*

Αποστολέας Θέμα: Λειτουργική υπεραριθμία  (Αναγνώστηκε 16173 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος bitch

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5148
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΕΝΝΙΑ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΚΑ ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΣΑΙ!!!
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 29, 2013, 09:11:20 πμ »
στις λειτουγικές υπεραριθμίες μετράμε τις ώρες που υπολείπονται ώστε να βγάλουμε κάποιον "λειτουργικά υπεράριθμο'.
Σιτς οργανικές υπεραριθμίες μετράμε τις ώρες που μπορεί να διδάξει.

έτσι πχ αν κάποιος έχει τον Σεπτέμβριο 10 ώρες και υποχρεωτικό 21 δεν βγαίνει λειτουργικά υπεράριθμος διότι του υπολείπονται 11 ωρες ( λιγότερες απο 12 δηλαδή).

αντίθετα αν τον Ιούνιο οι ώρες α' αναθεσης που μπορεί να καλύψει κάποιος είναι απο 12 και πάνω τότε, βγαινει οργανικό κενό.
Ρε....μην τρώτε συνέχεια !! Θα χρειαστεί να πάμε μετανάστες και δε θα χωράμε στις βάρκες!!!  :)


"έχω 476 μέρες καθυστέρηση...λέτε να μαι έγκυος; "γράφει η άλλη.. όχι μαντάμ!!! Απλά τράβα πάρτο απ΄το σχολείο γιατί σχόλασε!!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:33:49 »

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 11:48:09 μμ »
Έστω ότι γίνονται τον Σεπτέμβριο οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά των λειτουργικά υπεραρίθμων, των διαθεσιτών, των αποσπασμένων και τέλος των αιτούντων συμπλήρωση ωραρίου με αυτήν ακριβώς της σειρά προτεραιότητας, όπως άλλωστε λένε και οι οδηγίες που έχει δώσει κατά καιρούς το Υπουργείο. Έστω, επίσης, ότι κατά τις τοποθετήσεις αυτές τα λειτουργικά κενά δεν επαρκούν ώστε να τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω κατηγοριών (π.χ. έχουν μείνει ξεκρέμαστοι κάποιοι λειτουργικά υπεράριθμοι, κάποιοι διαθεσίτες κλπ.). Το ερώτημά μου λοιπόν είναι: αν και όταν μετά από λίγο καιρό προκύψουν λειτουργικά κενά και άρα θα πρέπει να γίνει πάλι η διαδικασία των τοποθετήσεων (β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων), δεν πρέπει κανονικά να ακολουθηθεί η ίδια προτεραιότητα με αυτήν της α΄φάσης (1. υπεράριθμοι 2. διαθεσίτες 3. αποσπασμένοι 4. συμπλήρωση); Ή τους βάζουν όλους στο ίδιο καλάθι και τους συγκρίνουν μεταξύ τους με βάση τα μόριά τους, ανεξαρτήτως της κατηγορίας στην οποία ανήκουν; Και αν γίνεται το 2ο,  με ποιο σκεπτικό στη β΄ φάση οι αιτούντες συμπλήρωση (=λίγες ώρες) θεωρούνται ξαφνικά ισότιμοι με τους υπεραρίθμους (=που χρειάζονται πολλές ώρες); Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος που έχει περισσότερα μόρια αλλά λιγότερες ανάγκες σε ώρες να "φάει" κάποιον που έχει λιγότερα μόρια αλλά μεγαλύτερες ανάγκες σε ώρες! Δεν είναι τελείως άδικο κάτι τέτοιο;
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 10, 2013, 11:53:58 μμ από apuleius »

Αποσυνδεδεμένος katerina05

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 10, 2013, 11:58:00 μμ »
δυστυχώς μπορεί να είναι άδικο αλλά αυτό ακριβώς έχει συμβεί σε πολλά πυσδε που παραβλέποντας τις οδηγίες έχουν ξεκινήσει τις τοποθετήσεις με την συμπλήρωση ωραρίου....αυτά συμβαίνουν κ θα συνεχίσουν να συμβαίνουν όσο αφήνουμε την ολμε να αφήνει τα πυσδε να κάνουν ότι τους καπνίσει.... ;)

Αποσυνδεδεμένος silkcut

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4128
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η γνώση είναι δύναμη και η σιωπή συνενοχή...
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #17 στις: Οκτώβριος 11, 2013, 12:05:35 πμ »
Έστω ότι γίνονται τον Σεπτέμβριο οι τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά των λειτουργικά υπεραρίθμων, των διαθεσιτών, των αποσπασμένων και τέλος των αιτούντων συμπλήρωση ωραρίου με αυτήν ακριβώς της σειρά προτεραιότητας, όπως άλλωστε λένε και οι οδηγίες που έχει δώσει κατά καιρούς το Υπουργείο. Έστω, επίσης, ότι κατά τις τοποθετήσεις αυτές τα λειτουργικά κενά δεν επαρκούν ώστε να τοποθετηθούν όλοι οι εκπαιδευτικοί των παραπάνω κατηγοριών (π.χ. έχουν μείνει ξεκρέμαστοι κάποιοι λειτουργικά υπεράριθμοι, κάποιοι διαθεσίτες κλπ.). Το ερώτημά μου λοιπόν είναι: αν και όταν μετά από λίγο καιρό προκύψουν λειτουργικά κενά και άρα θα πρέπει να γίνει πάλι η διαδικασία των τοποθετήσεων (β΄ φάση λειτουργικών τοποθετήσεων), δεν πρέπει κανονικά να ακολουθηθεί η ίδια προτεραιότητα με αυτήν της α΄φάσης (1. υπεράριθμοι 2. διαθεσίτες 3. αποσπασμένοι 4. συμπλήρωση); Ή τους βάζουν όλους στο ίδιο καλάθι και τους συγκρίνουν μεταξύ τους με βάση τα μόριά τους, ανεξαρτήτως της κατηγορίας στην οποία ανήκουν; Και αν γίνεται το 2ο,  με ποιο σκεπτικό στη β΄ φάση οι αιτούντες συμπλήρωση (=λίγες ώρες) θεωρούνται ξαφνικά ισότιμοι με τους υπεραρίθμους (=που χρειάζονται πολλές ώρες); Με αυτό τον τρόπο μπορεί κάποιος που έχει περισσότερα μόρια αλλά λιγότερες ανάγκες σε ώρες να "φάει" κάποιον που έχει λιγότερα μόρια αλλά μεγαλύτερες ανάγκες σε ώρες! Δεν είναι τελείως άδικο κάτι τέτοιο;
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.
Σήμερα μόνο οι ηλίθιοι κάνουν δικτατορίες με τανκς, από τη στιγμή που υπάρχει η τηλεόραση...
ΟΥΜΠΕΡΤΟ ΕΚΟ

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:33:49 »

Αποσυνδεδεμένος apuleius

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 377
  • Όλα μένουν ίδια αν δεν τ' αγαπάς.....
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #18 στις: Οκτώβριος 11, 2013, 12:11:56 πμ »
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.

Σ΄ ευχαριστώ πολύ silkcut! Ήμουν βέβαιος ότι αυτό ισχύει αλλά έχω πραγματικά μπλέξει με το κατάπτυστο ΠΥΣΔΕ στο οποίο ανήκω, για να μην εκφραστώ πολύ χειρότερα! Σήμερα έκαναν τη β΄φάση λειτουργικών τοποθετήσεων και δεν τήρησαν την κανονική προτεραιότητα (ενώ στην α΄ φάση την τήρησαν!), με αποτέλεσμα να έχει βγει ένας πίνακας-έκτρωμα ως προς τις τοποθετήσεις. Αύριο κιόλας τρέχω για ένσταση και δεν θα τους αφήσω ήσυχους αν δεν κάνουν σωστά τη διαδικασία. Ειδάλλως θα πάω από Περιφέρεια μέχρι και Υπουργείο. Νισάφι πια με τις αυθαιρεσίες και τα ρουσφέτια!

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #19 στις: Οκτώβριος 11, 2013, 12:51:21 πμ »
σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων σε λειτουργικά κενά πρέπει να ακολουθείται η γνωστή σειρά που έχει επισημανθεί και φέτος με το γνωστό (04/09/2013) έγγραφο του υπουργείου, κάθε άλλη σειρά σε οποιαδήποτε φάση δεν είναι σύννομη και δημιουργεί μια σειρά συνεπειών που δεν αφορούν μόνο πλέον το που θα δουλέψεις 1 σχολική χρονιά αλλά κάτι περισσότερο μετά την υπό κατάθεση τροπολογία του υπουργείου για τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών.
Σωστό αυτό, αλλά δεν τηρείται και γίνονται μαγειρέματα για βόλεμα κάποιων "γνωστών" κλπ. Κάπως έτσι παλιότερα μου είχαν αλλάξει τοποθέτηση στη φάση των συμπληρώσεων με τις προσθαφαιρέσεις ωρών, με αποτέλεσμα να αλλάξουν αμοιβαία το βασικό σχολείο μου με αυτό της διάθεσης. Αυτό είχε σαν συνέπεια να χάσω κάποια πλεονεκτήματα που είχα στο1ο σχολείο, όσον αφορά γιορτές, εξωδιδακτικές εργασίες κλπ (στο 2ο σχολείο ήταν πιό "ζόρικα" σε αυτούς τους τομείς).  :P
  

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #20 στις: Σεπτέμβριος 10, 2017, 09:47:48 μμ »
Εαν δεν συμπληρώνεις 12 ώρες με μαθηματα 1ης αναθεσης είσαι οργανικά υπεραριθμος αν όμως υπολογίσεις και τα μαθηματα 2ης αναθεσης δηλαδη 1ης+2ης και πάλι δεν συμπληρώνεις 12 ωρες τοτε είσαι λειτουργικα υπεραριθμος

Στο ΠΥΣΔΕ μου ισχυρίζονται οτι υπεράριθμος είναι αυτός που έχει έλλειμμα από 12 ώρες και πάνω στην οργανική του, και όχι αυτός που έχει από 12 ώρες και κάτω στην οργανική του! Οπότε και με παρακάμψανε στις τοποθετήσεις ενώ ήμουν πρώτη σε μόρια..
Γνωρίζετε με σιγουριά ποιο είναι το σωστό;;
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος Daidalos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 764
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02 Επιστήμη ποιητική ευδαιμονίας
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #21 στις: Σεπτέμβριος 10, 2017, 11:13:30 μμ »
Υπεράριθμος είναι αυτός που έχει λιγότερες από 12 ώρες. Δηλαδή, στις 11 ώρες είσαι οργανικά υπεράριθμος.
 Η εγκύκλιος 84582/Δ2/20-06-2013 του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει:
«Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος»

Τώρα, πώς γίνεται στην Πρωτοβάθμια, σε μερικά δημοτικά, να μην βγάζουν οργανικές υπεραριθμίες τον Ιούνιο αλλά μόνον λειτουργικές τον Σεπτέμβρη, ενώ έχουν και αποσπασμένους εκπαιδευτικούς του σχολείου τους σε άλλες υπηρεσίες, αυτό αποτελεί πράγματι ένα... Θαύμα!  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 10, 2017, 11:34:03 μμ από Daidalos »

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #22 στις: Σεπτέμβριος 11, 2017, 02:52:43 πμ »
Υπεράριθμος είναι αυτός που έχει λιγότερες από 12 ώρες. Δηλαδή, στις 11 ώρες είσαι οργανικά υπεράριθμος.
 Η εγκύκλιος 84582/Δ2/20-06-2013 του Υπουργείου Παιδείας αναφέρει:
«Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (τουλάχιστον 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος»

Αυτό θεωρώ κι εγώ, σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο, αλλά αυτοι εδώ επιμένουν ότι πάει ανάποδα, και οτι μετραμε πόσες ώρες σου λείπουν κι όχι πόσες ώρες έχεις στην οργανική!
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος megalos21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #23 στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 12:24:01 πμ »
Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:00:30 πμ από megalos21 »
Δεν υπάρχει τύχη. Μόνο πεπρωμένο

Αποσυνδεδεμένος erietta

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3349
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #24 στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 12:36:32 πμ »
Συνάδερφοι, τι γίνεται εάν κάποιος πάει σε έναν σχολείο με βελτίωση τον Ιούνιο και τον Σεπτέμβριο του λένε: οι ώρες που δώσαμε τον Ιούνιο δεν υπάρχουν άρα δεν έχεις οργανική; Ευθύνη του διευθυντή που έδωσε εσφαλμένα στοιχεία στο myschool δεν μπορεί να αναζητηθεί; Και δεν μιλάω για περιπτώσεις μετεγγραφών μες στο καλοκαίρι, αλλά για εσκεμμένα λάθος στοιχεία...

Αποσυνδεδεμένος megalos21

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #25 στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:03:56 πμ »
Στο ΠΥΣΔΕ μου ισχυρίζονται οτι υπεράριθμος είναι αυτός που έχει έλλειμμα από 12 ώρες και πάνω στην οργανική του, και όχι αυτός που έχει από 12 ώρες και κάτω στην οργανική του! Οπότε και με παρακάμψανε στις τοποθετήσεις ενώ ήμουν πρώτη σε μόρια..
Γνωρίζετε με σιγουριά ποιο είναι το σωστό;;

Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω
Δεν υπάρχει τύχη. Μόνο πεπρωμένο

Αποσυνδεδεμένος chania2005

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 439
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ολα καλα!
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #26 στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:19:05 πμ »
Συνάδελφε/ισσα  θα σε δυσαρεστήσω. Η εγκύκλιος λέει τουλάχιστον 12 ώρες. Άρα από 12 και πάνω αν σου λείπουν είσαι οργανικά υπεράριθμος/η. Διαφορετικά θα έλεγε το μέγιστο 12 ώρες, δηλαδή αν είχες 12 ώρες και κάτω θα ήσουν υπεράριθμος/η.
Με άλλα λόγια συνάδελφος με 18 ώρες υποχρεωτικό ωράριο, αν στην οργανική του έχει 7 ώρες Α ανάθεση τότε δε χαρακτηρίζεται υπεράριθμος γιατί του λείπουν 11 ώρες και η εγκύκλιος αναφέρει τουλάχιστον 12 δηλαδή από 12 και πάνω

Mόνο που το θέμα δεν είναι το "τουλάχιστον", αλλά το "λείπουν" που βάζεις αυθαίρετα. Γιατί όπως μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει αυτό που λες είναι άτοπο...δε θα έβγαζε κανένα νόημα αν έγραφε: "Ο εκπαιδευτικός χωρίς μαθήματα Α΄ανάθεσης (το μέγιστο 12 ώρες) δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος"!  Δυστυχώς όπως βλέπεις έχει το "χωρίς" μπροστά.
Και για να το κάνω και πιο λιανά:  Ο εκπαιδευτικός χωρίς(=που δεν έχει) μαθήματα Α΄ανάθεσης τουλάχιστον 12 ώρες δεν καλύπτει οργανικό κενό και κρίνεται υπεράριθμος.
 Άρα μην ανησυχείς και δε με δυσαρεστείς καθόλου..Ξέρω πολύ καλά να διαβάζω και να κατανοώ αυτά που διαβάζω
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:38:45 πμ από chania2005 »
worrying does not take away tomorrow's troubles, it takes away today's peace

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Λειτουργική υπεραριθμία
« Απάντηση #27 στις: Σεπτέμβριος 14, 2017, 01:31:38 πμ »
Δείτε παιδιά … πως έχει το πράγμα.
Σύμφωνα με το πδ 63/2005 και το άρθρο 1, παρ. 90 δίδεται το δικαίωμα στην κυβέρνηση να εκδίδει κανονιστικές πράξεις οι οποίες δεν προκαλούν δαπάνες.
Μπορούν να εκδοθούν και κανονιστικές πράξεις με δαπάνες, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό του κράτους.
Σύμφωνα με τα παραπάνω λοιπόν οι ΑΝΑΘΕΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ αποτελούν κανονιστική πράξη, η οποία δεν προκαλεί δαπάνες.
Αν προσέξετε τα «ψιλά γράμματα» στην αρχή κάθε ΑΠΟΦΑΣΗΣ θα προσέξετε ότι αναφέρουν
α) το αναφερόμενο πδ 63/2005 και
β) ότι δεν προκαλείται δαπάνη.
Συνεπώς, ισχύουν οι αναθέσεις μαθημάτων όπως κάθε φορά ανακοινώνονται από το υπουργείο.
Ευχαριστώ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158562
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 522
Σύνολο: 535

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.126 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.