0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: sikat στις Αυγούστου 22, 2013, 12:18:21 pm Και ποιος θα είναι ο συνολικός όγκος της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων; Προς τα που μας οδηγεί το νέο σύστημα τελικά;Αυτό είναι το πιο ουσιαστικό θέμα! Θα τρέχουμε σαν τους μουρλούς σε όλες τις τάξεις του Λυκείου να καλύψουμε κακήν κακώς την ύλη! Το σχολείο μετατρέπεται σε εξεταστικό κέντρο. Και να μιλήσω για το αντικείμενό μου: 11(!!!!) ώρες αρχαία την εβδομάδα στη θεωρητική κατεύθυνση;;; Ποιος σχεδίασε τέτοια τερατώση προγράμματα; 11 ώρες την εβδομάδα δε διδασκόμασταν στο πανεπιστήμιο! Θα διδάσκονται τα παιδιά της τρίτης λυκείου;
Και ποιος θα είναι ο συνολικός όγκος της ύλης των πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων; Προς τα που μας οδηγεί το νέο σύστημα τελικά;
Για τους μακράν ασχέτους:Διαβάστε το βιβλίο του Α.
''Συναδελφε'' γιατι δεν ξερουμε τι ειδουσ πληροφορικος εισαι τοσα χρονια που πηγαιναν τα παιδια στο χημικο χωρις χημεια και με πληροφορικη ΔΕΝ ειδα να μιλησεις για αδικιες.. ηθελες ολοι την πιτσα και το αναψυκτικο μαζι;;τωρα φοβασαι μην τυχον δεν εχεις μετα τι τα κανεις;;