Σύνολο ψηφοφόρων: 432
0 μέλη και 28 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε φροντιστήριο μπορεί να γράφει και διαγωνίσματα (εκτός ωρών διδασκαλίας), ενώ στο σπίτι δεν είναι πρακτικά εύκολο αυτό. Επίσης, υπάρχει και η διαφορά της ύπαρξης (και χρήσης) διαφόρων εποπτικών και βοηθητικών μέσων διδασκαλίας. Ο καθένας υπολογίζει τι συμφέρει.
Απλως, αναρωτιόμουν γιατι να πληρώσει κανεις 20 ευρω/ωρα ενω μπορει και με 15/ευρω σπίτι του τις ωρες μαλίστα που τον εξυπηρετουν.Απ την άλλη, "παίζουν" τα θετικά να είναι περισσοτερα σε ατομικο μαθημα στο φροντιστήριο
Πιο δύσκολα πρακτικά όμως. Άλλο είναι να έρχεται ο μαθητής σε αίθουσα να γράφει, και άλλο να γράφει σπίτι του χωρίς επιτήρηση (διότι το νόημα του διαγωνίσματος, από οικονομικής άποψης, είναι να μην το πληρώνει κιόλας ως διδακτικής ώρα). Χρειάζεται συνεννόηση με γονείς κλπ, ώστε να γίνει με κάπως σωστό τρόπο.Όλα γίνονται, αλλά όχι όλα εύκολα.. και στη ζωή προσπαθούμε να βρίσκουμε τον ευκολότερο δρόμο (ή, όπως λέμε στη φυσική, μέσω της διαδρομής που ελαχιστοποιεί τη δράση).
Όλα γίνονται κατόπιν συνεννόησης. Αν θες όλα τα βολεύεις. Αρκεί να θές. Και κάνεις και επιτήρηση δωρεάν αν είναι οκ τα παιδιά και οι γονείς.
Όλα γίνονται, αλλά μερικά πράγματα γίνονται πιο εύκολα. Σε περίοδο πριν τις εξετάσεις, τα παιδιά μπορεί να χρειαστεί να γράφουν τεστ προσομοίωσης κάθε δύο εβδομάδες, ίσως και κάθε εβδομάδα. Θα αφιερώσεις 3 ώρες δωρεάν κάθε εβδομάδα για το τεστ; Για 6 εβδομάδες; Χώρια το έξτρα listening...Κι αν έχεις 2 ή 3 μαθητές που δίνουν εξετάσεις ταυτόχρονα; Θα κάνεις 3 ώρες την εβδομάδα δωρεάν επιτήρηση στον καθένα; Επιπλέον τεστ προσομοίωσης δεν νοείται στο σαλόνι του σπιτιού. Η ουσία του τεστ προσομοίωσης είναι να γράψεις σε συνθήκες εξετάσεων, σε αίθουσα, σε μη ελεγχόμενο περιβάλλον, κατά προτίμηση με άλλους γύρω σου που κάνουν το ίδιο. Με επιτηρητή να κάνει βόλτες πάνω από το κεφάλι σου κλπ. Δεν υπάρχει τρόπος να κάνεις το σπίτι να μοιάζει με αίθουσα εξετάσεων, εκτός αν έχεις ειδικά διαμορφωμένο διδασκαλείο.
Γι' αυτό είπα ότι εξαρτάται από το αντικείμενο. Φαντάζομαι ας πούμε ότι για τα φιλολογικά δεν χρειάζεσαι ούτε διαδραστικό πίνακα, ούτε ηχεία τοίχου, ούτε διαδραστικό υλικό κλπ. Άλλωστε τεστ προσομοίωσης γράφουν στο σχολείο, δεν είναι απαραίτητο να γράψουν και στο ιδιαίτερο.Φαντάζομαι επίσης ότι οι περισσότεροι ή και όλοι οι μαθητές σου είναι έφηβοι, για τους οποίους είναι βολικό το μάθημα στο σπίτι, και οι γονείς δεν έχουν πρόβλημα να μην πάρουν απόδειξη.
Δεν είπαμε τι δεν γίνεται, αλλά τι γίνεται πιο εύκολα (αρχή ελάχιστης δράσης, στη φυσική).Επίσης, δεν ξέρω πόσοι καθηγητές έχουν τόσο ελεύθερο χρόνο, ώστε να επιτηρούν διαγώνισμα κατ' οίκον επί 1-2 ώρες δωρεάν.. Βασικά, από κανέναν δεν το έχω ακούσει αυτό, αλλά μόνο να δίνουν γονείς το διαγώνισμα με δική τους επιτήρηση (οπότε κατάλληλη συνεννόηση με γονείς, όποτε είναι δυνατό κι αυτό).