*

Αποστολέας Θέμα: Η απαξίωση της χημείας  (Αναγνώστηκε 20285 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος giokspy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1807
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ-04.01
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #56 στις: Αύγουστος 25, 2013, 01:19:34 μμ »
Νομιζω οτι συλλογικά παρα τις επιμέρους διάφορες ολοι οι ΠΕ 04 θα επρεπε να διεκδικήσουμε αναβαθμιση, ιδιαιτερα στο εργαστηριακο επιπεδο, των ΦΕ σε γυμνασιο και σε Λυκειο
«Από την στιγμή που εδέχθηκες μέσα σου την φλόγα, τρέχε. Διότι δεν γνωρίζεις πότε θα σβήση και θα σε αφήση στο σκοτάδι.»

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:59:38 »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #57 στις: Αύγουστος 25, 2013, 01:33:31 μμ »
Συνάδελφε δημιούργησα ένα νέο θέμα όπου θα μπορούμε να συζητάμε εκεί γι' αυτά τα θέματα των φυσικών επιστημών! Είναι το: Αναβάθμιση και βελτίωση ποιότητας των φυσικών επιστημών

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #58 στις: Αύγουστος 25, 2013, 02:04:05 μμ »
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα. Ευτυχώς δεν είχα ιντερνετ εκεί που ήμουν και έτσι δεν χαλάστηκα από την πληθώρα των άστοχων τοποθετήσεων που διάβασα ερχόμενος , σε πολλά πράγματα. Από που να αρχίσεις; Αρχικά για το μάθημά μου την ΧΗΜΕΙΑ ( με κεφαλαία γιατί είναι βασικότατη επιστήμη και κάποιοι δεν το έχουν αντιληφθει ακόμα). Η μόνη θετικών αποκλίσεων θετική επιστήμη που μας στηρίζει κάπου , είναι τα μαθηματικά. ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ. Αντίθετα οι του ΠΕΟ4 παίρνουν από εμάς , άλλος πολύ άλλος λίγο , με κυριότερο παράδειγμα την βιολογία, που συντριπτικά στηρίζεται πάνω μας. Και αυτό είναι θέσφατο ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ . Κοιτάχτε λοιπόν τα ωρολόγια προγράμματα. Οι μη έχοντες σχέση με συντεχνίες ( χαζή λέξη, γιατί απλά έχουν έναν χωμένο και δραστήριο σύλλογο και καλά κάνουν , αλίμονο σε εμάς ) βιολόγοι , που κλαψούριζαν τόσο καιρό , 4 ώρες  στο γυμνασιάκι (2 εμείς ) , 2 ώρες στην πρώτη λυκείου ( από μία που είχαν ), 8 ώρες στην τρίτη λυκείου από οτι ακούγεται κλπ. Δηλαδή το παιδί έχει περισσότερες ώρες από την μαμα που το έθρεψε και το βοήθησε να μεγαλώσει. Έτσι είναι , τι να κάνουμε. Πάρε και συ φυσική να χεις καμιά ωρίτσα παραπάνω σε γυμνάσιο και εμείς υποτίθεται ότι πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι που  μετά από τόσα χρόνια αδικίας , μπήκαμε και σε μερικές σχολές ακόμη στην τρίτη λυκείου ( αν μπούμε). ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ; Είμαστε οι πλέον κατάφωρα αδικημένοι του νέου ωρολογίου, χωρίς δεύτερη κουβέντα. Με την πληροφορική τώρα. Εξαιρώ την προκλητικά χυδαία στάση κάποιων πληροφορηκάριων εναντίον μας στο σάιτ αυτό , όπως και την μικρότητα κάποιων βιολόγων που τους στήριξαν. Για τους μεν πρώτους , κακώς οι συντονιστές δεν τους διέγραψαν από το pde , για τους δεύτερους η γραφικότητά τους τόσο καιρό μόνο καλό δεν κάνει στον κλάδο τους και το γνωρίζω καλά αυτό.Είναι οι ίδιοι που γράφανε ότι τους παίρνουμε τις β αναθέσεις ενώ οι ίδιοι , δεν  παρακαλάνε συνεχώς να παίρνουν τις χημείες για να συμπληρώνουν ωράριο. Και η γη είναι τετράγωνη. Στην ουσία τώρα. Γιατί να ασχολούμαστε εμείς με το πρόβλημα των άλλων και να αντιπαρατεθόμαστε; Είμαστε χρόνια αδικημένοι κατά γενική ομολογία στις κατευθύνσεις , ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ θα έλεγα . Και απλά η δέσμευση του υπουργείου για αποκατάστασή μας επιτέλους περιμένουμε να εφαρμοσθεί. Θα αλλάξει αυτό στο παραπέντε , λόγω κάποιων επιστολών , όταν έχει προηγηθεί δουλειά και προετοιμασία μηνών; Μηδέν σοβαρότητα; Ας βρουν όποια λύση θέλουν με την πληροφορική , αλλά εμάς επιτέλους κάτω τα ξερά σας. Αρκετά μας τσαλαπατήσατε. Την επιστολή της ένωσής μας την βρήκα σοφτ και σαλονάτη θα έλεγα. Δεν παρακαλάμε ρε σεις , διεκδικούμε επιτέλους την αυτονόητη θέση που μας αρμόζει στο εκπαιδευτικό σύστημα. Φίλοι χημικοί. Τον τελευταίο καιρό εμφανιστήκατε αρκετοί επιτέλους στο σάιτ. Και υπάρχουν και άλλοι πολλοί που μας διαβάζουν και το γνωρίζω. Γράφτε και σεις στα τόπικ μας , να στηριχθούμε. Να απαντάμε επιτέλους στα αυτονόητα και στις ανακρίβειες που βιάζουν την λογική μας. Και να ξέρουμε όλοι μας , επιβιώνει στην ζωή , αυτός που μιλάει και την γλώσσα του σαλονιού , αλλά και της αλάνας (χωρίς ύβρεις) όπου χρειάζεται. Αρκετά με το αγαπητοί συνάδελφοι και να μην αντιπαρατεθούμε κλπ. Αφού δεν μας σέβονται , πετάνε ένα κάρο κοτσάνες εναντίον μας και πάνε να μας βγάλουν τα μάτια συνεχώς, θα μοιράζουμε γαρύφαλλα; Αυτά προς το παρόν , καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 25, 2013, 02:53:51 μμ από thrileontas »

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #59 στις: Αύγουστος 25, 2013, 02:17:21 μμ »
Τα είπες όλα...!!! :) :)
Συμφωνώ απολύτως!!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 15:59:38 »

Αποσυνδεδεμένος anixia

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3071
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #60 στις: Αύγουστος 25, 2013, 02:58:56 μμ »
Καλησπέρα σας και καλώς σας βρήκα. Ευτυχώς δεν είχα ιντερνετ εκεί που ήμουν και έτσι δεν χαλάστηκα από την πληθώρα των άστοχων τοποθετήσεων που διάβασα ερχόμενος , σε πολλά πράγματα. Από που να αρχίσεις; Αρχικά για το μάθημά μου την ΧΗΜΕΙΑ ( με κεφαλαία γιατί είναι βασικότατη επιστήμη και κάποιοι δεν το έχουν αντιληφθει ακόμα). Η μόνη θετικών αποκλίσεων θετική επιστήμη που μας στηρίζει κάπου , είναι τα μαθηματικά. ΚΑΜΜΙΑ ΑΛΛΗ. Αντίθετα οι του ΠΕΟ4 παίρνουν από εμάς , άλλος πολύ άλλος λίγο , με κυριότερο παράδειγμα την βιολογία, που συντριπτικά στηρίζεται πάνω μας. Και αυτό είναι θέσφατο ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙΤΑΙ . Κοιτάχτε λοιπόν τα ωρολόγια προγράμματα. Οι μη έχοντες σχέση με συντεχνίες ( χαζή λέξη, γιατί απλά έχουν έναν χωμένο και δραστήριο σύλλογο και καλά κάνουν , αλίμονο σε εμάς ) βιολόγοι , που κλαψούριζαν τόσο καιρό , 4 ώρες  στο γυμνασιάκι (2 εμείς ) , 2 ώρες στην πρώτη λυκείου ( από μία που είχαν ), 8 ώρες στην τρίτη λυκείου από οτι ακούγεται κλπ. Δηλαδή το παιδί έχει περισσότερες ώρες από την μαμα που το έθρεψε και το βοήθησε να μεγαλώσει. Έτσι είναι , τι να κάνουμε. Πάρε και συ φυσική να χεις καμιά ωρίτσα παραπάνω σε γυμνάσιο και εμείς υποτίθεται ότι πρέπει να είμαστε ικανοποιημένοι που  μετά από τόσα χρόνια αδικίας , μπήκαμε και σε μερικές σχολές ακόμη στην τρίτη λυκείου ( αν μπούμε). ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΤΕ ΤΩΡΑ; Είμαστε οι πλέον κατάφωρα αδικημένοι του νέου ωρολογίου, χωρίς δεύτερη κουβέντα. Με την πληροφορική τώρα. Εξαιρώ την προκλητικά χυδαία στάση κάποιων πληροφορηκάριων εναντίον μας στο σάιτ αυτό , όπως και την μικρότητα κάποιων βιολόγων που τους στήριξαν. Για τους μεν πρώτους , κακώς οι συντονιστές δεν τους διέγραψαν από το pde , για τους δεύτερους η γραφικότητά τους τόσο καιρό μόνο καλό δεν κάνει στον κλάδο τους και το γνωρίζω καλά αυτό.Είναι οι ίδιοι που γράφανε ότι τους παίρνουμε τις β αναθέσεις ενώ οι ίδιοι , δεν  παρακαλάνε συνεχώς να παίρνουν τις χημείες για να συμπληρώνουν ωράριο. Και η γη είναι τετράγωνη. Στην ουσία τώρα. Γιατί να ασχολούμαστε εμείς με το πρόβλημα των άλλων και να αντιπαρατεθόμαστε; Είμαστε χρόνια αδικημένοι κατά γενική ομολογία στις κατευθύνσεις , ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΩΣ θα έλεγα . Και απλά η δέσμευση του υπουργείου για αποκατάστασή μας επιτέλους περιμένουμε να εφαρμοσθεί. Θα αλλάξει αυτό στο παραπέντε , λόγω κάποιων επιστολών , όταν έχει προηγηθεί δουλειά και προετοιμασία μηνών; Μηδέν σοβαρότητα; Ας βρουν όποια λύση θέλουν με την πληροφορική , αλλά εμάς επιτέλους κάτω τα ξερά σας. Αρκετά μας τσαλαπατήσατε. Την επιστολή της ένωσής μας την βρήκα σοφτ και σαλονάτη θα έλεγα. Δεν παρακαλάμε ρε σεις , διεκδικούμε επιτέλους την αυτονόητη θέση που μας αρμόζει στο εκπαιδευτικό σύστημα. Φίλοι χημικοί. Τον τελευταίο καιρό εμφανιστήκατε αρκετοί επιτέλους στο σάιτ. Και υπάρχουν και άλλοι πολλοί που μας διαβάζουν και το γνωρίζω. Γράφτε και σεις στα τόπικ μας , να στηριχθούμε. Να απαντάμε επιτέλους στα αυτονόητα και στις ανακρίβειες που βιάζουν την λογική μας. Και να ξέρουμε όλοι μας , επιβιώνει στην ζωή , αυτός που μιλάει και την γλώσσα του σαλονιού , αλλά και της αλάνας (χωρίς ύβρεις) όπου χρειάζεται. Αρκετά με το αγαπητοί συνάδελφοι και να μην αντιπαρατεθούμε κλπ. Αφού δεν μας σέβονται , πετάνε ένα κάρο κοτσάνες εναντίον μας και πάνε να μας βγάλουν τα μάτια συνεχώς, θα μοιράζουμε γαρύφαλλα; Αυτά προς το παρόν , καλή συνέχεια και καλή δύναμη σε όλους σας.
Αυτα έπρεπε να  λέγονται πρίν απο 15 χρόνια αλλά ως κλάδος  κοιμόμασταν......

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #61 στις: Αύγουστος 25, 2013, 03:02:46 μμ »
έτσι , αλλά να διδαχθούμε από τα λάθη και να δούμε τώρα τι κάνουμε.

Αποσυνδεδεμένος GILDA

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 647
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #62 στις: Αύγουστος 25, 2013, 03:13:59 μμ »
Δώσε θρύλε κ λίγα είπες...

Αποσυνδεδεμένος lkjhgfd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 323
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #63 στις: Αύγουστος 25, 2013, 04:34:59 μμ »
Αύριο κάποιοι στη Βουλή θα τρίβουν τα χέρια τους... 
"Come out come out wherever you are..."

Αποσυνδεδεμένος Stelios

  • Global Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3298
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #64 στις: Αύγουστος 25, 2013, 04:55:02 μμ »
Σύγκριση μαθημάτων και (αν είναι δυνατόν) Επιστημών δεν θα επιτραπεί.
Τα θέματα θα κλειδώνονται και θα γίνονται παρατηρήσεις για παραβιάσεις των όρων χρήσης.
Δεν θα επαναλαμβανόμαστε συνέχεια.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος thrileontas

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 770
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #65 στις: Αύγουστος 25, 2013, 06:19:39 μμ »
Μέχρι τώρα οι χημικοί δεν ενοχλήσαμε κανέναν και για κανένα λόγο .Έχουμε το πρόβλημά μας χρόνια με την απαξίωσή μας , προσπαθούμε να το λύσουμε , αλλά αντίθετα με άλλους δεν ασχοληθήκαμε απαξιωτικά για κανέναν.  Γιώργο , βεβαίως θα συναντήσουμε τους φίλους μας συναδέλφους της πληροφορικής στα σχολεία τον Σεπτέμβρη. Βεβαίως συμπαραστεκόμαστε στα προβλήματα που έχουν με τις δωδεκαετίες τους , τις μετατάξεις τους κλπ. Δεν μας ενδιαφέρει να λύσουμε το πρόβλημά μας σε βάρος κανενός , πως να το κάνουμε. Αλλά καταλάβετε , ότι έχουμε ταλαιπωρηθεί και εμείς με την  σκανδαλώδη αδικία χρόνια τώρα και από ότι φαίνεται συνεχίζουμε να την γευόμαστε. Τι να κάνουμε δηλαδή , να γράφουμε εύχαρα και κεφάτα; Επιτέλους θέλουμε και εμείς την δικαίωσή μας και αυτό είναι όλο. Ισονομία και δίκαιη κατανομή των ωρών του ΠΕΟ4. Πως δηλαδή θα αναδείξουμε το πρόβλημά μας , αν δεν αναφερθούμε και στις ώρες των άλλων συγγενών με εμάς ειδικοτήτων; Και που κολλάει οσμή αντιπαράθεσης με την πληροφορική ; Πουθενά. Δεν θα κάνω την χάρη κανενός να κατινιαστούμε άνευ λόγου και αιτίας. Αυτά προς το παρόν.

Αποσυνδεδεμένος george_pe19

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 52
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #66 στις: Αύγουστος 25, 2013, 06:50:17 μμ »
Καμία κατηγορία συναδέλφων, δεν κατηγορεί καμία άλλη σε γενίκευση ατόμων.

Προσωπικά εμένα ο άνθρωπος που με συμβούλευσε και τώρα στα πολύ δύσκολα που περνάμε με τις μετατάξεις,
είναι ο αγαπημένος μου ΧΗΜΙΚΟΣ, ενός μαθήματος που λάτρευα και έγραψα άριστα, άσχετα αν δεν ξαναείδα χημεία στη ζωή μου, αυτός που μου έκανε χημεία στο σχολείο, για τις πανελλήνιες, για την δέσμη, και τον έχω τώρα εδώ και κάποια
χρόνια συνάδελφο και με έχει σαν παιδί του. Φυσικά και δεν τον αφορούν αυτόν τον ΑΝΘΡΩΠΟ αυτά που λέμε εδώ.

Κακώς θα συναντηθείτε με άνεση με τους συναδέλφους σας, όταν οι ενώσεις σας τους κατηγορούν ευθέως για τα προηγούμενα 14 χρόνια περίπου. Δεν σας έχουν κάνει τίποτα απολύτως.

Σκανδαλώδη αδικία όπως καμία ώρα σε όλο το λύκειο αν το παιδί το επιλέξει, δεν νομίζω να έχετε ζήσει, και να πρεπει
τώρα να συρρέετε κατά χιλιάδες για μετάταξη, προς αποφυγή διαθεσιμότητας!!

Και εγώ δεν έγραψα εύχαρα και κεφάτα, αλλά το μήνυμα μου διεγράφει γιατί είστε ευαίσθητοι πολύ.

Ναι αλλά αντί να πέρνετε τις ώρες από τους άλλους ΠΕ04, τις παίρνετε από αλλού.

Και ναι να μην κάνεις την χάρη κανενός... γιατί εμείς οι υπόλοιποι ΠΕ05--> ΠΕ20 είμαστε ο κανένας!



Αποσυνδεδεμένος Don Quixote

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 339
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #67 στις: Αύγουστος 25, 2013, 07:17:52 μμ »
Παράθεση
Η Ένωση Ελλήνων Χημικών δεν εφησυχάζει και είναι έτοιμη να αντιδράσει δυναμικά σε παρασκηνιακές κινήσεις συντεχνιών που επιχειρούν να διατηρήσουν κίβδηλα δικαιώματα σε βάρος της εκπαίδευσης των μαθητών, υπηρετώντας το θεσμικό της ρόλο ως συμβούλου του Κράτους.
http://www.eex.gr/Lists/List6/ItemView.aspx?ID=2421

Ούτε λίγο ούτε πολύ δηλαδή μας λέει η Ένωση Ελλήνων Χημικών ότι η πληροφορική στο λύκειο ήταν ένα κίβδηλο δικαίωμα. (Ότι είμαστε συντεχνία δεν το σχολιάζω. Εξάλλου φάνηκε ξεκάθαρα στο γυμνάσιο. Το σίγουρο δίωρο έγινε μονόωρο).

thrileontas τι γνώμη έχεις για αυτή την ανακοίνωση; Γιατί γράφεις ότι είναι soft και σαλονάτη. Εσύ τι θα έγραφες για να είναι hard και του αλωνιού;

Είναι πρωτοφανές αυτό που έχει κάνει η ένωση χημικών. Και αντί να καταδικαστεί σύσσωμα από όλους τους συναδέλφους, εμφανίζεται σαν μια κόντρα μεταξύ δυο μαθημάτων.

ΥΓ Ούτε εγώ έχω διάθεση για αντιπαράθεση με τους χημικούς. Στην αγαπημένη μου σειρά άλλωστε πρωταγωνιστεί ένας χημικός. ;D Αλλά αυτό το κίβδηλο δικαίωμα χτυπάει πολύ πολύ άσχημα. Μακάρι να βρεθεί μια δίκαιη λύση και να μην αδικηθεί κανείς.

Αποσυνδεδεμένος debra

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 24
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #68 στις: Αύγουστος 25, 2013, 07:42:21 μμ »
Αυτό το επιχείρημα " δεν ξαναείδα χημεία στη ζωή μου" δείχνει πόσο ανεπαρκής είναι η χημική εκπαίδευση στο ελληνικό σχολείο. Η χημεία είναι παντού γύρω και μέσα μας , όλος ο τεχνητός μας κόσμος είναι χημεία και εφαρμογές της, ο υπολογιστής πώς θα μπορούσε να κατασκευαστεί χωρίς χημεία;;  Μας τσιμπάνε έντομα και βάζουμε αμμωνία γιατί;; Η χημεία χρειάζεται για να καταλάβουμε τον κόσμο που ζούμε και είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ η γνώση της σε οποιαδήποτε βαθμίδα εκπαίδευσης. Επίσης, είναι και το πιο υποβαθμισμένο μάθημα στο ελληνικό σχολείο και οι μαθητές σπάνια την αγαπούν γιατί δεν τους δίνεται η ευκαιρία να τη γνωρίσουν μέσα από τα μονόωρα που διατίθενται στην υποχρεωτική δευτεροβάθμια εκπαίδευση για τη διδασκαλία της. Είναι θλιβερό να ακούς ότι δεν μου χρειάστηκε ποτέ η χημεία, γιατί χημεία είναι η ίδια η ζωή. Μην διεκδικείτε ώρες από την κακομοίρα τη χημεία, διεκδικείστε τη θέση της πληροφορικής ή και οποιασδηποτε επιστήμης στο σχολείο σεβόμενοι μία από τις βασικότερες επιστήμες που διέπουν την ύπαρξη μας. Εξάλλου μου φαίνεται πολύ κουτό οι επιστήμες με θετικό υπόβαθρο να "χτυπούν" η μία την άλλη, ενω ένα από τα προβλήματα  κατά τη γνώμη μου στο ελληνικό σχολείο είναι οι απίστευτες ώρες που διατίθενται στη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών, που εγώ που τα διδάχτηκα σε δύο μόνο τάξεις στο λύκειο ξέρω πολύ περισσότερα από τους περισσότερους μαθητές που αποφοιτούν από θετική και τεχνολογική κατεύθυνση στο λύκειο με τόσες  ώρες διδασκαλίας αρχαίων. Πρέπει να γίνει μια γενικότερη ανακατανομή των ωρών των μαθημάτων, ώστε να παρέχεται στους μαθητές όντως γενική παιδεία κι όχι φιλολογικά και μαθηματικά με κάτι λίγα από τις άλλες επιστήμες...

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Η απαξίωση της χημείας
« Απάντηση #69 στις: Αύγουστος 25, 2013, 07:50:31 μμ »
Συνάδερφοι Χημικοί,

δεν υπάρχει και δεν πρέπει να υπάρχει ουδεμία υποψία κόντρας μεταξύ μας
Ποτέ κανένας από εμάς δεν ζήτησε να αντικασταθεί η Χημεία από την Πληροφορική και αν το έκανε κάποιος, ή είναι ανόητος, ή ήταν πάνω σε θυμό ή δεν εκφράστηκε σωστά.

Τα γεγονότα και νομίζω ότι θα συμφωνήσετε

-Οι Επιστήμες Υγείας μπορούν και πρέπει να έχουν ως εξεταζόμενο μάθημα την Χημεία. Είναι γύρω στις 60
-Οι Θετικές και Τεχνολογικές επιστήμες περιλαμβάνουν πάρα πολλές σχολές, εντελώς διαφορετικές μεταξύ τους. Αποτελούνται απο 200 σχεδόν σχολές. Με μια πρόχειρη ματιά θα διαπιστώσετε ότι σίγουρα πάνω από 60 σχολές απαιτούν την Χημεία, ενώ αντίστοιχα της Πληροφορικής ξεπερνούν τις 80. Μένουν κάποιες οι οποίες είτε απαιτούν και τα 2 ή δεν απαιτούν κανένα από τα 2.

Αυτό που ζητάμε είναι να χωριστούν οι σχολές με τον τρόπο που είναι αυτονόητος, δηλαδή οι σχολές που απαιτούν Χημεία (Δασολογία, Περιβάλλον, Χημεία, Φυσική, Βιολογία, Γεωπονία, Γεωλογία, Υλικών, Τροφίμων και άλλες) να αποτελέσουν ξεχωριστό πεδίο με εξεταζόμενο μάθημα οπωσδήποτε την Χημεία, ενώ οι σχολές που απαιτούν Πληροφορική (Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μηχανολόγων, Ηλεκτρονικών, Αυτοματισμού, Μαθηματικό) να αποτελέσουν ξεχωριστό πεδίο με εξεταζόμενο μάθημα την επιστήμη υπολογιστών.

Δηλαδή το μάθημα σας θα διατηρήσει 2 πεδία, απλά θα δημιουργηθεί ένα πεδίο με τεχνολογικές επιστήμες όπου θα εξετάζεται η Πληροφορική.

Νομίζω ότι με βάση την λογική, θα συμφωνήσετε.

Και η καλύτερη προοπτική είναι να συμφωνήσουμε και να απαιτήσουμε από κοινού από το υπουργείο να εφαρμοστεί το σύστημα αυτό, ώστε να λειτουργήσει πιο ορθά το νέο σύστημα.

Ας δώσουμε επιτέλους εμείς τις οδηγίες στο υπουργείο που δεν ξέρει τι του γίνεται και το μόνο που το ενδιαφέρει είναι η διαθεσιμότητα και η επιστράτευση.

(Παρακαλώ να μεταφερθεί αυτό το κλίμα και στις ενώσεις σας, διότι η ένταση του κλίματος μόνο το υπουργείο συμφέρει...)

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32292
  • Τελευταία: johntsoum
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159732
  • Σύνολο θεμάτων: 19212
  • Σε σύνδεση σήμερα: 376
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 328
Σύνολο: 344

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.09 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.