0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΤΑ παιδιά σε αυτή την ηλικία αντιλαμβάνονται καλύτερα τις φυσικές επιστήμες μόνο μέσα από βιώματα και παρατηρήσεις!
KONSTANTINOS30 ακόμα καλύτερα θα ήταν να γίνει μια σειρά πειραμάτων στη διάρκεια της χρονιάς, ώστε μετά από κάθε πείραμα να γίνεται η ανάπτυξη της αντίστοιχης θεωρίας, με ήπια εισαγωγή και σε ποσοτικές, μαθηματικές έννοιες.Το πρόβλημα στην εφαρμόγη θα είναι το "πείραμα" (είτε λόγω ανεπάρκειας εργαστηριακού εξοπλισμού, είτε λόγω ανεπάρκειας αρκετών διδασκόντων).
μήπως θα ήταν καλύτερα να γίνεται μια θεωρητική εισαγωγή και έπειτα να πραγματοποιείται το πείραμα ώστε να έχουν ακούσει προηγουμένως 2-3 πράγματα πριν τα παιδιά;