0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τι γίνεται όμως αν οι προσωπικές επιλογές είναι όλες γεμάτες. Επίσης με ποιον τρόπο μπορεί το υπουργείο να ξέρει πόσα κενά θα δημιουργηθούν μετά την ανάληψη εργασίας της πρώτης φάσης αναπληρωτώνν ή από μόνιμους που κατά την διάρκεια της χρονιάς παίρνουν άδεια. Το σύστημα δεν είναι τόσο απλό δυστυχώς.
Το σύστημα δεν είναι απλό, αλλά αυτή τη στιγμή είναι παράλογο. Το να είναι κάποιες περιοχές πιο "κλειστές", όπως άλλωστε συμβαίνει και με τις αποσπάσεις, μπορεί να συμβεί. Όταν όμως κάθε χρονιά όλες οι κοντινές στην πρώτη επιλογή σου περιοχές είναι γεμάτες και κάποιες άλλες συνεχώς παίρνουν και παίρνουν αναπληρωτές, τότε μάλλον κάτι πάει λάθος με τον προγραμματιμό του υπουργείου και μάλλον δεν μιλάμε για λειτουργικά, αλλά για οργανικά κενά. Και ναι, αν όλες οι επιλογές μου δεν έχουν θέσεις, μπορώ να δουλέψω για λίγα χρόνια και κάπου πιο μακριά, όταν όμως έχουν θέσεις που καλύπτονται με σχεδόν τυχαίο πλέον τρόπο, θεωρώ ότι κάτι δεν πάει σωστά στο σύστημα. Επίσης το να λέμε ότι το υπουργείο δεν μπορεί να υπολογίσει από το καλοκαίρι πόσους εργαζόμενους θα χρειαστεί για να καλύψει τα κενά του και περιμένει την τελευταία στιγμή να μετρήσει εγκυμοσύνες και εκπαιδευτικές άδειες, είναι μάλλον αστείο. Μήπως αυτά τα κενά που προκύπτουν κάθε χρόνο πρέπει να τα καλύψει με μόνιμο προσωπικό, ωστέ οι αναπληρωτές να αναπληρώνουν τις πραγματικά έκτακτες καταστάσεις; Κάθε σοβαρός οργανισμός μπορεί να προγραμματίσει έστω κατά προσέγγιση τον αριθμό των υπαλλήλων που χρειάζεται εγκαίρως. Στην Ελλάδα υπάρχουν περιοχές που στελεχώνονται με εκπαιδευτικούς μετά τα Χριστούγεννα...
καλησπερααα....κοριτσιαααα περιμενετε κι αλλη φαση παραλληλης?/αυτο ηταν το ονειρο σας???να δουλευετε σε διαφορα προγραμματα??εγω θελω την ταξη μου και τα παιδακια μου,,,δεν θελω να μαι σε κανενα απο τα προγραμματα που μονο εφημερα ειναι.....θελω την προοπτικη που ειχε ο αποφοιτος του παιδαγωγικου τμηματος δ. εκπ. δεν ξερω τι ακριβως κανει ο δασκαλος στη παραλληλη στηριξη....φροντιζει , προσεχει το παιδι????κατι σαν μπειμπι σιτερ???αααχχχχχ....μου λειψε πολυ ο πινακας και η κιμωλια!!!!! τελοσπαντων οπως το χει σκεφτει ο καθενας...........
Πραγματικά δεν υπάρχει τίποτα πιο βαρετό από την παράλληλη στήριξη! Ο,τι πιο ψυχοφθόρο και πνευματοκτόνο! Κάνεις κανονικά την εκάστοτε τάξη Δημοτικού σα μαθητής. Κάθεσαι κανονικά σε καρεκλάκι στο θρανίο με διπλανό σου το μαθητή που βοηθάς, και ακούς τη δασκάλα να σου κάνει μάθημα 5 ώρες τη μέρα... Ειδικά στις μικρές τάξεις είναι μαρτύριο!!! Υπάρχει βέβαια και ο παράγοντας μαθητής που βοηθάς που εκεί παίζεις απλά joker. Mπορεί να είναι από απλό κινητικό πρόβλημα μέχρι βαρύς αυτισμός ή επιθετικό asberger με απρόβλεπτες συνέπειες... Σε κάθε περίπτωση οι της γενικής δεν είμαστε ειδικά εκπαιδευμένοι για δύσκολες περιπτώσεις. Αποτέλεσμα: Τεταμένη προσοχή συνέχεια, (μα συνέχεια όμως, ούτε καν διάλειμμα δεν παίζει) και απίστευτη ευθύνη.Καλή τύχη στους τολμηρούς! Εγώ τρίτη χρονιά παράλληλη δε θα δήλωνα για κανένα λόγο...
Όσο το κράτος είχε χρήμα αυτό έκανε, προσλάμβανε μόνιμους για να καλύψει κενά που δημιουργούνταν από άτομα που πήραν σύνταξη και για νέες θέσεις που δημιουργούνταν και για άδειες μόνιμου προσωπικού υπάρχουν οι αναπληρωτές (τουλάχιστον έτσι πρέπει να λειτουργεί το σύστημα). Τώρα με τη κρίση άλλαξαν τα δεδομένα και οι στόχοι.
Η "κρίση" είναι απλά η πρόφαση για να πάρουν πίσω όλα τα κεκτημένα των εργαζομένων, όπως έχει γίνει στην υπόλοιπη Ευρώπη τα προηγούμενα χρόνια και για να ξεπουλήσουν όλες τις πλουτοπαραγωγικές δομές τις χώρες σε ξένα και εγχώρια ιδιωτικά συμφέροντα. Το οτι φέτος δεν έγινε κανένας μόνιμος διορισμός στην εκπαίδευση είναι τεράστιο θέμα που όμως δεν προβλήθηκε όσο θα έπρεπε, ή μάλλον οι αναπληρωτές δεν κινητοποιηθήκαμε όπως θα έπρεπε. Καθόμαστε ξανά, μετά από 3 βδομάδες μετριοπαθούς αντίδρασης από το εκπαιδευτικό κίνημα ενάντια στα μέτρα, μπροστά στους υπολογιστές μας ελπίζοντας πως θα μας πάρουν πάλι έστω και εφήμερα για 7 μήνες σε ένα κοινοτικό πρόγραμμα, και κλείνουμε τα μάτια και τα αυτιά μας μπροστά στην άθλια εικόνα που παρουσιάζουν τα σχολεία σήμερα.