*

Αποστολέας Θέμα: Μπορεί υπεράριθμος να διεκδικήσει θέση υποδιευθυντή και να εκτοπίσει αρχαιότερο  (Αναγνώστηκε 9879 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος samab

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Γεια σας συνάδελφοι της Δευτεροβάθμιας,
Δε γνωρίζω αν είναι το σωστό μέρος για να θέσω το πρόβλημα μου το οποίο είναι το εξής :
Επειδή στο σχολείο μου συνταξιοδοτήθηκε ο ένας εκ των δύο υποδιευθυντών προκύπτει μία θέση την οποία η διεύθυνση θέλει να καλύψει προτείνοντας ένα συναδελφο μου της ίδιας ειδικότητας με εμένα ο οποίος όμως με τις πρόσφατες αυξήσεις ωραρίων έχει προσωρινά κριθεί υπεράριθμος (όμως από Σεπτέμβρη πιθανών θα βρεθούν κάποιες ώρες και με β' ανάθεση θα καλύψει το ωράριο του) . Έτσι ενώ για την επόμενες χρονιές εγώ δεν κινδύνευα να φύγω από το σχολείο σε περίπτωση π.χ. μειωμένων τμημάτων και μαθητών τώρα εαν τελικά γίνει ο συνάδελφος υποδιευθυντής εγώ θα κινδυνεύω να φύγω από το σχολείο ή από τη περιοχή ή από το νομό κλπ παρότι είμαι παλαιότερος από εκείνον. Σίγουρα δεν είναι δίκαιο η υποδιεύθυνση να είναι μοχλός εκτόπισης από το σχολείο ενός παλαιότερου συναδέλφου αλλά δε μπορώ να βρω και στις προυποθέσεις-κριτήρια εκλογής υποδιευθυντών κάποιο στοιχείο που να καλύπτει τη περίπτωση μου. Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον μπορεί να βοηθήσει τη περίπτωση μου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος gio66

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1187
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Το θέμα που έθεσες είναι πραγματικά ενδιαφέρον και πιστεύω ότι τα πιο έμπειρα μέλη θα σε ενημερώσουν για το τι ισχύει. Το μόνο που θα ήθελα να σε ρωτήσω είναι αν η θέση του υποδιευθυντή θα ενδιέφερε και εσένα. Δεν προτείνω να αναλάβεις μια τέτοια θέση αν δεν το θέλεις, αλλά αν δεν έχεις απορρίψει την ιδέα, μήπως κάτι τέτοιο θα σε διασφάλιζε από άποψη ωραρίου; (απλοϊκή ερώτηση, αλλά είναι το μόνο που μπορώ να σου προτείνω  :-\)
Έχει ο Θεός.

Αποσυνδεδεμένος sakisdard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Παραθέτω απόσπασμα από "Διευκρινιστικές οδηγίες για τοποθετήσεις και ρύθμιση υπεραριθμιών  εκπαιδευτικών Β/θμιας εκπαίδευσης"

"Οι ώρες ενός μαθήματος δεν μοιράζονται ισομερώς στους εκπαιδευτικούς ίδιας ειδικότητας. Πρώτα καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο με ώρες μαθημάτων Α΄ ανάθεσης ο εκπαιδευτικός που έχει τοποθετηθεί πρώτος στο σχολείο και στη συνέχεια οι επόμενοι με σειρά παλαιότητας (τοποθέτησης στη σχολική μονάδα).

Πιο συγκεκριμένα ο παλαιότερος εκπαιδευτικός καλύπτει το υποχρεωτικό του ωράριο παίρνοντας όλες τις ώρες των μαθημάτων  Α΄ ανάθεσης και εφόσον περισσέψουν ώρες δίνονται σε δεύτερο εκπαιδευτικό της ίδιας ειδικότητας. Αν ο δεύτερος εκπαιδευτικός δεν μπορεί να καλύψει το ωράριό του με μαθήματα Α΄ ανάθεσης τότε συμπληρώνει με μαθήματα Β΄ ανάθεσης (εφόσον έχουν πρώτα καλύψει το ωράριό τους οι  εκπαιδευτικοί που έχουν τα μαθήματα αυτά σε Α΄ ανάθεση)."

Δε βλέπω να λέει πουθενά ότι προηγείται ο υποδ/ντής...

Αποσυνδεδεμένος sakisdard

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 9
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Δείτε κι αυτό :

 Επιλογή Υποδιευθυντών σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
Α. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
• Ως υποδιευθυντές σχολικών μονάδων, επιλέγονται εκπαιδευτικοί με οκταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία, που υπηρετούν κατά το χρόνο επιλογής με οργανική θέση στη σχολική μονάδα, την οποία αφορά η επιλογή.
.........................

Ο υπεράριθμος θεωρείται ότι υπηρετεί με οργανική θέση την τρέχουσα σχ. χρονιά; Κάποια ΠΥΣΔΕ απέρριψαν υποψηφιότητες υπεράριθμων καθηγητών. http://www.alfavita.gr/old/52864

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος samab

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
α) "Ο υπεράριθμος θεωρείται ότι υπηρετεί με οργανική θέση την τρέχουσα σχ. χρονιά; "
Συνάδελφε sakisdard αυτό που θίγεις όντως είναι ένα θέμα που όμως δε φαίνεται να διευκρινίζεται κάπου στη νομοθεσία , άρα δε νομίζω ότι εάν τον Ιούνιο είσαι υπεράριθμος και το Σεπτέμβριο καλύψεις ωράριο με β αναθέσεις  και project παύει να είναι οργανική η θέση σου στο σχολείο.
β) Εάν ζητήσω να ανατεθούν όλες οι ώρες από παλαιότερο προς νεότερο με Α ανάθεση (όπως κανονικά λέει ο νόμος) και προσπαθήσω έτσι να τον εκτοπίσω εγώ θα προκαλέσω ένα κλίμα διχόνοιας στο σχολείο γιατί αντίθετα από το νόμο συνηθίζεται οι ώρες να μοιράζονται ισομερώς και όλοι να προσπαθούν να συμπληρώσουν με κάποιο project  ή β ανάθεση.
 γ)Ο διευθυντής του ΣΕΚ που τυχαίνει να είναι της ίδιας ειδικότητας και πλέον αιρετός του ΠΥΣΔΕ όταν του έθεσα το ερώτημα μου απάντησε ότι " τώρα τον Ιούνιο είναι υπεράριθμος αλλά τον Σεπτέμβριο θα συμπληρώσει ωράριο και δεν θα  είναι και σε συνέχεια όταν ξαναρώτησα τι θα γίνει εαν την επόμενη χρονιά δε βρεθεί ωράριο γι αυτόν
 για να συμπληρώσει   μου απάντησε δε γνωρίζω , δε μου χει ξανατύχει". Εδώ όμως κάτι μου λέει πως εάν τύχει δε θα αφήσουν το σχολείο ξεκρέμαστο από υποδιευθυντή και τελικά θα πρέπει να αποχωρήσω εγώ.
δ)Η θέση του υποδιευθυντή σίγουρα δε με ενδιέφερε αλλά τελικά μου φαίνεται ότι θα πρέπει να τη διεκδικήσω για να έχω λόγο να κάνω ένσταση και να  εξασφαλίσω τη παραμονή μου στο σχολείο.
Δε θα πρέπει να απευθυνθώ γι αυτό το θέμα κάπου και να πάρω μία επίσημη απάντηση από το να αφήσω τη τύχη μου στο ΠΥΣΔΕ ; (τη στιγμή μάλιστα που όλο και περισσότεροι παλιοί αποφεύγουν τη θέση υποδιεύθυνσης λόγω αυξημένου όγκου δουλειάς και μη σημαντικής απαλλαγής από το ωράριο διδασκαλίας)


Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
(τη στιγμή μάλιστα που όλο και περισσότεροι παλιοί αποφεύγουν τη θέση υποδιεύθυνσης λόγω αυξημένου όγκου δουλειάς και μη σημαντικής απαλλαγής από το ωράριο διδασκαλίας)
Σημαντικός λόγος και αυτός. Κάποια στιγμή θα πρέπει να αλλάξει. (Συγγνώμη για το off topic  ;D  )
  

Αποσυνδεδεμένος samab

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 3
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Σε νεότερη επικοινωνία που είχα με έναν απο τους αιρετούς του ΠΥΣΔΕ με διαβεβαίωσε πως σε καμία περίπτωση δε απειλείται η θέση ενός αρχαιότερου από έναν νεότερο τοποθετηθέντα εάν ο νεότερος είναι υποδιευθυντής.   Δε προηγείται ο υποδιευθυντής στη συμπλήρωση ωραρίου. Εν ανάγκη μου είπε, έχει γίνει και στο παρελθόν, μπορεί να ασκεί υποδιεύθυνση με μηδενικό ωράριο.
Το πρόβλημα είναι όμως ότι κάποιες ερμηνείες ανήκουν πια στο παρελθόν και στα γραφεία ψάχνουν  έστω και μία ώρα που να μην έχει διατεθεί. Εγώ πάλι δεν ξέρω κάποιο νόμο που να λέει ότι εάν ο υποδιευθυντής βγεί υπεράριθμος παραμένει στο σχολείο χωρίς ωράριο. Δε ξέρω τι να πω...

Αποσυνδεδεμένος Jack1978

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μπορεί υπεράριθμος να
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 02, 2013, 11:20:17 μμ »
Υπάρχει και αυτό σε site:
1. Υπεραριθμίες εκπαιδευτικών είναι δυνατόν να προκύψουν
α) ίδρυση σχολικής μονάδας,
β) κατάργηση σχολικής μονάδας
γ) συγχώνευση σχολικών μονάδων
δ) μετατροπή λυκείων σε λυκειακές τάξεις
ε) μείωση των τμημάτων των μαθητών ή
δ) άλλη αιτία.
Σε περίπτωση συγχώνευσης σχολικών μονάδων για τη διαπίστωση της τυχόν υπεραριθμίας κρίνονται όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων που συγχωνεύονται.
2. Τα αρμόδια περιφερειακά συμβούλια, μετά τις μεταθέσεις που διενεργούνται σύμφωνα με τη διαδικασία των άρθρων 9, 11, 12 και 13 του διατάγματος αυτού συντάσσουν πίνακες των κενών οργανικών θέσεων λαμβάνοντας υπόψη και τις κενές θέσεις που προέκυψαν από τη διαδικασία των παραπάνω μεταθέσεων κατά σχολική μονάδα.
3. Αν κατά τη σύνταξη των παραπάνω πινάκων, διαπιστωθεί υπεραριθμία εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες, αυτή ρυθμίζεται με την παρακάτω διαδικασία:
α) Καλούνται όλοι οι εκπαιδευτικοί του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας που ανήκουν οργανικά στο σχολείο όπου διαπιστώθηκε η υπεραριθμία να δηλώσουν εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, αν επιθυμούν ή όχι να κριθούν ως υπεράριθμοι.
β) Στη συνέχεια τα περιφερειακά υπηρεσιακά συμβούλια σε συνεδρίασή τους χαρακτηρίζουν ονομαστικά τους υπεράριθμους εκπαιδευτικούς, κατά σχολική μονάδα, λαμβάνοντας υπόψη τα εξής:
ι) Από όσους εκπαιδευτικούς επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι αυτοί που συγκεντρώνουν το μεγαλύτερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ
ιι) από όσους εκπαιδευτικούς δεν επιθυμούν να κριθούν ως υπεράριθμοι, χαρακτηρίζονται ως υπεράριθμοι εκείνοι που τοποθετήθηκαν οργανικά τελευταίοι στη σχολική μονάδα.

Οι εκπαιδευτικοί που μετατέθηκαν ή τοποθετήθηκαν στη σχολική μονάδα το ίδιο σχολικό έτος, εκτός των εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν ως υπεράριθμοι, θεωρείται ότι τοποθετήθηκαν ταυτόχρονα.
Σε περίπτωση ταυτόχρονης τοποθέτησης υπεράριθμοι χαρακτηρίζονται οι εκπαιδευτικοί που συγκεντρώνουν το μικρότερο αριθμό μονάδων μετάθεσης, σύμφωνα με το άρθρο 16 αυτού του Π.Δ. Ειδικά οι εκπαιδευτικοί, που τοποθετήθηκαν στα ιδρυθέντα Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (Τ.Ε.Ε.) κατά τις διατάξεις του άρθρου 8 παρ. 6 του Ν.2640/1998 (ΦΕΚ 206 Α`), και προέρχονται από τα τέως Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια (Τ.Ε.Λ.) και τα τέως Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια (Ε.Π.Λ.), λογίζονται τοποθετηθέντες σε αυτά από την αρχική τους τοποθέτηση στα τέως Τ.Ε.Λ. και Ε. Π.Λ., που μετατράπηκαν σε Ενιαία Λύκεια κατά τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 8 του Ν. 2525/1997 (ΦΕΚ 188 Α")

4. Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται υπεράριθμοι, σύμφωνα με τα παραπάνω, καλούνται από το αρμόδιο περιφερειακό συμβούλιο να υποβάλουν δήλωση τοποθέτησης σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες, στις οποίες υφίστανται οργανικά κενά, εντός δέκα ημερών.

5. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Α/θμιας Εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:
α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται, εφόσον το επιθυμούν κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.
β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα, συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου γραφείου ή της ίδιας διεύθυνσης όπου δεν λειτουργεί γραφείο.
γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν ή δεν κατέστη δυνατόν να τοποθετηθούν σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγούμενων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.
Οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω περιπτώσεων της παραγράφου αυτής μπορούν εφόσον το επιθυμούν να μετατεθούν κατά προτεραιότητα το ίδιο ή τα επόμενα σχολικά έτη στο σχολείο που κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, αν σε αυτό δημιουργηθούν κενές θέσεις.
6. Η τοποθέτηση των υπεράριθμων εκπαιδευτικών της Β/θμιας εκπαίδευσης γίνεται ως εξής:
α) Όταν η υπεραριθμία σε ένα σχολείο οφείλεται σε ίδρυση αντίστοιχου νέου σχολείου στη σχολική περιφέρειά του και στο οποίο μετακινούνται μαθητές του αρχικού σχολείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν, κατά απόλυτη προτεραιότητα στο νέο σχολείο. Η τοποθέτηση γίνεται με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης. Όταν η υπεραριθμία σε λύκεια μιας περιοχής οφείλεται σε ίδρυση ΕΠΛ όπου και μετακινούνται οι μαθητές των λυκείου, οι υπεράριθμοι τοποθετούνται εφόσον το επιθυμούν κατ' απόλυτη προτεραιότητα στο ΕΠΛ με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης.
β) Οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας, όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι λόγω κατάργησης, συγχώνευσης ή μετατροπής σχολικής μονάδος, τοποθετούνται κατ' απόλυτη προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων του ίδιου Γραφείου ή της ίδιας Διεύθυνσης όπου δεν λειτουργεί Γραφείο.
γ) Όσοι εκπαιδευτικοί δεν επιθυμούν να τοποθετηθούν, σύμφωνα με τη διαδικασία των προηγουμένων περιπτώσεων (α) και (β) της παραγράφου αυτής τοποθετούνται ύστερα από δήλωσή τους σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης, κατά τη διαδικασία των διατάξεων του άρθρου 15 αυτού του Π.Δ. συγκρινόμενοι με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση.
7. Οι εκπαιδευτικοί που εξακολουθούν να είναι υπεράριθμοι μετά τις παραπάνω ρυθμίσεις παραμένουν στο σχολείο όπου κρίθηκαν ως υπεράριθμοι και διατίθενται σε άλλες σχολικές μονάδες για συμπλήρωση του ωραρίου τους σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 14 του Ν. 1566/1985. Για το σκοπό αυτό ανακοινώνονται από τις αρμόδιες Διευθύνσεις τα σχολεία στα οποία υπάρχουν ανάγκες και καλούνται οι εκπαιδευτικοί με αίτησή τους να δηλώσουν κατά σειρά προτίμησης όλα τα παραπάνω σχολεία. Η διάθεση αυτών γίνεται με τη σειρά προτίμησης και το σύνολο των μονάδων μετάθεσής τους.
8. Ο χρόνος υπηρεσίας στην προηγούμενή τους θέση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης που μετατίθενται, διατίθενται ή αποσπώνται λόγω υπεραριθμίας υπολογίζεται για τη συμπλήρωση της υπηρεσίας που απαιτείται από το άρθρο 8 αυτού του Π.Δ. Οι διατάξεις που προβλέπουν συνυπολογισμό του χρόνου απόσπασης στην οργανική θέση εφαρμόζονται ανάλογα και στην περίπτωση αυτή.


Να ισχύει;

Αποσυνδεδεμένος mari1

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 5
    • Προφίλ
Απ: Μπορεί υπεράριθμος ....
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 03, 2013, 05:42:42 μμ »
Απο ποιο site ακριβως;

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
πρόκειται για απόσπασμα απο το ΠΔ50/96.
Επίσης, δεν αναφέρεται ολόκληρο το άρθρο του ΠΔ καθώς λείπει η περίπτωση 6 ( τοποθέτηση υπεραρίθμων Β/ΘΜΙΑΣ εκπαίδευσης).

ο υπεράριθμος δεν θεωρείται ότι έχει απωλέσει την οργανική του επομένως μπορεί να υποβάλει αίτηση για την θέση αυτή. Συγκεκριμένα :

Α΄ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ


Ο οικείος διευθυντής εκπαίδευσης προσκαλεί τους εκπαιδευτικούς που έχουν τα τυπικά προσόντα και επιθυμούν να ασκήσουν καθήκοντα υποδιευθυντή, καθώς και υποδιευθυντή Σ.Ε.Κ. και υπεύθυνου τομέα Σ.Ε.Κ., να υποβάλουν στον διευθυντή της σχολικής μονάδας όπου ανήκουν οργανικά ή στον διευθυντή του Σ.Ε.Κ. σχετική αίτηση εντός δεκαημέρου.


Β΄ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ


1. Προϋποθέσεις


Ως υποδιευθυντές σχολικών μονάδων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, υποδιευθυντές Σ.Ε.Κ., στα οποία ασκούνται τριακόσιοι τουλάχιστον μαθητές και τα οποία λειτουργούν σε πρωινό και απογευματινό κύκλο, καθώς και ως υπεύθυνοι τομέων Σ.Ε.Κ. επιλέγονται εκπαιδευτικοί με οκταετή τουλάχιστον εκπαιδευτική υπηρεσία, που υπηρετούν κατά το χρόνο επιλογής με οργανική θέση στη σχολική μονάδα, την οποία αφορά η επιλογή και, προκειμένου για υποδιευθυντές και υπευθύνους τομέων Σ.Ε.Κ., ανήκουν σε κλάδο ή ειδικότητα που προβλέπεται για το Σ.Ε.Κ. Αν οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας δεν πληρούν την προϋπόθεση της οκταετούς εκπαιδευτικής υπηρεσίας, υποψήφιοι μπορεί να είναι και εκπαιδευτικοί με μικρότερο χρόνο υπηρεσίας.


Οι ως άνω προϋποθέσεις πρέπει να συντρέχουν κατά τη λήξη της προθεσμίας υποβολής των αιτήσεων υποψηφιοτήτων


2. Κωλύματα


Δεν επιλέγεται εκπαιδευτικός ο οποίος έχει καταδικαστεί τελεσίδικα για πειθαρχικό παράπτωμα από αυτά που ορίζονται στην παρ. 2 του άρθρου 109 του Υπαλληλικού Κώδικα ή για τον οποίον συντρέχουν τα κωλύματα διορισμού της παρ. 1 του άρθρου 8 του ίδιου Κώδικα.


3. Το κώλυμα επιλογής δεν πρέπει να συντρέχει τόσο κατά το χρόνο λήξης της προθεσμίας υποβολής της αίτησης υποψηφιότητας όσο και κατά το χρόνο τοποθέτησης.


Γ΄ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ


Κριτήρια επιλογής είναι ιδίως η προσωπικότητα και η γενική συγκρότηση του υποψηφίου και, κυρίως, η ικανότητα του υποψηφίου να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιλύει προβλήματα (διδακτικά, διοικητικά, οργανωτικά, λειτουργικά κ.λπ.), να δημιουργεί κατάλληλο παιδαγωγικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους. Βασικό κριτήριο είναι η γνώση του αντικειμένου του προς άσκηση έργου, η οποία συνάγεται από:


α) την επιστημονική – παιδαγωγική συγκρότηση του υποψηφίου και κυρίως το επίπεδο των σπουδών και γενικότερα τις σπουδές του, την ύπαρξη σπουδών ή επιμορφώσεων στην οργάνωση και διοίκηση της εκπαίδευσης και την πιστοποιημένη γνώση ξένων γλωσσών και Τ.Π.Ε. και


β) την υπηρεσιακή κατάσταση και τη διοικητική εμπειρία, όπως προκύπτει από τη συνολική εκπαιδευτική υπηρεσία του υποψηφίου αλλά και την προϋπηρεσία σε άσκηση διοικητικού έργου ή την άσκηση καθηκόντων μέντορα.


Δ΄ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗΣ


1. Ο σύλλογος των διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας και Σ.Ε.Κ., σε συνεδρίασή του, που πραγματοποιείται μέσα σε πέντε ημέρες από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής αιτήσεων, από την οποία απέχουν οι υποψήφιοι, συντάσσει αιτιολογημένη πρόταση επιλογής υποδιευθυντή της σχολικής μονάδας ή του Σ.Ε.Κ. και υπευθύνων των τομέων του Σ.Ε.Κ., με βάση τα σχετικά κριτήρια.


Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και στις περιπτώσεις που ορίζονται περισσότεροι του ενός υποδιευθυντές στην ίδια σχολική μονάδα.


2. Η πρόταση μαζί με το πρακτικό του συλλόγου των διδασκόντων διαβιβάζονται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ή του Σ.Ε.Κ. στο αρμόδιο υπηρεσιακό συμβούλιο (Π.Υ.Σ.Δ.Ε.) το οποίο, μετά από έλεγχο της συνδρομής των προϋποθέσεων και της νομιμότητας της διαδικασίας διαμόρφωσης της πρότασης, προτείνει στον οικείο διευθυντή εκπαίδευσης την τοποθέτηση των στελεχών της προηγούμενης παραγράφου.


3. Αν ο σύλλογος των διδασκόντων παραλείψει να υποβάλει πρόταση, η τοποθέτηση γίνεται με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης, ύστερα από πρόταση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου, το οποίο λαμβάνει υπόψη τα προβλεπόμενα κριτήρια.


Ε΄ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ


1. Μέλη του Συλλόγου των Διδασκόντων (ΣΔ) είναι οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν στο σχολείο με οποιαδήποτε σχέση εργασίας.


2. Ο σύλλογος βρίσκεται σε νόμιμη απαρτία και οι αποφάσεις του είναι έγκυρες, όταν τα παρόντα μέλη είναι περισσότερα από τα απόντα.


3. Ο ΣΔ συγκαλείται σε συνεδρίαση ύστερα από πρόσκληση του διευθυντή (προέδρου). Τα μέλη λαμβάνουν γνώση δύο ημέρες τουλάχιστον πριν από την ημέρα της συνεδρίασης. Επειδή η συγκεκριμένη συνεδρίαση είναι έκτακτη, η γνωστοποίηση γίνεται ή με ανάρτηση της πρόσκλησης στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου ή με προφορική ειδοποίηση.


4. Οι αποφάσεις του ΣΔ λαμβάνονται με απλή πλειοψηφία των παρόντων. Σε περίπτωση ισοψηφίας υπερισχύει η άποψη με την οποία τάσσεται ο πρόεδρος. Όταν οι προτάσεις είναι περισσότερες και καμιά δε συγκεντρώνει την απόλυτη πλειοψηφία, η ψηφοφορία επαναλαμβάνεται ανάμεσα στις δυο επικρατέστερες. Το μέλος που απέχει από την ψηφοφορία ή δίνει λευκή ψήφο θεωρείται απόν.


5. Η ψηφοφορία είναι φανερή. Μυστική ψηφοφορία διεξάγεται όταν προβλέπεται από σχετική διάταξη ή αποφασίζει ο Σύλλογος κατά πλειοψηφία. (Η συγκεκριμένη διάταξη δεν προβλέπει μυστική ψηφοφορία).


6. Οι αποφάσεις του ΣΔ καταχωρούνται στο βιβλίο πράξεων του Συλλόγου και υπογράφονται υποχρεωτικά από τον πρόεδρο, το γραμματέα και τα παρόντα μέλη. Στην ίδια πράξη καταχωρούνται και οι απόψεις της μειοψηφίας, αν ζητηθεί.


ΣΤ΄ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ – ΑΝΑΛΗΨΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ


Η τοποθέτηση υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Σ.Ε.Κ., υπευθύνων τομέων Σ.Ε.Κ. γίνεται με απόφαση του οικείου διευθυντή εκπαίδευσης.


Σχετική νομοθεσία


Άρθρα 11 παρ.5 , 15, 18 παρ.7, 23 παρ.1-2 και 24 παρ.14 ν. 3848/10
Άρθρο 37 καθηκοντολογίου

Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος Jack1978

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 6
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Αν προσέξεις υπάρχει το 6. Τωρα για την αγαπητή που  ρωτάει. Εδω και καιρό μαζεύω όλους τους σχετικούς  Νόμους-ΠΔ-ΦΕΚ αλλά δεν γνωρίζω ποιοι από αυτούς ισχύουν και τι τροποποιήσεις έχουν επέλθει επι αυτών.

Αποσυνδεδεμένος S61

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 12
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η ερώτησή μου είναι παρόμοια. Ο τελευταίος τοποθετηθείς στην ειδικότητά μου (ΠΕ02) έγινε υποδιευθυντής πριν δύο χρόνια. Τη σχολική χρονιά  που θα αρχίσει το φθινόπωρο (2013-14) οι ωρες φιλολογικών μαθημάτων δεν θα φτάνουν να καλύψουμε όλοι το ωράριό μας, θα περισσεύει δηλ. κάποιος για 4 ώρες. Τι θα γίνει στην περίπτωση αυτή; Ο τελευταίος τοποθετηθείς είναι ο υποδιευθυντής επί θητεία, που όταν όμως ορίστηκε υποδιευθυντής είχε πλήρες ωράριο. Σύμφωνα με το νόμο ο τελευταίος τοποθετηθείς θεωρείται ότι δεν συμπληρώνει ωράριο. θα ισχύσει όμως αυτό ή επειδή είναι υποδιευθυντής θα παραμείνει στο σχολείο και το πρόβλημα θα το έχω εγώ που όμως έχω τοποθετηθεί στο σχολέιο ένα χρόνο νωρίτερα από αυτόν;

Αποσυνδεδεμένος alex1970

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Φυσικά και δεν μπορεί υπεράριθμος να είναι υποδιευθυντής.
Δείτε τι κοινοποίησε το υπουργείο στο νομό Χανίων γι αυτό το θέμα


ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Βαθμός Ασφαλείας:
Να διατηρηθεί μέχρι:
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-------


ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Α΄ΘΜΙΑΣ & Β΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣ/ΚΟΥ B΄ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Γ΄
-------
Μαρούσι,    11 -09-2013
Αρ.Πρωτ.     127402/Δ2
Βαθμός Προτερ.
Ταχ. Δ/νση      : Α. Παπανδρέου 37
Τ.Κ. – Πόλη     : 151 80 ΜΑΡΟΥΣΙ
Ιστοσελίδα      : www.minedu.gov.gr
Πληροφορίες : Ευτυχία Κόκκορα
Τηλέφωνο       : 210 3442116
FAX                   : 210 3442282
Email                :dprb@minedu.gov.gr
ΠΡΟΣ: .Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Χανίων
Γιαμπουδάκη 32-Χανιά
Τ.Κ. 73134, e-mail: didechan@sch.gr                                                 
ΘΕΜΑ: «Απάντηση σε έγγραφο»

Σχετ.:85329/25-06-13 «Τοποθέτηση υπεράριθμου σε θέση Υποδ/ντή».


 Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού αναφορικά με την «Τοποθέτηση υπεράριθμου σε θέση Υποδ/ντή», σας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα και με την υπ’ αριθμ. 150/2013 απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Θεσσαλονίκης, για αντίστοιχη περίπτωση, «εκπαιδευτικός που υπηρετεί μεν σε σχολική μονάδα κατέχων οργανική θέση, αλλά έχει κριθεί υπεράριθμος δεν μπορεί να επιλεγεί σε θέση υποδιευθυντή, καθώς αυτός διατιθέμενος σε άλλες σχολικές μονάδες προς συμπλήρωση ωραρίου του, δεν είναι δυνατό να ανταπεξέλθει στα προπεριγραφόμενα καθήκοντα της ως άνω θέσης και μάλιστα επί τετραετία».
Επίσης «πρέπει στο οικείο πρακτικό που συντάσσεται από το σύλλογο διδασκόντων περί επιλογής υποψηφίων υποδιευθυντών καθώς και στη σχετική πράξη του Π.Υ.Σ.Δ.Ε που ακολουθεί να εκφέρεται εξατομικευμένη για κάθε υποψήφιο κρίση ως προς την αξιολόγηση της παρουσίας του κα την εν γένει ικανότητά του να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες, να επιλύει προβλήματα, να δημιουργεί το κατάλληλο παιδαγωγικό περιβάλλον και να εμπνέει τους εκπαιδευτικούς στην άσκηση των καθηκόντων τους».

Επίσης επικαλούμενοι α) τις διατάξεις του Ν.3848/10 (ΦΕΚ 71 τ. Α΄), άρθρο 11 περ. 5, άρθρο 15, άρθρο 18 παρ. 7, άρθρο 23 παρ. 1,2,3 και άρθρο 24 παρ. 14 και
β) την αρ. Φ. 353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (ΦΕΚ 1340 τ. Β΄16-10-2002) Υ.Α. «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Προϊσταμένων των Περιφερειακών Υπηρεσιών Π.Ε. και Δ.Ε. των Δ/ντών και Υποδ/ντών Σχολικών Μονάδων και ΣΕΚ και των συλλόγων διδασκόντων», η οποία συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε με την

αρ. Υ.Α. 84172/ΙΒ/13-07-2010 (ΦΕΚ 1180/6-08-2010), παρακαλούμε την Δ/νση Β/θμιας Εκπ/σης Χανίων για τις ενέργειές της σύμφωνα με τα παραπάνω.
                                                          Ο ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ
                                                          ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ
                                                                                               ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ  ΜΕΪΜΑΡΗΣ     

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159769
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 336
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 293
Σύνολο: 297

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.095 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.