0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Σε σας κύριε/κυρία και σε όλο το φόρουμ...
Έγραψα το παρακάτω κείμενο για να το στέιλουμε στη ΔΟΕ και το συντονιστικό.Συμπληρώστε ό,τι άλλο θέλετε.Ας το φτιάξουμε άμεσα για να πάρουμε ελπίζω απαντήσειςΤο δημόσιο νηπιαγωγείο κλυδωνίζεται. Η φετινή σχολική χρονιά που διανύουμε αναμένεται να είναι από τις χειρότερες για τον κλάδο μας .Έχουμε φτάσει σχεδόν στα μέσα Οκτωβρίου και ακόμα τα ολοήμερα νηπιαγωγεία δε λειτουργούν. Καθημερινά γίνονται καταγγελίες από γονείς, εκπαιδευτικούς ,δημάρχους και συλλόγους για την τραγική εικόνα στα νηπιαγωγεία που επικρατεί αυτή τη στιγμή. Αναπληρωτές νηπιαγωγοί που δούλευαν χρόνια ανά την Ελλάδα, βρίσκονται φέτος στα σπίτια τους. Μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση προστίθεται και η εμφάνιση κοινωφελούς προγράμματος του ΟΑΕΔ με το οποίο όπως αναφέρεται θα προσληφθούν 600 νηπιαγωγοί χωρίς να διευκρινίζεται πού θα απορροφηθούν .Ζητάμε να ξεκαθαριστεί επιτέλους το θέμα αυτό άμεσα. Οι προσλήψεις αυτές θα αφορούν τελικά τα δημόσια νηπιαγωγεία και πιο συγκεκριμένα τα ολοήμερα; Περιμένουμε άμεσα να διευκρινιστεί το θέμα.Άνεργοι Αναπληρωτές Νηπιαγωγοί
πολυ καλο...οι υπόλοιπες συμφωνείτε???
Δεν είναι η ανεργία, η απραξία που με έχει θυμώσει ήδη πριν από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς (επερχόμενη τότε).. Δεν αναζητώ μια πρόχειρη λύση, να βγάλουμε και φέτος τη χρονιά.. Κατά μέσο όρο εδώ μέσα έχουμε πλησιάσει τα 30, έχουμε δουλέψει περισσότερα από 3-4 χρόνια σε διάφορα μέρη της Ελλάδας εκπροσωπόντας επάξια του ΥΠΕΠΘ που αδικαιολόγητα μας εξαθλιώνει, έχουμε στρηθεί προσωπική ζωή κ αγαπημένα πρόσωπα, έχουμε γευτεί τους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς και τα Ιδιωτικά Νηπιαγωγεία, η αγάπη μας για το επάγκελμα μας έχει οδηγήσει σε μικρά θαύματα μέσα στις τάξεις μας, έχουμε κάτι παραπάνω από το βασικό πτυχίο, τρέχουμε σε συνέδρια και σεμηνάρια, ξοδεύουμε περιουσίες σε βιβλια και υλικό. Διδάσκουμε στο σύνολό τους όλα τα γνωστικά αντικείμενα(γλώσσα, μαθηματικά, φυσική, φυσική αγωγή, καλλιτεχνικά, μουσική), έχουμε "μαγικές ιδιότητες" - γιατί όλα τα διορθώνουμε με μια αγκαλιά-, αναλαμβάνουμε ρόλο εμψυχωτή για τους γονείς που μας εκμυστηρεύονται τις ανησυχίες τους για τα παιδιά τους, επιδεικνύουμε ικανότητες σκηνοθέτη, σκηνογράφου κτλ.. για τις μικρές γιορτές μας, οφείλουμε να έχουμε απαντήσεις για τις πιο δύσκολες ερωτήσεις, κρύβουμε τα πάντα πίσω από τα ωραία μας τραγούδια και τα πολύχρωμα χαρτιά μας, κ.ά. ....
Πως σας φαινεται?Το δημόσιο νηπιαγωγείο κλυδωνίζεται. Η φετινή σχολική χρονιά που διανύουμε αναμένεται να είναι από τις χειρότερες για τον κλάδο μας .Έχουμε φτάσει σχεδόν στα μέσα Οκτωβρίου και ακόμα τα ολοήμερα νηπιαγωγεία δε λειτουργούν. Καθημερινά γίνονται καταγγελίες από γονείς, εκπαιδευτικούς ,δημάρχους και συλλόγους για την τραγική εικόνα στα νηπιαγωγεία που επικρατεί αυτή τη στιγμή. Αναπληρωτές νηπιαγωγοί που δούλευαν χρόνια ανά την Ελλάδα, βρίσκονται φέτος στα σπίτια τους. Μέσα σε όλη αυτή την κατάσταση προστίθεται και η εμφάνιση κοινωφελούς προγράμματος του ΟΑΕΔ με το οποίο όπως αναφέρεται θα προσληφθούν 600 νηπιαγωγοί χωρίς να διευκρινίζεται πού θα απορροφηθούν. 1)Απαιτουμε να ξεκαθαριστεί επιτέλους το θέμα αυτό άμεσα.Οι προσλήψεις αυτές θα αφορούν τελικά τα δημόσια νηπιαγωγεία και πιο συγκεκριμένα τα ολοήμερα;και ποιος ο ρολος των προσληφθεντων?2) Απαιτουμε να κινητοποιηθει η δοε3)Απαιτουμε να καλυφθουν τα κενα νομιμα με διορισμους αναπληρωτων νηπιαγωγων(απο τον επίσημο πίνακα του υπουργείου)Άνεργοι Αναπληρωτές Νηπιαγωγοί
Ο Καψαλάκης την πρώτη φορά που ρωτήθηκε είπε ότι δεν μας αφορά, την δεύτερη ότι βιάστηκε να απαντήσει. Ο Μπράττης (σε δική μου τουλάχιστον ερώτηση) πηγε αρχικά να τα κουκουλώσει κ εκ των υστέρων δεν απαντησε καν. Όσοι θορυβηθήκαμε από την αρχή από τις διάφορες ανακοινωσεις (άσχετα αν ήταν επίσημες, τεκμηριωμένες, κτλ..) και προσπαθήσαμε να θορυβήσουμε και τους υπόλοιπους βαφτιστήκαμε "καταστροφολόγοι"... Το Θέμα δεν είναι να φωνάξεις την πυροσβεστική όταν ξεσπάσει ή φωτιά αλλά να έχεις μερημνήσει να έχεις ανοίξει δρόμο για να φτάσει το πυροσβεστικό. Κι ούτε είναι λύση να περιμένεις πότε θα πάει η φωτιά και στο σπίτι του διπλανού για να καλέσει εκείνος την πυροσβεστική...Δεν είναι η ανεργία, η απραξία που με έχει θυμώσει ήδη πριν από το τέλος της προηγούμενης σχολικής χρονιάς (επερχόμενη τότε).. Δεν αναζητώ μια πρόχειρη λύση, να βγάλουμε και φέτος τη χρονιά.. Κατά μέσο όρο εδώ μέσα έχουμε πλησιάσει τα 30, έχουμε δουλέψει περισσότερα από 3-4 χρόνια σε διάφορα μέρη της Ελλάδας εκπροσωπόντας επάξια του ΥΠΕΠΘ που αδικαιολόγητα μας εξαθλιώνει, έχουμε στρηθεί προσωπική ζωή κ αγαπημένα πρόσωπα, έχουμε γευτεί τους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς και τα Ιδιωτικά Νηπιαγωγεία, η αγάπη μας για το επάγκελμα μας έχει οδηγήσει σε μικρά θαύματα μέσα στις τάξεις μας, έχουμε κάτι παραπάνω από το βασικό πτυχίο, τρέχουμε σε συνέδρια και σεμηνάρια, ξοδεύουμε περιουσίες σε βιβλια και υλικό. Διδάσκουμε στο σύνολό τους όλα τα γνωστικά αντικείμενα(γλώσσα, μαθηματικά, φυσική, φυσική αγωγή, καλλιτεχνικά, μουσική), έχουμε "μαγικές ιδιότητες" - γιατί όλα τα διορθώνουμε με μια αγκαλιά-, αναλαμβάνουμε ρόλο εμψυχωτή για τους γονείς που μας εκμυστηρεύονται τις ανησυχίες τους για τα παιδιά τους, επιδεικνύουμε ικανότητες σκηνοθέτη, σκηνογράφου κτλ.. για τις μικρές γιορτές μας, οφείλουμε να έχουμε απαντήσεις για τις πιο δύσκολες ερωτήσεις, κρύβουμε τα πάντα πίσω από τα ωραία μας τραγούδια και τα πολύχρωμα χαρτιά μας, κ.ά. ....Το σκηνικό έχει αρχίσει και στήνεται ήδη από το 2009: κλείσιμο των πινάκων, μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας, αδιόριστοι επιτυχόντες του ΟΑΕΔ, 4 χρονια χωρίς διαγωνισμό ΑΣΕΠ, υποχωρήσεις στο θέμα του ωραρίου, κλείσιμο (στα κρυφά) σχολείων με λίγους μαθητές και συγχωνεύσεις με ψεύτικες υποσχέσεις, ...Για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν αρνούμαι να είμαι εκπαιδευτικός β΄κατηγορίας, αρνούμαι ο κλάδος μου να καταντήσει φιλανθρωπία του κράτους μέσω του ΟΑΕΔ, αρνούμαι να είμαι "αιώνιος" αναπληρωτής (είτε του κρατικού προϋπολογισμού, είτε του ΕΣΠΑ -που σε 3 χρονια κ αυτό θα ολοκληρωθεί-, είτε -το χείριστο ολων- του ΟΑΕΔ). Αυτό που κάθε νηπιαγωγός επιθυμεί είναι να μη μεγαλώσει ποτέ, να μείνει για πάντα στο Νηπιαγωγείο... Ας μας αφήσουνε λοιπον!
Το σκηνικό έχει αρχίσει και στήνεται ήδη από το 2009: κλείσιμο των πινάκων, μη προσμέτρηση της προυπηρεσίας, αδιόριστοι επιτυχόντες του ΟΑΕΔ, 4 χρονια χωρίς διαγωνισμό ΑΣΕΠ, υποχωρήσεις στο θέμα του ωραρίου, κλείσιμο (στα κρυφά) σχολείων με λίγους μαθητές και συγχωνεύσεις με ψεύτικες υποσχέσεις, ...Για όλους αυτούς τους λόγους λοιπόν αρνούμαι να είμαι εκπαιδευτικός β΄κατηγορίας, αρνούμαι ο κλάδος μου να καταντήσει φιλανθρωπία του κράτους μέσω του ΟΑΕΔ, αρνούμαι να είμαι "αιώνιος" αναπληρωτής (είτε του κρατικού προϋπολογισμού, είτε του ΕΣΠΑ -που σε 3 χρονια κ αυτό θα ολοκληρωθεί-, είτε -το χείριστο ολων- του ΟΑΕΔ).