*

Αποστολέας Θέμα: Αναπληρωτές 2013-14  (Αναγνώστηκε 2976 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Αναπληρωτές 2013-14
« στις: Σεπτέμβριος 07, 2013, 12:14:00 μμ »
Έψαξα να βρω θέμα με τον αντίστοιχο τίτλο , αλλά κανένα δεν ήταν για όλες τις ειδικότητες! Είναι μάλλον κι αυτό σημάδι των καιρών του "διαίρει και βασίλευε". Μπορεί βέβαια και να μην έψαξα αρκετά. Αν είναι έτσι οι διαχειριστές ας το μεταφέρουν στο προϋπάρχον θέμα.
Στην ουσία του πράγματος , μετά τις σημερινές ανακοινώσεις προσλήψεων (1147 στην πρωτοβάθμια και 184 στη δευτεροβάθμια), είμαι σίγουρος ότι θα υπάρξει πολύ σύντομα δεύτερη και μεγαλύτερη ( ; ) φάση, τουλάχιστο για τη δευτεροβάθμια (της πρωτοβάθμιας δεν τα γνωρίζω τόσο καλά). Αλλιώς θα πρέπει να δουλέψουν ως ωρομίσθιοι και αυτοί που ούτε καν δήλωσαν! Σε διαφορετική περίπτωση ούτε ο Χουντίνι δεν μπορεί να λειτουργήσει τα σχολεία με τις προσλήψεις που ανακοινώθηκαν!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές 2013-14
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:17:02 »

Αποσυνδεδεμένος perastikos_kav

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2181
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2013-14
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 07, 2013, 07:49:32 μμ »
Ο ελάχιστος αριθμός των αποσπάσεων προδιαθέτει οτι σε μικρά νούμερα θα μείνει και ο αριθμός των αναπληρωτών τελικά. Είχε απόλυτο δίκιο ο Μπράτης. Οι περισσότεροι λέμε "μα πως θα γίνει αυτό;" η βασική ροή στις αποσπάσεις είναι από την επαρχία προς τα αστικά κέντρα. Είναι άλλο σε έναν κλάδο των 20.000 εκπαιδευτικών (πχ φιλόλογοι) ή των 45.000 (πχ δάσκαλοι) να έχεις 2.000 κενά κυρίως σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Πάτρα και άλλο να δώσεις αποσπάσεις και τα κενά να δημιυοργηθούν στο Λέρο, στον Αη στράτη, στην Κίμωλο και την Αστυπάλαια.  Γιατί; γιατί σε αυτά τα μέρη υπάρχει ένα δημοτικό και είτε κάθε τμήμα έχει 10, είτε 15 είτε 5 μαθητές, θα πρέπει να έχει δάσκαλο, νηπιαγωγό,  κλπ και αντίστοιχα στα Γυμνάσια θα πρέπει να έχει φιλόλογο, μαθηματικό κλπ. Αν δώσει αποσπάσεις θα πρέπει να προσλάβει αναπληρωτές. Αν δεν δώσει το αντίστοιχο κενό στα μεγάλα αστικά κέντρα μπορεί να καλυφθεί εκ των έσω. Πως;
1) Στη δευτεροβάθμια με υπερωρίες. Ένα καλό Γυμνάσιο μέσο γυμνάσιο με 3 τμήματα ανά έτος έχει περίπου 8-9 φιλόλογους να υπηρετούν. Αν έχει ένα κενό, τότε με 3 ώρες υποχρεωτική ανάθεση υπερωριών το κενό καλύπτεται. Πέρσι στο νομό που υπηρετούσα το 8% των εκπαιδευτικών έκανε υπερωρίες, ενώ πρόπερσι το ποσοστό δεν ξεπερνούσε το 5%. Φέτος εκτιμώ οτι το ποσοστό των υπερωριών θα φτάσει το 15%.
2) Μια κοινή για τη δευτεροβάθμια και την πρωτοβάθμια αλχημεία θα είναι οι μετακινήσεις μαθητών σε γειτονικά σχολεία για να μειωθούν οι ανάγκες. 26 μαθητές έκαναν εγγραφή στην Α τάξη ενός δημοτικού; ο τελευταίος ατύχησε θα πάει υποχρεωτικά σε άλλο δημοτικό που έχει μέχρι 24 μαθητές στην Α τάξη για να αποφευχθεί η δημιουργία δεύτερου τμήματος. 

Μακάρι να διαψευστώ, αλλά ο αρμαγεδών του υπουργείου ξεκίνησε και εμείς είμαστε παθητικοί παρατητητές δυστυχώς. Βλέπουμε οικογένειες, ζωές, ελπίδες να καταστρέφονται και παρακολουθούμε από τις οθόνες των υπολογιστών μας σαν να είναι κινηματογραφική ταινία πίνοντας καφέ και τρώγοντας κουλουράκια. Επιβάλλεται να το αλλάξουμε αυτό.

Αποσυνδεδεμένος smet

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1068
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2013-14
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 12:31:08 πμ »
Σωστός ο φίλος. Ασε που βάζεις κ ενα ωρομίσθι για 8 ώρες δίνεις κ υπερωρίες κ είσαι το καλο παιδί της Τροικα

Αποσυνδεδεμένος troktiko

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1983
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2013-14
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 12:36:23 πμ »
οι αναπληρωσεις ειναι επαρχια κατα κυριο λογο. Ειχα γραψει πριν απο λιγο καιρο οτι θα προσπαθησουν να κανουν αποκεντρωση. Δεν γνωριζω το λογο που γινεται αυτο αλλα περιμενω να δω ειδικοτητες στην α/θμια αλλα και β φαση β/θμιας
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 08, 2013, 12:43:49 μμ από troktiko »
‘’Intelligence is the ability to adapt to change’’ Steven Hawking

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αναπληρωτές 2013-14
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 06:17:02 »

Αποσυνδεδεμένος vasbio

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 736
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αναπληρωτές 2013-14
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 12, 2013, 08:44:07 πμ »
Όσοι από εμάς είναι αδιόριστοι και βρισκόμαστε στην Αθήνα , ας πάμε το απόγευμα στη συνέλευση της Πανελλήνιας Ένωσης Αδιορίστων Εκπαιδευτικών και του Συντονιστικού των Ωρομισθίων. Πέμπτη, 12 Σεπτέμβρη, 6.30μμ, στα γραφεία της ΔΟΕ, Ξενοφώντος 15α, Σύνταγμα, 3ος όροφος
 http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%89%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%B8%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B5%CF%81%CE%BF%CE%B2%CE%AC%CE%B8%CE%BC%CE%B9%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B7%CE%BD
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 12, 2013, 08:45:52 πμ από vasbio »

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32293
  • Τελευταία: HelenK
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159859
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 533
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 490
Σύνολο: 490

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.094 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.