0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
sardel:Μήπως να εξαφανιστούν και οι φιλόλογοι από τα σχολεία να ησυχάσουμε;Δηλ για τα χάλια των πλεοναζόντων φταίνε οι φιλόλογοι;Το ελληνικό σχολείο διδάσκει ελληνικά.Πώς και με ποια επιστημονικά κριτήρια να αναδιαρθωθούν τα προγράμματα σπουδών των φιλολογικών μαθημάτων;Αντί για Οδύσσεια να διδάσκεται δηλ το Ulysses του Τζέιμς Τζόυς από Αγγλικών με πτυχίο από Ιρλανδία μάλιστα ,για να κατανοεί πλήρως το πλαίσιο του έργου;Έρευνα ,άραγε ,υπάρχει για το επίπεδο γνώσης ξένης γλώσσας ή μαθηματικών(τυχαία τα μαθήματα)των Ελλήνων μαθητών;Δηλ επειδή πάσχουν οι Έλληνες μαθητές σε ορθογραφία ή έκφραση να αποψιλώσουμε τα φιλολογικά μαθήματα;Και να διδαχθούν από ποιον;Από πτυχιούχους που διδάχτηκαν σποραδικά ή καθόλου κάποιες ιστορίες;Τι σημαίνει αυτό;Και ο φιλόλογος διδάχτηκε τέσσερα εξάμηνα ξένη γλώσσα(και όλοι οι πτυχιούχοι).Μήπως να αξιοποιηθεί αρμοδιώς αυτή η γνώση από όλες τις ειδικότητες στο σχολείο;Για τη δε β΄ανάθεση για την οποία ορθώς τοποθετήθηκε το ΙΕΠ:Η ετοιμόγεννη αποζητά το γυναικολόγο γι α τον τοκετό όχι το ρευματολόγο- αν και ίδια μαθήματα προπτυχιακά διδάχτηκαν.Έκαστος εφ΄ω ετάχθη....
Συγνώμη .. ως αδαής και απελπισμένη (σίγουρα) περιμένοντας εδώ και ένα μήνα να γίνουν οι αποσπάσεις ειδικοτήτων της πρωτοβάθμιας (α φάση) και ταλαιπωρημένη καθώς όπως πολλοί άλλοι χωρίς σπίτι και ελπίδα υπηρετώ σε παραμεθόριο ... δεν προβλέπεται δηλαδή πουθενά στο πλάνο του υπουργείου να γίνει αυτή η πρώτη φάση ή είναι ο πανικός μου που δε μου επιτρέπει να δω κάτι τέτοιο στο προαναφερθέν πλάνο ...:
Καλά και άγια όσα λες φίλε, πώς εξηγείς όμως ότι έχουμε πάει κατευθείαν στο βήμα 3; Οι υποχρεωτικές αποσπάσεις έχουν ήδη ξεκινήσει. Μια εξήγηση θα μπορούσε να είναι ότι το βήμα 1 αφορά μόνο τις ειδικότητες που απασχολούνται σε α'θμια και β'θμια. Το βήμα 2 όμως με προβληματίζει. Τι πάει να πει 'εθελοντικές αποσπάσεις σε επίπεδο περιφέρειας'; Ελπίζει πραγματικά το υπουργείο ότι θα βρεθούν εκπαιδευτικοί να βάλουν μόνοι τους το λαιμό τους στη γκιλοτίνα;
Δεν πήγαμε κατευθείαν στο 3, αλλά ακολουθείται η σειρά που ανέφερα. Παραδείγματα:- http://thess.pde.sch.gr/jm/index.php/2010-06-24-06-35-37/2010-07-02-09-46-44/category/2?download=10
Το συγκεκριμένο έγγραφο με τις διαθέσεις είναι από το 2010...
Αγαπητέ silcut, Το σήμερα είναι που με απασχολεί και πιστεύω ότι απασχολεί την πλειοψηφία των συναδέλφων και όχι το παρελθόν. Παρακαλώ θεώρησε δεδομένο ότι δεν αναφέρομαι επικριτικά σε σένα ή σε οποιονδήποτε άλλον με το σχόλιο που ακολουθεί. Συμφωνώ ότι πρέπει να διδασκόμαστε από το παρελθόν και ότι πρέπει να αποδίδουμε ευθύνες. Όμως όταν φτάνουμε στην κρίσιμη στιγμή που πρέπει να πάρουμε τις σωστές αποφάσεις και να εφαρμόσουμε τις κατάλληλες λύσεις θα πρέπει να σκεφτόμαστε μόνο το παρόν και το μέλλον. Το να επικαλούμαστε διαρκώς το παρελθόν και την καμένη γη νομίζω ότι δεν βοηθάει. Αντίθετα πιστεύω ότι αποσπά την προσοχή μας από το σήμερα και ίσως μας αποπροσανατολίζει από το να κάνουμε το σωστό.Αγαπητέ VITI, πουθενά δεν ανέφερα ότι πρέπει να εξαφανιστούν οι φιλόλογοι. Απλώς αναφέρομαι στον παραλογισμό του συστήματος. Δεν μπορεί από την μια να μας λές ότι δεν έχεις λεφτά για μισθούς και συντάξεις, να μας λές ότι δεν μπορείς να κάνεις νέες προσλήψεις και γιαυτό αυξάνεις το ωράριο των εκπαιδευτικών όλων των κλάδων, να μας λές ότι αυξάνεται η ανεργία και στην συνέχεια με τις ενέργειες σου να δημιουργείς ανάγκες νέων διορισμών.Επιπρόσθετα θα ήθελα να αναλογιστείς κάτι. Αυτή τη στιγμή που μιλάμε οι δυό μας πίσω από τους "πλεονασματικούς" κλάδους υπάρχουν οικογένειες και παιδιά. Πώς είναι δυνατόν να τους λές δεν σας έχω ανάγκη διότι έστω ο καθείς εφ' ω ετάχθη και την ίδια ώρα να δημιουργείς ανάγκες προσλήψεων σε άλλο κλάδο. Μπορείς να πετύχεις το ίδιο αποτέλεσμα σταδιακά και χωρίς να δημιουργείς με τις αποφάσεις σου κοινωνικά αδιέξοδα. Για αυτό και στο πρώτο μύνημα μίλησα ότι όλοι θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι οι εποχές άλλαξαν.
Επιπροσθετα και επειδή αναφέρεσαι διαρκώς στους γιατρούς και τις ειδικότητες τους θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι εδώ και δεκαετίες στην Αμερική και την Ευρώπη αλλά και την Έλλαδα εδώ και 8 χρόνια απονέμεται η ειδικότητα του Γενικού Γιατρού. Πολλοί από αυτούς που βλέπεις στα Νοσοκομεία αλλά και πολλοί από αυτούς που επισκέπτεσαι στα ιατρεία τους είναι αυτής της ειδικότητας. Ασχολούνται κυρίως με την πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας (αν δεν κάνων λάθος είναι παθόλόγοι ή χειρούργοι). Με αυτόν τον τρόπο οι προηγμένες χώρες καλύπτουν μεγάλο μέρος την υγειονομικής περίθαλψης των πολιτών τους και ταυτόχρονα αξιοποιούν καλύτερα τους διαθέσιμους ανθρώπινους πόρους.