνησε αρχές του 2008 στις ΗΠΑ (ίσως και λίγο νωρίτερα) και επεκτάθηκε στην Ευρώπη και την Ελλάδα τέλη του 2008 αρχές του 2009. Τα μέτρα ήρθαν στη συνέχεια. Άρα τα μέτρα είναι συνέπεια της κρίσης και κατά τη γνώμη μου είναι προσπάθεια της οικονομικής ελίτ να μεταβιβάσει όσο μεγαλύτερο μέρος της χασούρας μπορεί στη μάζα, δηλαδή σε εμάς. Μειώθηκε το ΑΕΠ, δηλαδή ο εθνικός μας πλούτος 20% και από τον εναπομείναντα πλούτο προσπαθεί η ελίτ να πάρει ποσοστιαία μεγαλύτερη αναλογία για να μετριάσει σε απόλυτα νούμερα τη δική της χασούρα. Μου κάνει εντύπωση το εξής. Πριν 11-12 χρόνια σε μια εργασία που έκανα και μετά αναγκαστικά εγκατέλειψα έβλεπα ανάμεσα στα άλλα το ποσοστό συμμετοχής των εισοδημάτων των νοικοκυριών (μισθοί, συντάξεις κλπ) στο ΑΕΠ σε σχέση με το αντίστοιχο ποσοστό των επιχειρηματικών κερδών. Έψαχνα για ώρες τις προάλλες τα αντίστοιχα στοιχεία της τελευταίας πενταετίας στις ίδιες πηγές (Στατιστική υπηρεσία) και δεν υπήρχε ο συγκεκριμένος δείκτης διαθέσιμος (εκτός αν δεν έψαξα καλά). Μου έκανε εντύπωση, γιατί πρόκειται για έναν δείκτη που χρησιμοποιείται παγκοσμίως.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2013, 10:55:07 πμ από perastikos_kav »

Αποσυνδεδεμένος anemoni

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 442
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6571 στις: Αύγουστος 18, 2013, 11:45:48 πμ »
Φυσικά και δεν ήταν αξιοκρατικά στο δημόσιο
Ο φυσικός του καφενείου, πάντα θα έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι επειδή είναι φυσικός με μπαμπά στο καφενείο και όχι με μπαμπά μεγαλοεισοδηματία, δεν είχε 3500 διαθέσιμα για τον (όποιο) Μπόνια
Ο γονιός δεν έχει πρόβλημα με τον τρόπο διορισμού, έχει πλόβλημα με τις υπηρεσίες που (ΔΕΝ) του παρέχονται... Αν το σχολείο ήταν άψογο, θα ήταν με το μέρος μας. Λάθη απίστευτα από μέρους μας σε αυτό το θέμα.
Βέβαια, αυτά που λέμε δεν είναι η ΑΙΤΙΑ των προβλημάτων.
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ για ότι έγινε στις άλλες χώρες, διαβάστε πχ το δόγμα του σοκ. Δείτε ότι πρόκειται για κάτι μεγαλύτερο από αυτά που συζητάμε, και σκεφτείτε ποια θα μπορούσε να είναι η αφετηρία για να σταματήσουν όλα αυτά. Σε αυτή τη βάση πρέπει να συζητάμε.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2013, 11:48:10 πμ από anemoni »

Αποσυνδεδεμένος my8os

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 205
  • Παντού υπάρχει ένας μύθος
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6572 στις: Αύγουστος 18, 2013, 11:58:49 πμ »
Μετατάξεις εκπαιδευτικών: Ερωτηματικά και παγίδες
http://www.alfavita.gr
Παράθεση
1) Οι θέσεις στην Α/θμια Εκ/ση αφορούν κατά κύριο λόγο στα Ολοήμερα Δημοτικά με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) (δείτε στο http://agonsysp.blogspot.gr/2013/08/blog-post_2419.html). Το πρόγραμμα όμως των ΕΑΕΠ είναι ενταγμένο στα ΕΣΠΑ, έχει ημερομηνία λήξης 31/12/2015 και συγκεκριμένη χρηματοδότηση 107 εκ. ευρώ (ΥΠΔΒΜΘ -ναι έτσι το λέγανε τότε- 24-12-2010 αρ. πρωτ. 27546).

μετάταξη με ημερομηνία λήξης;;  :o

Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6573 στις: Αύγουστος 18, 2013, 12:01:40 μμ »
Δε διαφωνώ, έρχεται και δένει...
Απλά γκρινιάζω επειδή κάποιοι πιστευουν (ακόμα) πως καλώς γίνεται ό,τι συμβαίνει, και αν ήταν αξιοκρατικά όλα δεν θα μπορούσαν να πουν τπτ οι τροϊκανοί και να απαιτήσουν απολύσεις, κλπ
Από όπου πέρασαν τα ίδια, βρήκαν ντόπια παληκάρια και παραπλούτισαν οι ήδη έχοντες, ενώ η μεσαία τάξη έπαψε να υφίσταται.
Αν ήμασταν σωστοί πολίτες εδώ και δεκαετίες δε θα είχαν φτάσει τα πράγματα εδώ που έφτασαν. Αλλά σε οποιαδήποτε επαγγελματική δραστηριότητα και να κοιτάξει κανείς, δημόσια ή ιδιωτική, πάντοτε υπάρχουν κάποιοι που διορίστηκαν από το παράθυρο, κάποιοι επιχειρηματίες που πήραν επιδοτήσεις ή άδεια σε κλειστό επάγγελμα από το παράθυρο κ.ο.κ. Οι χαριστικές, ενίοτε φωτογραφικές, νομοθετικές ρυθμίσεις είτε με τη μορφή εξαιρέσεων πολλές φορές είτε με τη μορφή μεταβατικών διατάξεων (που αντί για προσωρινές μετατρέπονται σε μόνιμες) διαχρονικά οδήγησαν εν μέρει σε αυτό το χάος. Σε αυτά τα παράθυρα λοιπόν, που πολλές φορές μπορεί να αποτελούν και εξαίρεση από τον κανόνα, βρίσκουν τροφή τα ΜΜΕ και οι κάθε λογής τρόικες για να καίνε τα ξερά μαζί με τα χλωρά, βάζοντας στο ίδιο τσουβάλι άπαντες. Η συνταγή από εκεί και πέρα είναι εύκολη. Όσο έχουν πάτημα, κατηγορούν τους μεν στους δε και σπέρνουν αντιπαλότητες.

Το κλειδί είναι στις αξίες και τις στάσεις της μεσαίας τάξης, όχι στους έχοντες που υπάρχουν και δρουν σε όλες τις χώρες. Εδώ δίνοντας παλιότερα ψίχουλα στη μεσαία τάξη τη διέφθειραν όσο τους χρειαζόταν. Η έλλειψη σωστής παιδείας (και η κρίση αξιών) συνέβαλε τα μέγιστα στην εμφάνιση της διαφθοράς. Γιατί π.χ. στη Γερμανία, όπου διαμένουν πολλοί φίλοι, δε νοείται μηχανικός επαγγελματίας να κάνει κακοτεχνίες σε ιδιώτες (σπίτια-επιχειρήσεις) ή στο δημόσιο (εργολαβίες) και να μην δεχθεί καταγγελίες με αποτέλεσμα να τίθεται εκτός επαγγελματικού συλλόγου. Έτσι ο ίδιος ο σύλλογος προασπίζεται και διαφυλάσσει το κύρος του, απομακρύνοντας όσους παρανομούν ή είναι ανίκανοι για αυτό το επάγγελμα (έστω 5%). Καταγγελία πιθανώς να δεχθεί και ο υπάλληλος υπηρεσίας που θα συντάξει έκθεση καταλληλότητας για τέτοιο έργο. Όπως επίσης σε πολλά μέρη δε νοείται να κάνει κάποιος πολίτης φασαρία σε ώρες κοινής ησυχίας χωρίς να έχει συνεννοηθεί με τους γείτονες ή να παρκάρει παράνομα. Τα συμβόλαια συμπεριλαμβάνουν πρόβλεψη έξωσης αν γίνουν καταγγελίες για φασαρία και, πιστέψτε με, τηρούνται σε μεγάλο βαθμό, φροντίζουν οι ίδιοι οι γείτονες και συμπολίτες για αυτό, αν χρειαστεί. Αυτό δε σημαίνει ότι τους πετάνε έξω καθημερινά, απλά προσέχουν για να έχουν (σπίτι). Θα άφηνε άραγε η γερμανική κοινή γνώμη να παίζουν ειδήσεις στα ΜΜΕ περί 200 επίορκων υπαλλήλων επί μήνες; Θεωρώ πιο πιθανό να τους εντόπιζε - αν όντως υπήρχαν - και να τους κατήγγειλε η ίδια η μεσαία τάξη παρά να επιτρέψει να γίνουν πρόσχημα/αφορμή για σαρωτικά οριζόντια μέτρα που θα έβλαπταν όλους. Αν η μεσαία τάξη δεν δρα με γνώμονα το συλλογικό συμφέρον, για να εξασφαλίσει μέσω αυτού το ατομικό της δεν υπάρχει ούτε παρόν ούτε μέλλον (ούτε οργανωμένο, πολιτισμένο κράτος με κανόνες). Το συλλογικό συμφέρον προϋποθέτει σωστή νομοθεσία προσανατολισμένη σε αυτό και τήρηση της στο ακέραιο από όλους, χωρίς εξαιρέσεις για κανέναν. Θέλει σωστούς νομοθέτες (δικαστές, κυβερνήσεις) και νομοταγείς πολίτες. Με αυτά ως αφετηρία έρχεται μετά η οικονομική ανάπτυξη, η παραγωγικότητα, η απασχόληση, το κοινωνικό κράτος, η εξωστρεφής επιχειρηματικότητα κ.α.

Όσον αφορά τους εκπαιδευτικούς, ενδεχόμενες διαθεσιμότητες π.χ. τεχνικών ειδικοτήτων δε θα ήταν μεγάλο πρόβλημα σε χώρες όπως η Γερμανία, η Αυστρία ή και η Αγγλία. Ο λόγος; Σε χώρες όπως αυτές, με την ανεργία σε χαμηλά επίπεδα και πολύ καλύτερες προοπτικές στον ιδιωτικό τομέα, το επάγγελμα του εκπαιδευτικού δεν αποτελεί (πρώτη) προτεραιότητα για αυτούς. Σε ορισμένες μάλιστα τεχνικές ειδικότητες παρατηρείται έλλειψη ικανών εκπαιδευτικών, ακριβώς επειδή ο ιδιωτικός τομέας προσφέρει πολύ καλύτερες ευκαιρίες εξέλιξης, μισθούς κλπ.

Ερχόμενοι στα δικά μας, αν δεν αποφασίσουμε να προτείνουμε εμείς τη μορφή του σχολείου που θέλουμε στους μαθητές και τους γονείς τους και τι είδους αξιολόγηση θέλουμε για εμάς τότε ούτε την κοινωνία θα πάρουμε ποτέ με το μέρος μας ούτε θα αποκτήσει κύρος το επάγγελμα μας ούτε θα σταθεί κανείς στο πλάι μας για κλαδικά αιτήματα μισθών, ωραρίου κ.α. Στα τελευταία θα μας υποστηρίξει η κοινωνία μόνο αν και εφόσον προηγηθούν τα πρώτα. Όσο δεν προτείνουμε εμείς τους κανόνες (τους οποίους βεβαίως θα εφαρμόζαμε στο ακέραιο αν νομοθετούνταν αλλιώς δεν έχει νόημα) τόσο θα μας επιβάλλονται άνωθεν εμπνεύσεις. Σχετικά με τις προσλήψεις εκπαιδευτικών, στο εξωτερικό υπάρχουν δύο τάσεις - συστήματα: ή εξετάσεις διορισμού/πιστοποίησης ή αυξημένα ελάχιστα τυπικά προσόντα (βασικό πτυχίο και μεταπτυχιακές σπουδές, το δεύτερο σε παιδαγωγικά/διδακτική). Εμείς τι θέλουμε; Ένας ΑΣΕΠίτης ή κάτοχος μεταπτυχιακού σε παιδαγωγικά θεωρείται καταλληλότερος διεθνώς στο ξεκίνημα του (μιλώντας πάντα για άτομα χωρίς προϋπηρεσία). Δέκα χρόνια μετά όμως, αυτό δεν διασφαλίζει ότι διατηρεί απαραίτητα την ίδια καταλληλότητα έναντι άλλων με παρόμοια προϋπηρεσία. Εκεί τι θέλουμε; Θα προτείνουμε ποτέ τίποτα; Ή θα περιμένουμε να μας πει το υπουργείο, ο έχων πέντε μάτια και έξι χέρια θεωρείται κατάλληλος εκπαιδευτικός για τις τάξεις 40 μαθητών που έρχονται - οι υπόλοιποι σε διαθεσιμότητα γιατί είστε ανίκανοι (με το πλήθος να ζητοκραυγάζει στο βάθος για την ιδέα);

ΥΓ. Δεν είναι παράδεισος η Γερμανία, απλώς δίνω μια άλλη διάσταση (και της αντίληψης που έχουν οι πολίτες που ψηφίζουν εκεί σε έναν μήνα).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2013, 12:23:31 μμ από spk »

Αποσυνδεδεμένος antonis pe11

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 18
  • Φύλο: Άντρας
  • ...9.. και η βάρκα...10!
    • Προφίλ
...από την πόρτα σου περνώ και τηγανίζεις ψάρια..και μου πετάς έναν κεφτέ..ωραία τα σουτζουκάκια...!!!

Αποσυνδεδεμένος telhina

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 68
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6575 στις: Αύγουστος 18, 2013, 12:21:30 μμ »
Συνάδελφοι, βάσει της νέας εγκυκλίου με τις διευκρινήσεις για όσους/ες εκπαιδευτικούς έχουμε βγει σε διαθεσιμότητα τι έχετε καταλάβει σχετικά με τη μοριοδότηση του δεύτερου πτυχίου ΑΕΙ στην περίπτωση που το βασικό πτυχίο είναι ΤΕΙ; Θα μοριοδοτηθεί, δεδομένου ότι στον πίνακα μοριοδότησης πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ τα αναφέρει στην ίδια κατηγορία. Μου είναι ασαφές, αν κάποιος/α έχει καταλάβει κάτι περισσότερο ας μας το διευκρινίσει.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6576 στις: Αύγουστος 18, 2013, 12:37:04 μμ »
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟ 22?
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%BC%CE%B5-%CE%B4%CF%85%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82-%CE%BF-%CF%85%CF%80%CE%AC%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%80%CE%AC%CE%B5%CE%B9-%CF%83%CE%B5-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%BC%CF%8C%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1
Πράγματι υπάρχει ασάφεια! Εκείνο το "της ίδιας κατηγορίας αλλά μη συναφους κλάδου" είναι έκφραση που μόνο σε άσχετο δημασιογράφο μπορώ να την αποδώσω!
 
@ perastikos_kav έχεις δίκιο, η οικονομική ελίτ στο σύνολό της, δεν είχε συμφέρον να προκαλέσει την κρίση (εάν μπορούσε), αλλά σίγουρα είναι υπαίτια για τα μέτρα λιτότητας, ώστε να μετακυλισει χασούρα προς τα ασθενή στρώματα, όπως πολύ σωστά είπες!
 Απλώς αυτό που υπονόησα ήταν οτι κάποιοι μεμονωμένοι εκ της ντόπιας ελιτ + κάποιοι ξένοι, ενδεχομένως είχαν προσωπικό συμφέρον από τα ασφάλιστρα κινδύνου των ελληνικών ομολόγων (σε περίπτωση ενεργοποίησής τους), οπότε ίσως με κάποιο τρόπο συνέβαλλαν στο να εξελιχθεί η κρίση.
  

Αποσυνδεδεμένος viti

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 124
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6577 στις: Αύγουστος 18, 2013, 12:37:36 μμ »
Φυσικά και δεν ήταν αξιοκρατικά στο δημόσιο
Ο φυσικός του καφενείου, πάντα θα έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι επειδή είναι φυσικός με μπαμπά στο καφενείο και όχι με μπαμπά μεγαλοεισοδηματία, δεν είχε 3500 διαθέσιμα για τον (όποιο) Μπόνια
Ο γονιός δεν έχει πρόβλημα με τον τρόπο διορισμού, έχει πλόβλημα με τις υπηρεσίες που (ΔΕΝ) του παρέχονται... Αν το σχολείο ήταν άψογο, θα ήταν με το μέρος μας. Λάθη απίστευτα από μέρους μας σε αυτό το θέμα.
Βέβαια, αυτά που λέμε δεν είναι η ΑΙΤΙΑ των προβλημάτων.
ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ για ότι έγινε στις άλλες χώρες, διαβάστε πχ το δόγμα του σοκ. Δείτε ότι πρόκειται για κάτι μεγαλύτερο από αυτά που συζητάμε, και σκεφτείτε ποια θα μπορούσε να είναι η αφετηρία για να σταματήσουν όλα αυτά. Σε αυτή τη βάση πρέπει να συζητάμε.
Επικίνδυνη γενίκευση.....Ποιος σας είπε ότι όσοι πέτυχαν με γραπτό διαγωνισμό,πέτυχαν λόγω του όποιου φροντιστηρίου;Προσωπικά,ουτε εγώ ούτε άλλοι γνωστοί μου διαβήκανε την πόρτα φροντιστηρίου για ασέπ.Όσοι το κάνανε δικαίωμά τους αλλά αυτό δεν τους εξασφάλιζε κανένα διορισμό οπωσδήποτε.Δηλαδή όσοι πέτυχαν στις πανελλήνιες στις λεγόμενες περιζήτητες σχολές είχαν λεφτά με τη σέσουλα και για το λόγο αυτό πέτυχαν;Δηλ,και εμείς που περάσαμε στο πανεπιστήμιο περάσαμε λόγω χρημάτων που διέθεσαν οι γονείς μας ενώ συμμαθητές μας που απέτυχαν στις πανελλήνιες απέτυχαν γιατί οι γονείς τους δεν διέθεταν εισόδημα; Τι είναι αυτά που λέγονται-αγγίζουν τα όρια του λαικισμού...Και ποιος σας είπε ότι ο μεσαίος επιχειρηματίας δεν είχε λεφτά για το όποιο μέλλον του παιδιού του ενώ είχε μόνο μεγαλοεπιχειρηματίας;Απίστευτα πράγματα διαβάζω........
Για το δε ΄΄Δόγμα του Σοκ΄΄:ασφαλώς και δεν είναι η πανάκεια όσων ζούμε ούτε έχει και το αλάθητο.Οι χώρες που μαρτύρησαν στις επιταγές περερμηνευτών της οικονομικής εφαρμογής των θεωριών του Μίλτον Φρίντμαν και των νεοφιλελεύθερων της Σχολής του Σικάγο,απέχουν κοινωνικά και οικονομικά από την Ελλάδα που διαθέτει ακόμη την όποια προστασία της Ε.Ε.Ούτε δικτάτορες έχουμε ούτε ζοφερά καθεστώτα που πετάνε τους αντιφρονούντες και τους συνδικαλιστές στους καρχαρίες του Ειρηνικού. Διαφωνώ κάθετα με την αποστέρηση των κοινωνικών παροχών αλλά δεν παραβλέπω την οικονομική ανάπτυξη που επήλθε σε λίγες -ομολογουμένως- περιπτώσεις εφαρμογής τέτοιων προγραμμάτων(π.χ Θάτσερ,Ρήγκαν τη δεκαετία του 80).Τὀσο κακό θα ήταν να προλάβαινε ο Μητσοτάκης να αποκρατικοποιήσει κάποιες Δεκο το 1993 σε συμφέρουσες τιμές(τώρα τις δίνουμε μπιτ παρά)ή ο Γιαννίτσης να συμμάζευε το ασφαλιστικό επί Σημίτη(ενώ τώρα μειώνονται εις το διηνεκές οι συντάξεις και εκμηδενίζονται τα εφάπαξ).Και τους δύο αυτούς πολιτικούς τους  χαρακτηρίζουν (νεο)φιλελεύθερους.Έσφαλαν όμως σε όλα όσα  επεχείρησαν να κάνουν;Ας μην πλατειάζουμε όμως.Ο καθένας έχει την άποψή του και σε αυτό το φόρουμ προσπαθούμε μέσω διαλόγου να κατευνάσουμε την ορμή και το αστραπιαίο των εξελίξεων που επηρεάζει τους πάντες.

Αποσυνδεδεμένος AshenOne

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 919
  • Φύλο: Άντρας
  • Απλώς...εκπαιδευτικός
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6578 στις: Αύγουστος 18, 2013, 12:41:15 μμ »
@spk... Εξαιρετικό το σχόλιο σου!!! Λέει πολλά... δυστυχώς χάσαμε το βαγόνι και τώρα τρέχουμε ξυπόλυτοι για να το προλάβουμε...

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Διαθεσιμότητα (Κινητικότητα) Εκπαιδευτικών
« Απάντηση #6579 στις: Αύγουστος 18, 2013, 01:18:04 μμ »
Για το δε ΄΄Δόγμα του Σοκ΄΄:ασφαλώς και δεν είναι η πανάκεια όσων ζούμε ούτε έχει και το αλάθητο.Οι χώρες που μαρτύρησαν στις επιταγές περερμηνευτών της οικονομικής εφαρμογής των θεωριών του Μίλτον Φρίντμαν και των νεοφιλελεύθερων της Σχολής του Σικάγο,απέχουν κοινωνικά και οικονομικά από την Ελλάδα που διαθέτει ακόμη την όποια προστασία της Ε.Ε.Ούτε δικτάτορες έχουμε ούτε ζοφερά καθεστώτα που πετάνε τους αντιφρονούντες και τους συνδικαλιστές στους καρχαρίες του Ειρηνικού.

Οσο γαι την προστασία της ΕΕ αρκεί να σκεφτούμε οτι το ευνοϊκό σενάριο για την ελλαδα ειναι η κατα πολυ ήπιοτερη πολιτική λιτότητας του ΔΝΤ δηλαδη της Αμερικής απο τη γραμμή της Γερμανίας. Για ποια λοιπον προστασία της ΕΕ μιλάμε? το ιδιο πράγμα συζητάγαμε πριν 3χρονια για τη Ρουμανία και τις απολυσεις εκπαιδευτικων και καποιοι και τοτε υποστήριζαν οτι στην Ελλάδα τα πραγματα θα ειναι διαφορετικά.  Η πολιτική της λιτότητας και της εξαφάνισης των κοινωνικών παροχών μπορι να εχει ενα καποιο θετικό αποτέλεσμα μονο σε ισχυρές οικονομίες οπως την Αγγλία η τις ΗΠΑ. Υπαρχει κανεις αφελής που πιστεύει οτι η οικονομία της Ελλάδας συγκρίνεται κε αυτες τις οικονομίες? εχουμε καταλάβει τι γινεται και προς ποια κατεύθυνση βαίνει η κοινωνια και η εκπαιδευση?  ποιος νομίζεται οτι θα μπορει πλεον να διεκδικήσει ενα καλύτερο μελλον για το παιδι του? τα μεσαία κοινωνικά χαμηλά στρώματα που κατεβαίνουν ολο και πιο χαμηλά το καλύτερο που θα μπορούσαν να κανουν, αν το παιδι ειναι κοντα στο μέσο όρο και δεν ανήκει στην μειοψηφία των παιδιων ιδιαίτερης ευφυΐας, να τελειώσει ενα ΑΕΙ και να καταφέρει να βρει μια θεση στον ιδιωτικό τομεα η στο δημοσιο με ΑΣΕΠ, που μετα βίας θα του εξασφαλίζει τα προς το ζειν. Με αλλα λόγια γυρνάμε ακριβως στις κοινωνικές συνθηκες που υπήρχαν 50χρονια πριν. Δεν ειναι το νεο λυκειο που γυρνάει χρονια πισω αλλα ολη η κοινωνια και το νεο λυκειο προσαρμόζεται σε αυτα τα δεδομενα.
Οσο για τους δικτατορες, ναι εχουμε δικτατορες οι οποιοι μπορει να μην ειναι οι άμεσα κυβερνώντες αλλα ειναι ουσιαστικα τα αφεντικά της. Πιστεύετε οτι οσο προαναγγείλει ο Τσιπρας και ο καθε αυτοαπουκαλουμενος εναλλακτικος για συγκρούσεις με ισχυρά καθεστώτα μπορει να τα πραγματοποιήσει? χωρις ισχυρή λαϊκή εξέγερση σίγουρα οχι. Ζούμε λοιπον η δε ζούμε δικτατορία ντόπιων και ξένων συμφερόντων που οχι μονο στον ειρηνικό μπορει να πετάξει τους αντιφρονουντες αλλα και ολόκληρο έθνος μπορει να εξαφανισει
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 18, 2013, 01:23:39 μμ από giokspy »
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159846
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 608
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 546
Σύνολο: 553

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.