0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένουςδηλαδή θέλετε να διωχθούν όλοι οι συνάδελφοι?
Τάδε έφη ο υπουργός δεν τον πιστεύω αλλά το παραθέτω για να υπάρχει: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63860087Για να δούμε τι σενάρια θα παίξουν πάλι αύριο οι δημοσιογραφίσκοι...
Παράθεση από: kinegiros στις Ιούλιος 18, 2013, 12:38:45 πμεγώ δεν μπορώ να καταλάβω ορισμένουςδηλαδή θέλετε να διωχθούν όλοι οι συνάδελφοι? βαθμολογική κατάταξη (στην οποία θα προσμετράται εκτός των γνωστών και μοριοδότηση ειδικών κατηγοριών)+εισοδηματικά κριτήρια
«Σας το δηλώνω απερίφραστα, κανένας άλλος δεν περισσεύει»
Όπως έχει αναφερθεί και από άλλα μέλη του forum (ενδεικτικώς soch : http://www.pde.gr/index.php?topic=26612.msg671342#msg671342 και Damien: http://www.pde.gr/index.php?topic=26612.msg671507#msg671507) οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου έχουν μονιμότητα συνταγματικά κατοχυρωμένη, ασχέτως αν έχουν οριστική/οργανική τοποθέτηση (ουσιαστικά όλοι έχουν οργανική θέση από τη στιγμή που διορίστηκαν - ας μην επεκταθούμε περισσότερο).Δεν μπορεί, λοιπόν, να υπάρξει άμεση απόλυση μόνιμων εκπαιδευτικών.Σύμφωνα με το Μνημόνιο 3, Υποπαράγραφος Ζ2 - ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ:"1. Μόνιμοι πολιτικοί υπάλληλοι του Δημοσίου, ανεξάρτητων αρχών, Ν.Π.Δ.Δ. και Ο.Τ.Α. πρώτου και δεύτερου βαθμού οι θέσεις των οποίων καταργούνται, τίθενται σε διαθεσιμότητα. Αν καταργούνται ορισμένες μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, οι υπάλληλοι που τίθενται σε διαθεσιμότητα προσδιορίζονται σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις (άρθρο 154 παρ. 2 Υπαλληλικού Κώδικα, άρθρο 158 παρ. 2 Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτικών Υπαλλήλων)."Μετά αναφέρεται τι μπορεί να γίνει κατά τη διαθεσιμότητά τους.Άρθρο 154 Απόλυση λόγω κατάργησης θέσης"1. Ο υπάλληλος απολύεται, αν καταργηθεί η θέση στην οποία υπηρετεί.2. Αν καταργηθούν ορισμένες μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, απολύονται οι υπάλληλοι οι οποίοι συγκεντρώνουν τα λιγότερα ουσιαστικά προσόντα, ύστερα από απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου. Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.3. Τα ανωτέρω ισχύουν και σε περίπτωση κατάργησης θέσεων μετά από συγχώνευση κλάδων ή υπηρεσιών.4. Οι κατά τις ανωτέρω διατάξεις προς απόλυση υπάλληλοι δικαιούνται, με αίτηση τους, να μεταταγούν σε κενή οργανική θέση άλλης δημόσιας υπηρεσίας ή Ν.Π.Δ.Δ.. Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, καθορίζονται οι ειδικότεροι όροι και η διαδικασία μετάταξης."Διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών μπορεί να υπάρξει σε 2 περιπτώσεις:α) αν καταργηθεί ένας ολόκληρος κλάδος, οι εκπαιδευτικοί του τίθενται σε διαθεσιμότηταβ) αν καταργηθούν ορισμένες μόνο θέσεις του ίδιου κλάδου, τίθενται σε διαθεσιμότητα όσοι συγκεντρώνουν τα λιγότερα ουσιαστικά προσόντα.Επειδή το β) δεν μπορεί αυτή τη στιγμή να προσδιοριστεί, αφού δεν υπάρχει κάποιο ... ranking των εκπαιδευτικών κάθε κλάδου (και αυτός είναι ο πραγματικός σκοπός που πιέζουν για την αξιολόγηση, καλώς το έχουν εντοπίσει πολλοί αυτό το θέμα), η διαθεσιμότητα μπορεί να συμβεί μόνο μέσω του α)Όταν, λοιπόν, κατάλαβε ο Μανιτάκης ότι η διαδικασία με τα ερωτηματολόγια δεν θα τελειώσει ούτε του χρόνου, το γύρισε σε αναζήτηση των εχόντων τα λιγότερα τυπικά προσόντα η σε ολόκληρη κατάργηση κλάδων. Ήδη από καιρό ο κ. Μανιτάκης έχει δηλώσει ότι οι λιγότερο προσοντούχοι, οι οποίοι δεν έχουν τα τυπικά προσόντα να είναι δημόσιοι υπάλληλοι ή δεν έχουν προσληφθεί με τυπική διαδικασία, θα τεθούν εκτός Δημοσίου, στο πλαίσιο του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα και του Συντάγματος.Πώς μεταφράζονται αυτά για τους εκπαιδευτικούς; Ποιοι κλάδοι οδηγούνται στη "σφαγή"; Οι συμμετέχοντες στη συνάντηση της Πέμπτης σίγουρα ξέρουν. Εμείς μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε. Το επιχειρώ, προσπθώντας να το τεκμηριώσω:ΔΕ01: Απ' ότι έμαθα (επειδή ρώτησα ειδικά γι' αυτό) στο σύστημα plan.sch.gr δεν συμπληρώνονταν κενά/πλεονάσματα για τους ΔΕ01. Δεν είδα να προβληματιστεί κανένας γι' αυτό. Μιλάμε για έναν αριθμό ατόμων γύρω στους 300.ΤΕ01 (περίπου 850) και άλλες ειδικότητες των ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ: Πριν λίγες μέρες ο κ. Παπαθεοδώρου σε απάντησή του στη Βουλή στον κ. Κακλαμάνη είπε ότι αμέσως μετά τις Πανελλαδικές θα κατατεθεί το νομοσχέδιο για το Τεχνολογικό Λύκειο (νομοσχέδιο που βασικά είναι έτοιμο από καιρό, αλλά το μηρυκάζουν). Δηλ. σε νεκρό χρόνο (Σ.Σ. επειδή λέγανε ότι δεν λειτουργούν παλαιοκομματικά) και με τους εκπαιδευτικούς κατά πάσα πιθανότητα ακόμα επιταγμένους. Το Τεχνολογικό Λύκειο, παρά τις διαβεβαιώσεις την πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας, θα έχει λιγότερες ειδικότητες εκπαίδευσης και μικρότερο αριθμό διδακτικών ωρών μαθημάτων ειδικότητας. Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι κλάδοι θα αφανιστούν.Τα περί άμεσης κατάργησης οργανικών θέσεων 1500 ΠΕ11 και 2500 ΠΕ19-20 στο ρεπορτάζ της ΝΕΤ (http://www.youtube.com/watch?v=-pGyidGC7VQ#at=2162) είναι προφανώς παραμύθια. Πολύ απλά αυτό δεν μπορεί να συμβεί αυτή τη στιγμή. Αν του χρόνου προχωρήσει το θέμα της αξιολόγησης, τότε θα μπορούν να κάνουν haircut και επιλεκτικά σε κάθε κλάδο, χωρίς να χρειάζεται η συνολική κατάργησή του.
τι να κάνουμε όμως που δεν πέρασε αυτή η πρόταση σου για αυτούς που θα βγουν στην διάθεση. Είναι λόγος αυτός να χτυπάμε συναδέλφους ? /γιατί βλέπω μηνύματα εκτός πραγματικότητας.Όσοι εξαιρέθηκαν γλύτωσαν την διαθεσιμότητα αλλά δεν είναι πια εκπαιδευτικοί παραμένουν στο υπουργείο να προσφέρουν από την διοικητική θέση. Όσοι δεν την γλίτωσαν θα μεταταχθούν οι περισσότεροι πιστεύω, όπου θα κριθούν ανάλογα με τα πτυχία τους κλπ.
Έχουμε και λέμε.... ΑΣΕΠ - επετηρίδα(ψιλοκόντρα αλλά σε όλους), ΠΕ19 - ΠΕ20 ψιλοκόντρα, Πολυτεχν - Πανεπιστημ(οι πολυτεχνικές δεν θεωρείται οτι έχουν παιδαγωγική επάρκεια, οι πανεπιστημιακές έχουν).
Μόλις γίνουν οι πρώτες υποχρεωτικές μεταθέσεις, μετατάξεις και οι διαθεσιμότητες, τότε το "ψιλό" θα γίνει "χοντρό".
Τελικα εξαιρουνται οι τριτεκνοι των απολυσεων οταν βγουν σε διαθεσιμοτητα με βαση το εισοδημα τους Για τους εκπαιδευτικους ειδικης αγωγης δεν περασε η τροπολογία;