*

Αποστολέας Θέμα: Η απαξίωση της χημείας  (Αναγνώστηκε 20266 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος georgedim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #70 στις: Αύγουστος 25, 2013, 08:28:14 μμ »
Είμαι χημικός. Η άποψη σου είναι η σολομώντεια. Συμφωνώ.  Πρέπει να υπάρξει όμως φόρμουλα για τα παιδιά που θέλουν να ανοίξουν και τα 2 πεδία που περιέγραψες.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:30 »

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #71 στις: Αύγουστος 25, 2013, 08:34:59 μμ »
Έτσι κι αλλιώς, αυτό είναι ένα από τα κυριότερα προβλήματα του νομοσχεδίου
Π.χ. θα υπάρχουν παιδιά που θα δίνουν μόνο για παιδαγωγικές ή μόνο για στρατιωτικές σχολές
Αυτό θα αλλάξει (δεν γίνεται να μην αλλάξει), αλλά δεν νομίζω ότι γίνεται χωρίς αύξηση εξεταζόμενων μαθημάτων

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #72 στις: Αύγουστος 25, 2013, 08:49:09 μμ »
Μα εννοείται ότι δε θα είναι μόνο στο γεωλογικό! Και προς Θεού δεν έχουμε κάτι με τους γεωλόγους!

μια γνωστή μου , φοιτήτρια σε περιβαλλοντικές επιστήμες , μου ζήτησε πριν λίγα χρόνια να την βοηθήσω.
Και δεν είχε ποτέ της ξαναακούσει για  απλούς και διπλούς ομοιοπολικούς δεσμούς τους οποίους τους διάβαζε "μείον " και "ίσον" .....Τελικά πέρασε το συγκεκριμένο μάθημα , όπως πολλούς συμφοιτητές της, το τελευταίο έτος,  με χίλιες δυσκολίες,  αν και τελικά ,  ο μάλλον απεγνωσμένος καθηγητής,   τους έδωσε  10 ερωτήσεις με τις απαντήσεις τους και μερικές ασκήσεις λυμένες από τις οποίες έβαλε και τα θέματα στις εξετάσεις ..


Αποσυνδεδεμένος georgedim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #73 στις: Αύγουστος 25, 2013, 08:57:37 μμ »
Άπειρες τέτοιες περιπτώσεις.  Έχω 2 μαθήτριες που πάνε χημικοί ή χημικοί μηχανικοί και θα δώσουν ΑΟΔΕ και όχι χημεία .  Εμείς τι θα κάναμε στη θέση τους;

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 18:50:30 »

Αποσυνδεδεμένος disappointed

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 91
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #74 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:04:12 μμ »
Άπειρες τέτοιες περιπτώσεις.  Έχω 2 μαθήτριες που πάνε χημικοί ή χημικοί μηχανικοί και θα δώσουν ΑΟΔΕ και όχι χημεία .  Εμείς τι θα κάναμε στη θέση τους;
Και γιατί ρε παιδιά δεν τους λέτε να πάνε θετική ή τεχνολογική Ι;
Επίσης γιατί δεν αντιδράτε ως παθόντες όταν πάνε να επιβάλλουν το ίδιο στους μαθητές της πληροφορικής και των μαθηματικών, αλλά μιλάτε για συντεχνίες;

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #75 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:07:13 μμ »
Η τεχνολογική Ι γίνεται σε ελάχιστα σχολεία ανά την Ελλάδα!! Όσο για τη θετική την αποφεύγουν λόγω βιολογίας!!

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #76 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:21:27 μμ »
Η τεχνολογική Ι γίνεται σε ελάχιστα σχολεία ανά την Ελλάδα!! Όσο για τη θετική την αποφεύγουν λόγω βιολογίας!!

Επειδή έχω μόνο παιδιά τεχνολογικής, επέτρεψε μου να σου μεταφέρω ότι η δική μου εικόνα είναι ότι όλοι αποφεύγουν την Χημεία, όχι την Βιολογία. Άλλωστε, τα μισά επιλέγουν την Βιολογία γενικής

Αποσυνδεδεμένος spk

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 58
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #77 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:24:11 μμ »
Εξάλλου μου φαίνεται πολύ κουτό οι επιστήμες με θετικό υπόβαθρο να "χτυπούν" η μία την άλλη, ενω ένα από τα προβλήματα  κατά τη γνώμη μου στο ελληνικό σχολείο είναι οι απίστευτες ώρες που διατίθενται στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, που εγώ που τα διδάχτηκα σε δύο μόνο τάξεις στο λύκειο ξέρω πολύ περισσότερα από τους περισσότερους μαθητές που αποφοιτούν από θετική και τεχνολογική κατεύθυνση στο λύκειο με τόσες  ώρες διδασκαλίας αρχαίων. Πρέπει να γίνει μια γενικότερη ανακατανομή των ωρών των μαθημάτων, ώστε να παρέχεται στους μαθητές όντως γενική παιδεία κι όχι φιλολογικά και μαθηματικά με κάτι λίγα από τις άλλες επιστήμες...
2050 - Μια ματιά στο μέλλον.
Η πρόοδος στα μαθηματικά και τη φυσική έχει καταστήσει εφικτή την κατασκευή υπερσύγχρονων εργαλείων για αρχαιολογικές ανασκαφές. Η πρόοδος στη χημεία έχει καταστήσει εφικτή τη συντήρηση αρχαιολογικών ευρημάτων για αιώνες. Η πρόοδος στην πληροφορική έχει καταστήσει εφικτή τη μηχανική μετάφραση κειμένων από/σε πολλές γλώσσες (συμπεριλαμβανομένων των αρχαίων ελληνικών) και την αστραπιαία διάδοση τους σε όλο τον κόσμο, μέσω κινητών δικτύων υπερυψηλών ταχυτήτων.
Στην Ελλάδα εξακολουθούν να υπάρχουν θαμμένα εκατοντάδες αρχαιολογικά κείμενα τα οποία δεν μπορούμε να αξιοποιήσουμε από μόνοι μας, μας λείπει η απαραίτητη τεχνογνωσία. Αναγκαζόμαστε να πληρώσουμε αδρά για θετικούς επιστήμονες από άλλες χώρες, οι οποίοι θα αναλάβουν τις ανασκαφές και τη συντήρηση τους, μέσω ξένων εταιρικών ομίλων. Αναγκαζόμαστε έπειτα να πληρώσουμε υπέρογκα ποσά σε ξένες εταιρίες για την ταχεία, αυτόματη απόδοση τους στα νέα ελληνικά και την αξιοποίηση/προβολή τους, καθώς δεν υπάρχει 'Ελληνας πρωτοπόρος επιστήμονας με τη σχετική τεχνογνωσία. Τη σχετική πατέντα και δικαιώματα κατέχουν ξένοι επιστήμονες, επικεφαλής ξένης εταιρίας.

2013 - Επιστροφή στο σήμερα.
Αν το εκπαιδευτικό μας σύστημα είχε άλλη στόχευση, το 2050 θα ήταν εντελώς διαφορετικό από το παραπάνω σενάριο σε επίπεδο απασχόλησης, καινοτομίας, επιχειρηματικότητας, οικονομικής ανάπτυξης, ποιότητας ζωής και ευημερίας. Ο χειρουργός της εποχής μας χρησιμοποιεί ψηφιακές εφαρμογές μικρορομποτικής για επεμβάσεις ακριβείας. Ο βοηθός του αξιοποιεί τις γνώσεις του στη φυσική για να καταλάβει πώς κινείται και επιταχύνει ο χειρουργικός ρομποτικός βραχίονας, αξιοποιεί τις γνώσεις του στα μαθηματικά για να υπολογίσει αποστάσεις, διαστάσεις κατά την επέμβαση και για να εκτιμήσει τη διάρκεια της. Ο μικροβιολόγος συνεργάτης τους αξιοποιεί τις γνώσεις του στη χημεία και τη βιολογία για να βρει τα αίτια της ασθένειας και την κατάλληλη αγωγή αποκατάστασης. Κανένα από τα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι προαναφερόμενοι δεν κατασκευάζεται στην Ελλάδα, όλα είναι αποτέλεσμα εισαγωγών, οι οποίες βυθίζουν την Ελλάδα στο χρέος.  Όλοι αυτοί διοικούνται από κάποιον ο οποίος ενδεχομένως δεν κατέχει τίποτα από αυτά σε ικανοποιητικό επίπεδο. Κατέχει όμως ένα τηλεοπτικό κανάλι πώλησης βιβλίων που αναφέρονται στους αρχαίους μας προγόνους.

ΥΓ. Πολλοί φιλόλογοι ευλόγως θα αναρωτηθούν καλοπροαίρετα ότι αν μειωθούν οι ώρες των αρχαίων ελληνικών κάποιοι θα βρεθούν χωρίς ώρες. Σύμφωνοι. Ενδεχομένως να χρειαστεί ένα ποσοστό εξ αυτών να αλλάξουν αντικείμενο (ας εκπονήσει κατάλληλο σχέδιο η διοίκηση για αυτό). Σε κάθε περίπτωση είναι προτιμότερο όμως από το να ακολουθήσει λάθος ρότα το εκπαιδευτικό μας σύστημα συνολικά, με αποτέλεσμα το 2050 να είναι άνεργα το 70% των παιδιών των φιλολόγων (όπως και όλων των άλλων).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2013, 09:31:35 μμ από spk »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #78 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:24:28 μμ »
Αναφέρομαι συνάδελφε για τη Βιολογία κατεύθυνσης όπου τους φαίνεται δύσκολη λόγω αποστήθισης!

Αποσυνδεδεμένος Pink-Panther!

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1207
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #79 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:25:21 μμ »
Σχετικά είναι όλα αυτά, κι εγώ έχω μαθητές που πήγαν θετική ή τεχνολογική 1 για να αποφύγουν τον προγραμματισμό.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #80 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:27:43 μμ »
Αναφέρομαι συνάδελφε για τη Βιολογία κατεύθυνσης όπου τους φαίνεται δύσκολη λόγω αποστήθισης!

Αυτό σου λέω! Άλλωστε, αν δεν μπορούσαν την αποστήθιση, θα επέλεγαν το ΑΟΔΕ, το πιο αναχρονιστικό μάθημα από αρχής ελληνικού κράτους;;;;;

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #81 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:29:47 μμ »
Δεν είναι το ίδιο συνάδελφε!

Αποσυνδεδεμένος georgedim

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #82 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:36:28 μμ »
Συνάδελφε Petrosp συγκρίνεις βιολογία με ΑΟΔΕ;  Δεν υπάρχει τέτοια σύγκριση.     Η  γνώμη μου είναι να συνυπάρξει εξαταζόμενο η πληροφορική όπως θα δεις σε προηγούμενη παράθεση μου και στη δημόσια διαβούλευση.   Μακάρι να είχες κάνει και συ το ίδιο 15 χρόνια που κατακρεουργείτο η λογική.

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #83 στις: Αύγουστος 25, 2013, 09:38:02 μμ »
Ήμουν ο πρώτος που βίωσε το σύστημα σαν μαθητής, οπότε δεν θα μπορούσα να το αλλάξω

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159585
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 386
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 340
Σύνολο: 363

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.089 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.