PDE - Η κοινότητα των εκπαιδευτικών
Όνομα χρήστη:
Κωδικός:
ή
Εγγραφή
Αρχική
Νέα
Μόνιμοι
Τοποθετήσεις
Μεταθέσεις
Αποσπάσεις
Μετατάξεις
Παραιτήσεις
Αναθέσεις-Ωράριο
Οικονομικά
Άδειες
Αναπληρωτές
Διορισμοί
Προσλήψεις
ΑΣΕΠ
ΠΔΣ
Δελτία Τύπου
Σχολική ζώνη
Επιμόρφωση - Μετεκπαίδευση
Μεταπτυχιακά προγράμματα
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις
Ημερίδες - Συνέδρια
Πιστοποιήσεις
Απεργίες-Κινητοποιήσεις
TV
Ιδιωτική Εκπαίδευση
Forum
Ημερολόγιο
Links
Σύνδεση
Εγγραφή
Αρχεία
Λήψεις αρχείων
Αναζήτηση
Στατιστικά
Προσθήκη αρχείου
Τράπεζα Θεμάτων
TV
Follow @PDE_GR
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Εξετάσεις
Πανελλήνιες
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Πανελλήνιες 2008
Τελευταία νέα
Πρόσκληση για απόσπαση εκπαιδευτικών Αβάθμιας και Β'βάθμιας σε φορείς του ΥΠΑΙΘΑ και από ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΔΕ και ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΠΕ, σε δομές Ε.Α.Ε., ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία
Έκδοση υπουργικής απόφασης μεταθέσεων μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σχολικού έτους 2024-2025
Προσλήψεις 31 εκπαιδευτικών Ββάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης
Μεταθέσεις Εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στη Γενική Εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Μεταθέσεις εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής έτους 2025
« προηγούμενο
επόμενο »
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
4
5
...
17
Κάτω
Αποστολέας
Θέμα: Πανελλήνιες 2008 (Αναγνώστηκε 109880 φορές)
0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
syrrahm
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1951
Φύλο:
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #28 στις:
Απριλίου 01, 2008, 10:39:01 pm »
Tweet
www.ypepth.gr/el_ec_categoryssn3365.htm
Καταγράφηκε
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 19:19:06 »
Tarzan
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 184
Φύλο:
ΠΕ03
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #29 στις:
Απριλίου 01, 2008, 10:48:51 pm »
ευχαριστώ
Καταγράφηκε
peri2005
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 952
Φύλο:
Με... λατρεύει η εκπαίδευση! (ουυυυυυυ....) ΠΕ03
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #30 στις:
Απριλίου 21, 2008, 01:17:12 pm »
Τι θέματα θα μπουν φέτος στις πανελλήνιες ;
Καταγράφηκε
Siobaras
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1041
Φύλο:
1.d4!
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #31 στις:
Απριλίου 21, 2008, 11:58:20 pm »
Πέρυσι κατά γενική ομολογία στα περισσότερα μαθήματα μπήκαν πιο εύκολα (σε σχέση με πρόπερσι).
Οι λόγοι που έγινε αυτό δεν έχουν εκλείψει, επομένως αναμένω μία από τα ίδια...
Καταγράφηκε
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...
PDE ads
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 4006
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Δημοσιεύτηκε:
Σήμερα
στις 19:19:06 »
msa
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 346
Φύλο:
ΠΕ 03
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #32 στις:
Απριλίου 22, 2008, 11:07:13 am »
Αν θεωρήσω ως δεδομένο τη βάση του 10 για να μπεις στα ΤΕΙ, μετά την πανωλεθρία που έχουν πάθει αρκετά τμήματα λόγω έλλειψης εισακτέων, νομίζω ότι τα θέματα θα είναι τέτοια ώστε το 10 να γράφεται πολύ εύκολα... Από κει και πέρα.....
Καταγράφηκε
peri2005
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 952
Φύλο:
Με... λατρεύει η εκπαίδευση! (ουυυυυυυ....) ΠΕ03
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #33 στις:
Απριλίου 22, 2008, 01:19:03 pm »
Από ποια κατεύθυνση έχεις πιο μεγάλο αβαντάζ (σε μόρια) για τις πολυτεχνικές - αρχιτεκτονικές σχολές ;
Καταγράφηκε
peri2005
Έμπειρο μέλος
Μηνύματα: 952
Φύλο:
Με... λατρεύει η εκπαίδευση! (ουυυυυυυ....) ΠΕ03
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #34 στις:
Απριλίου 22, 2008, 01:31:07 pm »
Κατά καιρούς πάντως , έχουν ακουστεί διάφορες ..μουρμούρες , περί πιο ευνοικής μεταχείρισης (όσον αφορά τα θέματα) της μιας κατεύθυνσης σε βάρος της άλλης ...(και ανάποδα).
Κυρίως αυτές αφορούν τα εξειδικευμένα φροντιστήρια (που διδάσκουν αποκλειστικά μαθήματα της μιας κατεύθυνσης) .
Καταγράφηκε
thlemaxos355
Πλήρες μέλος
Μηνύματα: 270
Λατρεύω την εκπαίδευση
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #35 στις:
Απριλίου 23, 2008, 11:11:32 am »
για ποιο λόγο να μπουν δύσκολα θέματα ;αφου και με τα εύκολα η μεγάλη πλειοψηφία γράφει απο μέτρια έως άθλια...δεν είναι ανάγκη να φανεί κακό το υπουργείο..αντε να μπει δύσκολο ενα ζήτημα σε κάθε μάθημα για να ξεχωρίσει ο άριστος απο τον καλό και να συγκρατηθούν λίγο οι βάσεις...
Υ.Γ αυτό που το έχω πάντα ως απορία πως είναι δυνατόν στο μάθημα- δώρο της θεωρητικής κατεύθυνσης τα Λατινικά να βρίσκονται μαθητές (όχι λίγοι) που γράφουν 1 στα 100 απο την στιγμή που μόνο η μετάφραση παίρνει 40...τι σκ..... κάνουν όλη τη χρονιά; στα δικά μου χρόνια (και με 50 κείμενα στην ύλη)όποιος έγραφε κάτω απο 155 (άριστα το 160 τότε) ήταν αποτυχημένος....
Καταγράφηκε
olgalia
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1509
Φύλο:
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #36 στις:
Απριλίου 23, 2008, 11:04:46 pm »
Πολύ απλά δε διαβάζουν. Για παράδειγμα μια μαθήτρια που έχω στην ΠΔΣ ιστορία κατεύθυνσης όλη τη χρονιά δεν έχει απαντήσει ολοκληρωμένα ποτέ σε καμία ερώτηση, ακόμα και στην πιο απλή, και ότσν της επισημαίνω ότι δε διαβάζει και τι στο καλό κάνει όλη μέρα (δίνει 2η χρονιά, δεν πάει καν σχολείο), δείχνει πολύ έκπληκτη και δηλώνει ό,τι διαβάζει όλη τη μέρα κάθε μέρα! Πάρε και κατάλαβε δηλ πώς εννοούν κάποια παιδιά το διάβασμα!
Όσο για τα λατινικά οι 9,9 στους 10 μαθητές γουρλώνουν με έκπληξη τα μάτια, όταν τους λέω ότι στην εποχή μου, όποιος έγραφε 18 λατινικά θεωρούταν αποτυχημένος!
Καταγράφηκε
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...
elytron
Προχωρημένο μέλος
Μηνύματα: 197
Φύλο:
ΠΕ 02 - Η εκπαίδευση είναι μεγάλο σχολείο
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #37 στις:
Απριλίου 23, 2008, 11:26:45 pm »
Μπορεί να μου πει κάποιος ή κάποια με ποιο κριτήριο αξιολογείται η ευκολία ή δυσκολία των θεμάτων; Και εκφράζω την απορία αυτή έχοντας στο μυαλό μου τη θεωρητική κατεύθυνση, γιατί είμαι φιλόλογος. Στα λατινικά, όπως σχολίασε και ο Τηλέμαχος, τόσο η ύλη, όσο και οι ασκήσεις και η μεθοδολογία τους είναι πάρα πολύ συγκεκριμένα. Στα αρχαία επίσης, άσε που στις γραμματικές "ανωμαλίες" και τις συντακτικές ιδιαιτερότητες του αδίδακτου δίνεται τόση έμφαση κατά την προετοιμασία, που αν κάποια χρονιά μπει ένα ρήμα σαν το "πιστεύω" ή βάλουν το "φημί" για χρονική αντικατάσταση στην Οριστική οι περισσότεροι θα κάνουν λάθος, γιατί δε θα πιστεύουν στην ευκολία των θεμάτων. Στην ιστορία, το γνωστικό είναι επίσης συγκεκριμένο και όσο για τις πηγές, είναι θέμα μεθοδολογίας - αν το παιδί είχε κάποιον καθηγητή στο σχολείο ή το φροντιστήριο που να του εξήγησε πώς πρέπει να αντιμετωπίσει μια πηγή, κάτι θα μπορέσει να κερδίσει απ' αυτήν, αλλιώς βράστα, όποια και αν είναι η πηγή. Η νεοελληνική γλώσσα είναι ίσως το αχανές πεδίο, που προϋποθέτει μια υποδομή χρόνων, και πάλι όμως με ορισμένα μεθοδολογικά "πατήματα" όλο και μερικά μόρια μπορεί να διεκδικήσει κάποιος.
Δε θέλω να πω ότι τα πράγματα είναι εύκολα για τα παιδιά, αλίμονο. Ωστόσο, δεν καταλαβαίνω με ποιο κριτήριο λέμε: "φέτος τα θέματα είναι δύσκολα, πέρσι ήταν εύκολα". Αν στον υποψήφιο πέσει θέμα που το έχει μελετήσει και εμπεδώσει, θα του φανεί εύκολο, αν ο κολλητός του δεν είχε καταλάβει ή διαβάσει καλά το συγκεκριμένο θέμα, θα το θεωρήσει δύσκολο.
Έχω δουλέψει εννιά χρόνια σε φροντιστήριο, και αυτό που κατάλαβα είναι ότι το εύκολο θέμα ταυτίζεται με το "sos" θέμα, το θέμα που είχαμε προβλέψει ως πιθανό (μια πρόβλεψη που στηριζόταν σε αμφίβολα κριτήρια, όπως το τι είχε και τι δεν είχε πέσει σε πρόσφατες εξετάσεις, ποιου προσανατολισμού ήταν η κυβέρνηση, κλπ. που συνήθως διαψεύδονταν). Κι επειδή λοιπόν ποτέ δεν κατάλαβα πώς ακριβώς ορίζουμε το "εύκολο" και το "δύσκολο" θέμα (άλλο πράγμα είναι τα ασαφώς διατυπωμένα θέματα), δεν μπόρεσα να καταλάβω και αυτήν την προσπάθεια να προβλέψουμε κάθε χρόνο τη δυσκολία των θεμάτων. Κάθε χρόνο τα ίδια: "Θα μπούνε δύσκολα θέματα φέτος στη θεωρητική κατεύθυνση;" "Μάλλον, γιατί πέρσι μπήκανε εύκολα, ενώ ζόρισαν πολύ την τεχνολογική". Μήπως να το ψάχναμε και στο φλιντζάνι;
Καταγράφηκε
leti77
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1694
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #38 στις:
Απριλίου 23, 2008, 11:34:25 pm »
Σε αυτο θα συμφωνησω κι εγω...Πιστευω οτι ειναι θεμα διαβασματος...
Καταγράφηκε
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....
leti77
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1694
Φύλο:
Λατρεύω την εκπαίδευση ΠΕ 06
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #39 στις:
Απριλίου 23, 2008, 11:47:00 pm »
Και σημειωτεον η εν λογο μαθητρια ηταν στην παραδιπλανη καρεκλα και εκανε ανταυγειες αντι να διαβαζει.....
Και μη μου πειτε οτι εμεις γεννηθηκαμε εξυπνοι ενω οι σημερινοι μαθητες οχι.......
Καταγράφηκε
You only live twice,οr so it seems,one life for yourself and one for your dreams....
Αγάπη
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 2282
Φύλο:
......της συννεφιάς ρηγόπουλο.....
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #40 στις:
Απριλίου 23, 2008, 11:50:26 pm »
Ρε συ leti μη λες τέτοια για κομμωτήρια...............θα το διαβάσει και κανένας από την κυβέρνηση και θα νομίσει ότι έχουμε λεφτά και δεν έχουμε ανάγκη να μας πληρώσουν την ΠΔΣ κτλ-κτλ............................
Είδες η μαθήτρια........έκανε αντάυγιες.............και εγώ,'οπως έχω δηλώσει και παλιότερα σε άλλο θέμα,περιμένω να πληρωθώ την ΠΔΣ.
Καταγράφηκε
Δε θέλω του κισσού το πλάνο ψήλωμα,σε ξένα αναστηλώματα δεμένο.
Θέλω να είμαι ένα καλάμι,ένα χαμόκλαδο,μα όσο ανεβαίνω,μόνος ν' ανεβαίνω.
olgalia
Ιστορικό μέλος
Μηνύματα: 1509
Φύλο:
Απ: Πανελλήνιες 2008
«
Απάντηση #41 στις:
Απριλίου 24, 2008, 12:06:13 am »
Aγάπη άστο καλύτερα!
Κι εγώ που έκανα ανταύγειες με κάτι λεφτουδάκια από ιδιαίτερα δεν μου πέτυχαν!!!
Καταγράφηκε
Μπορείς να δώσεις μόνο αυτό που έχεις και γι αυτό καλά θα κάνεις να προσπαθήσεις να αποκτήσεις κάτι...
Εκτύπωση
Σελίδες:
1
2
3
4
5
...
17
Πάνω
« προηγούμενο
επόμενο »
Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Forum
Τυπική Εκπαίδευση
Εξετάσεις
Πανελλήνιες
(Συντονιστής:
MARKOS
)
Πανελλήνιες 2008