*

Αποστολέας Θέμα: Μεταπτυχιακά στη Δυσλεξία και στον Αυτισμό-Eιδική Αγωγή(Τορίνο-Ιταλία)  (Αναγνώστηκε 12514 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος markosg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Η Σχολή Φιλοσοφίας και Επιστήμων της Εκπαίδευσης και η Σχολή Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου του Τορίνο της Ιταλίας διοργανώνουν για το ακαδημαϊκό έτος 2013-2014 τα Μάστερ 2ου Επιπέδου ‘Διαταραχές στην Ανάγνωση, στη Γραφή και στους Υπολογισμούς. Αξιολόγηση και Παρεμβάσεις στο Πλαίσιο του Σχολείου’ και ‘Ειδικός στη Μεθοδολογία A.B.A. για τις Διαταραχές στο φάσμα του Αυτισμού’, τα οποία ανταποκρίνονται στις πιο πρόσφατες διεθνείς εξελίξεις στον τομέα της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Τα Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών στην Ειδική Αγωγή απευθύνονται:
•   σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν παιδαγωγική επάρκεια για το διορισμό τους στην εκπαίδευση. Συγκεκριμένα, παρέχουν παιδαγωγική επάρκεια και σε πτυχιούχους καθηγητικών σχολών που δε διαθέτουν πτυχίο Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. (Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης).
•   σε όσους πτυχιούχους Α.Ε.Ι. ενδιαφέρονται να διορισθούν στα ειδικά σχολεία ή να στελεχώσουν τα τμήματα ένταξης και την παράλληλη στήριξη.
•   σε όσους διορισμένους εκπαιδευτικούς (καθηγητές και δασκάλους) ενδιαφέρονται για την απόκτηση επιπρόσθετων προσόντων που θα βοηθήσει την επαγγελματική τους ανέλιξη.
•   σε όσους ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν το βιογραφικό τους με ένα αναγνωρισμένης αξίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα.

Αναλυτικότερα, τα συγκεκριμένα Μεταπτυχιακά Προγράμματα δεν είναι εξ αποστάσεως. Η υλοποίησή τους γίνεται με φυσική παρουσία, με ένα ευέλικτο πρόγραμμα. Είναι διάρκειας ενός έτους (Από τον Νοέμβριο του 2013 έως τον Νοέμβριο του 2014) και αντιστοιχούν σε 62 πιστωτικές μονάδες. 
Μετά την απόκτηση του Μάστερ δίνεται η δυνατότητα συνέχισης των σπουδών σε Διδακτορικό επίπεδο.
Η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων για Ευρωπαίους πολίτες εκτός Ιταλίας, είναι έως 1 Νοεμβρίου 2013. Ο αριθμός των θέσεων είναι περιορισμένος και η επιλογή θα γίνεται με βάση το βιογραφικό.

Οι σπουδές είναι αναγνωρισμένες από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.(Αρ.Πρ:253-2455)

Τα προγράμματα προσφέρουν υψηλού επιπέδου ακαδημαϊκές και επαγγελματικές δεξιότητες και απευθύνονται κυρίως σε αποφοίτους παιδαγωγικών και Ειδικής Αγωγής, νηπιαγωγούς, αλλά και σε επαγγελματίες εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και λογοθεραπευτές, οι οποίοι επιθυμούν να εμβαθύνουν και να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στην ενασχόληση με άτομα με Μαθησιακές Δυσκολίες.

Οι φοιτητές κατά τη διάρκεια των σπουδών τους θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν εις βάθος και να κατανοήσουν τις αξίες, πρακτικές, οργανωτικές και διαπροσωπικές διαστάσεις της επιστήμης της Ειδικής Αγωγής, ενώ παράλληλα θα αναπτύξουν εξειδικευμένες δεξιότητες στα παιδαγωγικά, τις οποίες θα μπορούν στο μέλλον να εφαρμόσουν κατά την ενασχόλησή τους με άτομα με Μαθησιακές Δυσκολίες και Ειδικές Ανάγκες.

Τα προγράμματα ενθαρρύνουν τους φοιτητές να εφαρμόσουν τα θεωρητικά μοντέλα Ειδικής Αγωγής που θα διδαχθούν και στην επαγγελματική τους δραστηριότητα. Τα προγράμματα εστιάζουν στην κοινωνική διάσταση της Ειδικής Αγωγής, γεγονός το οποίο καθιστά τους αποφοίτους ικανούς να παρέχουν εξειδικευμένη και ουσιαστική υποστήριξη σε άτομα με στόχο την παιδεία / εκπαίδευση (κοινωνική, συναισθηματική, ακαδημαϊκή).

Ανάλυση Εφαρμοσμένης Συμπεριφοράς (ABA)

Η ανάλυση συμπεριφοράς είναι μία φυσική επιστήμη της συμπεριφοράς που αρχικά περιγράφηκε και υιοθετήθηκε ως μορφή παρέμβασης με στόχο την κοινωνικοποίηση ατόμων κοινωνικά περιθωριοποιημένων από τον F.B. Skinner τη δεκαετία του 1930. Οι αρχές και οι μέθοδοι της ανάλυσης της συμπεριφοράς έχουν εφαρμοστεί επιτυχώς σε πολλούς τομείς. Για παράδειγμα, οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν την αρχή της θετικής ενίσχυσης, για να ενδυναμώσουν μία συμπεριφορά, κανονίζοντας αυτή να ακολουθείται από κάτι με αξία, έχουν χρησιμοποιηθεί, για να αναπτυχθεί ένα μεγάλο εύρος δεξιοτήτων στους μαθητευόμενους, με ή χωρίς δυσλειτουργίες.

Από τις αρχές του 1960, εκατοντάδες αναλυτές συμπεριφοράς έχουν χρησιμοποιήσει τη θετική ενίσχυση και άλλες αρχές, για να δομήσουν την επικοινωνία, το παιχνίδι και δεξιότητες κοινωνικές, ακαδημαϊκές, αυτό-φροντίδας, επαγγελματικές και στο πλαίσιο διαβίωσης της κοινότητας και για να μειώσουν τα προβλήματα συμπεριφοράς στους εκπαιδευόμενους με αυτισμό όλων των ηλικιών. Ορισμένες τεχνικές του ΑΒΑ περιλαμβάνουν οδηγίες που δίνονται από ενήλικες με έντονα κι αυστηρά δομημένη σειρά, ενώ άλλοι χρησιμοποιούν τα φυσικά ενδιαφέροντα των μαθητευόμενων και ακολουθούν τη δική του / της έναρξη (initiation). Επιπλέον, άλλοι διδάσκουν δεξιότητες στο πλαίσιο των αυξανόμενων δραστηριοτήτων. Όλες οι δεξιότητες διασπώνται σε επιμέρους βήματα ή στοιχεία, και στους μαθητευόμενους παρέχονται πολλές επαναλαμβανόμενες ευκαιρίες να μάθουν και να εξασκήσουν τις δεξιότητες σε μία πληθώρα καταστάσεων (settings), με άφθονη θετική ενίσχυση. Οι στόχοι της παρέμβασης, καθώς και των συγκεκριμένου τύπου οδηγιών και ενισχύσεων που χρησιμοποιούνται, προσαρμόζονται στις δυνατότητες και τις ανάγκες του εκάστοτε μαθητευόμενου (εξατομικευμένη μάθηση και διδασκαλία). Η απόδοση μετριέται συνεχώς μέσω της άμεσης παρατήρησης, και η παρέμβαση τροποποιείται αν τα δεδομένα δείξουν ότι ο μαθητευόμενος δε σημειώνει ικανοποιητική πρόοδο.

Επιπρόσθετα, αξίζει να επισημανθεί ότι ανεξάρτητα από την ηλικία του μαθητευόμενου με αυτισμό, στόχος της παρέμβασης του ΑΒΑ είναι να τον καταστήσουν ικανό να λειτουργεί όσον το δυνατόν πιο αυτόνομα, αποτελεσματικά και με επιτυχία σε ποικίλα περιβάλλοντα.

Coordinatore Prof. Claudio Longobardi
Tutor Spyridon Dimopoulos
Email (πληροφορίες και στα ελληνικά):
master.dislet@unito.it
master.autismo@unito.it
« Τελευταία τροποποίηση: Οκτώβριος 22, 2013, 03:26:29 μμ από markosg »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος markosg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 20, 2013, 04:29:33 μμ »
Πώς σας φαίνονται;
Μπορείτε να μου πείτε τη γνώμη σας;
Σκέφτομαι να κάνω ένα από τα 2

Pandora

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 20, 2013, 04:44:12 μμ »
Καλησπέρα. Θεωρητικά φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Απλώς υπολόγισε το κόστος καθώς με το ίδιο κόστος ενδεχομένως σε συνέφερε να επιλέξεις κάποιο εντός Ελλάδας όπως για παράδειγμα στο Βόλο που έχει πολύ καλό επίπεδο και οι διδάσκοντες έχουν μεγάλη εμπειρία στο ζήτημα των μαθησιακών δυσκολιών. Με προβληματίζει σε ποια γλώσσα θα μελετήσει το θέμα δυσλεξίας στην ελληνική ή την ιταλική? Εαν σε ενδιαφέρει να επιστρέψεις πως γίνεται να έχεις ένα μεταπτυχιακό από ιταλικό πανεπιστήμιο σε σχέση με τη δυσλεξία που παρατηρείται στους έλληνες μαθητές?

Αποσυνδεδεμένος emmaki

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3695
  • The best is yet to come......
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 20, 2013, 04:50:33 μμ »
Το ΑΒΑ απευθύνεται κυρίως σε ψυχολόγους.
Γίνονται και σεμινάρια στην Ελλάδα, τα οποία σου προσφέρουν τις ίδιες γνώσεις (ίσως και άραπάνω) από ότι το μεταπτυχιακό, και συνοδεύονται και από πολλές πρακτικές.
Ως μεταπτυχιακό μόνο για το "χαρτί" αν το κάνεις, το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο πλέον είναι δυνατόν να σου προσφέρει κάτι
Ειδικη Αγωγη: 18 χρονια!!!!!!

Πλεον αλλη πορεια για τα επομενα 20

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος markosg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 21, 2013, 10:55:52 πμ »
Καλημέρα
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!
Είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις σας!!!!!
Για τη δυσλεξία, με ενημέρωσαν ότι εκτός των Ιταλών καθηγητών, έκανε μάθημα και η κυρία Δροσινού, μόνιμη πάρεδρος του πρώην Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για να παρουσιάσει τις ομοιότητες σε περιπτώσεις δυσαριθμησίας και δυσορθογραφίας καθώς και δυσλεξίας, τόσο στην ελληνική όσο και στην ιταλική κοινότητα.
Όσο για το ΑΒΑ, νομίζω είναι προτιμότερο το μεταπτυχιακό από το σεμινάριο. Έχω παρακολουθήσει το σεμινάριο ειδικής αγωγής και η εμπειρία μου δεν ήταν τόσο καλή. Τουλάχιστον το μεταπτυχιακό πιστεύω ότι θα μου προσφέρει περισσότερη εξειδίκευση και έχει άλλη βαρύτητα. Περιλαμβάνουν και τα 2 πρακτική άσκηση 200 ωρών. Αυτό δεν είναι καλό;

Pandora

  • Επισκέπτης
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 21, 2013, 12:07:10 μμ »
Καλημέρα. Εάν  διατίθεσαι να πας στην Ιταλία που έτσι κι αλλιώς είναι πανέμορφη χώρα οπότε θα περάσεις σίγουρα καλά να το κάνεις. Μην το σκέφτεσαι και πάρα πολύ. Έτσι κι αλλιώς μιλάμε για ένα χρόνο.Επίσης θα μάθεις και σε πολύ καλό επίπεδο τη γλώσσα και τελικά ενδεχομένως να σου δοθεί και μια επαγγελματική ευκαιρία εκεί και να σε συμφέρει να καθίσεις. Η ζωή είναι απρόβλεπτη οπότε.....
Σαφώς ένας τίτλος μεταπτυχιακού έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από ένα σεμινάριο. Άλλωστε το σεμινάριο μπορείς να το κάνεις έτσι κι αλλιώς. Γενικά όποιος ενδιαφέρεται για τη δουλειά του ψάχνει και ενημερώνεται άσχετα με τους τίτλους σπουδών που έχει αποκτήσει...
Καλή τύχη

Αποσυνδεδεμένος biov

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 522
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 21, 2013, 02:24:09 μμ »
Για τη δυσλεξία, με ενημέρωσαν ότι εκτός των Ιταλών καθηγητών, έκανε μάθημα και η κυρία Δροσινού, μόνιμη πάρεδρος του πρώην Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, για να παρουσιάσει τις ομοιότητες σε περιπτώσεις δυσαριθμησίας και δυσορθογραφίας καθώς και δυσλεξίας, τόσο στην ελληνική όσο και στην ιταλική κοινότητα.
Όσο για το ΑΒΑ, νομίζω είναι προτιμότερο το μεταπτυχιακό από το σεμινάριο. Έχω παρακολουθήσει το σεμινάριο ειδικής αγωγής και η εμπειρία μου δεν ήταν τόσο καλή. Τουλάχιστον το μεταπτυχιακό πιστεύω ότι θα μου προσφέρει περισσότερη εξειδίκευση και έχει άλλη βαρύτητα. Περιλαμβάνουν και τα 2 πρακτική άσκηση 200 ωρών. Αυτό δεν είναι καλό;

Ειναι εξαιρετικο το οτι εχει πρακτικη. Να παρεις το μεταπτυχιακο ασυζητητι. Σεμιναρια μπορεις να κανεις και μετα που θα εργαζεσαι, αλλά στις μερες μας ενα μεταπτυχιακο ειναι απαραιτητο οσο και το βασικο πτυχιο.

Αποσυνδεδεμένος markosg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 23, 2013, 12:52:57 μμ »
Πολύ ενδιαφέρουσα η άποψη σας.
Κάπως έτσι το βλέπω και εγώ
Σήμερα μου στάλθηκε και το διδακτικό πρόγραμμα των Μάστερ
Σας τα παραθέτω για μια δεύτερη γνώμη

Αποσυνδεδεμένος markosg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 23, 2013, 12:53:21 μμ »
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: «Διαταραχές στην Ανάγνωση, στη Γραφή και στους Υπολογισμούς. Αξιολόγηση και Παρεμβάσεις στο Πλαίσιο του Σχολείου»

Διδακτικό Πρόγραμμα (62 Πιστωτικές μονάδες):
• Pedagogia Speciale (Ειδική Παιδαγωγική)
• Psicologia dell’ Apprendimento scolastico (Ψυχολογία της Σχολικής Μάθησης)
• Psicologia dell’ Orientamento scolastico e professionale (Ψυχολογία του Σχολικού και Επαγγελματικού Προσανατολισμού)
• Psicopatologia dello Sviluppo (Ψυχοπαθολογία της Ανάπτυξης)
• Psicopatologia e Didattica del calcolo e della Soluzione di Problemi (Ψυχοπαθολογία και Διδακτική του Υπολογισμού και της Επίλυσης Προβλημάτων)
• Psicopatologia e Didattica della Lettura e della Scrittura (Ψυχοπαθολογία και Διδακτική της Ανάγνωσης και της Γραφής)
• Psicopatologia e Didattica dei Disturbi dell’ Attenzione e della Memoria (Ψυχοπαθολογία και Διδακτική των Διαταραχών της Προσοχής και της Μνήμης)
• Didattica Speciale (Ειδική Διδακτική)
• Tecnologie Didattiche Applicate alla Disabilita (Τεχνικές Διδασκαλίας που εφαρμόζονται στα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες)
• Psicologia dell’ Intervento Educativo (Ψυχολογία της Εκπαιδευτικής Παρέμβασης)
• Interventi di Rete: Scuola, Famiglia e Servizi Territoriali (Παρεμβάσεις του Περιβάλλοντος: Σχολείο, Οικογένεια, Κοινωνικές Υπηρεσίες)
• Diagnosi e Trattamento dei Disturbi dell’ Apprendimento (Διάγνωση και Αντιμετώπιση των Διαταραχών Μάθησης)
• Tirocinio (Πρακτική Άσκηση 200ωρών)
• Tesi (Πτυχιακή εργασία)

Αποσυνδεδεμένος markosg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 23, 2013, 12:53:49 μμ »
Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών: «Ειδικός στη Μεθοδολογία A.B.A. για τις Διαταραχές στο φάσμα του Αυτισμού»

Διδακτικό Πρόγραμμα (62 Πιστωτικές μονάδες):
• Pedagogia Speciale (Ειδική Παιδαγωγική)
• Psicologia delle Disabilità(Ψυχολογία των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες)
• Psicologia dello Sviluppo (Ψυχολογία της Ανάπτυξης)
• Psicopatologia dello Sviluppo (Ψυχοπαθολογία της Ανάπτυξης)
• Neuropsichiatria Infantile con Elementi di Psicofarmacologia (Παιδονευροψυχιατρική με στοιχεία ψυχοφαρμακολογίας)
• Diritto e Legislazione Scolastica (Σχολικό δίκαιο και νομοθεσία)
• Neuropsicologia Clinica (Κλινική νευροψυχολογία)
• Didattica Speciale (Ειδική Διδακτική)
• Tecnologie Didattiche Applicate alla Disabilita (Τεχνικές Διδασκαλίας που εφαρμόζονται στα Άτομα με Ειδικές Ανάγκες)
• Strategie di Intervento e Tecniche di Riabilitazione (Στρατηγικές παρέμβασης και τεχνικές αποκατάστασης)
• Interventi di Rete: Scuola, Famiglia e Servizi Territoriali (Παρεμβάσεις του Περιβάλλοντος: Σχολείο, Οικογένεια, Κοινωνικές Υπηρεσίες)
• Metodologie dell’ Intervento A.B.A. (Μεθοδολογίες της παρέμβασης Α.Β.Α)
• Tirocinio (Πρακτική Άσκηση 200ωρών)
• Tesi (Πτυχιακή εργασία)

Αποσυνδεδεμένος nipiagogos1988

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1388
  • Φύλο: Γυναίκα
  • μαζί με την οικονομική κρίση ήρθε και το πτυχίο,
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 23, 2013, 01:16:26 μμ »
εγώ σε αγγλικό πανεπιστήμιο σκέφτομαι να παρακολουθήσω κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στους τομείς δυσλεξίας και αυτισμού, ποια πανεπιστήμια μου προτείνετε; υπάρχουν αρκετά εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά προγράμματα με αυτό το αντικείμενο;
Η ζωή είναι μικρή για να'ναι θλιβερή μωρό μου!!  8/2011

https://www.youtube.com/watch?v=3J2eeyOaYlY

Αποσυνδεδεμένος milka

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 2
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 26, 2013, 05:39:01 μμ »
Ποσο κοστιζει αυτο το μεταπτυχιακο στην ιταλια;

Αποσυνδεδεμένος markosg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Μεταπτυχιακά στους τομείς της Δυσλεξίας και του Αυτισμού
« Απάντηση #12 στις: Αύγουστος 30, 2013, 04:56:33 μμ »
εγώ σε αγγλικό πανεπιστήμιο σκέφτομαι να παρακολουθήσω κάποιο μεταπτυχιακό πρόγραμμα στους τομείς δυσλεξίας και αυτισμού, ποια πανεπιστήμια μου προτείνετε; υπάρχουν αρκετά εξ αποστάσεως μεταπτυχιακά προγράμματα με αυτό το αντικείμενο;

Δεν γνωρίζω κάποιο συγκεκριμένο στην Αγγλία
Αλλά, ότι είχα δει γύρω από την σχολική ψυχολογία κυμαίνονταν γύρω στα 10000-12000 ευρώ + όλα τα υπόλοιπα έξοδα, ποσό απαγορευτικό για εμένα
Οπότε κινήθηκα προς την Ιταλία, που έχει μακράν την μεγαλύτερη εμπειρία γύρω από την εκπαίδευση και που οι σπουδές έχουν κοινωνικό προφίλ και όχι κερδοσκοπικό.


Ποσο κοστιζει αυτο το μεταπτυχιακο στην ιταλια;

Κοστίζει 5900 ευρώ και περιλαμβάνει τα δίδακτρα του Μάστερ, τους φόρους που προβλέπονται προς την Περιφέρεια και τη διαμονή κατά τις περιόδους των μαθημάτων.
Αυτό μου έστειλαν με email από το Πανεπιστήμιο του Τορίνο.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 30, 2013, 05:00:14 μμ από markosg »

Αποσυνδεδεμένος markosg

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 35
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Υπάρχει και αντίστοιχο συνεργασία Πανεπιστήμιο του Τορίνο με Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου .
Αλλά είναι 2 χρόνια, 5000 ευρώ δίδακτρα + 20 ταξίδια στην Καλαμάτα Παρασκευή και Σάββατο, με τα αντίστοιχα έξοδα +  ένα ταξίδι 15 ημερών Τορίνο.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32329
  • Τελευταία: kblala
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1162188
  • Σύνολο θεμάτων: 19242
  • Σε σύνδεση σήμερα: 810
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 23
Επισκέπτες: 670
Σύνολο: 693

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.109 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.