*

Αποστολέας Θέμα: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..  (Αναγνώστηκε 2407 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« στις: Οκτωβρίου 27, 2013, 12:47:06 pm »
Θα ήθελα να ρωτήσω τους καθηγητές που ασχολούνται με θετικά μαθήματα (κυρίως Μαθηματικά και Φυσική) αν προλαβαίνουν να διδάξουν όλη τη διδακτέα ύλη που δίνει το υπουργείο. Η ερώτηση αφορά κυρίως την Α και τη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:56:38 »

Αποσυνδεδεμένος sikat

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4153
    • Προφίλ
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Απάντηση #1 στις: Οκτωβρίου 27, 2013, 03:22:28 pm »
Για την Φυσική:

Α΄ λυκείου
Η υλη φέτος άλλαξε λόγω της μείωσης στο εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα από τρεις σε δύο ώρες. Αφαιρέθηκε ο ηλεκτρισμός.
Παρά ταύτα είναι αδύνατο να βγει η ύλη της μηχανικής αν και επιβάλλεται αφού η φετινή Α΄ λυκείου θα εξεταστεί με το νέο σύστημα.  Υποθέτω ότι οι περισσότεροι δεν θα προλάβουν να μπουν στο δεύτερο κεφάλαιο της ενέργειας (2.2 διατήρηση ολικής ενέργειας και υποβάθμιση). Θα πρέπει επίσης να ακολουθήσουμε τις οδηγίες του υπουργείου για την ύλη και τον προγραμματισμό της διδασκαλίας της ύλης ώστε να συμβαδίζουμε πανελλαδικά και να μην ξεφεύγουμε...οι ώρες είναι πολύτιμες, η δυσκολία μεγάλη και τα τμήματα συνήθως με πολλούς μαθητές...

« Τελευταία τροποποίηση: Οκτωβρίου 27, 2013, 03:24:09 pm από sikat »

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Απάντηση #2 στις: Οκτωβρίου 27, 2013, 04:36:20 pm »
Μάλιστα.. Άρα, το πρόβλημα είναι στην Α' που έχει και πολύ σημαντικές ενότητες που χρειάζονται στην Γ . Στην

Αποσυνδεδεμένος demeb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 954
    • Προφίλ
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Απάντηση #3 στις: Οκτωβρίου 27, 2013, 05:35:14 pm »
Θα ήθελα να ρωτήσω τους καθηγητές που ασχολούνται με θετικά μαθήματα (κυρίως Μαθηματικά και Φυσική) αν προλαβαίνουν να διδάξουν όλη τη διδακτέα ύλη που δίνει το υπουργείο. Η ερώτηση αφορά κυρίως την Α και τη

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:56:38 »

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Απάντηση #4 στις: Ιανουαρίου 20, 2014, 12:04:02 pm »
Ε βέβαια.. Και μετά απορούν γιατί είμαστε στις τελευταίες θέσεις του PISA..

Αποσυνδεδεμένος vk87

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Απάντηση #5 στις: Φεβρουαρίου 05, 2014, 08:34:02 am »
Γιατί κάποιοι καθηγητές κάνουν από τη φυσική της

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Απάντηση #6 στις: Φεβρουαρίου 05, 2014, 09:27:28 am »
Για τα Μαθηματικά των Γενικών Λυκείων η ύλη είναι πολλή, κυρίως στη Γ' λόγω της μέγάλης ποικιλομορφίας ασκήσεων που αναπτύχθηκε από τη θεματολογία των Πανελλαδικών και καλλιεργήθηκε και διογκώθηκε από τα φροντιστήρια και τα διάφορα βοηθήματα που κυκλοφορούν. Επίσης στην Α' Λυκείου, ύστερα από την προσθήκη των πιθανοτήτων πιστεύω οτι υπάρχει πρόβλημα με την ύλη της Άλγεβρας, ενώ στη
  

Αποσυνδεδεμένος Siobaras

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1041
  • Φύλο: Άντρας
  • 1.d4!
    • Προφίλ
Απ: Προς καθηγητές θετικών μαθημάτων..
« Απάντηση #7 στις: Μαρτίου 05, 2014, 07:05:55 am »
Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχουν ιδέα για το πόσες ώρες χάνονται σε κάθε σχολείο.
Υπολογίζουν την ύλη με βάση τις εκτιμώμενες ώρες διδασκαλίας, που είναι ένα τελείως λάθος νούμερο.

Σε παλιότερη συνάντηση είχα προτείνει το εξής απλό:
Στο τέλος της χρονιάς, ζητήστε φωτοτυπία του βιβλίου ύλης από κάθε σχολείο της περιοχής και βγάλτε μέσο όρο πραγματικών ωρών που έγιναν ανά μάθημα. Αφαιρέστε και μια τυπική απόκλιση και θα έχετε το πραγματικό πλήθος ωρών για το 84% των σχολείων, αν υποθέσουμε περίπου κανονική κατανομή, που για μεγάλο πλήθος σχολείων είναι ασφαλής προσέγγιση, λόγω κεντρικού οριακού θεωρήματος.
Και τότε η νύχτα... παίρνει διάσταση...

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182562
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 686
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 560
Σύνολο: 568

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 33 ερωτήματα.