0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
-Από τους διοριστέους στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, οι περισσότεροι έχουν δουλέψει ως καθηγητές. Το θέμα, λοιπόν, είναι το στατιστικό δείγμα που παίρνει κανείς για να βγάζει το όποιο συμπέρασμα.-Ο πρώτος των πρώτων στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, για να είναι όντως πρώτος, πρέπει να έχει και αρκετά μόρια από προϋπηρεσία, άρα.. είχε ιχνάρα εμπειρίας σε τάξη.-Αυτό περί "αξιολόγησης από τα παιδιά" ας το αφήσουμε καλύτερα.. μέχρι τώρα ΔΕΝ υπάρχει καμία επίσημη, γραπτή και ουσιαστική αξιολόγηση. Η "αξιολόγηση" από μαθητές του τύπου "ααα αυτός ο καθηγητής είναι φοβερός ή είναι μάπας" δεν αποτελεί προφανώς κριτήριο.-Όσον αφορά την πρόσληψη μέσω διαγωνισμού ΑΣΕΠ, προφανώς μιλάμε για αξιοκρατικό τρόπο πρόσληψης (στο μέτρο του δυνατού..), τα υπόλοιπα θα πρέπει να προκύψουν με πραγματική και επίσημη αξιολόγηση όσων ήδη εργάζονται.Και όσον αφορά το τελευταίο, βγήκε χτες ή προχτές ο Κούλης και πέταγε κάτι ότι όσοι έχουν προσληφθεί μέσω ΑΣΕΠ δεν θα απολυθούν κλπ. Πέρα του ότι τα λόγια τους είναι έτσι κι αλλιώς κούφια, τι θέλει να μας πει; Ότι θα απολύσουν όσουν έβαλαν από παράθυρα σε διάφορες υπηρεσίες τα τελευταία 10-15 χρόνια (συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης);
Την προσοχή σας παρακαλώ: μην "απλώνετε" την θεματολογία. Ο τίτλος είναι ξεκάθαρος. Και αφορά μόνιμους εκπαιδευτικούς. Υπάρχουν πολλά άλλα θέματα στα οποία μπορείτε να γράψετε. Επίσης θα παρακαλούσα να αποφεύγονται οι "κορώνες" και όπου δυνατόν να παραθέτε συνδέσμους, ποτέ "σκέτους" αλλά πάντα με σχολιασμό.Ευχαριστώ.ΥΓ γενικότερα τα μηνύματα/παρατηρήσεις δεν απευθύνονται στο αμέσως προηγούμενο δημοσιευμένο μύνημα
...το τόπικ έχει σκοπό να βοηθήσει στο συντονισμό των διορισμένων με ΑΣΕΠ για τη δημιουργία συλλόγου.
Το ΑΣΕΠ είναι ένας διαφανής μηχανισμός πρόσληψης προσωπικού στο Δημόσιο. (Το 'διαφανής' είναι σχετικό, αφού πριν λίγα χρόνια είχαν διαρρεύσει τα θέματα του ΑΣΕΠ για εκπαιδευτικούς....)Το ΑΣΕΠ δεν προσφέρει αξιολόγηση κατά την άσκηση του επαγγέλματος. Είναι αξιολόγηση μεταξύ εξετασθέντων που οι περισσότεροι δεν έχουν δουλέψει ποτέ ως καθηγητές.Ο πρώτος των πρώτων στο διαγωνισμό ΑΣΕΠ, που ίσως να μην έχει ίχνος εμπειρίας σε μια τάξη, μπορεί να είναι χειρότερος ενός ωρομίσθιου καθηγητή που δούλεψε μια χρονιά. Αυτοί που ήδη διδάσκουν είναι αξιολογημένοι από τα παιδιά και όχι από κάποιο ΑΣΕΠ. Συνεπώς όταν μιλάμε για αξιοκρατία στην άσκηση ενός επαγγέλματος (ή λειτουργήματος αν θέλετε), τα κριτήρια σίγουρα δεν είναι ο μηχανισμός πρόσληψης.
Παράθεση από: Lasid στις Ιουνίου 09, 2013, 11:35:28 pm...το τόπικ έχει σκοπό να βοηθήσει στο συντονισμό των διορισμένων με ΑΣΕΠ για τη δημιουργία συλλόγου.
Αν είχαν διαρρεύσει όντως ο διαγωνισμός θα ακυρώνονταν/επαναλαμβάνονταν ή θα επενέβαινε εισαγγελέας.Εφόσον τίποτα από τα παραπάνω δε συνέβη, κανείς δεν μπορεί να λέει ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ δεν είναι διαφανής. Πρόκειται για αξιόλογηση εκείνων που θέλουν να αποκτήσουν μόνιμη σύμβαση εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο, ανεξάρτητα αν είχαν ή δεν είχαν διδακτική εμπειρία. Εξάλλου ο ωρομίσθιος που έχει κάποια εμπειρία, με ποιο κριτήριο προσλήφθηκε για να την αποκτήσει; Όταν μπήκε να πρωτοδιδάξει είχε ίχνος εμπειρίας σε τάξη; Τι τον έκανε καλύτερο από τον διοριστέο του ΑΣΕΠ που επίσης δεν είχε διδάξει ποτέ; Μάλλον τίποτα!Άμα για εσένα το κριτήριο πρόσληψης είναι να είμαστε αρεστοί στους μαθητές μας, τότε να καταργήσουμε το ΑΣΕΠ. Κι αν τα παιδιά μας θέλουν και δεύτερο χρόνο να τους διδάσκουμε να μονιμοποιούμαστε. Νομίζω ότι αυτά δεν είναι σοβαρές σκέψεις, για λειτουργία ευνομούμενου κράτους...έστω και της Ελλάδας!Αν η αξιοκρατία δε συνίσταται στο μηχανισμό πρόσληψης, ας αφήσουμε και πάλι να προσλαμβάνονται και να διορίζονται οι συγγενείς, οι φίλοι και οι κουμπάροι των διευθυντών. Περασμένα μεγαλεία...που τα νοσταλγούν πολλοί!
Σκοπός αυτού του τόπικ είναι να συντονιστούν όλοι οι διορισμένοι εκπαιδευτικοί μέσω ΑΣΕΠ όλων των ειδικοτήτων.Μπορείτε να δηλώσετε τις συμμετοχές σας για οποιεσδήποτε νομικές ενέργειες που κατοχυρώνουν τα δικαιώματα των ασεπιτών. Καταγράψτε τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας.
Το είχα γράψει μερικές σελίδες πριν, ας το επαναλάβω: όσο νόμιμος (και αξιοκρατικός) είναι ο διορισμός μέσω ΑΣΕΠ, άλλο τόσο είναι και ο διορισμός μέσω της επετηρίδας για την εκπαίδευση. Με άλλα λόγια, όσο "ισχυρός" είναι ο διορισμός για την κάλυψη του 40% των θέσεων, άλλο τόσο είναι και ο διορισμός για την κάλυψη του 60%.