0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Νικήτα στην Αθμια δεν καλύπτονται κενά με αύξηση ωραρίου. Με άλλες μεθόδους καλύπτονται, τις οποίες θέλει να τις αποφύγει το υπουργείο, γιατί αν της υλοποιήσει θα ξεσηκωθούν και οι γονείς. Πχ ένα τμήμα της Γ τάξης έχει 17 μαθητές και δεν υπάρχει δάσκαλος. Βρίσκει τα πιο κοντινά δημοτικά το υπουργείο που έχουν έχουν δάσκαλο στη Γ τάξη και έχουν ένα τμήμα με 16 μαθητές και ένα με 17. Προσθέτουν 8 και 9 μαθητές αντίστοιχα και τα τρία τμήματα γίνονται δύο με 25 μαθητές και το κενό εξαφανίζεται. Θεωρητικά τα υπουργείο έχει αναφερθεί σε αυτό το ζήτημα βαφτίζοντας το εξορθολογισμό. Η υλοποίηση όμως δεν "ξεβολεύει" μόνο τους δασκάλους, όπου οι γονείς θα αδιαφορούσαν, όπως αδιαφόρησαν και για την ταλαιπωρία των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας. Κυρίως ταλαιπωρεί τους γονείς και τα παιδιά που θα μετακινηθούν. Το υπουργείο θέλει να αποφύγει αυτή τη λύση, αλλά αν τα κενά όντως αγγίζουν τις 5000 και αν οι 3000 αφορούν δασκάλους και νηπιαγωγούς ή θα αυξήσουν τα κονδύλια για αναπληρωτές ή θα αρχίσουν να εφαρμόζονται μέθοδοι σαν αυτή που περιέγραψα παραπάνω.
ευχαριστα τωρα παιρνει τα κενα το ΚΥΣΔΕ και σε λιγο ξεκινανε
Παράθεση από: perastikos_kav στις Σεπτέμβριος 06, 2013, 02:03:32 μμΝικήτα στην Αθμια δεν καλύπτονται κενά με αύξηση ωραρίου. Με άλλες μεθόδους καλύπτονται, τις οποίες θέλει να τις αποφύγει το υπουργείο, γιατί αν της υλοποιήσει θα ξεσηκωθούν και οι γονείς. Πχ ένα τμήμα της Γ τάξης έχει 17 μαθητές και δεν υπάρχει δάσκαλος. Βρίσκει τα πιο κοντινά δημοτικά το υπουργείο που έχουν έχουν δάσκαλο στη Γ τάξη και έχουν ένα τμήμα με 16 μαθητές και ένα με 17. Προσθέτουν 8 και 9 μαθητές αντίστοιχα και τα τρία τμήματα γίνονται δύο με 25 μαθητές και το κενό εξαφανίζεται. Θεωρητικά τα υπουργείο έχει αναφερθεί σε αυτό το ζήτημα βαφτίζοντας το εξορθολογισμό. Η υλοποίηση όμως δεν "ξεβολεύει" μόνο τους δασκάλους, όπου οι γονείς θα αδιαφορούσαν, όπως αδιαφόρησαν και για την ταλαιπωρία των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας. Κυρίως ταλαιπωρεί τους γονείς και τα παιδιά που θα μετακινηθούν. Το υπουργείο θέλει να αποφύγει αυτή τη λύση, αλλά αν τα κενά όντως αγγίζουν τις 5000 και αν οι 3000 αφορούν δασκάλους και νηπιαγωγούς ή θα αυξήσουν τα κονδύλια για αναπληρωτές ή θα αρχίσουν να εφαρμόζονται μέθοδοι σαν αυτή που περιέγραψα παραπάνω.Αυτό που γράφεις εσύ είναι σίγουρα πιο ρεαλιστικό και λογικό από αυτό που έγραψα εγώ, το οποίο έγραψα off the top of my head, που λέμε κι εμείς οι αγγλομαθείς. Η πρόθεσή μου ήταν να ερμηνεύσω τον πόλεμο που έχει ξεσπάσει για την ταμπακιέρα των αποσπάσεων και ότι κάθε πλευρά δε διστάζει να χρησιμοποιήσει κάθε θεμιτό και αθέμιτο μέσο, για να πετύχει αυτό που θέλει, αδιαφορώντας για τις συνέπειες. Η κατάσταση είναι δεδομένη και δεν αλλάζει. Φέτος τα κονδύλια για τους αναπληρωτές είναι πενιχρά, οι συνταξιοδοτήσεις πολλές, οι προσλήψεις σχεδόν μηδενικές και οι ανάγκες μεγάλες. Καταλαβαίνω την αγωνία των συναδέλφων και την επιθυμία τους να πάνε, ή να παραμείνουν, κοντά στα σπίτια τους, αλλά... Δε συνεχίζω, για να μη με πάρει καμιά... ξώφαλτση. Κανείς δε συμπαθεί τον κομιστή κακών ειδήσεων.
Το υπουργείο που θέλει μόνο 1500 αποσπάσεις να σκεφτεί ότι με τους νομους που βγάζει αφήνει απ'έξω πολλούς που θα έπρεπε να δικαιούνται αποσπασης.Διότι εγω με αντρα αναπληρωτη που οργώνει 8 χρόνια την Ελλάδα και 3 παιδιά και παιδί με προβλημα υγείας που μας αναγκαζουν να πηγαίνουμε 2 φορες το μήνα στο νοσοκομείο για να μας παραχωρήσουν τα φάρμακά του,αλλά δεν είναι στις περιπτώσεις που όρισε το υπουργείο ,όποτε δεν είμαι ειδική κατηγορία,δεν ανήκω στις κατα προτεραιότητα.Και μέσα σε αυτούς τους 1500 θα προηγούνται από μένα κοριτσακια 25χρονα που μπήκαν στα γραφεία παίρνοντας τα μόρια των δυσπρόσιτων και φυσικά όλοι αυτοί που μοριοδοτούνται για να δουλέψουν δίπλα στον αντρα τους.Και δε λέω,να μην διαλυθούν οικογένειες,αλλά αυτο το υπουργείο που διαλύει 8 χρόνια τη δική μου και πόσων άλλων νομίζω ότι θα έπρεπε να μας λάβει ύποψη.Κάθε πίσω από καθε περίπτωση απόσπασης δεν κρύβονται νούμερα-μόρια αλλά ανθρωποι!