0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: Green στις Σεπτεμβρίου 05, 2013, 09:19:11 pmO κλάδος της ειδικής αγωγής είναι προνομιούχος για έναν εκπαιδευτικό της γενικής αγωγής. Δεν υπάρχει προετοιμασία εξετάσεων, διαγωνισμάτων, τεστ, δεν δίνονται βαθμολογίες, δεν υπάρχουν απαιτήσεις από τους γονείς, αν ο καθηγητής είναι παντελώς απροετοίμαστος στο μάθημα κανείς δεν θα το καταλάβει ή θα παραπονεθεί, σπάνια η διεύθυνση και οι σύμβουλοι ασχολούνται με το τι γίνεται στα ειδικά σχολεία και το πώς και αν γίνεται το μάθημα. Αυτά αποτελούν την προσωπική σου άποψη φαντάζομαι εφόσον είσαι άσχετος με το χώρο!Για να κάνεις μάθημα σε μια τάξη ειδικής αγωγής σε πληροφορώ ότι χρειάζεται η διπλάσια προετοιμασία...επίσης υπάρχουν τεστ, διαγωνίσματα και εξετάσεις ακριβώς όπως στην γενική αγωγή. Και πάλι χρειάζεσαι περισσότερο χρόνο για να τα φτιάξεις . Τέλος είμαστε σε πολύ στενη επαφή με τους συμβούλους ειδικής αγωγής που φέτος ζήτησαν τουλάχιστον 3 αξιολογήσεις και στόχους για κάθε μαθητή! ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
O κλάδος της ειδικής αγωγής είναι προνομιούχος για έναν εκπαιδευτικό της γενικής αγωγής. Δεν υπάρχει προετοιμασία εξετάσεων, διαγωνισμάτων, τεστ, δεν δίνονται βαθμολογίες, δεν υπάρχουν απαιτήσεις από τους γονείς, αν ο καθηγητής είναι παντελώς απροετοίμαστος στο μάθημα κανείς δεν θα το καταλάβει ή θα παραπονεθεί, σπάνια η διεύθυνση και οι σύμβουλοι ασχολούνται με το τι γίνεται στα ειδικά σχολεία και το πώς και αν γίνεται το μάθημα.
lia27, δεν έχει αλλάξει κάτι από αυτά που γνωρίζουμε ήδη:2.α. Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προ-σλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπά-σεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιαςκαι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για τουςτομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μα-θημάτων, τους υπεύθυνους εργαστηρίων, την πρακτικήάσκηση, τους σχολικούς συνεταιρισμούς, τα προγράμ-ματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τε-χνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή.Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω,λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θακαθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδο-νται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγήςτου Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.Το καινούριο που προστέθηκε είναι η παράγραφος 24 που έχω αναρτήσει σε προηγούμενο μήνυμα.
Στο Σχέδιο Νόμου προστέθηκε η εξής παράγραφος (24):Άρθρο 2824. Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ που προσλαμβάνονται, σύμφω-να με τις κείμενες διατάξεις, ως αναπληρωτές πλήρουςή μειωμένου ωραρίου ή ωρομίσθιοι σε Διευθύνσεις Πρω-τοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, δύνανται ε-φόσον συναινούν να συμπληρώνουν το υποχρεωτικό δι-δακτικό τους έργο σε ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ εκτός των δι-οικητικών ορίων της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,χωρίς να αλλάζει η περιοχή πρόσληψής τους.Υπήρχε κάτι τέτοιο στο παρελθόν;;;
Παράθεση από: brad στις Σεπτεμβρίου 06, 2013, 11:24:25 pmlia27, δεν έχει αλλάξει κάτι από αυτά που γνωρίζουμε ήδη:2.α. Τα ισχύοντα στη Γενική Εκπαίδευση για τις προ-σλήψεις, τους διορισμούς, τις μεταθέσεις, τις αποσπά-σεις και τις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιαςκαι Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, καθώς και για τουςτομείς, τις ειδικότητες, τους κλάδους τις αναθέσεις μα-θημάτων, τους υπεύθυνους εργαστηρίων, την πρακτικήάσκηση, τους σχολικούς συνεταιρισμούς, τα προγράμ-ματα σπουδών και τα ωρολόγια προγράμματα στην Τε-χνική Επαγγελματική Εκπαίδευση, ισχύουν από της δημοσίευσης του παρόντος νόμου και για την Ειδική Αγωγή.Επιμέρους διαφοροποιήσεις όλων των παραπάνω,λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών στην Ειδική Αγωγή, θακαθορίζονται με υπουργικές αποφάσεις που θα εκδίδο-νται κατόπιν εισήγησης της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγήςτου Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.Το καινούριο που προστέθηκε είναι η παράγραφος 24 που έχω αναρτήσει σε προηγούμενο μήνυμα.τέλεια...άρα όσοι συμπλήρωσαν 24μηνο ή 30μηνό προϋπηρεσίας στην ε.α. ως το 2010 δικαιούνται να διοριστούν.