0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: apri στις Φεβρουαρίου 11, 2011, 01:01:14 amΥπέροχο το πρελούδιο, Damien. Έχω την εντύπωση ότι ακουγόταν και σε κάποια ταινία, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ πού.Πολύ όμορφος και ο πίνακας του Rosseti. Έχουν γραφτεί πολλά για τους συμβολισμούς του και την παρουσία του μαύρου αγοριού. Πέρα όμως από όλα αυτά, αυτό που μένει είναι η απαράμιλλη ομορφιά του. Ευχαριστούμε.... Σε ταινια δεν ετυχε να το ακουσω ποτε ουτε σε διαφημιση. Εδω που τα λεμε ο κινηματογραφος ειναι εξαιρετικο μεσο εκλαϊκευσης της λεγομενης κλασικης μουσικης, αφου προσφερει τη δυνατοτητα στον καθε θεατη να ερθει σε επαφη με ακουσματα που υπο Κ.Σ. δυσκολα θα επελεγε. Χαρακτηριστικο παραδειγμα σκηνοθετη που φανατικα προτιμουσε την κλασικη μουσικη για να "ντυνει" τις ταινιες του ο S. Kubrick. Οι Προραφαηλιτες εχουν μια καλαισθητη τεχνοτροπια που, αν και καπως συντηρητικη, εκτιμω ιδιαιτερα, ενω ανεκαθεν εβρισκα εξαιρετικα τα πορτραιτα της Alexa Wilding που φιλοτεχνησε ο Rossetti. (Στον εν λογω πινακα βεβαια ειναι αλλο μοντελο).
Υπέροχο το πρελούδιο, Damien. Έχω την εντύπωση ότι ακουγόταν και σε κάποια ταινία, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ πού.Πολύ όμορφος και ο πίνακας του Rosseti. Έχουν γραφτεί πολλά για τους συμβολισμούς του και την παρουσία του μαύρου αγοριού. Πέρα όμως από όλα αυτά, αυτό που μένει είναι η απαράμιλλη ομορφιά του. Ευχαριστούμε....
@apri, η ταινία THE SOLOIST μεταφράστηκε στα ελληνικά ως "Ο